Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lisään+että+panemisella+en+tarkoittanut+aktista+ja+sen+oheistoiminnasta+saatavaa+nautintoa,+vaan+mekaanista+suoritusta.
15.01.2021 13:25
Kyllä,+ajaminen+on+samanlainen+tapahtuma+kaikilla+autoilla,+mutta+ajomukavuuden+ja+lisävarusteiden+perusteella+se+ostettava+auto+valitaan.+
Ajatellaan,+että+nainen+ei+tee+ruokaa,+siivoa,+pese+pyykkiä,+tai+mitään+muutakaan+kotiin+ja+puolisoon+liittyvää+huolenpitoa.+Sen+sijaan+nainen+istuu+sohvalla+kaiket+päivät+katsoen+telkkaria+ja+juoruillen+puhelimessa,+nalkuttaen+samalla+miehelle+tekemättömistä+asioista,+piereskellen,+mahdollisesti+kitaten+kaljaa,+sekä+omaa+täysin+erilaisen+maailmankatsomuksen+kuin+mies.++
Miehen+pitäisi+siitä+huolimatta+hyväksyä+tämä+nainen+kumppanikseen+vain+ja+ainoastaan+siksi,+että+kaikkien+naisten+paneminen+on+samanlaista.
Jos+miehen+mielestä+ei+ole+väliä+kenen+naisen+kanssa+sen+parisuhteen+aloittaa,+niin+miksi+sitten+täällä+valittaa+ettei+saa+naista.+Silloinhan+pitäisi+riittää,+että+naisella+on+pää,+kaksi+kättä,+kaksi+jalkaa,+kaksi+tissiä+ja+yksi+pillu.+Koska+nämä+ominaisuudet+löytyy+jokaiselta+naisena+syntyneeltä+naiselta.+Jos+jotain+muita+ominaisuuksia+haluaa,+niin+silloin+pitää+ruveta+miettimään+niitä+lisävarusteita,+jolloin+myös+potentiaalisten+kumppanien+määrä+vähenee.+
Oma+mielipiteeni+on,+että+jos+jo+tutustuessa+käy+ilmi,+että+mies+omaa+luonteessa+narsistisia+piirteitä,+ihannoi+omaa+ylemmyyttään+kohdellen+kaikkia+muita+kuin+arvotonta+roskaa,+vaatii+muilta+enemmän+kuin+itseltään,+ja+vielä+haistattelee+kaikille,+ei+todellakaan+motivoi+alkaa+mihinkään+suhteeseen+yhdenkään+tällaisen+miehen+kanssa.+Vaikka+se+olisi+se+maailman+ainoa+jäljellä+oleva+vapaa+mies.+
Alkaisitko+suhteeseen+tuollaisten+ihmisten+kanssa,+joille+kaikista+tärkeintä+on+oma+napa?+Tuskin.
15.01.2021 13:23
Joo,+ja+kaikki+miehet+ovat+kusipäisiä+vaimonhakkaajia,+ja+yksinvaltiaita.+Kun+on+ollut+yhden+miehen+kanssa,+niin+silloin+on+ollut+kaikkien+miesten+kanssa.+
Jos+miehenä+niputat+kaikki+naiset+samanlaisiksi,+niin+vastaavasti+naiset+voi+niputtaa+kaikki+miehet+samanlaisiksi.+
Jokainen+ihminen+on+yksilö,+oli+sitten+mies+tai+nainen.+
Otetaan+vertailukesimerkiksi+autot+ja+niiden+merkit.+Jos+on+kerran+ajanut/omistanut+vuosimallin+-85+Ladalla,+niin+miksi+turhaan+hankkisi+vuosimallin+2021+Mersun,+kun+kaikki+autot+on+samanlaisia+mekaanisia+möhkäleitä,+jolla+pääsee+paikasta+A+paikkaan+B.+Joten+mitä+sitä+turhaan+haikailee+tuoreen+Mersun+rattiin,+kerran+kaikki+autot+on+suurinpiirtein+samanlaisia.+Onko+sillä+niin+väliä+millä+autolla+ajaa,+kunhan+pääsee+haluttuun+paikkaan.
15.01.2021 10:05
Eli+ei+ole+väliä+millainen+kumppani+on,+oli+tämä+sitten+hiirulainen+tai+väkivaltainen,+toimiiko+kemia+vai+ei,+pitääkö+kumppanista+vai+ei,+onko+narsisti+vai+ei+jne.+Kunhan+statuksena+lukee+parisuhteessa,+se+on+ainoa+mikä+merkitsee.+
Näinkö+ajattelet?+
Oma+vastaus+on:+mieluummin+yksin+kuin+huonossa+suhteessa+alistettuna.
15.01.2021 09:55
Läppäri+hajos+ja+menin+uutta+ostamaan,+joten+sen+verran+tuli+liikuttaa+tänään.
14.01.2021 22:46
Mulla+iso+kaupunki+oli+Oulu.
14.01.2021 22:41
Kiltti+jää+kunnollinen+mies+tekee+varmaan+saman+kiitokseksi+naiselle,+siitä+huolimatta+vaikka+tällä+sattuisi+olemaan++menkat++pahimmillaan+menossa.+Ei+se+pieni+verimäärä+nuolemista+haittaa.
14.01.2021 17:59
Todennäköisesti+ei,+mut+ei+sitä+koskaan+tiedä.
14.01.2021 17:18
Sattumalta+mulla+löytyy+itseltä+masennuksen+diagnoosi,+ja+kahdesti+yritin+itsemurhaa,+joista+kummallakin+kerralla+selvisin+juuri+ja+juuri+hengissä.+Joten+enköhän+mä+tiedä,+jos+sanon+ettei+suihinotto+auta.+
Ja+itse+myös+pidän+huolta,+ettei+kolmatta+yritystä+tule,+ellei+ole+se+tilanne+etten+saa+öisin+nukuttua,+ja+päivällä+olotilan+olevan+yhtä+tuskainen,+kuin+mainitsemasi+käsien+ja+jalkojen+amputointi+tehdään+ilman+nukutusta+tai+mitään+kivunlievitystä.+Tiedän+kuinka+tuskaisaa+se+kipu+on,+kun+mikään+ei+auta+ja+ainoana+vaihtoehtona+on+purra+hampaat+yhteen+ja+kestää.+
PS.+Hyvin+todennäköisesti+tulen+tulevaisuudessa+olemaan+jalaton.+Proteesit+on+keksitty,+ja+sellaiset+kyllä+saa+jos+vain+haluaa.+Suomessa+jopa+valtion+kustannuksella.+Kusipäisyydelle+sen+sijaan+ei+ole+korvaajaa.+Siitä+on+vastuussa+vain+henkilö+itse,+joka+käyttäytyy+kusipäisesti.
14.01.2021 16:12
Jos+aikasin+aamuyöstä+tulis+kelloo+soittaan,+niin+tuskin+edes+heräisin,+koska+jos+oon+kunnolla+unessa+niin+nukun+kuin+tukki.
14.01.2021 15:40
Jos+on+sovittu+kyseessä+olevan+pelkkä+seksisuhde,+ei+silloin+haittaa.+Muutoin+se+on+terve+menoa,+äläkä+soittele+perään+uutta+panoa+ruinaten.
14.01.2021 12:43
Ei+tarvitse+olla+myräkkä+että+sähköt+katkee.+Siihen+riittää+et+linjojen+vieressä+olevien+puiden+oksilla+on+runsaasti+lunta,+jolloin+oksa+painuu+tai+katkeaa+linjan+päälle+katkaisten+sähköt.+Siihen+riittää+pelkkä+lumen+paino.
14.01.2021 12:40
Jos+on+oikeasti+masentunut,+eikä+vaan+mieli+massa+jostain+syystä,+niin+siihen+ei+suihinotot+auta.+
Vastaus+on+en+edes+harkitse,+vaan+vedä+käteen.
14.01.2021 12:33
Hyvä+ajatus+muuten.+En+osaa+sanoa+mitään+muuta+neuvoa+kuin+yritä+jatkaa+kertomista+uudelleen+ja+uudelleen.+
Tiedän+että+se+on+turhauttavaa,+mutta+ainakin+omalla+kohdallani+tällä+hetkellä+huonon+itsetunnon+omaavana+vain+suora+toiminta+kertomisen+lisäksi+auttaisi.+Suudelma+ja+käsistä+tai+kasvoista+kiinni+pitäminen+tunteista+kerrottaessa+ehkä+tekisi+sen+tiedon+sisäistämisen+todemmaksi.+
Toinen+mikä+omalla+antaisi+toisen+tunteista+varmuuden,+olisi+se+että+sellainen+ihminen+jonka+kummatkin+tietää+tai+tuntee+kertoisi+mulle+tyylillä+et+"btw,+ootko+muuten+tietonen+että+se+ja+se+on+ihastunut+suhun?+".+Vastaisin+tietysti+et+mistä+tää+ihminen+sen+tietää,+niin+vastaus+olis+vaikka+et+se+on+kertonut+ite.+
En+tiedä+onko+näistä+mitään+apua,+mutta+ite+oon+pähkäilly+näiden+samojen+mietteiden+kanssa.+Tosin+en+ole+tunteistani+kertonut,+koska+koen+olevani+riittämätön+kenelläkään,+ja+toiseksi+en+omaa+häntä+ole+nähnyt+puhe-etäisyydellä+maaliskuun+jälkeen.+Joten+itse+vaikenen,+ja+yritän+jatkaa+elämää,+jos+nyt+terveydellisten+syiden+takia+-ei+korona-+jatkuvaa+kotona+jumittamiselämää+voi+elämäksi+kutsua.++
Voimia.
14.01.2021 10:05
Niinpä.+Sitä+minäkin+ihmettelen.+Mutta+kun+herra+haluaa,+ja+maksaa+ite.+Mä+oon+jo+pari+vuotta+yrittäny+puhuu+sille+et+eiks+kannata+ostaa+uus,+korjaamisen+sijaan.+No,+ainakaan+vielä+ei+oo+mitään+edistystä+tapahtunu.
13.01.2021 21:00
Ja+olen+tietoinen+myös+muille+kalliiksi+käyneistä+rempoista.
13.01.2021 20:07
Mä+puhunkin+siis+jopa+ennen+vuotta+2000+valmistetuista,+eli+siis+vähintään+15+vuotta+vanhoista+autoista.+En+alle+10+vuotta+vanhoista.+
Sanotaanko+näin+että+olen+seurannut+viimeiset+10+vuotta+satojatuhansia+kilometrejä+ajetun+vuosimallin+-97+civicin+käyttökustannuksia+vierestä.+Viime+keväänä+kahdesti+iso+remppa+piti+tehdä,+että+meni+edes+katsastuksessa+kolmannella+kerralla+läpi.+Sitä+ennen+siihen+on+viimeisen+viiden+vuoden+aikana+tehty+kaksi+akseliremppaa,+useita+muita+niin+isompia+kuin+pienempiä+huoltoja.+Viimeisen+viiden+vuoden+aikana+korjausten+hinnaksi+on+tullut+tuhansia+euroja,+ellei+jopa+mennä+yli+10tonnin+rajan.+Siis+suurin+piirtein+tonni+vuodessa,+että+saa+ajaa+yhden+vuoden.+
Joten+kyllä+taidan+tietää+mistä+puhun.+Vanhoille+autoille+joutuu+tekemään+isompia+korjauksia,+ja+esimerkiksi+polttimon+vaihdon+voi+tehdä+itse+vanhempaan+autoon,+kun+taas+jopa+10+vuotta+uudempi+joudutaan+viemään+huoltoon,+koska+se+on+mahdoton+tehdä+itse+ja+vaatii+huoltoon+viemisen.+Merkki-+ja+mallikohtaisia+eroja+on,+kuten+myös+sen+suhteen+kuinka+paljon+rempoista+osaa+itse+tehdä,+ja+sen+perusteella+säästää.+
Vaikken+autojen+mekaniikassa+kovinkaan+paljon+tiedä,+painan+mieleen+asioita,+ja+sen+kuinka+isäni+valittaa+vähintään+kerran+vuodessa,+että+korjaus+tulee+taas+kerran+kalliiksi,+kun+jokin+kolisee+tai+lonksuu.
13.01.2021 20:05
Enpä+ole+kertaakaan+ollut+bussin+kyydissä+ollessa+ojanpientareella+tai+ojassa,+vaikka+reilu+vuosi+sitten+olin+kyydissä+kun+oli+vastaavanlainen+keli+kuin+eilen.+Itse+asiassa+en+edes+pelännyt,+vaan+koin+kyydin+turvalliseksi.+Ja+viime+kevääseen+asti+kuljin+yli+neljä+vuotta+säännöllisesti+bussilla+kaupungissa.+Siitä+huolimatta+bussimatkat+tuli+halvemmaksi+kuin+auton+ylläpito+ja+bensat,+ja+tiedän+auton+omistajia+jotka+kulkivat+työmatkat+autosta+huolimatta+bussilla.+
Henkilöautossa+olen+ollut+ojassa+useamman+kerran,+joten+kyllä+se+on+ihan+kuskista+kiinni+ja+tilannenopeudesta,+myös+bussia+ajettaessa+ja+siitä+pitääkö+kuski+tiukasti+aikatauluista+kiinni+eilisen+kaltaisella+kelillä,+vai+antaako+piut+paut+aikataulussa+pysymiselle,+ja+ajaa+turvallisuus+edellä.+Aika+paljon+noilla+keleillä+juurikin+ne+ovat+ojassa+jotka+vetävät+kuivan+kelin+nopeuksilla+menemään+ja+vielä+kesärenkailla.+Jolloinka+todetaan+"taas+talvi+yllätti".
Sitä+paitsi+auton+kyydissä+mulla+on+ollu+oma+henki+katkolla+aika+monta+kertaa+vuosien+saatossa,+kun+on+ollut+läheltä+piti+-tilanne,+jossa+kolarilta+vältyttiin+vain+koska+huomasin+vaaran+jota+kuski+ei+huomannut.+
Tiedän+kyllä+että+on+tilanteita+jolloin+oma+auto+on+välttämätön.+Asunhan+maalla,+vaikkakin+taajamassa+kehä+kolmosen+sisäpuolella+sijaan,+ja+vanhempani+asuvat+kodistani+15+kilsan+päässä,+jonne+ei+ole+kulkenut+julkisia+ainakaan+20+vuoteen.+Joko+omistat+auton,+kävelet+kauppamatkat+-siis+yhteensä+sen+30+kilsaa+ostoksiin+kanssa,+tai+kuljet+kesät+talvet+pyörällä.+Täällä+osataan+kyllä+pukeutua+lämpimästi.+
Kyse+olikin+kumman+auton+valitsee,+ja+vastasin+etten+kumpaakaan.+Ellei+ole+ehdottoman+pakko+lähteä+mihinkään,+pysyn+kotona+lämpimässä.+Kuten+aion+pysytellä+seuraavat+kaksi+päivää,+kun+on+luvattu+se+-18+astetta+näille+nurkille.
13.01.2021 19:49
Riippuu+siitä+mitä+sillä+kaikki+on+ok+tarkoitetaan.++Fyysisesti+en+ole+ollut+kunnossa+lähes+vuoteen,+muutoin+kaikki+on+ok.+Huumori+tulee+revittyä+sieltä+mistä+sen+saa.
13.01.2021 18:48
En+kumpaakaan.+Jos+ei+ole+ehdottoman+välttämätöntä+lähteä+mihinkään,+pysyn+kotona.+Jos+taas+50+kilsan+päähän+pitää+mennä,+niin+menen+bussilla.+Lähtevät+tuosta+parinsadan+metrin+päästä,+eikä+tarvitse+itse+ajaa,+jolloin+voi+ottaa+pienet+virkistävät+torkut+sinä+aikana.+Bussimatkat+maksaa+sitä+paitsi+paljon+vähemmän+kuin+auton+pito,+johonka+uppoaa+rahaa+siitä+huolimatta+käyttää+sitä+autoa+tai+ei.+
Lisäksi+tiedän+että+vaikka+moottori+kävisi,+niin+mitä+vanhempi+auto,+sitä+enemmän+sen+huoltoon+uppoaa+rahaa+vain+pitääkseen+sen+iäkkään+auton+ajokunnossa.+Välillä+tulee+mietittyä,+et+kumpi+lopulta+tulee+halvemmaksi,+kallis+remppa+per+vuosi+yhden+lisäajovuoden+saamiseksi,+vai+ostaa+itselle+uusi+käytetty,+joka+maksaa+itsensä+takaisin+muutamassa+vuodessa+pienempien+kustannusten+takia.
13.01.2021 18:43
84 / 86