Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niinhän+se+menee+ja+tiedän+hyvin+tunteen.+Olisinko+edellisen+kunnon+suudelman+saanut+joskus+kesällä+2007.+Toisaalta+kaikkeen+tottuu+kun+jotain+ei+saa+tai+on+pitkään+vailla/päivä...valitettavasti.+
Onneks+kun+omaa+hyvän+mielikuvituksen,+niin+pystyy+mielessään+kuvittelemaan+edes+jotain,+vaikkei+se+koskaan+aidolta+tunnu.+Aina+ei+voi+saada+haluamaansa.
13.01.2021 17:30
Ehkä.....+Edellisestä+kunnollisesta+pussaamisesta+on+jo+liiankin+pitkän+aika.+Exä+ei+siitä+tykännyt+yhtään,+joten+mun+pusumoottori+on+jo+ruostunu+puhki.+Eikä+sitä+nyt+ihan+ketä+tahansa+viitti+edes+pussailla.+🤔🥴
13.01.2021 16:56
Huvinsa+kullakin.+😂
13.01.2021 16:18
Ja+siis+ton+kommentin+kirjoitin+ennen+kuin+näin+sen+kissavideon.
13.01.2021 15:38
Ihana.+😍+Onkohan+mulla+liian+vilkas+mielikuvitus,+kun+nään+mielessäni+sun+kissan+ottavan+vauhtia,+ja+sitten+loikkaavan+ja+tehden+mahalaskun+hankeen?+😂
13.01.2021 15:25
Huomaavaisia+kaikkia+matkustajia...
13.01.2021 13:53
Voi+voi+ja+vali+vali.+Ei+sillä+ole+väliä+missä+duunissa+on+ja+kuinka+hyvä+liksa+on.+Edes+ulkonäöllä+tai++-muodolla+ei+ole+merkitystä,+jos+pään+sisältä+ei+löydy+muuta+kuin+katkeruutta+jonka+käyttää+toisten+panetteluun.+
Olen+ollut+useammankin+omissa+silmissä+hyvännäköisen,+nuorehkon++/-30v,+ja+hoikan+mieskuskin+kyydissä.+Ja+mikä+tärkeimpänä,+kohteliaita+ja+huimaava+isiä+kaikkia+matkustajia+näiden+sukupuolesta,+iästä+ja+ulkomuodosta+huolimatta.+Mikäs+siinä+on+heitä+katsella.+
Veikkaanpa+että+Amanda+puhui+niinkin+ison+naisjoukon+kuin+1/10+suomalaisista+naisista.+En+tunne+näitä+naisjulkimoita+henkilökohtaisesti,+mutta+epäilen+suuresti+heidän+ottavan+vain+sellaisia+miehiä+itselleen,+joiden+tärkeimmät+ominaisuudet+ovat+raha,+status,+medianäkyvyys,+ja+niiden+avulla+rahan+ansainti.
Silloin+ei+ole+väliä+vaikka+mies+on+komea+katsella,+mutta+silkkaa+höttöä+sisältä.+Tärkeintä+on+se,+et+tää+saa+palstatilaa+ja+sitä+kautta+lisää+julkisuutta+pysyen+otsikoissa.+
Kun+katon+taaksepäin+koskien+omia+ihmissuhteita,+on+jokainen+heistä+ollut+joko+seurusteluhetkellä,+tai+sekä+ennen+sitä,+sen+aikana+tai+sen+jälkeen+perusduunareita,+eikä+mitään+Mr.+Finland+ehdokkaita+ulkomuodoltaan+ja+näöltään.+Luonne,+ja+sisin+ovat+heitä+yhdistävä+tekijä.
13.01.2021 13:52
Aika+herkästi+pyydän+anteeksi,+jos+olen+jotenkin+pahoittanut+toisen+mielen,+tai+tehnyt+väärin+toista+kohtaan.+Annan+myös+aika+herkästi+anteeksi,+joskus+lähes+heti+rauhoituttuani,+joskus+taas+vähän+pidemmän+pähkäilyn+jälkeen.+Mulla+ei+ole+ketään+muuta+exää+kohtaa+mitään+kaunoja+paitsi+yhtä+kohtaan,+vaikka+suurimmassa+osassa+eron+jälkeen+itse+tuhosin+välit+liialla+roikkumisella.+Tämä+yksi+aiheutti+omalla+narsistisella+käytöksellään+ennen+eroa+ja+sen+jälkeen,+etten+tule+hänelle+missään+vaiheessa+antamaan+anteeksi.+
Muutoin+inhoan+riitoja+vaikka+kipakka+olen+luonteeltani,+mutta+vilpittömästi+pystyn+pyytämään+anteeksi+väärin+toimittuani.
13.01.2021 13:27
Paljon+onnea+tulokkaasta!+❤
13.01.2021 13:17
Kaihan+olet+kertonut+tuon+kaiken+hänelle+irl?+Täällä+palstalla+ei+välttämättä+pysty+ketään+satavarmana+tunnistaa.+
Sympatiat+on+kyllä+puolellasi.
13.01.2021 12:28
Voishan+sitä+muutoin+lähteä,+mutta+en+tunne+sua.+Jos+olisit+eräs+tietty,+niin+lähtisin....ja+heti.
12.01.2021 17:11
Ai+joo,+ja+samanlainen+lumihullu+oli+tänään+mitä+eilenkin,+eli+ei+sää+kuulemma+pahemmin+pidelly+sisällä.+😂
12.01.2021 16:53
Kiitos.+😀++Päivän+olotila+ei+oo+mikään+hyvä,+mutta+kiva+että+lunta+tulee.+Tuuli+sais+tosin+hieman+rauhoittua,+mutta+mikäpä+tässä+lämpimässä+on+istua,+kun+ei+sähkötkään+oo+menneet.
12.01.2021 16:39
Ihana+nimi.+Meillä+virallinen+nimi+on+Niraleen+Tiana,+josta+jo+kasvattaja+keksi+nykyisen+nimensä+Tirppa.+Jätettiin+se+nimi+sille+ku+aateltiin+et+on+jo+osittain+tottunu+nimeensä.+Ite+kutsun+sitä+muruks,+tylleröks,+tirppeliini...+
Vielä+pitää+jännittää+et+koska+alkaa+sydämestä+kuulumaan+sivuääntä,+joka+tyypillistä+Cavoille.+
Tuleeko+Pupu+kissan+kanssa+toimeen,+eli+ovatko+ylimmäisiä+ystäviä,+vai+onko+heillä+neutraalit+välit+yhden+pysyessä+yhdessä+kulmassa+ja+toisen+toisessa?
12.01.2021 16:31
Muru+4,5v+on+ihana+kaveri,+ja+kokenut+kanssa+kovan+kohtalon.+Se+oli+11+viikkonen+kun+kun+hain+sen+kennelistä+-näin+hänen+kuvansa+facen+etusivulla,+ja+siitä+se+ajatus+sitten+lähti.+Tosin+päätös+ei+täysin+extempore+tehty,+vaan+olin+jo+pari+vuotta+miettinyt+asiaa.+Ihanan+rohkea+narttupentu,+joka+ei+isompiakaan+koiria+aristellut+pienenä.+Kaikki+se+vallotti+sydämmellisellä+ja+iloisella+luonteellaan.+
Kunnes+reilu+kolme+vuotta+sitten+se+jäi+auton+alle,+ollessaan+isäni+kanssa+metsässä+sienessä.+Muru+oli+vapaana,+ja+metsätietä+pitkin+tuli+autollaan+yksi+isälle+tuttu+mies,+joka+pysähtyi+juttelemaan+isäni+kanssa.+Sen+jälkeen+kun+isä+meni+metsään,+hän+kuuli+hetken+päästä+kovan+kiljahduksen,+ja+löysi+murun+ojanpenkalta.+
Kumpikaan+miehistä+ei+nähnyt+tilannetta,+mutta+olettamus+on+että+muru+lähti+jahtaamaan+hiljaa+kulkenutta+autoa,+ja+takarenkaiden+kohdalle+päästyä+hänen+rodulleen+tyypillisen+hännän+karvat+takertuivat+renkaaseen,+joka+ajoi+hännän+päältä.+Vasta+kotiin+päästyä+kävi+ilmi+että+jotain+pahaa+on+tapahtunut,+ja+kaikki+ei+ole+kunnossa.+Itse+olin+silloin+Vantaalla+risteilylle+lähdössä.+
Porukat+vei+murun+eläinlääkäriin,+jossa+peräpää+kuvattiin,+ja+todettiin+lantiossa+olevan+hiusmurtuma.+Seuraavien+neljän+päivän+ongelma+oli+ettei+pissaa+tullut.+Muru+kyllä+pääsi+kyykkypissalle,+mutta+mitään+ei+tullut+ja+virtsarakko+oli+blokissa.+Ensin+Hattulaan+eläin+sairaalaan,+ja+sieltä+lähetettiin+Vantaalle+Aistiin,+kun+ei+tiedetty+onko+kyseessä+lyhytkestoinen+vai+pitkäkestoinen+blokki.+Jos+pitäisi+mri-kuvat+ottaa,+olisi+kuvauslaite+juurikin+Aistissa.
Kaksi+päivää+onnettomuuden+jälkeen+pääsin+mukaan+eläinlääkäriin,+jossa+vanhemmat+olivat+myös+käyneet+sekä+tapahtumapäivänä+että+seuraavana.+Toisena+päivänä+onnettomuuden+jälkeen+hännästä+ajettiin+karvat,+ja+hännän+tyvi+oli+tumman+sinipunainen,+ja+huomattavasti+turvoksissa.+Sen+lisäksi+koiran+koko+takaapää+oli+niin+arka,+että+joka+kerta+kun+se+osui+johonkin,+jokin+koski+siihen,+muru+kiljaisi.+
Mun+päästyä+kotiin+seuraava+yö+sujui+siten,+että+minä+nukuin+selälläni,+ja+muru+oli+makasi+mun+rinnan+päällä+samalla,+kun+seisoi+takatassuillaan.+Niin+hän+pystyi+nukkumaan+ilman+kipua.+Tietysti+oli+kovat+kipulääkkeet+käytössä.+
Muru+jäi+Aistiin+sisään,+ja+me+tultiin+kotiin.+Seuraavana+päivänä+sieltä+soitettiin+ja+kerrottiin+ilouutisia.+Pissa+kulkee+taas.+Mikä+helpotus.+Siinä+ei+ollut+kaikki.+Oli+myös+huonoja+uutisia.+Neurologi+katsoisi+koiraa+seuraavana+aamuna+eli+maanantaina,+mutta+hännästä+ei+tiedetty+pystytäänkö+sitä+pelastamaan.+
Kun+neurologi+soitti,+hän+kertoi+että+hännänpää+on+täysin+tunnoton,+häntä+on+täynnä+märkää+ja+osittain+kuoliossa,+eikä+sitä+pystyttäisi+pelastamaan.+Me+oltiin+heti+että+kunhan+koira+selviää,+niin+hännästä+viis.+Häntä+amputoitiin.+
Puolta+vuotta+myöhemmin+muru+steriloitiin,+ja+sen+jälkeen+kasvoivat+viikset.+Se+ei+vieläkään+osaa+pelätä+autoja,+joten+lenkillä+ollessa+pitää+koko+ajan+seurata+sen+touhuja,+sillä+se+saattaa+hypätä+yllättäen+auton+eteen+jonkin+hajun+perässä.+
Viime+keväänä+mentiin+eläinlääkäriin+kun+se+pyysi+ulos+normaalia+useammin,+ja+pissasi+normaalia+enemmän+ja+pitempään+kyykkypissoja,+kuin+jos+vain+merkkailisi+-siihenkin+sillä+on+oma+tyyli.+Samalla+kun+kyykistytään,+nostetaan+koipea.+
Ultrassa+ja+röntgenissä+todettiin+virtsarakon+olevan+täynnä+isoja+kiviä,+jotka+poistettiin+leikkauksessa,+ja+samalla+tyllerö+joutui+tiukalle+dieetillä.+Mitään+muuta+ei+saa+antaa+kuin+virtsakivipotilaalle+tarkoitettuja+erikoisruokia,+jotka+estävät+virtsakivien+muodostumisen.+
Joten+vähemmästäkin+sitä+heltyy+sen+katseen+edessä.+Sitähän+sanotaan+että+sellainen+koira+kuin+emäntänä/isäntänsä.+😁
12.01.2021 16:00
Unohtu+vielä+sanoo+se,+että+kun+kuvailit+koirasi+käytöstä,+kuvailit+myös+murun+käytöstä.+😅
12.01.2021 15:19
Jotkut+rodut+on+sellaisia+että+ne+rakastaa+olla+kylmässä+pakkasessa,+koska+niiden+oma+turkki+lämmittää+niitä,+ja+etenkin+pohjavilla.+Aikanaan+vanhempieni+naapurien+lyhytkarvainen+mäykky+ei+juurikaan+viihtynyt+talvella+ulkona,+vaan+aika+usein+hakeutu+täristen+sisälle+lämpimään+oltuaan+jonkin+aikaa+ulkona.+
Riippuu+varmaan+myös+rodun+alkuperäisestä+tarkoituksesta,+viihtyykö+koira+talvella+ulkona+vai+ei,+ja+jos+oikein+olen+ymmärtänyt,+niin+eiks+lapparit+nimenomaan+ole+jalostettu+pohjoiseen+työkoiriksi,+kuten+nimestä+voi+ehkä+päätellä.+Yksilötasolla+taas+se,+viihtyykö+koira+lumessa+vai+ei,+on+sitten+eri+asia.+
Sillähän+munkin+koira+surkeena+seiso+sisälle+tultua,+kun+tottakai+iso+määrä+nuoskalunta+takertuneena+saa+koiran+palelemaan.+Jos+koirani+ei+vielä+olisi+alle+puolen+tunnin+päästä+lähtenyt+uudestaan+ulos,+ja+autolla+kotiinsa+vanhemmilleni,+olisin+lämpimällä+suihkulla+sulattanut+tilsat,+niin+kuin+yleensä+tehdään+porukoilla+siinä+tilanteessa.
12.01.2021 15:18
On.+Se+todellakin+on+lumihullu,+kun+keväällä+jo+muiden+lumien+sulaessa+se+menee+kieriskelemään+onnellisena+siihen+viimeiseenkin+lumiplänttiin.+Vaikka+se+olisi+vain+30x30cm.+Onneni+on,+että+olen+tällä+hetkellä+aivan+eri+paikassa+mitä+muru,+ja+se+onkin+nyt+porukoiden+vastuulla.+
Oli+huvittavaa+lauantaina,+kun+mentiin+lenkille+sen+tullessa+käymään+mulla,+ja+se+pää+piti+työntää+lerppakorviaan+myöten+lumihankeen+jonkun+hajun+perään.+😂
Joo-o..uudenvuoden+aattona+olin+just+tullu+sisälle+roskia+viemästä,+ja+ehdin+aatella+takkia+riisuessa+et+nyt+en+lähde+muutamaan+päivään+mihinkään.+Pari+minuuttia+myöhemmin+sama+ruskea+silmäpari+tuijottaa+taas+vaativana+et+lähetään....tuloksen+arvaat.+🥴+Olen+murun+tassun+alla.+😂
Parasta+on+kuitenkin+nähdä+eläimen+riemu,+kun+se+nauttii+niinkin+pienestä+asiasta.
12.01.2021 15:02
Meillä+kyllä+taitaa+olla+eri+tilanne,+kun+kyseessä+ei+kuitenkaan+ole+kaatosade.+Onneks+ei+tarvi+tänään+mennä+ulos+koiran+kanssa,+kun+oli+pienoinen+operaatio+eilen+iltapäivällä+ulkoa+tullessa.+Vettä+kun+ei+voinut+käyttää+sulattamiseen,+mut+onneks+ei+ollu+niin+paljoo+mahassa,+rinnassa,+korvissa+ja+tassuissa,+mitä+joskus+on+ollu+kun+on+kahlattu+lumessa.+
Intoa+täynnä+lukemaan+sähköposteja,+sit+loppu+matkasta+vähän+väliä+tassuja+nuolemaan,+ja+kun+vihdoin+ja+viimein+päästiin+sisällä,+niin+tietysti+sitten+siinä+vaiheessa+jämähdettiin+keskelle+eteistä+ilme+surkeana.+Mut+annas+olla+kun+sain+pahimmat+tilsat+"revittyä"+turkista+pois+ja+kuivattua,+niin+jo+taas+oli+levee+virne+naamalla+ja+uudella+innolla+pihalle.+
Kaiken+huippuna+mun+ei+edes+pitänyt+lähtee+murun+kanssa+lenkille,+mut+kaks+minuuttia+sitä+ruskeiden+silmien+ja+viiksekkään+leveän+hymyn+yhteistä+intensiivistä+tuijotusta,+niin+oli+pakko+pyörtää+päätöksessä.+Eikä+muuten+ollu+ensimmäinen+kerta.+😂
12.01.2021 14:32
Voin+kompata+tätä.+Olen+hetero,+jolla+on+lyhyt+tukka+tyyliin+niskasta+siili+ja+päältä+lyhyt.+En+meikkaa+kuin+joskus+todella+harvoin,+kun+en+viitsi+nähdä+vaivaa+enkä+häpeile+kulkea+kylillä+meikittömänä.+Kotona+ollessa+mulla+on+päällä+pääosin+huppari+ja+collarit,+joissa+käyn+asioilla+niin+kaupassa+kuin+kirjastossa.+Tein+sitä+samaa+jopa+isossa+kaupungissa+asuessa.+
Tästä+kaikesta+huolimatta+tunnen+olevani+nainen,+enkä+koe+paineita+yrittää+olla+mitään+muuta+kuin+olen.+Jos+joku+ei+musta+pidä+sen+takia+miten+olen+pukeutunut+tai+etten+meikkaa,+se+on+sen+toisen+osapuolen+ongelma....ei+mun.+
Jokainen+saa+pukeutua+kuten+haluaa+ja+olla+tai+olla+olematta+naisellinen/miehekäs,+sukupuolesta+ja+suuntauksestaan+riippumatta.
12.01.2021 11:06
85 / 86