Vapaa kuvaus

Aloituksia

8

Kommenttia

95

1. Aloitin yrittäjänä -91 ja olin vanhempieni jalanjäljissä ruiskukka suupielessä, niin kikkelis kokkelis että hymyilyttää. Opin nopeasti näkemään, mitä tämä parempiosaisten puolue tarjoaa sellaiselle, joka ei ole rahassa pyöritelty, ei sitten mitään muuta, kuin puhetta siitä, miten piireihin uidaan ja veljeskuntaa nuollaan. Jotenkin jaksoi 15 vuotta valehdella itselleen, olevansa oikealla puolella, vaan teeskentely ei elätä ja aina pitäisi olla kuitenkin tekemässä palveluksia ilman kannattavaa korvausta. Sanoisin jopa, että aika paljon ketkuja pelimiehiä ja naisia on tässä puolueessa ja jo useamman vuoden olen kiertänyt kaukaa tämän weljespuolueen. Alkaisi olla aika nostaa kunniaan innovatiiviset ja dynaamiset pienyrittäjät, jotka todellisuudessa tekevät eniten hyvää tulevaisuudellemme saadessaan mahdollisuuden kasvaa työllään.
  2. Itse olen ymmärtänyt, että juuri koskaan ei vahtimestarit tai vartijat reagoi mihinkään epämääräisiin ilmoituksiin häirinnästä, kyllä jokainen älyllä varustettu kysyy hieman tarkemmin, mistä kyse. Lisäksi väkijoukosta ei löydä juuri mitenkään summittaisella kuvauksella tavallisen oloista ihmistä joka ei käyttäydy poikkeavasti, vaan kävelee muiden mukana, miten ihmeessä nämä verikoirat ensinnäkin reagoivat näin nopeasti ja löysivät henkilön ja varmistuivat kuka hän on.
    Tätä naistahan käsiteltiin kuin terroristia, oliko tehty ruumiintarkistus aseiden varalta, vai mistä tällainen käsittely johtui?
    Minä en tämän tapauksen jälkeen luota vartijoihin, vaikka olen itsekin toiminut tavaratalon vahtimestarina, vaan alan välttää paikkoja, joissa nämä itselleen ja muille vaaralliset kouluttamattomat hurtat riehuvat. Luulisi kauppakeskuksen omistajienkin reagoivan tällaiseen negatiiviseen julkisuuteen, joka pitää maksukykyisimmät ja varovaisimmat asiakkaat poissa vastedes.