Timmyy

Aloituksia
218
Kommenttia
3147
Ei Venäjällä selviä kännistä
Siis. Minkä takia Venäjä ei voinut olla länkkäri tyylinen demokratia. Kaikki avaimet siihen oli olemassa. Miksi ollaan m357Rantanen estekultaan ja Mäkelä 3 loikassa hopealle!!!!
Kyllä. Ikimuistoinen ilta. Olisitko uskonut?057Auttakaa apinaa
Miten noi sähköpotkulaudat toimivat. Oon pari kertaa kokeillu mutta ei starttaa. Missä on kaasu ja missä jarru?257Kohta viikko MM kisoja takana - Suosikkisi?
Yksi on ylitse muiden ja se on Brasilia. Tämä tosin kun Neymar kentällä. Mikä on vaikutus kenttäpeliin kun ko henkilö157Surullista luettavaa - Sota voi kestää vähintään vuosia
Eikä pääty ennen kuin Putler pois vallasta. On se vittu kun ei oligarkit ei saa yhtä pygmiä päiviltä..157Ruotsissa kotoutus epäonnistunut
Näin sanoo pääministeri. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/1f52ad35-2080-46df-8d04-3c290ae7850e456- 2956
Suomen ylivoimaa Treella!
40 min pelattu ja taululla 3 - 0. Peli suht Ok ja Olkinuora nappaa loput. Hyvältä näyttää, eiköstä vaan..456Tekeekö Susijengi historiaa
Johtaa hallitsevaa maailmanmestaria kun pelistä puolet takana. 9 pisteen ero. Nyt shitbox päälle ja kanava kakkonen.056Tarina alipalkkauksesta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/68f9f3e9-dc24-4c8b-8ff5-0adce6097bf1 Kannattaa lukea.156Maailman sotien historiasta
Miten nää ovat syntyneet. Mikä on ollut se laukaiseva tekijä? Nythän se olisi jos vlad ydinasetta käyttäisi. Entä miten153Huominen Docventures - Kaikki telkun ääreen
TV 1 klo 21 alkaen. Kultainen maa. Dokumentti seuraa somalin matkaa takaisin kotimaahansa. Tää pitää katsoa. Dokkari i1152Reissu pohjoiseen - visiitti Haaparannassa
Mitä muuta sieltä kannattaa tuoda kuin nuuskat. Paljon nuuskaa muuten saa tuoda? Oon ymmärtänyt että bensarahoja vois s052Noh nii - Lotto vetämään
Jos et veikkaa, et voi voittaa. Nyt ois mukavasti taateleita tarjolla. Onnea!051Mamujen kanssa voi aivan hyvin elää yhteiseloa
Mulla naapurina Kuukerin Nelliä, ryssää ja Suomen ruotsalaista. Ei mitään ongelmaa! Mistä tää panettelu johtuu että heid051Mokkakikkelit vastaan sangrian lipittäjät
Alkaa klo 17. Siis eli Marokko - Espanja.. Afrikkalaiset ovat kauttaaltaan aliarvoistettujsa. Potentiaalia on, jopa Es150Mitä alkoholijuomia viikonloppuna meni / menee
Ja kuinka paljon? Ollaanko ihan rappiolla, niin että Räsänen ei unta saa? Mulla 2 IPAA ja yksi Magners..049Sanokaa kokki kolmoset..
Jauheliha paistista. Väri oikein punainen. Pakastettu, sulatettu osin kunnes laitoin pakkaseen uudestaan. Nyt ois tar249Mitkä uskonnot hyviä - ja mitkä ei
Ev lut hyvä, jos ei pahimpia hihhuleita lasketa. Skientologia taas ihan sekopäistä touhua.048Toni Niemiseltä äänikirja
Toi pitänee kuunnella. Oli tänään Nybergin vieraana. Huomenna uusinta klo 15.55.048