Timmyy

Aloituksia
218
Kommenttia
3147
Flloyd kuoli poliisin toimintaan
Ei siis mihinkään kaman käyttöön. Kuka tahansa olisi kuollut samalla lailla. En saa uutista nyt tähän. Mutta näin se men040Korona viisinkertaistuu!
Elokuun alussa. Ja kyseessä se vaarallisempi Delta. Tästä kertoi Ylen uutiset.040Tarpeen vaatiessa tukea tulee
Lyhyestä virsi kaunis. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008795889.html340R kioski yrittäjyys
Läheinen lopetti bisnekseltään plus merkkisen ravintolan. Liikevaihto n 400 000. Oon paljon vundeerraanu että mitä tila239Mistä johtuu että Qatar sai kisat?
Johtaako jäljet sylttytehtaalle. Eli homman takana Platini jne?1539Mitä mieltä Jesse Venturasta?
Palstalla on ollut keskustelua Estoniasta ja ufoista. Siitä tuli Mr Ventura mieleen. Pitääkö hänen juttuja pikkuisen ot038Suomen poliittinen historia - turhimmat politiikot
Minkälaisia nimiä esiin nostat. Mä alotan vaikka Halla aholla. Kaiken takana on pelko ulkomaalaisia kohtaan. Yhden aatte638Olympialaiset ja Omikron
Keijolla vahva tunne että kisat vielä perutaan. Vois olettaa että helmikuussa tauti päällä. Pahasti. Ja taaseen, thank u138SUOMI - RUOTSI KLO 20.20 ALKAEN!!!
MTV3. Suomen tilaanne on todella hyvä. Jäljellä kehnoista britit ja Itävalta. Näistä tulee 100 varmastu 6 pistettä. Hyv738Nenäpäivä 2.0
Ehdotan koko maailman yhteistä nenäpäivää jossa kerätään rahaa Ukrainalle. Asevoimia, humanitäärinen apu jne. Mitä tu038Kärpäsestä härkänen
On tää yhteiskunta joo täysin kahtiajakautunut maahanmuuton suhteen. Mitä en tajua on se että joka asiasta vedetään hern237Priorisointia - ei tukea
Läheinen henkilö tarvitsis jonkinlaista kallon kutistajaa/psykoterapiaa. Töissä ja koulussa käyvä. Ja pitkään ollut yri037Beijingin kisoihin neljä viikkoa
Kuinka kovasti odotat kisoja? Mitä veikkaat että käy niille? Mä veikkaan että me couch potatot tullaan pettymään. Kisat037Viinit marketteihin - Mikä on Sinun mielipiteesi
Mun mielestä ehdottomasti kyllä. Deekikset eivät juo laatujuomia ja jää Alkon kossu ostamatta. Eli kokonsiskulutus voi j037Tulitauko..
Ihan hyvä juttu. Mutta miten vastapuolet kompromissiin pääsee?! No ei sitten millään!237Suomi finaalissa eikä yhtään avausta!!!
Kaikki ketjut jotain luokkaa Sannan matka taikka että Turkki estää Naton. No ei estä. Huomenna finaali. Katsokaa viddu037Hei Pattiksen (tulevat) kaverit
Hei! Mun pitää siellä saada esim Diazepam nimistä rauhoittavaa. Mihin sairaalaan mennä ja mitä nuo siellä suunnilleen ma037Aluevaalitentti klo 21 TV 1
Marin, Purra ja Orpo. Kuka vie, ja kuka taas vikisee. Popparit valmiiksi. 😃036Leijonilta jäätävä alku
Vei Slovakiaa kuin litran mittaa. KHL miehet vauhdissa. Mun mielestä tää on etu että ei NHL mukana. Voiko tää joukkue m036Sodasta vähän tietävän kannattaa lukea tämä
Ja miksei muidenkin. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008993576.html336