Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Höpsislöpsis
profiilit
Höpsislöpsis
Höpsislöpsis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
19
Kommenttia
3519
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Enhän+minä+ole+kirjoittanutkaan+mistään+omatoimisuudesta+vaan+toimimisesta+JUMALAN+(Raamatun+mukaan)+antaman+tappokäskyn+mukaan.
11.01.2022 17:57
Et+osa+lukea.+Kirjoitin+HOMOUSFOBIA:+Mm.+sinua+vaivaa+sellainen.+
Ei+homous+ole+kauhistus+Jumalalle+vaan+sinulle.+Sinun+pitäisi+yrittää+päästä+turhasta+fobiastasi+eroon.+
Sinusta+on+siis+parempi+tarjota+omia+tyttäriä+raiskaajien+käsiin,+että+nämä+eivät+harjoittaisi+homoutta.
11.01.2022 17:55
Joo,+mormoneilla+oli+peräti+verisovitusoppi,+jonka+mukaan+tietyt+synnit+(mm.+tummaihoisen+naiminen)+sai+anteeksi+vain+siten,+että+syyllisen+kurkku+vedetään+auki+niin,+että+kuolevan+veri+valuu+maahan+sovitukseksi.+Oppia+opetti+mm.+Profeetta+Brigham+Young,+mutta+omien+sanojensa+mukaan+ei+voinut+soveltaa+sitä+viranomaisten+pelossa,+mutta+ennusti,+että+vielä+tulee+aika,+jolloin+"Jumalan+lait"+ovat+täydessä+voimassaan.
11.01.2022 17:39
Hölmöily+ei+kuulu+yleissivistykseen+eikä+varsinkaan+virheellisten+luonnontieteellisten+väittämien+esittäminen.
11.01.2022 16:09
Olisi+se+järjetöntä,+että+Jumala+käskisi+moninaimaan+pikkutyttöjä+ja+vieläpä+antaisi+käskyn+sellaiselle,+joka+on+juuri+jäänyt+kiinni+piikansa+hässimisestä+vaimonsa+nähden.+
Helppo+todeta+myös+Smithin+perseellen+menneiden+profetioiden+perusteella,+että+kyseessä+o+väärä+profeetta.+
Smithin+kirkko+ei+länsimaissa+laajene+vaan+on+jäänyt+marginaali-ilmiöksi+kuten+muutkin+1980-luvun+amerikkalaiset+lahkot.
11.01.2022 16:08
Mormonikirkko+ei+ole+Kristuksen+kirkko+muutoin+kuin+nimeltään.+Minä+en+ole+koskaan+ollut+mormonikirkon+jäsen,+joten+en+voi+olla+"luopio".
Minähän+olen+pystynyt+opettamaan+sinulle,+että+mikä+on+kirkon+oppi+ja+olen+huomauttanut+kirkon+valheista,+jotka+kirkko+on+sittemmin+itsekin+myöntänyt+kuten+tuon,+että+Joseph+Smith+ei+muka+harrastanut+seksiä+jalkavaimojensa+kanssa.+
Lukuisat+asiat,+joita+olet+väittänyt+minun+panetteluikseni,+löytyvät+kirkon+omista+vanhoista+julkaisuista+(Journal+of+Discourses)+sekä+mm.+kirkon+omien+tutkijoiden+(Avery+ja+King)+kirjoittamasta+kirjasta,+jota+sinä+kieltäydyt+lukemasta+ja+jossa+paljastettiin+mm.+Joseph+Smithin+uskottomuus+vaimoaan+kohtaan.+
Sinä+teet+paratiisia+maan+päälle+milloin+Enver+Hoxhan,+milloin+Joseph+Smithin+ja+milloin+minkäkin+hörhön+oppien+perustella.+Oppisit+vihdoin+seisomaan+omilla+jaloillasi+ja+suhtautuisit+nöyremmin+kosmologiaan,+josta+tietosi+ja+ymmärryksesi+ovat+vähäiset.+Ja+kuten+mainitsin+aiemmin,+olet+ottanut+oppia+minulta+etkä+enää+esitä+kaikkien+hölmöimpiä+juttujasi,+kuten+että+alkuräjähdyspisteen+suunnan+pitäisi+olla+osoitettavissa+taivaalta,+mikäli+sellainen+räjähdys+olisi+ollut!+Sinun+pitäisi+siis+olla+kiitollinen+minulle.
Minä+en+ole+sen+paremmin+ateismin+kuin+BB-teoriankaan+innokas+kannattaja+vaan+mieleltäni+avoin.+Uskonnollisessa+mielessä+olen+pikemminkin+agnostikko+ja+kosmologiassa+olen+avoin+kaikelle+uudelle,+mutta+sen+uuden+pitää+tietenkin+olla+virheetöntä+eikä+se+saa+sisältää+ainakaan+tuollaisia+alkeellisia+mokia+mitä+sinä+olet+esittänyt.+
Minullakin+on+yliopistotausta,+mutta+se+on+luonnontieteellinen,+joka+antaa+paremman+ymmärryksen+tieteellisistä+asioista+kuin+sinun+taustasi.+Sinä+kompastut+aina+luonnontieteellisiin+tosiseikkoihin+niin+uskonnossasi+kuin+tieteessäkin.+Kieltäydyt+mm.+uskomasta,+että+jos+Smithin+satuporukat+olisivat+menneet+Lähi-idästä+Amerikkaan+ja+kasvaneet+siellä+satoja+tuhansia+ihmisiä+käsittäneiksi+populaatioiksi,+siitä+olisi+väistämättä+jäänyt+jälkiä+intiaanien+perimään.+Uskot+mormonikirkon+onnettomiin+DNA-pallopurkkiselityksiin,+joiden+mukaan+perimä+mukamas+katoaa+ajan+myötä.+JOS+se+mormonien+pallopurkkimatematiikka+pitäisi+paikkansa,+silloin+meissä+ei+voisi+olla+neandertalin+ihmisen+perimää+ja+silmien+värikin+olisi+kaikilla+ihmisillä+sama.+
Olet+sinänsä+ihan+hauska+tapaus+ja+on+kiva+vääntää+kättä+kanssasi.
11.01.2022 15:54
>+Punasiirtymä+ilmoittaa+etäisyyden+ja+tämän+koon,+ei+etääntymistä+muuta+kuin+näennäisesti.+
Punasiirtymä+ilmoittaa+nimenomaan+etäisyyden+KASVAMISNOPEUDEN.+Kun+puhallat+ilmapalloon,+sen+pinnan+pinta-ala+kasvaa.+Kun+puhallat+kuvitteelliseen+neliulotteiseen+palloon,+sen+tilavuus+kasvaa.+Tuntemamme+maailmankaikkeus+siis+LAAJENEE+ja+siitä+todisteena+on+punasiirtymä,+siis+ihan+sama+Dopplerin+ilmiö,+millä+voimme+päätellä+ambulanssin+etääntyvän+meistä.+Ääni+on+matalampitaajuista+kuin+ambulanssin+pysyessä+meihin+nähden+paikallaan+(tai+samalla+etäisyydellä+sen+kiertäessä+ympärillämme).+
Kiinassa+painettiin+v.+1968+jälkeen+postimerkki,+jossa+oli+karttakuva+punaisesta+Kiinasta,+mutta+Taiwan+oli+merkitty+vahingossa+punaiseksi+vain+ääriviivoiltaan.+Nyt+niistä+maksetaan+huimia+summia.+Sinun+viallisen+postimerkkisi+arvo+tuskin+nousee...+
https://fi.wikipedia.org/wiki/Koko_maa_on_punainen
11.01.2022 15:30
Tiesit+kuitenkin,+että+Hoxha+kidututti+ja+tapatutti+poliittisia+vastustajiaan.+Kun+olet+viisastunut+ja+päässyt+sokeasta+poliittisten+diktaattorien+fanittamisesta,+miksi+ihmeessä+olet+haksahtanut+Joseph+Smithin+oppeihin?+Miksi+tarvitset+aina+jonkun+mihin+nojata+etkä+seiso+omilla+jaloillasi?
11.01.2022 15:09
Niinhän+sekoilusi+tekee.+Välillä+myönnät+Raamatun+tappokäskyt+sanomalla,+että+ne+eivät+ole+NYT+voimassa,+välillä+kiellät+tappokäskyjen+olemassaolon,+vaikka+jokainen+voi+itse+lukea+ne+Raamatusta.
11.01.2022 08:17
Valehtelet,+että+Raamatun+mukaan+ihmisellä+itsellään+ei+olisi+koskaan+ollut+oikeutta+tappaa+ketään.+No+kun+Raamatun+mukaan+nimenomaan+on!+On+aivan+selvästi+sanottu,+että+missä+tilanteissa+ihmiset+jopa+PITÄÄ+TAPPAA.+Ei+siis+ole+kyse+vain+oikeudesta+tappaa+vaan+KÄSKYSTÄ+tappaa.+
Siis+ihan+samaan+tapaan+kuin+Smith+sanoi+saaneensa+Jumalalta+käskyn+moniavioisuuteen+ilmoituksen+muodossa.+
Raamatussa+on+lukuisia+virheitä+kuten+Mormonin+kirjassakin.
11.01.2022 08:16
Tuossa+sadussa+mies+on+valmis+antamaan+omat+tyttärensä+raiskaajien+käsiin.+Olisi+ollut+ihanteellinen+mies+alkuaikojen+mormoneille.+Smithillähän+oli+toisinaan+vaikeuksia+suostutella+tyttöjen+vanhempia+antamaan+hänelle+pikkutyttöjä+seksileluiksi.+
Sadut+satuina.+Kuten+aiemmin+mainitsin,+Sodoman+ja+Gomorran+sadulle+löytyy+syntypohjaa+todistetusta+meteoriitin+maahansyöksystä.
11.01.2022 08:11
No+Raamatustahan+nuo+mainitsemani+ja+lainaamani+epäinhimilliset+tappokäskyt+nimenomaan+löytyvät!+Paremmin+olen+lukenut+Raamattuni+kuin+sinä,+joka+ensin+valehtelit,+että+Raamatussa+ei+ole+tappokäskyjä,+mutta+kun+ne+sinulle+annoin+kultalautasella+esiin,+silloin+myönsit+virheesi+muuttamalla+sanomasi+tyyliin:+NYKYISIN+Jumala+ei+anna+tappokäskyjä.
Jos+mielestäsi+Raamatun+sana+ei+ole+nykyisin+voimassa,+voisitko+kertoa,+että+missä+ja+milloin+se+on+kumottu?+Noita+kohtia+ei+ainakaan+ole+muutettu+Raamatussa,+vaan+tappokäskyt+ovat+siellä+edelleen.
11.01.2022 08:05
Jos+jotain+ulkopuolista+on+pakko+hakea+typeryydelleen+niin+siinä+tapauksessa+se+on+saatana,+joka+aiheuttaa+ihmisille+homousfobiaa+ja+muuta+epäinhimillisyyttä.+
Elämälläsi+ei+ole+mitään+järkevää+tarkoitusta,+jos+käytät+sitä+toisten+aiheettomaan+sortamiseen.
11.01.2022 08:01
Kun+huomasit+VIHDOIN+olleesi+väärässä,+olet+nyt+lisännyt+sanan+NYKYÄÄN.+Minä+en+ole+väittänytkään,+että+Jumala+käskisi+nykyään+tappamaan+homot.+EN+ole+väittänyt+myöskään,+että+Jumala+olisi+ennenkään+käskenyt+tappamaan+homot.+Kysymys+on+siitä,+että+RAAMATTU+käskee+tappamaan+homot.+
Milloin+tuo+nyt+SINUNKIN+MYÖNTÄMÄSI+Raamatussa+oleva+homojen+tappokäsky+on+kumottu?+
Jeesus+sanoi+RAAMATUN+MUKAAN,+että+laista+ei+katoa+YKSIKÄÄN+KIRJAIN.+Miten+siis+voisi+kadota+kokonaisia+sanoja+ja+lauseita?
Tuolle+Sodoman+ja+Gomorran+sadulle+löytyy+todisteita+siitä,+että+asialla+on+jotain+totuusperää.+Alueelle+on+pudonnut+meteoriitti,+joka+on+aiheuttanut+mm.+kiviaineksen+lasittumista+ja+suolanveden+nousemista+Kuolleesta+merestä.+Vesi+on+tietysti+haihtunut+heti+kuumuudessa+ja+suola+on+jähmettynyt+pinnoille,+aikanaan+tietysti+myös+ihmisten+pinnoille,+jolloin+nämä+ovat+muuttuneet+kuollessaan+suolapatsaiksi.+Kansan+suussa+asia+on+muuttunut+uskonnolliseksi+saduksi,+vaikka+kyse+on+ollut+puhtaasti+luonnontieteellisestä+ilmiöstä,+siis+aivan+samoin+kuin+vedenpaisumuskertomukset+paikallisista+tulvista.
10.01.2022 22:26
Miksi+muka+sai+tappaa+sitä+ennen?
10.01.2022 22:15
Kehotuksessa+ei+ole+i-kirjainta.+
>+Raamatun+tappokäskyjä+vastaan+et+voi+olla,+koska+se+OLI+silloin+Jumalan+kehoitus!!!
Ei+ollut+vaan+homousfoobisten+ihmisten+keksimä+kehotus.+Ei+siis+sen+kummempi+kuin+Smithin+keksimä+moninaintikäsky.+
Nyt+siis+myönnät,+että+tappokäsky+oli+Raamatussa+oleva+Jumalan+keho(i)tus,+vaikka+aiemmin+valehtelit,+että+Raamatussa+ei+ole+Jumalan+antamia+tappokäskyjä!
Voisitko+enempää+sekoilla?
En+minä+asetu+Jumalan+yläpuolelle+vaan+puutteellisten+ihmisten+yläpuolelle.+Varsinkin+VT:ssa+on+monenlaista+hölmöilyä+siinä+missä+Mormonin+kirjassakin.+Olen+kunnon+kristitty+kun+en+hyväksy+homousfobiaa+enkä+pikkutyttöjen+moninaintia.
10.01.2022 22:15
Pelottelua+sitten,+kun+et+muuten+pärjännyt+keskustelussa.+Pidä+sellainen+Jumalasi,+joka+käskee+tappamaan+homot!+Minulla+on+paljon+parempi+ja+sivistyneempi+Jumala!
10.01.2022 15:15
Miksi+valehtelet?+En+ole+yhdessäkään+viestissäni+väittänyt,+että+homoja+saisi+tappaa!+Olen+aina+ollut+vastoin+Raamatussa+SELVÄSTI+annettua+homojen+tappokäskyä+vastaan.+
Raamatussahan+sanotaan+mm:+
"Jos+mies+makaa+miehen+kanssa+niin+kuin+naisen+kanssa+maataan,+he+ovat+molemmat+tehneet+kauhistuttavan+teon+ja+heidät+on+surmattava."
Miksi+valehtelet,+että+Raamattu+ei+käskisi+tapaa+homouden+harjoittajia?
10.01.2022 15:13
Miksi+valehtelet?+Minä+olen+ollut+lapsesta+asti+sitä+mieltä,+että+homoja+ei+saa+tappaa!+Siltä+osin+olen+aina+ollut+Raamatun+tappokäskyjä+vastaan.
10.01.2022 15:10
On+peräti+kilistellyt+lasia+Hoxhan+kanssa!
10.01.2022 14:59
11 / 176