Vapaa kuvaus

Aloituksia

19

Kommenttia

3519

1. Et+osa+lukea.+Kirjoitin+HOMOUSFOBIA:+Mm.+sinua+vaivaa+sellainen.+Ei+homous+ole+kauhistus+Jumalalle+vaan+sinulle.+Sinun+pitäisi+yrittää+päästä+turhasta+fobiastasi+eroon.+Sinusta+on+siis+parempi+tarjota+omia+tyttäriä+raiskaajien+käsiin,+että+nämä+eivät+harjoittaisi+homoutta.
  2. Mormonikirkko+ei+ole+Kristuksen+kirkko+muutoin+kuin+nimeltään.+Minä+en+ole+koskaan+ollut+mormonikirkon+jäsen,+joten+en+voi+olla+"luopio".Minähän+olen+pystynyt+opettamaan+sinulle,+että+mikä+on+kirkon+oppi+ja+olen+huomauttanut+kirkon+valheista,+jotka+kirkko+on+sittemmin+itsekin+myöntänyt+kuten+tuon,+että+Joseph+Smith+ei+muka+harrastanut+seksiä+jalkavaimojensa+kanssa.+Lukuisat+asiat,+joita+olet+väittänyt+minun+panetteluikseni,+löytyvät+kirkon+omista+vanhoista+julkaisuista+(Journal+of+Discourses)+sekä+mm.+kirkon+omien+tutkijoiden+(Avery+ja+King)+kirjoittamasta+kirjasta,+jota+sinä+kieltäydyt+lukemasta+ja+jossa+paljastettiin+mm.+Joseph+Smithin+uskottomuus+vaimoaan+kohtaan.+Sinä+teet+paratiisia+maan+päälle+milloin+Enver+Hoxhan,+milloin+Joseph+Smithin+ja+milloin+minkäkin+hörhön+oppien+perustella.+Oppisit+vihdoin+seisomaan+omilla+jaloillasi+ja+suhtautuisit+nöyremmin+kosmologiaan,+josta+tietosi+ja+ymmärryksesi+ovat+vähäiset.+Ja+kuten+mainitsin+aiemmin,+olet+ottanut+oppia+minulta+etkä+enää+esitä+kaikkien+hölmöimpiä+juttujasi,+kuten+että+alkuräjähdyspisteen+suunnan+pitäisi+olla+osoitettavissa+taivaalta,+mikäli+sellainen+räjähdys+olisi+ollut!+Sinun+pitäisi+siis+olla+kiitollinen+minulle.Minä+en+ole+sen+paremmin+ateismin+kuin+BB-teoriankaan+innokas+kannattaja+vaan+mieleltäni+avoin.+Uskonnollisessa+mielessä+olen+pikemminkin+agnostikko+ja+kosmologiassa+olen+avoin+kaikelle+uudelle,+mutta+sen+uuden+pitää+tietenkin+olla+virheetöntä+eikä+se+saa+sisältää+ainakaan+tuollaisia+alkeellisia+mokia+mitä+sinä+olet+esittänyt.+Minullakin+on+yliopistotausta,+mutta+se+on+luonnontieteellinen,+joka+antaa+paremman+ymmärryksen+tieteellisistä+asioista+kuin+sinun+taustasi.+Sinä+kompastut+aina+luonnontieteellisiin+tosiseikkoihin+niin+uskonnossasi+kuin+tieteessäkin.+Kieltäydyt+mm.+uskomasta,+että+jos+Smithin+satuporukat+olisivat+menneet+Lähi-idästä+Amerikkaan+ja+kasvaneet+siellä+satoja+tuhansia+ihmisiä+käsittäneiksi+populaatioiksi,+siitä+olisi+väistämättä+jäänyt+jälkiä+intiaanien+perimään.+Uskot+mormonikirkon+onnettomiin+DNA-pallopurkkiselityksiin,+joiden+mukaan+perimä+mukamas+katoaa+ajan+myötä.+JOS+se+mormonien+pallopurkkimatematiikka+pitäisi+paikkansa,+silloin+meissä+ei+voisi+olla+neandertalin+ihmisen+perimää+ja+silmien+värikin+olisi+kaikilla+ihmisillä+sama.+Olet+sinänsä+ihan+hauska+tapaus+ja+on+kiva+vääntää+kättä+kanssasi.
  3. Miksi+valehtelet?+En+ole+yhdessäkään+viestissäni+väittänyt,+että+homoja+saisi+tappaa!+Olen+aina+ollut+vastoin+Raamatussa+SELVÄSTI+annettua+homojen+tappokäskyä+vastaan.+Raamatussahan+sanotaan+mm:+"Jos+mies+makaa+miehen+kanssa+niin+kuin+naisen+kanssa+maataan,+he+ovat+molemmat+tehneet+kauhistuttavan+teon+ja+heidät+on+surmattava."Miksi+valehtelet,+että+Raamattu+ei+käskisi+tapaa+homouden+harjoittajia?