Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

98

1. Jaa+että+Viron+lippua+liehutellaan+Suomessa?++Näin+aattelen,+vaikka+pohojalaasista+kovin+tykkäänkin,+uutteraa+ja+muuten+isämmaalaista+porukkaa+:-)
  2. Ei+ole
  3. Hei+kysyjä+:).+Omasta+mielestäni+ET+ole+rokotevastainen+pelkästään+sen+perusteella,+että+et+ole+ottanut+influenssarokotteita+(kuten+muuten+en+minäkään),+etkä+ole+suunnitellut+ottavasi+sitä+tähän+koronaankaan+(sitä+en+itse+ole+vielä+päättänyt).Luultavasti+Sinulle+on+annettu+lapsena,+nuorena+ja+armeijassa+(?)+rokoteohjelmaan+kuuluneet+rokotteet.+Jos+vanhempasi+ovat+aikanaan+kieltäytyneet+antamasta+Sinulle+rokotteita,+se+pelkästään+myöskään+tee+Sinua+vastaista.Minä+pitäisin+aikuisen+vastaisuuden+rajana+sitä,+että+aikooko+jättää+omat+lapset+rokottamatta!+Omat+muksuni+ovat+kaikki+saaneet,+tosin+ei+vielä+koronaan.+Nuorinkin+on+niiin+iso+teini,+etten+voisikaan+pakottaa.Koronarokotuksen+osalta+tiedetään,+ettei+tiedetä+(hahhaah)+kuinka+se+voisi+estää+rokotetun+levittämää+virusta.+Suurimmassa+tutkimuksessa+40%lla+rokotetuissa+oli+nenänielussa+rokotuksen+jälkeen+tarttuvaa+virusta.+vain+5%+sairastui+itse.+Minä+en+tutkimuksesta+saanut+selvää,+kuinka+hyvin+analysoitiin+valmiiksi+viruksen+kantajat+ja+"varmuudella"+negatiiviset.+Porukat+oli+jaettu+ryhmiin+lumeroktouksen+saaneet+ja+oikean+rokotteen+saaneet.+Mielestäni+se+ei+ollut+riittävä.+Koska+rokotettu+voi+toimia+levittäjänä,+sairastumatta+itse,+antaa+se+mielestäni+moraalisen+oikeutuksen+yksilölle+olla+ottamatta+pikavauhtia+kehitetyn+rokotteen,+koska+ei+vaaranna+siten+muita+sen+enempää+kuin+rokotetut.+Kyseeksi+jää+vain+itsensä+suojelu+ja+siten+valinta+ja+vastuu+VAIN+itsestään.+Suoemssa+on+oikeus+tupakoida,+vaikka+pelkästään+keuhkosyöpien+esiintyminen+on+9+kertainen+tupakoitsijoilla+verraten+tupakoimattomiin.+Silti+syöpähoitoon+pääsevät+KAIKKI,+ilman+taustojen+vaikutusta+hoitoon.+Sama+pätee+viinan+juontiin.+Sori,+mutta+esm+rattijuoppo,+joka+kolhii+itsensä+pahasti+saa+maksuttoman+hoidon+tehoilla.+JÄRJETÖNTÄ+pelotella,+edes+vihjata,+että+rokottamattomat+jäisivät+ilman+yhteiskunnan+apua!+Nimimerkki+Yli+30-vuotisen+potilastyön+veteraani
  4. Hei+kysyjä+:).+Omasta+mielestäni+ET+ole+rokotevastainen+pelkästään+sen+perusteella,+että+et+ole+ottanut+influenssarokotteita+(kuten+muuten+en+minäkään),+etkä+ole+suunnitellut+ottavasi+sitä++tähän+koronaankaan+(sitä+en+itse+ole+vielä+päättänyt).Luultavasti+Sinulle+on+annettu+lapsena,+nuorena+ja+armeijassa+(?)+rokoteohjelmaan+kuuluneet+rokotteet.+Jos+vanhempasi+ovat+aikanaan+kieltäytyneet+antamasta+Sinulle+rokotteita,+se+pelkästään+myöskään+tee+Sinua+vastaista.Minä+pitäisin+aikuisen+vastaisuuden+rajana+sitä,+että+aikooko+jättää+omat+lapset+rokottamatta!+Omat+muksuni+ovat++kaikki+saaneet,+tosin+ei+vielä+koronaan.+Nuorinkin+on+niiin+iso+teini,+etten+voisikaan+pakottaa.Koronarokotuksen+osalta+tiedetään,+ettei+tiedetä+(hahhaah)+kuinka+se+voisi+estää+rokotetun+levittämää+virusta.+Suurimmassa+tutkimuksessa+40%lla+rokotetuissa+oli+nenänielussa+rokotuksen+jälkeen+tarttuvaa+virusta.+vain+5%+sairastui+itse.++Minä+en+tutkimuksesta+saanut+selvää,+kuinka+hyvin+analysoitiin+valmiiksi+viruksen+kantajat+ja+"varmuudella"+negatiiviset.+Porukat+oli+jaettu+ryhmiin+lumeroktouksen+saaneet+ja+oikean+rokotteen+saaneet.++Mielestäni+se+ei+ollut+riittävä.+Koska+rokotettu+voi+toimia+levittäjänä,+sairastumatta+itse,+antaa+se+mielestäni+moraalisen+oikeutuksen+yksilölle+olla+ottamatta+pikavauhtia+kehitetyn+rokotteen,+koska+ei+vaaranna+siten+muita+sen+enempää+kuin+rokotetut.++Kyseeksi+jää+vain+itsensä+suojelu+ja+siten+valinta+ja+vastuu+VAIN+itsestään.+Suoemssa+on+oikeus+tupakoida,+vaikka+pelkästään+keuhkosyöpien+esiintyminen+on+9+kertainen+tupakoitsijoilla+verraten+tupakoimattomiin.+Silti+syöpähoitoon+pääsevät+KAIKKI,+ilman+taustojen+vaikutusta+hoitoon.+Sama+pätee+viinan+juontiin.+Sori,+mutta+esm+rattijuoppo,+joka+kolhii+itsensä+pahasti+saa+maksuttoman+hoidon+tehoilla.++JÄRJETÖNTÄ+pelotella,+edes+vihjata,+että+rokottamattomat+jäisivät+ilman+yhteiskunnan+apua!++Nimimerkki+Yli+30-vuotisen+potilastyön+veteraani
  5. Kommenttisi+pitää+valitettavasti+Suomen+osalta+paikkansa.++Niin+valitettavaa+kuin+tuo+onkin,+tarkistelkakaamme+tehohoidosta+selvinneiden+määrää.+++Keväällä+jopa+yli+2/3+osaa+menehtyi+(67%).+Koska+tämä+on+tiedossa+ei+hoivakodeista+lähdetty+kuljettamaan+sairaalan+teholle+vanhuksia,+koska+hoidon+lopputulos+olisi+ollut+sama.++Tilastoja+keväällä+käytettiin+markkinointiin+ja+"upeasti"+vapun+jälkeen+alkoikin+tehohoidossa+olevien+määrä+laskea.++Virallinen+selitys+oli+taudin+hiipuminen,+mutta+syy+olikin+se,+että+lähes+kaikki+teholla+olleet+alkoivat+kuolla.++Tämä+käy+jopa+helposti+esille,+kun+lukee+ulkomaalaisia+tilastoja+Suomen+osalta.++Itse+olen+hämmästellyt,+että++80?+on+kuollut+yli+tuthat+suomalaista.+Tuo+ikäryhmä+edustaa+parhainta+maalaisjärkeä+käyttävää+osaa+kansastamme.+Kuinka+yli+tuhat+voisi+olla+noin+ajattelemattomia,+etteivät+suojautuisi?+++Juuri+hoivakodit+edustavat+suurinta+osaa,+koska+sielltä+asukas+ei+pääse+karkuun,+kun+hoitajat+tuovat+koronan+tarjottimella.++Jos+on+elellyt+kotonaan+on+siellä+ollut+helpompi+päästä+piiloon+ötökkää.