Vapaa kuvaus

Aloituksia

19

Kommenttia

3519

1. Miksi+et+tottele+viisauden+sanaa?+Miksi+vain+harvat+mormonit+tottelevat?+Siinä+sanotaan+ihan+selvästi+lihasta:+ja+nämä+Jumala+on+luonut+ihmisen+käytettäväksi+vain+talven+kylmyyden+ja+äärimmäisen+nälän+aikoina.+Eli+nykyisin+ei+käytännössä+koskaan,+koska+talvellakin+on+saatavissa+kasvisruokaa.Ja+myös+KEITOT+ja+kaakao+oli+kielletty+profeettojenne+mukaan:+Meille+kerrotaan,+ja+hyvin+selkeästi+sittenkin,+että+kuumat+juomat+—+tee,+kahvi,+suklaa,+kaakao+ja+kaikki+tällaiset+juomat+ovat+pahasta+ihmiselle.+...+Meidän+on+ruokittava+lapsiamme+kunnolla.+...+Emme+saa+antaa+heidän+juoda+alkoholia+tai+kuumia+juomia,+tai+kuumia+keittoja+tai+käyttää+tupakkaa+tai+muita+vahingollisia+aineita.+(Journal+of+Discourses,+Vol.+12,+pp.+221,+223)Sittemmin+mormonijohto+on+muuttanut+asiat+täysin+muuksi+väittäen,+että+kysymys+on+kofeiinista!+Keitoissa+harvemmin+on+kofeiinia,+mutta+alun+perin+ne+oli+kielletty+kuten+myös+kaakao.+Unohdat+myös+tämän+Smithin+lausunnon:"Kukaan+tämän+kirkon+virallinen+jäsen+ei+ole+kelvollinen+toimimaan+kirkon+virassa,+jos+hän+virallisena+jäsenenä+jättää+noudattamatta+viisauden+sanaa+eikä+elä+sen+mukaan+sen+jälkeen,+kun+sitä+on+hänelle+asianmukaisesti+opetettu."+(Profeetta+Joseph+Smithin+opetuksia,+s.+116+ja+Documentary+History+of+the+Church,+osa+2,+s.+34-35)Olli+ottaa+siis+Smithin+opista+vain+rusinoita+pullasta.+Mikäli+Smithiin+uskot,+sinun+pitäisi+syödä+koko+pulla!
  2. Millä+menetelmällä+kaikki+veri+saadaan+pois+lihasta?+Ei+millään!+Kyllä+te+jehnutkin++verta+syötte.+Viisauden+sana+kieltää+lihansyönnin+nälänhätää+ja+ankaraa+talvea+lukuun+ottamatta+eli+käytännössä+nykyoloissa+kokonaan,+koska+kasviksia+on+aina+saatavilla.+Moniko+mormoni+noudattaa+viisauden+sanaa?+Minä+ei-mormoina+noudatan+aika+hyvin...+En+yleensä+juo+kuumia+juomia,+en+käytä+alkoholia,+en+syö+lihaa.+Smithin+mukaan+viisauden+sanan+noudattaminen+on+hyvin+tärkeää:+"Kukaan+tämän+kirkon+virallinen+jäsen+ei+ole+kelvollinen+toimimaan+kirkon+virassa,+jos+hän+virallisena+jäsenenä+jättää+noudattamatta+viisauden+sanaa+eikä+elä+sen+mukaan+sen+jälkeen,+kun+sitä+on+hänelle+asianmukaisesti+opetettu."+(Profeetta+Joseph+Smithin+opetuksia,+s.+116+ja+Documentary+History+of+the+Church,+osa+2,+s.+34-35)+Joseph+Fielding+Smith,+kirkon+kymmenes+presidentti,+väittää,+että+tapa+juoda+teetä+voi+estää+ihmistä+pääsemästä+Jumalan+selestiseen+valtakuntaan:Pelastus+ja+kuppi+teetä+...+veljeni,+jos+juotte+kahvia+tai+teetä+tai+käytätte+tupakkaa,+annatteko+kupin+teetä+tai+vähän+tupakkaa+seistä+tiellänne+ja+estää+pääsynne+Jumalan+selestiseen+valtakuntaan,+missä+muutoin+olisitte+saaneet+kirkkauden+täyteyden?+...Mikään+maailmassa+ei+ole+pientä+kokonaisuudessaan.+Yksi+kuppi+teetä,+sitten+toinen+kuppi+teetä,+ja+vielä+yksi+kuppi+teetä,+ja+kun+laskette+ne+kaikki+yhteen,+ne+eivät+olekaan+niin+vähän.+(Doctrines+of+Salvation,+osa+2,+s.+16)
  3. Ilmestyskirjassa+ja+muuallakin+Raamatussa+on+kyllä+mainittu+mormonit.+Siis+eksyttäjät,+jotka+väittävät+olevansa+Jeesuksen+asialla,+mutta+eivät+ole.+Se+on+sanottu+niin+selvästi+Raamatussa+kuin+vain+voidaan+sanoa!Matteus+25:+31–46:”Kun+Ihmisen+Poika+tulee+kirkkaudessaan+kaikkien+enkeliensä+kanssa,+hän+istuutuu+kirkkautensa+valtaistuimelle.+Kaikki+kansat+kootaan+hänen+eteensä,+ja+hän+erottaa+ihmiset+toisistaan,+niin+kuin+paimen+erottaa+lampaat+vuohista.+Hän+asettaa+lampaat+oikealle+ja+vuohet+vasemmalle+puolelleen.+Sitten+kuningas+sanoo+oikealla+puolellaan+oleville:+’Tulkaa+tänne,+te+Isäni+siunaamat.+Te+saatte+nyt+periä+valtakunnan,+joka+on+ollut+valmiina+teitä+varten+maailman+luomisesta+asti.+Minun+oli+nälkä,+ja+te+annoitte+minulle+ruokaa.+Minun+oli+jano,+ja+te+annoitte+minulle+juotavaa.+Minä+olin+koditon,+ja+te+otitte+minut+luoksenne.+Minä+olin+alasti,+ja+te+vaatetitte+minut.+Minä+olin+sairas,+ja+te+kävitte+minua+katsomassa.+Minä+olin+vankilassa,+ja+te+tulitte+minun+luokseni.’”Silloin+vanhurskaat+vastaavat+hänelle:+’Herra,+milloin+me+näimme+sinut+nälissäsi+ja+annoimme+sinulle+ruokaa,+tai+janoissasi+ja+annoimme+sinulle+juotavaa?+Milloin+näimme+sinut+kodittomana+ja+otimme+sinut+luoksemme,+tai+alasti+ja+vaatetimme+sinut?+Milloin+näimme+sinut+sairaana+tai+vankilassa+ja+kävimme+sinun+luonasi?’+Kuningas+vastaa+heille:+’Totisesti:+kaiken,+minkä+te+olette+tehneet+yhdelle+näistä+vähäisimmistä+veljistäni,+sen+te+olette+tehneet+minulle.’”Sitten+hän+sanoo+vasemmalla+puolellaan+oleville:+’Menkää+pois+minun+luotani,+te+kirotut,+ikuiseen+tuleen,+joka+on+varattu+Saatanalle+ja+hänen+enkeleilleen.+Minun+oli+nälkä,+mutta+te+ette+antaneet+minulle+ruokaa.+Minun+oli+jano,+mutta+te+ette+antaneet+minulle+juotavaa.+Minä+olin+koditon,+mutta+te+ette+ottaneet+minua+luoksenne.+Minä+olin+alasti,+mutta+te+ette+vaatettaneet+minua.+Minä+olin+sairas+ja+vankilassa,+mutta+te+ette+käyneet+minua+katsomassa.’”Silloin+nämäkin+kysyvät:+’Herra,+milloin+me+näimme+sinut+nälissäsi+tai+janoissasi,+kodittomana+tai+alasti,+tai+sairaana+tai+vankilassa,+emmekä+auttaneet+sinua?’+Silloin+hän+vastaa+heille:+’Totisesti:+kaiken,+minkä+te+olette+jättäneet+tekemättä+yhdelle+näistä+vähäisimmistä,+sen+te+olette+jättäneet+tekemättä+minulle.’”Ja+niin+he+lähtevät,+toiset+iankaikkiseen+rangaistukseen,+mutta+vanhurskaat+iankaikkiseen+elämään.”Ei+tuossa+kehuta+niitä,+jotka+lähimmäisten+auttamisen+sijaan+antavat+rahat+Smithin+kirkon+johtajille+näiden+bisneksiin.+Mormonien+kymmenyksiä+ei+edes+saa+käyttää+hyväntekeväisyyteen!
  4. Kyllä+sinä+väitit,+että+oli+seksisuhde+vain+Emman+kanssa.+Sitten+aloit+tulla+epävarmaksi+ja+kirjoittelit,+että+jos+Smith+on+tehnyt+syntiä,+siitä+on+kanoninen+todistus+(!)+että+hän+on+saanut+syntinsä+anteeksi!+Siis+itsensä+perustaman+kirkon+Smithiin+uskova+johto+on+antanut+Smithille+anteeksi+tämän+mahdolliset+synnit!+Melkoinen+kehäpäätelmäketju!Kai+sen+edes+myönnät,+että+kirkkosi+valehteli+aina+vuoteen+2014+asti,+että+Smithillä+ei+ollut+seksisuhteita+muiden+kuin+Emman+kanssa+ja+väitti+tuosta+"totuudesta"+poikkeavia+väitteitä+vastustajien+panetteluiksi!+Kirkolla+oli+ongelmia,+kun+kaksi+kirkon+arvostettua,+omaa+tutkijaa+sanoivat+Josephin+jääneen+uskottomuudesta+kiinni+(Fanny+Algerin+kanssa)+vaimonsa+nähden.+Kirkon+oli+lopulta+pakko+myöntää+valheensa!>+Josephin+yksityisasioitahan+ne+ovat,+mitä+hän+on+tehnyt+vaimojensa+kanssa.Joseph+valehteli+elämänsä+loppuun+asti,+että+hänen+kirkossaan+ei+harjoiteta+moninaintia.+Kirkko+valehteli+aina+vuoteen+2014+asti,+että+Smithillä+ei+ollut+seksisuhteita+muiden+kuin+Emman+kassa.+Niin+Olli+kuin+kirkko+väittivät+naikkosten+valaehtoisia+todistuksiakin+valheellisiksi.+Näin+ollen+ei+ollut+kyse+Josephin+yksityisasiasta.+Jos+olisi+ollut,+silloin+kirkon+olisi+pitänyt+sanoa+niin+alusta+lähtien,+ei+vasta+sitten+kun+on+jouduttu+myöntämään+naiskentelut!Toki+Joseph+ei+naiskennellut+kaikkia+vanhoja+naisia,+jotka+häneen+liitettiin+hämäykSEKSIkin+ja+näiden+omasta+tahdosta+jopa+Josephin+kuoleman+jälkeenkin.+Mutta+Smithin+omakätisesti+kirjoittamat+painostuskirjeet+tyttösille+ja+näiden+vanhemmille+sekä+valaehtoiset+todistukset+puhuvat+karua+kieltään+siitä+että+nimenomaan+nuorimmat+Smithin+jalkavaimot+olivat+tämän+seksileluja.+Mikä+ihmeen+kanoninen+totuus?+Smithiin+uskovan+Smithin+kirkon+johdon+antama+todistus!+Pitäisi+sinun+hyvä+mies+ymmärtää+miten+tökerö+kehäpäätelmä+on+kyseessä+a+sinä+kutsut+sitä+totuudeksi!+Ihan+sama+kuin+jos+Pohjois-Korean+hallinto+antaisi+anteeksi+edesmenneen+Kim+Il+Sungin+suorituttamat+murhat+ja+pahoinpitelyt!+Tai+kun+Olli+antaisi+anteeksi+Enver+Hoxhan+suorittamat+vastustajien+murhat+ja+pahoinpitelyt+ja+kilisteli+lasia+tämän+kanssa!Kuka+on+nähnyt+Joseph+Smithin+taivaassa+paratiisin+puolella?+Joku+mormonihörhökö?+Miten+se+olisi+verrattavissa+Raamatun+sanaan?+Samalla+tavalla+kuin+jos+joku+Jim+Jonesiin+tai+David+Koreshiin+uskova+sanoisi+nähneensä+heidät+paratiisin+puolella.Nyt+Olli-kuta+ylität+jopa+itsesi!