Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aajattelija
profiilit
aajattelija
aajattelija
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
98
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minäkin+aattelen+just+noin:+perussuomalaiset+harventaa+Kokoomusta+(siis+koko-musta,+ei+sini-musta)+ja+Keskustaa.+Viimemainittu+Pohojanmaan+alueelta+Keskustasta+pois.
13.01.2021 17:05
Jaa+että+Viron+lippua+liehutellaan+Suomessa?++Näin+aattelen,+vaikka+pohojalaasista+kovin+tykkäänkin,+uutteraa+ja+muuten+isämmaalaista+porukkaa+:-)
13.01.2021 17:02
Kiitos+Sinulle,+että+puutuit+tähän+:-).++Ihan+vaan+itse+pyrin+kirjoittamaan+juttuni,+koska+tuo+laktoosi-juttu+on+niin+monelle+epäselvä.+Asemassani+minun+ei+tarvitse+leikkiä+besserwisseriä+:-).++Vähän+harmilloista+näillä+palstoilla+nimitellään+kirjoittajia,+jotka+ystävällisesti+jakavat+lyhyitä+tiedonmuruja.
10.01.2021 00:02
HIVin+ja+koronan+ero+on,++että+HIViä+vastaan+suojaudutaan+kondomilla,+joka+päässä+ei+välty+koronatartunnalta.
Myöskään+HIV++ei+leviä+sattumanvaraisesti+ilmateitse+vaan+HIVin+kantaja+VALISTSEE+uhrinsa+itse.++Koronalle+on+aivan+sama+kuka+oleskelee+lähistöllä.
Näistä+syistä+ihmettelenkin,+että+Suomen+koronaprojektia+johtaa+HIV-tutkija+(Salminen).+Olen+tarkistanut,+ettei+hänellä+ole+yhtään+tutkimusta+(julkaisua)+muilla+tavoin+leviävistä+virusinfektioista.
28.12.2020 17:52
Ei+ole
28.12.2020 17:38
Hei+kysyjä+:).+Omasta+mielestäni+ET+ole+rokotevastainen+pelkästään+sen+perusteella,+että+et+ole+ottanut+influenssarokotteita+(kuten+muuten+en+minäkään),+etkä+ole+suunnitellut+ottavasi+sitä+tähän+koronaankaan+(sitä+en+itse+ole+vielä+päättänyt).
Luultavasti+Sinulle+on+annettu+lapsena,+nuorena+ja+armeijassa+(?)+rokoteohjelmaan+kuuluneet+rokotteet.+Jos+vanhempasi+ovat+aikanaan+kieltäytyneet+antamasta+Sinulle+rokotteita,+se+pelkästään+myöskään+tee+Sinua+vastaista.
Minä+pitäisin+aikuisen+vastaisuuden+rajana+sitä,+että+aikooko+jättää+omat+lapset+rokottamatta!+Omat+muksuni+ovat+kaikki+saaneet,+tosin+ei+vielä+koronaan.+Nuorinkin+on+niiin+iso+teini,+etten+voisikaan+pakottaa.
Koronarokotuksen+osalta+tiedetään,+ettei+tiedetä+(hahhaah)+kuinka+se+voisi+estää+rokotetun+levittämää+virusta.+Suurimmassa+tutkimuksessa+40%lla+rokotetuissa+oli+nenänielussa+rokotuksen+jälkeen+tarttuvaa+virusta.+vain+5%+sairastui+itse.+Minä+en+tutkimuksesta+saanut+selvää,+kuinka+hyvin+analysoitiin+valmiiksi+viruksen+kantajat+ja+"varmuudella"+negatiiviset.+Porukat+oli+jaettu+ryhmiin+lumeroktouksen+saaneet+ja+oikean+rokotteen+saaneet.+Mielestäni+se+ei+ollut+riittävä.+Koska+rokotettu+voi+toimia+levittäjänä,+sairastumatta+itse,+antaa+se+mielestäni+moraalisen+oikeutuksen+yksilölle+olla+ottamatta+pikavauhtia+kehitetyn+rokotteen,+koska+ei+vaaranna+siten+muita+sen+enempää+kuin+rokotetut.+Kyseeksi+jää+vain+itsensä+suojelu+ja+siten+valinta+ja+vastuu+VAIN+itsestään.+Suoemssa+on+oikeus+tupakoida,+vaikka+pelkästään+keuhkosyöpien+esiintyminen+on+9+kertainen+tupakoitsijoilla+verraten+tupakoimattomiin.+Silti+syöpähoitoon+pääsevät+KAIKKI,+ilman+taustojen+vaikutusta+hoitoon.+Sama+pätee+viinan+juontiin.+Sori,+mutta+esm+rattijuoppo,+joka+kolhii+itsensä+pahasti+saa+maksuttoman+hoidon+tehoilla.+JÄRJETÖNTÄ+pelotella,+edes+vihjata,+että+rokottamattomat+jäisivät+ilman+yhteiskunnan+apua!+Nimimerkki+Yli+30-vuotisen+potilastyön+veteraani
28.12.2020 17:35
Hei+kysyjä+:).+Omasta+mielestäni+ET+ole+rokotevastainen+pelkästään+sen+perusteella,+että+et+ole+ottanut+influenssarokotteita+(kuten+muuten+en+minäkään),+etkä+ole+suunnitellut+ottavasi+sitä++tähän+koronaankaan+(sitä+en+itse+ole+vielä+päättänyt).
Luultavasti+Sinulle+on+annettu+lapsena,+nuorena+ja+armeijassa+(?)+rokoteohjelmaan+kuuluneet+rokotteet.+Jos+vanhempasi+ovat+aikanaan+kieltäytyneet+antamasta+Sinulle+rokotteita,+se+pelkästään+myöskään+tee+Sinua+vastaista.
Minä+pitäisin+aikuisen+vastaisuuden+rajana+sitä,+että+aikooko+jättää+omat+lapset+rokottamatta!+Omat+muksuni+ovat++kaikki+saaneet,+tosin+ei+vielä+koronaan.+Nuorinkin+on+niiin+iso+teini,+etten+voisikaan+pakottaa.
Koronarokotuksen+osalta+tiedetään,+ettei+tiedetä+(hahhaah)+kuinka+se+voisi+estää+rokotetun+levittämää+virusta.+Suurimmassa+tutkimuksessa+40%lla+rokotetuissa+oli+nenänielussa+rokotuksen+jälkeen+tarttuvaa+virusta.+vain+5%+sairastui+itse.++Minä+en+tutkimuksesta+saanut+selvää,+kuinka+hyvin+analysoitiin+valmiiksi+viruksen+kantajat+ja+"varmuudella"+negatiiviset.+Porukat+oli+jaettu+ryhmiin+lumeroktouksen+saaneet+ja+oikean+rokotteen+saaneet.++Mielestäni+se+ei+ollut+riittävä.+Koska+rokotettu+voi+toimia+levittäjänä,+sairastumatta+itse,+antaa+se+mielestäni+moraalisen+oikeutuksen+yksilölle+olla+ottamatta+pikavauhtia+kehitetyn+rokotteen,+koska+ei+vaaranna+siten+muita+sen+enempää+kuin+rokotetut.++Kyseeksi+jää+vain+itsensä+suojelu+ja+siten+valinta+ja+vastuu+VAIN+itsestään.+Suoemssa+on+oikeus+tupakoida,+vaikka+pelkästään+keuhkosyöpien+esiintyminen+on+9+kertainen+tupakoitsijoilla+verraten+tupakoimattomiin.+Silti+syöpähoitoon+pääsevät+KAIKKI,+ilman+taustojen+vaikutusta+hoitoon.+Sama+pätee+viinan+juontiin.+Sori,+mutta+esm+rattijuoppo,+joka+kolhii+itsensä+pahasti+saa+maksuttoman+hoidon+tehoilla.++JÄRJETÖNTÄ+pelotella,+edes+vihjata,+että+rokottamattomat+jäisivät+ilman+yhteiskunnan+apua!++Nimimerkki+Yli+30-vuotisen+potilastyön+veteraani
28.12.2020 17:29
Mielipiteensä+kullakin+:).++Opiskelijasekasaunan+ero+perhesaunomiseen+on+se,+että+toisessa+on+seksuaalinen+taustavärinä,+kotona+ei+tippaakaan,+tietenkään.
28.12.2020 16:52
Vahva+epäilyni+on,+että+tämä+(C-19)+korona+sai+alkunsa+Kiinassa,+laboratoriossa,+jossa+tutkittiin+eri+virustyyppien+jalostamista+siten,+että+se+pystyisi+valikoimaan+kantajansa+rodun+perusteella.+Keltaisessa+päärodussa+tyypillisesti+puuttuu+laktaasi-niminen+entsyymi.++Tästä+nimenomaisesta+syystä+korona+ei+kohtele+Itä-Aasiaa+niin+kovalla+kädellä+kuin+alueita,+joissa+keltaisen+päärodun+edustajia+on+vähäisesti.+Korona+vain+karkasi+Kiinassa+keskeneräisenä.++Korona+täten+on+rasisti+ja+se+pitäisi+KIELTÄÄ+(hymiö+suluissa).
Ihmisen+tekemää+jalostustyötä+vahvistaa+se,+että+aiemmin+löydettyjen+korona-kantojen+ja+C-19+välisiä+muuntuneita+virussukupolvia+ei+ole+havaittu.++
Mielipiteeni+ei+ole+vitsi
27.12.2020 13:13
Paitsi+tietenkin+minulta+:-)
27.12.2020 12:59
Ainoa,+mitä+tuntemattomuudesta+esiin+(vaihingossa)+putkahtanut+rouva+Marin+on+aiemmin+saanut+aikaiseksi+on+raitiovaunut+Tampereelle.+Valtava+ja+suorastaan+järisyttävä+saavutus.
27.12.2020 12:58
Onko+Vihreät+porvaripuolue???++Vastaan+puolestasi:+ei.++RKP+puolestaan+on+puhdas+kielipuolue,+jonka+jäsenistö+koostuu+laidasta+laitaan+kaikkien+suomen+kielisten+puolueiden+kannattajia,+siten+se+on+neutri.+Kepu+on+ollut+porvarillinen,+mutta+sen+kannattajat+nyt+kaikkoavat+siltä,+koska+KEPU+on+siirtynyt+sosialistiseksi+tässä+hallituksessa.+KEPUn+porvarit+äänestävät+seuraavissa+eduskuntavaaleissa+todellisia+porvaripuolueita+(ja+RKPtä).
27.12.2020 12:52
Sinulta+puolestaan+puuttuu+pilkku+päälauseen+ja+sivulauseen+välistä+;-)+;-)
27.12.2020 12:46
Hei+Sinä+Nimetön,+vastasit+todella+järkevästi++:-)+.+Olletikin+olet+laillani+perhehtynyt.
Terveysterroristeiksi+aikanaan+ilmottautui+kolleegakunnastamme+moni.+Sen+mukaan+esm+tupakoinnin+seurauksena+hankitun+keuhkosyövän+hoito+tulisi+olla+sairastuneen+kokonaisuudessaan+itse+korvattava.+TIETENKIN+sama+pätisi+alkoholin/huumeiden+vaikutuksena+ajoneuvolla+ajamisen+seurauksena+saadut+vammat.+Ymsyms+kosolti+muita+keisejä.+
Yhteiskuntamme+ei+vain+toimi+niin.++Ihmisllä+on+oikeus+(sana+sitaateissa)+tehdä+vääriä+valintoja.++Enemmistö+ei+demokratiassakaan+saa+pakottaa+pakkotoimin+vähemmistöä+toimimaan+järkevästi+(sana+sitaateissa).++Helpoin+esimerkki+ensimmäisenä+tulee+mieleen+30-luvun+Saksasta,+jossa+tämä+periaate+hylättiin.
P.S.+Ihmettelen,+että+tällä+sivustolla+ei+harrasteta+"äänestystä".+Äänestin+kommenttiasi+:-)
24.12.2020 17:17
Kokoomus+saa+"kiittää"+surkeaa+kannatustaan+isänmaallisuuden+puutteestaan.++Asianajaja-kansanedustaja+on+miellyttävä+ihmisenä+(mieluusti+jutustelisin+kanssaan+kahvi-+ja+känttypöydässä),+mutta+häneltä+puuttuu+täysin+KARISMA.++Hän+ei+ole+joukkojen+johtaja.+Ehkä+yllättäen+ainoa+johtaja+on+Kokoomuksessa+naispuolinen,+erittäin+monipuolisen+sivistyksen+hankkinut+ja+sanavalmis+(silti+hienotunteinen)+kansanedustaja.++Ääneni+menee+hänelle,+jos+pääsee+puheenjohtajaksi.+Muuten+en+palaa+Kokoomuksen+äänestäjäksi.+Samalla+vien+noin+5000+kanssani+samaa+mieltä+olevaa......
24.12.2020 16:45
Ylioppilas+Haavisto+tulee+olemaan+paha+piikki+Vihreät-puolueen+lihassa.++Äänestäjien+pako+Vihreät-puolueesta+tulvahtaa+SDPn+vankkureihin,+Kokoomus,+enkä+usko+Perussuomalaiset-puolueenkaan+saavan+noita++Vihreät-puolueesta+tulvan+lailla+pakenevia+ääniä.+Kyse+siis+on+tulvasta,+ei+maanjäristyksestä.
24.12.2020 16:35
Kommenttisi+pitää+valitettavasti+Suomen+osalta+paikkansa.++Niin+valitettavaa+kuin+tuo+onkin,+tarkistelkakaamme+tehohoidosta+selvinneiden+määrää.+++Keväällä+jopa+yli+2/3+osaa+menehtyi+(67%).+Koska+tämä+on+tiedossa+ei+hoivakodeista+lähdetty+kuljettamaan+sairaalan+teholle+vanhuksia,+koska+hoidon+lopputulos+olisi+ollut+sama.++Tilastoja+keväällä+käytettiin+markkinointiin+ja+"upeasti"+vapun+jälkeen+alkoikin+tehohoidossa+olevien+määrä+laskea.++Virallinen+selitys+oli+taudin+hiipuminen,+mutta+syy+olikin+se,+että+lähes+kaikki+teholla+olleet+alkoivat+kuolla.++Tämä+käy+jopa+helposti+esille,+kun+lukee+ulkomaalaisia+tilastoja+Suomen+osalta.++
Itse+olen+hämmästellyt,+että++80?+on+kuollut+yli+tuthat+suomalaista.+Tuo+ikäryhmä+edustaa+parhainta+maalaisjärkeä+käyttävää+osaa+kansastamme.+Kuinka+yli+tuhat+voisi+olla+noin+ajattelemattomia,+etteivät+suojautuisi?+++Juuri+hoivakodit+edustavat+suurinta+osaa,+koska+sielltä+asukas+ei+pääse+karkuun,+kun+hoitajat+tuovat+koronan+tarjottimella.++Jos+on+elellyt+kotonaan+on+siellä+ollut+helpompi+päästä+piiloon+ötökkää.
19.12.2020 10:09
Jos+mielipdettäni+kysyttäisi+vastaisin+Sinulle,+että+kommenttisi+on+erinomainen+ja+istuu+erinomaisesti+tälle+palsatalle.+Hyvä,+että+jaat+historiallisen+näkökulman+siitä,+miten+olemme+palanneet+uskonnossamme+yli+2000+vuotta+taakse+päin+ja+osa+ottaa+vakaumuksensa+niin+kirjaimellisesti,+että+käskyn+mukaan+pukeutuu+säkkiin+ja+vieläpä+ripottelee+tuhkaa+päälleen+(esm+tupakasta)
17.12.2020 18:13
Mun+ikirakas+tyttäreni+kyllä+edelleen+sanoo+(9-veenä),+että+on+syntynyt+Isin+massusta.++Kommenttinsa+ei+johdu+siitä,+että+BMiini+olisi+iso.+Se+on+23+;-)+,+pelkkää+lihasta+ja+luuta+ja+iho+kuorena.
17.12.2020 18:08
Ihmettelin+kovasti+samaa.++Asia+taitaa+jostain+kumman+syystä+olla+joillekin+naisille+"arka",+kun+reaktio+hyväntahtoiseen+kirjoituksea(si)+on+tuollainen.++Alkuperäinen+kysyjä+ei+kyllä+tarkoittanut+mitään+IBS-pömpötystä+tai+ovulaatioajan+navan+alapuolisen+massunosan+pömpötystä,+vaan+tulkitsen+hänen+puhuvan+Rubens-muodoista,+rehevistä,+päärynävartalon+omaavista.++Sehän+on+hankinnaisoiminaisuus,+jos+joku+älähtää+ensikommentin+kirjoittajan+lailla+hänellä+on+ongelma.
17.12.2020 17:56
4 / 5