Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TuhmaaSokeria
profiilit
TuhmaaSokeria
TuhmaaSokeria
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
37
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pakkasetkaan+ei+pysäytä+minua,+aina+kumisaappaat+silti+<3+tänään+odotettavissa+ehkä+jopa+räntäsadetta..+lits+läts
06.03.2021 05:50
No+ehdottomasti,+sellaisia+videoita+olen+kuvannut+ennenkin+niin+tottakai,+mielelläni+kuvaan+niitä+myös+lisää+<3
05.03.2021 17:51
Olen+kanssasi+samaa+mieltä+<3
05.03.2021 05:52
<3+ihanaa+kun+alkaa+lumet+pian+sulamaan+niin,+että+maa+on+mutainen,+hieman+loskainen+ja+märkä..+varret+käännettynä+jos+kävisi+vähän+kävelyllä.+Kontioissa+parasta+on+juuri+se,+että+kun+muut+väistelee+lätäköitä+tennareissa,+minä+kävelen+väistelemättå+juuri+sieltä+mistä+haluan+:)
05.03.2021 05:51
Täytyypä+kääntää+varret+kontioista+ja+lähteä+kaupoille,+katsotaan+kuinka+paljon+tulee+katseita+<3
05.03.2021 05:47
Todella+vanha+ketju,+tiedän.++Halusinpahan+vaan+tulla+kertomaan,+että+minä+en+käytä+muita+kuin+nahka+tai+PVC+housuja.+Kesäisin+nahka/PVC+hame+tai+nahka+shortsit.+Omistan+yli+20+erilaista+nahkahousua,+PVC+housuja,+takataskuissa+ja+ilman,+myös+latexi+legginsejä+löytyy,+ratsastus+nahkahousuja+löytyy..+you+name+it.+.+Löytyy+punaisena,+valkoisena,+mustana,+sinisenä,+harmaana,+beigenä.+Rakastan+nahkaa+materiaalina.+Myöskin+nahka+ja+pvc+takit+käytössä.+Minua+enemmänkin+häiritsee+kulkea+farkuissa,+koska++nahkahousuissa+on+vaan+sitä+jotain.+Olo+on+seksikäs+ja+itse+varma+<3
05.03.2021 05:43
Toiveesi+on+kuultu+❤️
04.03.2021 06:41
Voi+miten+kauniisti+kirjoitit,+kiitos.+
Olen+täysin+samaa+mieltä+kanssasi,+että+naisten+täytyisi+rohkeasti+vaan+näyttää+kauneutensa.+Seksikkyys+ei+millään+tavalla+ole+perverssiä+vaan+ihana+asia.++Kun+nainen+kantaa+itsensä+itsevarmasti,+häpeilemättä+se+on+niin+kaunista.
01.03.2021 22:04
Ihana+kuulla,+että+olet+kiinnostunut+myös+onlyfans-sivustoni+sisällöstä.+Rohkeasti+vaan+seuraamaan.+Sieltä+löytyy+rohkeampaa+materiaalia.+Ja+mielelläni+jos+on+joku+tietty+aihe+mistä+toivoisi+vaikka+videota,+älä+epäröi+pyytää+sitä.
01.03.2021 22:00
Mahtava+kuulla,+että+olet+löytänyt+minut+myös+onlyfans-+sivustolta.+Kiitos+että+seuraat+ja+mukava+kuulla,+että+sisältö+on+vastannut+odotuksiasi+.+Toiveita+saa+myös+ehdottaa+rohkeasti.+Kiitos+aivan+ihanista+kehuista.
01.03.2021 21:56
Rakastan+kiusoitella+kuvilla+ja+videoilla+ja+saankin+siitä+paljon+kun+kuulen+näitä+ihania+kommentteja+kuvistani.+Kiitos+siis,+että+olet+kuviani+käynyt+katsomassa.++Ja+jos+onlyfans+kiinnostaa,+nii+rohkeasti+vaan+seuraamaan.+Otan+myös+mielelläni+toiveita+vastaan,+niin+videoista+kuin+kuvista
01.03.2021 21:53
Joo,+häiriköitä+riittää,+mutta+ei+välitetä+niistä.+
Ihanan+kauniita+sanoja,+kiitos+niistä.++Ja+minun+parisuhteeni,+ei+toimisi+jos+mieheni+ei+ymmärtäisi+mieltymystäni+nahkavaatteisiin,+kumisaappaisiin.+Ja+edelleen+painotan,+että+rakastan+muiden+miesten+ihailevia+katseita.+Uskon+kyllä,+että+kaltaisiani+naisia+löytyy+myös+lisää.+Täytyy+vaan+olla+rohkeasti+sitä+mitä+oikeasti+on,+ylpeänä+kantaa+kehonsa.+Ihana+kuulla,+että+tykkäät+kuvistani+ja+videoistani.+Se+tuo+minulle+eräänlaista+kiihotusta+kun+tiedän+että+katselette+niitä++.
01.03.2021 21:49
Kiva+kuulla,+että+tykkäät+kontioiden+palvomisesta+noin+paljon.+Olen+itse+nuolettanut+kontion+pohjiani+useastikin+miehillä
28.02.2021 10:47
Kiitos+🤗🤗
28.02.2021 10:39
No+näinpä..
25.02.2021 16:14
Ihana+kuulla,+että+tykkäät+kumppareista+myös+😍
Minä+en+omista+yhtään+hai+saappaita..+vielä..+enemmän+olen+ollut+kontio+tyttö+😎
25.02.2021 16:14
”Toivon+asiallista+keskustelua+aiheesta”
😂++sainpahan+viestistäsi+ainakin+hyvät+naurut,+kiitos
24.02.2021 15:59
2 / 2