Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niitä+vituttaa..
09.07.2021 18:02
Toinen+ärsyttävä+asia+on+valion+hylamaidon+(ei+maitojuoman)+korkkaaminen,+kun+aika+usein+tulee+vastaan+sellainen+asia,+että+se+pelkkä+muovilenksu++(vastaava+kuin+ruokaöljypullossa)+jää+käteen,+ja+se+sisäkorkki+pysyy+tölkissä+kiinni+koskemattomana,+tai+korkeintaan+keskelle+on+avautunut+pienen+pieni+reikä+josta+maitoa+tulee+pienenä+norona.
09.07.2021 14:37
Sateet+sattuivat+jo+aamulla+kohdalle.+Mitä+siis+tein?+No+pesin+lenkin+jälkeen+koiran+tassut,+ettei+tuo+kuraa+sisälle.+Satun+olemaan+porukoilla+tällä+hetkellä,+ja+täällä+on+hiekkatie,+joka+sateella+muuttuu+kuraiseksi.
08.07.2021 12:03
Ei+olisi.+Oon+itse+asiassa+nähnyt+sen+kerran+jopa+livenä+festareilla+aikanaan+ollessa.
07.07.2021 10:17
Onpa+ihana+nähdä+murua+puolentoista+viikon+näkymättömyyden+jälkeen,+vaikka+se+kuorsaakin+tossa+lattialla.+Noh,+on+tässä+vielä+pari+vuorokautta+aikaa+viettää+laatuaikaa+kahdestaan.
07.07.2021 10:13
Kappas+kun+naiseltakin+löytyy+se+sama+persereikä.+Olet+sitten+varmaan+myös+sitä+mieltä,+että+yksikään+heteromies+ei+saa+panna+naista+perseeseen?+Koska+myös+naisen+persereikä+on+tarkoitettu+paskantamiseen+naimisen+sijaan.
06.07.2021 22:22
"Klamydia+voi+johtaa+miehen+hedelmättömyyteen"
https://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/klamydia-voi-johtaa-miehen-hedelmattomyyteen/
Jos+pari+on+lapseton,+ei+siitä+naista+voi+pelkästään+syyttää+tämän+menneisyyden+takia.+Mitä+jos+se+olikin+pariskunnan+mies,+joka+sen+klamydian+sairasti+naisen+sijaan?+Pitäiskö+sen+naisen+potkaista+steriili+mies+pihalle+suhteesta+sen+takia,+että+mies+on+menneisyytensä+takia+hedelmätön,+eikä+voi+siksi+saada+lasta?+
Useimmiten+se,+kenen+aivot+löytyy+jalkojen+välistä+seksinhimoissaan+juostessa,+on+mies.+Niin.....+Sen+jalkojen+välistä+roikkuva+lihanpala+määrää+tahdin.
06.07.2021 22:12
Tiedätkö+sinä+mikä+on+endometrioosi?+Se+myös+voi+aiheuttaa+lapsettomuutta.+Sitä+ei+saada+seksitartuntana.+Se+on+synnynnäistä,+ja+useimmiten+puhkeaa+silloin+kun+nainen+on+vielä+neitsyt,+siis+joka+ei+seksiä+ole+koskaan+harrastanut.+
Mistä+sinä+sen+tiedät+mistä+toisten+ihmisten+lapsettomuus+johtuu?+Asutko+heidän+kanssa?+Vai+onko+se+vain+kuulopuhetta?
06.07.2021 22:03
Ai+niin+kuin+homous,+lesbous+ym.+tarttuisi?+Oletko+100+pros.+varma,+ettei+kukaan+perheestäsi,+läheisistä,+ystävistä,+työkavereista,+harrastekavereista,+tai+niistä+muista+ihmisistä+joiden+kanssa+vietät+töissä+ja+vapaalla+aikaa,+ole+homo,+lesbo,+bi,+tai+jokin+muu+sateenkaariväkeen+kuuluva?+
Et+voi+olla+täysin+varma,+että+kaikki+heistä+ovat+100+pros.+heteroita.+Mitä+jos+vaikka+paras+ystäväsi+on+homo+tai+lesbo,+mutta+hän+ei+ole+sitä+vain+kertonut+kenellekään,+ja+feikkaa+kaikille+olevansa+hetero?+Tai+joku+sisaruksista?+
"Kolumni:+Seksuaalisen+suuntautumisen+selittää+biologia
Heteroseksuaalisuus,+biseksuaalisuus,+homoseksuaalisuus+ja+transseksuaalisuus+ovat+ihmisen+biologisia+ominaisuuksia+kuten+silmien+väri.+Ne+ovat+ihmisen+kehityksen+normaalia+vaihtelua,+kirjoittaa+Jussi+Viitala.
Ihmisen+seksuaalinen+suuntautuminen+EI+VOI+OLLA+RIKOS,+SAIRAUS+TAI+VAMMA."
https://yle.fi/uutiset/3-9343229
Eihän+ne+sukupuolia+ole,+mutta+aloituksessa+puhutaan+transihmisistä.+Tiedätkö+edes+mitä+se+sana+tarkoittaa?+Siis+on+vaikka+syntynyt+naiseksi,+mutta+tuntee+olevansa+väärässä+kropassa,+ja+kokee+identiteetikseen+olevansa+mies.+Tai+on+syntynyt+mieheksi,+mutta+tuntee+sen+sijaan+olevansa+nainen.+
Voihan+niistä+se+flunssa+tarttua,+tai+mahatauti,+mutta+mitään+sellaista+sairautta+sateenkaariväki+ei+sinuun+pysty+tartuttamaan,+mitä+EI+100%+HETERO+PYSTYISI+SINUUN+TARTUTTAMAAN.
06.07.2021 21:54
Sitä+vissiin.+Kyl+se+oudon+näkönen+on.+Toisaalta+kissa+kuin+kissa.+😁
06.07.2021 20:30
Joo,+mut+ymmärrät+pointin.+Hakemalla+en+hae,+mut+en+myöskään+ehdotonta+tyrmäystä+anna.+Vannomatta+paras.+
Et+oo+karvatonta+kissaa+harkinnut?+Silloin+ei+tule+niitä+karvoja+lainkaan.+
Mut+joo,+ymmärrän+mitä+ajat+takaa+siinä+miksi+et+ota+edes+lemmikkiä.+Mä+oon+huomena+menossa+pariksi+päiväksi+sen+mun+karvakasan+luokse,+ja+silloin+niitä+karvoja+löytyy+jopa+mun+suusta.+Mulla+on+oikein+erikseen+vaatteet,+mitkä+laitan+silloin+päälle+kun+tiedän+murun+kanssa+olevani+muutamaa+minuuttia+pitempään.+Muuten+olis+kaikki+vaatteet+täynnä+niitä+valkosia+ja+ruskeita+karvoja,+ja+niitähän+suurimmalta+osalta+Cavoista+lähtee+ja+paljon.+
Ei+siinä+mitään,+jokainen+tekee+omat+ratkaisunsa+eri+asioiden+suhteen.
06.07.2021 19:44
Ei+liikuta+mitenkään+erityisesti.+Tarkoittaen+tällä+sitä,+että+omasta+mielestäni+ei+ole+väliä+onko+syntynyt+mieheksi+vai+naiseksi,+ja+mitä+tekee+sen+suhteen+jos+tuntee+olevansa+jotakin+muuta+sukupuolta+kuin+miksi+on+syntynyt.+Tärkeintä+ihmisessä+on+se,+että+tämä+on+onnellinen,+voi+hyvin,+ja+tuntee+itsensä+hyväksytyksi+sellaisena+kuin+itse+haluaa+olla.+Samoin+on+sen+suhteen,+mitä+tämä+on+seksuaaliselta+suuntautumiseltaan.+Ei+ole+mulle+ongelma,+jos+joku+ei+ole+hetero.+
Jokainen+ihminen+on+yhtä+arvokas,+eikä+kukaan+ole+arvottomampi.
06.07.2021 17:48
Muista+hankkia+tarpeeks+liukkaria,+ettet+saa+käsiä+ruvelle+lopun+elämääs+käteen+vetäessä.+Sellaista+elävää+naista+ei+ole+olemassakaan,+jolla+ei+yhtäkään+karvaa+ole.
06.07.2021 17:35
Mitä+tulee+sairaanhoitoon.+Koko+koronan+aikana+olen+käynyt+kolmesti+päivystyksessä.+
Kerran+lokakuun+-20+alussa+katsomassa+aivoverenvuodon+saanutta+Mummuani,+koska+mitään+ei+ollut+enää+tehtävissä.+Se+oli+viimeinen+kerta+kun+näin+hänet+hengissä.+
Seuraavan+kerran+kävin+viikkoa+myöhemmin+vessassa,+koska+olimme+kyseistä+vainajaa+hakemassa+sairaalan+kappelista,+eikä+kappeliin+vielä+päässyt+sisään+oven+ollessa+vielä+lukossa,+ja+rakko+meinasi+haljeta.+
Kolmannen+kerran+kävin+päivystyksessä+maaliskuun+alussa,+kun+kävin+huimauksen+takia+kuvauttamassa+pääni,+neurologin+määräyksestä+jonka+tämä+oli+antanut+ensihoitajille,+ja+varmistamassa+ettei+kyseessä+ole+aivoinfarkti,+jonka+senkin+olen+saanut+lievänä+ja+pikkuaivoissa,+muutama+vuosi+sitten.+
En+juurikaan+ole+joutunut+viime+vuosina+kuluttamaan+sairaanhoidon+resursseja,+sairastuttuani+äkillisesti,+tai+ravannut+nuhakuumeen+takia+lääkärissä.+Tammikuussa+2020+sairastin+edellisen+kerran+flunssan.+Sitä+edellinen+kerta+oli+ollut+vuonna+2015.+Mahatauti...ööö....olisko+ollut+joskus+2010-luvun+alkupuolella.+Siis+todella+vähän+olen+sairastanut,+jos+hermosärkyä+ei+lasketa+mukaan.+Vasta+reilun+vuoden+olen+istunut+pääosin+neljän+seinän+sisällä.+Sitä+ennen+elin+liikkuvaa+elämää,+kuten+kuka+tahansa+muu.+
Mitä+tulee+niihin+34:ään+hengityskoneessa+oloon...muistin+väärin.+Niitä+olikin+vain+31+kpl.+Olen+ollut+elämäni+aikana+yhden+ainoan+kerran+teholla,+ja+siellä+olin+vajaan+viikon+verran+vuonna+2004,+josta+suurimman+aikaa+olin+nukutettuna,+ja+hengityskoneessa,+joten+siitä+ajasta+ei+ole+kovin+montaa+muistikuvaa.+Näin+ollen+se+paikka+ei+ole+kovinkaan+tuttu.+
Muut+30+kertaa+ovat+olleet+niitä+kertoja,+kun+mut+on+nukuttu+leikkausta+tai+muuta+toimenpidettä+varten.+Tuorein+oli+elokuussa+2018.+Joka+kerta+kun+ihminen+nukutetaan,+hänet+kytketään+siksi+aikaa+hengityskoneeseen.+Kovin+moni+ei+tuota+tiedä.+Joten+turha+kauhistua+mun+historiasta.+Toisilla+sitä+historiaa+on++enemmän+kuin+minulla.
06.07.2021 17:07
Eikä+kannattaisi+vastata+kommenttiin,+jos+ei+ymmärrä+mitä+sillä+ajetaan+takaa.+
Mutta+voin+sen+näin+pilkunviilaamisella+kertoa,+jos+et++tiedä+mitä+ironia+tarkoittaa:
"Ironia+eli+epäsuora+iva+on+huumorin+laji.+Sana+juontuu+kreikan+sanasta+εἰρωνεία,+teeskentely.+Ironia+voi+olla+sanallista+tai+tilanteeseen+liittyvää.
Sanallinen+ironia+on+ilmaisumuoto,+jossa+todellinen+merkitys+ja+käytetyt+sanat+ovat+ristiriidassa.+Ironiaan+sisältyy+ajatus+siitä,+että+asiat+eivät+ole+sitä,+miltä+ne+näyttävät+tai+mitä+niiden+väitetään+olevan.+Ironia+on+tyypillisesti+kulttuurisidonnaista,+eikä+ironia+sen+vuoksi+paljastu+ellei+ymmärrä+asiayhteyttä."
Alkuperäinen+kommentti+oli+ironiaa,+joten+en+ole+ketään+määräämässä+siitä+saako+tämä+mennä+hoitoon+vai+ei,+ottaako+rokotteen+vai+ei.+Ota+silmä+käteen+ja+sanakirja+avuksi+avaamaan+sanomaani.+Ja+googlaappa+vielä+mitä+tarkoittaa+musta+huumori.
06.07.2021 16:43
Miks+mun+pitäis+sinne+hoitokotiin+asti+venata,+et+joku+tulee+kattoon?+
Mummuni+oli+leskenä+yli+29+vuotta+ennen+kuolemaansa,+joten+eipä+hänen+kumppaninsa+käynyt+sinä+lyhyenä+aikana+häntä+katsomassa+siellä+hoitokodissa,+mitä+tämä+ennen+kuolemaansa+ehti+olla+siellä.+Ja+oli+muuten+kuollessaan+102-vuotias.+
Hänen+kumppaninsa+oli+siinä+vaiheessa+maannut+mullan+alla+melkein+sen+30+vuotta,+kun+hän+itse+kuoli.+Joten+ei+parane+luottaa+siihen+että+kumppani+tulisi+hoitokotiin+katsomaan,+koska+se+kumppani+voi+kuolla+ensin.+
Mulla+ei+ole+lapsia,+enkä+niitä+enää+edes+saa,+joten+kuka+mua+tulis+kattoon+vaikka+se+kumppani+olisikin+hengissä?+Huonolla+tuurilla+muistisairaana+mua+muistamatta,+eri+hoitokodissa+kuin+itse.+Eipä+mua+nyttenkään+käy+katsomassa+muut+kuin+vanhemmat,+suurin+piirtein+kerran+viikossa,+eikä+se+haittaa.+Kuten+sanoin,+viihdyn+yksin,+enkä+tarvitse+välttämättä+ketään+seurakseni.+Nytkin+olen+pelannut+sniper+ghost+warrior+contract+2:sta+menneet+4-5+tuntia,+ja+hyvin+olen+viihtynyt.+Se+on+mun+laatuaikaa.+
Olenhan+pisimmillään+ollut+5+viikkoa+osastolla+sairaalassa+ilman,+että+kukaan+on+käynny+mua+kattomassa+koko+sinä+aikana,+ja+se+oli+mulle+fine.+Sai+seuraa+muista+potilaista,+enkä+kaivannut+ketään+istumaan+seuraksi+vaivaantuneena,+kun+olisi+pitänyt+kehitellä+jotain+puheenaiheitta.+
En+etsimällä+etsi+kumppania.+Siis+en+roiku+deittipalveluissa,+joista+muuten+täälläkin+valitetaan+että+ei+saa+ketään+vaikka+on+haku+päällä,+en+kulje+baareissa+tai+missään+muissakaan+tapahtumissa+etsimässä+sitä+potentiaalista+kumppania.+Se+ei+ole+mun+tavoite,+eikä+mua+enää+kiinnosta+baarit+tai+pippalot,+niissä+olen+ollut+ihan+tarpeeksi+elämässäni+nuorempana.+
Oon+ollu+11+vuotta+sinkkuna+omasta+tahdostani,+joten+jatkaa+sinkkuutta+vaikka+seuraavat+40+vuotta,+ei+ole+mulle+ongelma.+
Jos+oikeassa+arkielämässä+sattuu+jonkun+kanssa+kohtaamaan+niin,+että+kiinnostusta+syntyy+molemmin+puolisesti,+en+automaattisesti+tyrmää+suhdetta.+Jos+ei+tule+ketään+vastaan,+ei+se+haittaa.+Mulla+on+ollu+nuoruudessa+jo+niin+monet+suhdesotkut,+että+niistä+riittäisi+muillekin.
06.07.2021 16:31
So?
06.07.2021 16:03
Hysteerinen?
Jos+sä+et+ironiaa+ymmärrä,+niin+aika+tyhmä+sun+pitää+aivotoiminnaltasi+olla.+
Mä+oon+suurin+piirtein+rukoillu+vuoden,+että+saisin+koronan+vaikeen+muodon,+jotta+pääsisin+hengityskoneeseen+lepäämään+pariksi+viikkoa.+
Mua+ei+paskaakaan+kiinnosta+mitä+rokotteiden+sivuvaikutuksena+tulee.+Se+ei+voi+olla+mitään+sen+pahempaa,+kuin+maailman+voimakkain+fyysinen+kipu+mitä+on+olemassa,+siis+kestää+hermosärkyä+247+huhtikuun+kuudennesta+2020+lähtien,+ja+sitä+ennen+jo+13+vuotta,+ja+joka+on+niin+voimakasta+että+sä+suurin+piirtein+rukoilet+tajunnan+menetystä+sitä+saamatta.+Siis+kovempaa+kuin+hammassärky,+tai+mikään+muu+kipu.+Ja+kaiken+lisäksi+kestää+se+kipu+hammasta+purren,+ja+ilman+yhdenkään+lääkkeen+apua.+Siis+mikään+lääke+ei+tehoa+yhtään,+ja+siten+levitä+kipua.+
Maailmassa+on+yksi+sairaus,+jota+mä+pelkään..+Siis+vain+yksi+miljoonista.+Ja+se+sairaus+tappaa+hoitamatta+JOKAISEN+siihen+sairastuneen.+Se+sairaus+ei+ole+korona.+Mä+olen+kertaalleen+sairastanut+sen+100+prosenttisesti+jokaisen+hoitamatta+jääneen+ihmisen+tappavan+sairauden,+ja+sen+voi+sairastaa+kuka+tahansa,+ja+saada+vaikka+olisi+vuoden+yksin+kotona+ketään+tapaamatta.+
Se+sairaus+on+verenmyrkytys.+
Ai+joo,+mitä+tulee+elämään,+niin+mut+on+leikattu+33+kertaa+tähän+astisen+elämäni+aikana,+ja+olen+vasta+sen+puolivälissä.+Olen+ollut+hengityskoneessa+ainakin+34+kertaa+elämäni+aikana,+joten+sekin+on+pikku+juttu.+
Mutta.+Teeppä+ensin+nuo+perässä,+ja+kutsu+vasta+sitten+mua+hysteerikoksi.+Veikkaan,+että+sulta+pää+hajois+jo+parin+kipupäivän+jälkeen.+Mulla+ei+ole+hajonnut+kertaakaan+tän+vajaan+14+vuoden+aikana,+mitä+sitä+hermosärkyä+on+ristiselässä+ollut.+Koska+se+on+siellä+selässä,+se+vaikuttaa+jokaiseen+ihmisen+elämän+alueeseen+ja+toimintoon.
06.07.2021 16:02
Tais+ne+sun+saamat+panot+olla+samaa+luokkaa+kuin+oma+luotisateessa+oloni,+eli+vain+unta.+Toden+tuntuista....unta.
06.07.2021 14:20
Tais+sanoo+röh+röh.
06.07.2021 14:14
11 / 86