Vapaa kuvaus

Aloituksia

19

Kommenttia

3519

1. Eihän+kirkossa+ole+mitään+hyvää.+Muista+myös,+että+nuorukaisen+kuohinnutta+piispa+Snow'ta+ei+erotettu+kirkosta.+Nykyisin+on+pakko+erottaa+räikeimmät+tapaukset+imagon+vuoksi.+Oletko+sinä+Ollut+tarkistamassa+kasteelle+tulevien+lasten+sukupuolta?
  2. Et+siis+osaa+lukea+Raamattua!+Tokihan+siellä+mainitsemiasi+ristiriitoja+on.+Toisaalta+käsketään+tappamaan+mm.+miehen+kanssa+makaavat+miehet+ja+epäjumalien+palvojat+(ilman+eri+käskyä!)+mutta+toisaalta+tappaminen+kielletään+käskyssäkin.+No,+eiväthän+monet+kristityiksi+itseään+sanovat+tottele+tuota+käskyäkään,+varsinkaan+eläinten+osalta.Katsopa+seuraavia+kohtia+Raamatusta.+Kyllä+noissa+annetaan+selvä+ehdollinen+tappokäsky++(JOS+tapahtuu+mainittua,+SILLOIN+on+surmattava)."Sano+israelilaisille:+Jos+joku+israelilainen+tai+israelilaisten+keskuudessa+asuva+siirtolainen+uhraa+lapsensa+Molokille,+hänet+on+surmattava;+sen+seudun+väki+kivittäköön+hänet+hengiltä.+3Näin+minä+käännyn+häntä+vastaan+ja+poistan+hänet+kansansa+keskuudesta,+koska+hän+on+uhrannut+lapsensa+Molokille+ja+siten+saastuttanut+minun+pyhäkköni+ja+häpäissyt+minun+pyhän+nimeni."+"Jos+joku+herjaa+isäänsä+tai+äitiään,+hänet+on+surmattava.+Hän+on+itse+ansainnut+kuolemansa,+koska+on+herjannut+vanhempiaan.""Jos+mies+tekee+aviorikoksen+toisen+miehen+vaimon+kanssa,+molemmat+avionrikkojat,+sekä+mies+että+nainen,+on+surmattava.""Jos+mies+häpäisee+oman+isänsä+makaamalla+hänen+vaimonsa+kanssa,+molemmat+syylliset+on+surmattava;+he+ovat+itse+ansainneet+kuolemansa.+12Jos+mies+makaa+miniänsä+kanssa,+heidät+on+molemmat+surmattava.+He+ovat+tehneet+luonnottoman+teon+ja+ovat+itse+ansainneet+kuolemansa.+13Jos+mies+makaa+miehen+kanssa+niin+kuin+naisen+kanssa+maataan,+he+ovat+molemmat+tehneet+kauhistuttavan+teon+ja+heidät+on+surmattava.+He+ovat+itse+ansainneet+kuolemansa.+14Jos+joku+ottaa+vaimokseen+naisen+ja+hänen+äitinsä+tai+naisen+ja+hänen+tyttärensä,+se+on+törkeä+teko,+jonka+vuoksi+sekä+mies+että+molemmat+naiset+on+poltettava.+Sen+kaltaista+törkeyttä+ei+saa+sallia+teidän+keskuudessanne.+15Jos+mies+sekaantuu+eläimeen,+hänet+on+surmattava,+ja+myös+eläin+on+surmattava.+16Jos+nainen+parittelee+eläimen+kanssa,+surmattakoon+sekä+nainen+että+eläin.+Molemmat+on+surmattava,+sillä+kumpikin+on+ansainnut+kuolemansa."
  3. MOT.
  4. MOT.
  5. MOT.