Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
*sultakin+kuulemma+löytyy...
12.07.2021 12:50
Pidähän+välis+leipäläpesi+ummessa,+kun+ei+sieltä+näytä+tulevan+mitään+muuta+kuin+sitä+ihan+itteensä.+Vai+joko+olet+saanut+tälle+päivälle+sitä+HK:n+blöötä+niihin+kaikkiin+kolmeen+reikään,+jotka+sultakin+kuulemma+kuuluu.+Mitä+helvetin+iloa+ja+hyvää+oloa+sä+näistä+maalaamisista+saat?+Hanki+itelles+apua,+ja+näin+alkajaiseksi+vaikkapa+parin+viikon+passitus+sinne+valkotakkisten+hoitoon.+Sä+olet+sairas.
12.07.2021 12:49
Ihan+miten+vaan+harhoissas+kuvittelet.+Siitä+huolimatta,+että+nikki+tulee+ihan+oikeasta+etunimestäni.+
Mutta+hulluillahan+sanotaan+olevan+hauskempaa.+Joten+älä+naura+ittees+kuoliaaksi.+Enempää+en+sulle+vastaa.
12.07.2021 12:14
Olen+elävä+ihminen,+ja+täysin+eri+ihminen+kuin+Jan.+Molempien+käyttämien+murresanojen+yhtäläisyydet+johtuu+siitä,+että+asumme+vierekkäisissä+maakunnissa.+Minä+asun+Kanta-Hämeessä,+ja+Jan+Päijät-Hämeessä.+Olen+41-v+lapseton+sinkku.
12.07.2021 11:28
Riippuu+kenkämallista,+mutta+39-40.+Tosin+mulla+on+toinen+jalkaterä+lyhyempi,+ja+siihen+menee+numeroa+pienempi+kenkä+kuin+toiseen+jalkaan.+Kengät+on+kuitenkin+ostettava+sen+isomman+jalan+koon+mukaan.
12.07.2021 11:22
Sama.+Saakelin+sydän,+joka+ensin+lämpeni+hitaasti+parin+vuoden+ajan,+sitten+kuumeni+pari+kuukautta,+kunnes+lopulta+roihahti+parissa+viikossa+liekkeihin+vuosien+jäässä+olon+jälkeen.+Vaikkei+ole+nähnyt+pitkiin+aikoihin,+ei+se+sydän+kykene+jäähtymään.+🙄
12.07.2021 11:19
Noup.+Evvk+koko+tyyppi,+tai+muut+julkimot.
12.07.2021 11:12
😂🤣😂
11.07.2021 13:44
Mut+sit+täytys+suunnitella+jokin+kattoviritelmä+sadesäitä+varten.+Meinaan+pääsis+liiraan+lätäköissä,+ilman+että+itse+kastuu+kunnolla.+🤔
11.07.2021 11:45
Niinpä.+Mulla+ainoo+kunnon+ilmastointi+on+yöllinen+läpiveto,+räppänöiden+ollessa+auki.+No+joo,+onneks+öisin+on+ollu+viilee,+että+on+vähän+saanut+tiputettua+kämpän+lämpötilaa+ja+nukuttua.
11.07.2021 11:42
Jos+jaksaa,+niin+ehkä+kauppaan+hurjastelemaan+vois+mennä,+niin+saa+viilennettyä+ittensä+samalla.+Siellä+kun+on+ilmastointi,+ja+kun+palasin+tänne+pätsiin+nukkumaan+parin+ilmalämpöpumppuyön+jälkeen,+sitä+jäähdyttelyä+kyllä+jo+kaipaiskin.+🤔
11.07.2021 10:58
Ja+pikkukivet+sinkoilee..
11.07.2021 10:54
😂🤣😂
Ja+ilman+muuta+viritettynä.+Soratiellä+ruopien,+niin+että+pöly+lentää...+🤔
11.07.2021 10:54
Ei+voi,+kun+ei+oo+miestä.
11.07.2021 10:48
Onneks+kuitenkin+pystyy+vielä+jotenkin+liikkumaan.+Selkä+on+se+pahin+invalidisoija,+ja+muutoin+pystyis+hyvin+liikkumaan+ja+nauttimaan+siitä,+polvista+huolimatta,+jos+sitä+painetta+ei+kertyis+kävellessä+ja+seisoessa+samalla+tapaa+mitä+nyt.+
Paremmatkin+päivät+kyllä+vielä+koittaa,+joten+kun+vaan+jaksaa+päivä+kerrallaan,+ja+pää+kestää,+niin+jossain+vaiheessa+pääsee+vähän+enemmän+elämään,+mitä+tällä+hetkellä.+Kaikilla+on+omat+murheensa+ja+ongelmansa.
10.07.2021 20:01
Kyllä.+Mukava+höntti,+joka+on+perhanan+itsepäinen,+kun+sille+päälle+sattuu.+Silloin+ei+kuuntele,+eikä+tottele.+Kovaääninen,+mutta+ihmisystävällinen,+ja+pääosin+hyvällä+tuulella.+Meidän+yksilö+on+vaan+todella+arka,+joka+herkästi+säikkyy+kaikkia+ja+kaikkea+äkillistä,+kadoten+omaan+maailmaansa+ilman+että+siihen+saa+silloin+yhteyden.+
Sille+tosin+löytyy+syy,+miksi+se+on+sellainen+kuin+on.+Muru+(ei+varsinainen+nimi,+mutta+aina+välillä+kutsun+sitä+siksi)+jäi+auton+alle+muutama+vuosi+sitten+reilun+vuoden+vanhana,+kun+oletettavasti+lähti+metsätiellä+vapaana+ollessa+jahtaamaan+autoa,+ja+häntäkarvat+takertuivat+renkaaseen,+jolloin+rengas+ajoi+hännän+päältä.+Kumpikaan,+auton+kuljettaja+tai+isäni+(itse+olin+silloin+reissussa),+ei+nähnyt+tilannetta,+mutta+noin+se+luultavimmin+tapahtui.+
Lantioon+tuli+hiusmurtuma,+ja+häntä+jouduttiin+amputoimaan+sen+mentyä+kuolioon.+
Porukat+oli+kolme+päivää+reissussa,+niin+olin+talon-+ja+koiranvahtina+sen+aikaa.+Olis+siellä+luonnon+keskellä+ollut+kiva+olla+pitempäänkin,+mutta+nivelrikkoiset+polvet+ei+tykkää+niin+sisä-+kuin+ulkoportaista,+jotka+porukoilla+on,+eikä+selkä+tällä+hetkellä+ylimääräisestä+liikunnasta,+mitä+siellä+väkisin+tulee+kuljettua+ja+vielä+ilman+rollaa.+Epätasainen+maasto,+hiekkatiet+ja+laajat+nurtsit+sekä+heinäpelto,+joita+mun+rolla+ei+handlaa+niin+että+siitä+olis+yhtään+hyötyä.+Siis+kuljettava+ilman+sen+mitä+pystyi.
10.07.2021 19:00
Pikemminkin+kyseessä+on+toygirl+toyboyn+tilalla,+ja+tällaisen+murun+kanssa+ne+pari+yötä+vietin:+
https://aijaa.com/PK4bXH
10.07.2021 17:09
Hän+ei+ole+palstalta.+Hänet+on+löydetty+Facesta+vajaat+5+vuotta+sitten,+ja+hän+on+pomo+sen+suhteen+mitä+tehdään+ja+milloin+tehdään.
10.07.2021 16:31
Jaa-a.+Mistäs+mää+sen+tiedän,+kuka+palstan+uroista+on+toyboy+ja+kuka+ei.+Kuka+tahansa+ei+kelpaakkaan+sen+jälkeen,+kun+oli+pari+yötä+sellanen+murunen+kainalossa.+Jolta+sain+muuten+suukon+eilen+kotiin+lähtiessä.+😏
10.07.2021 15:56
Myöskään+salaista+numeroa+(ei+maksettu+prepaid),+ei+saa+numerotiedustelusta.+Itselläni+on+sellainen,+ja+on+muuten+ihan+normaali+liittymä,+josta+tulee+kerran+kuussa+lasku.
09.07.2021 20:45
10 / 86