Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Höpsislöpsis
profiilit
Höpsislöpsis
Höpsislöpsis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
19
Kommenttia
3519
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hienoa+että+myös+sinä+olet+eri+mieltä+VT:n+kanssa,+joka+käskee+tappamaan+homot.+Tosin+silloin+olet+eri+mieltä+myös+Vuorisaarnan+kanssa.
Tässä+vielä+sinulle+kyseiset+kohdat+Raamatusta,+koska+ymmärrän,+että+sinun+on+itse+vaikea+löytää+niitä:
(3.+Moos.+20:13)
Jos+mies+makaa+miehen+kanssa+niin+kuin+naisen+kanssa+maataan,+he+ovat+molemmat+tehneet+kauhistuttavan+teon+ja+heidät+on+surmattava.+He+ovat+itse+ansainneet+kuolemansa.
Vuorisaarnassa+:
"17.
"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan.+En+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+toteuttamaan.
18.+Totisesti:+laista+ei+häviä+yksikään+kirjain,+ei+pieninkään+piirto,+ennen+kuin+taivas+ja+maa+katoavat,+ennen+kuin+kaikki+on+tapahtunut.
19.+Sitä,+joka+jättää+laista+pois+yhdenkin+käskyn,+vaikkapa+kaikkein+vähäisimmän,+ja+siten+opettaa,+kutsutaan+taivasten+valtakunnassa+vähäisimmäksi.+Mutta+sitä,+joka+noudattaa+lakia+ja+niin+opettaa,+kutsutaan+taivasten+valtakunnassa+suureksi.
21.12.2021 08:50
Miksi+valehtelet?+Opettihan+profeettannekin+mm.+verisovitusoppia.+Äläkä+unohda+Mountain+Meadowsia.+Mormonihan+ei+koskaan+noudata+evankeliumia+vaan+Smithin+oppia.
20.12.2021 16:17
Te+uskotte+eri+Jeesukseen.+Kristinuskon+Jeesus+on+inhimillisempi.+Ei+esim.+käske+moninaiskennella+pikkutyttöjä.
20.12.2021 16:14
Miksi+sitten+kysyt+Smithiltä+ja+Map-kirkon+johdolta?++Pohjois-Koreassa+nauraminen+on+kielletty+nyt+Kim+Jong-unin+isän+kuoleman+kymmenvuotispäivän+aikaan.+Jos+Olli+olisi+Pohjois-Koreassa,+hän+olisi+totista+poikaa,+vaikka+tiettävästi+ulkomaan+kansalaisia+ei+tapettaisi,+vaikka+nämä+nauraisivatkin.+Ollilla+tuo+tottelemisen+halu+menee+järjen+edelle.+Olli+tarvitsee+"Jumalakseen"+milloin+mitäkin+diktaattoria+ja+näiden+seuraajaguruja.+
>+Jos+ei+pysty+kuuntelemaan+Jumalan+vastauksia,+niin+ei+ole+uskossa+eikä+uskon+tiellä.
Aivan.+Olli+ei+ole+uskossa+eikä+uskon+tiellä.+Ortodoksitkin+sanovat,+että+jokaisella+ihmisellä+on++oma+sisäinen+ääni+ja+vain+sisäistä+ääntään+kuuntelemalla+voi+saada+tietää+Jumalan+tahdon.+Olli+ei+uskalla+kuunnella+sisäistä+ääntään+(eli+Jumalaa),+vaan+ulkoistaa+ajattelun+milloin+millekin+auktoriteetille+ja+diktaattorille.+Tällä+hetkellä+hänellä+ovat+menossa+Joseph+Smith+ja+tämän+hännystelijät+ja+seuraajat+ja+Smithin+kirjoittamat+kirjat.++Niinpä+Olli+on+harhautunut.+
Jumala+ei+valehtele,+mutta+Olli+ei+uskalla+kuunnella+Jumalaa,+joka+olisi+helposti+löydettävissä+kuuntelemalla+auktoriteettien+sijaan+omaa+sisäistä+ääntään.+Jos+Olli+uskaltaisi+kysyä+omalta+sisäiseltä+ääneltään+kantaa+esim.+pikkutyttöjen+moninaintikäskyyn,+vastaus+olisi+selvä,+ellei+sitten+sekoita+sitä+sisäistä+alapään+houkutuksiin+ja+ääniin.+Kaikkitietävä,+kaikkivaltias+ja+hyvä+ei+sellaisia+käskyjä+anna!
20.12.2021 16:05
No+jos+mormoni+rukoilee+mormonijumalalta+muutamaa+pikkutyttöä+lisää+haaremiinsa,+kukahan+sieltä+vastaa?
20.12.2021 10:15
Tämäkin+siis+minun+viestini.
20.12.2021 10:14
Kirjautuminen+jäi+pois.+Siis+minun+viestini.
20.12.2021 10:13
Raamatussa+on+VT:n+edelleen+samat+kirjoitukset+homoista+kuin+ennenkin,+vaikka+UT+onkin+joiltain+osin+inhimillisempi.+Mutta+ollaan+todella+kaukana+siitä+VALHEESTASI,+että+minä+olisin+kehottanut+tappamaan+homoja.+Et+pyynnöistäni+huolimatta+pystynyt+osoittamaan+sellaista+viestiäni.+Sinä+siis+VALEHTELIT+ja+syyllistyit+väärään+ilmiantoon.
19.12.2021 09:28
Hyvä+että+myönnät+valehdelleesi+ja+viittaatkin+nyt+vain+omiin+käsityksiisi+kirjoituksistani.++Kyllä+ne+jutut+ovat+Raamatussa+(VT)+EDELLEENKIN,+vaikka+valehtelet,+että+niitä+ei+olisi+ollut+20+000+vuotaan.+Kummallista,+että+otat+noinkin+pitkä++ajan,+vaikka+teikäläiset+väitätte+usein+maapallon+olevan+vain+6+000+vuotta+vanhan.
19.12.2021 09:25
No+miksi+uskoa+johonkin+siksi,+että+se+on+Raamatussa?+Jos+Raamattuun+uskoo,+silloin+sen+syntyhistoria+Lilitheineen+olisi+syytä+tietää.
19.12.2021 09:17
Kriitikot+(mm.+minä)+ovat+tutkineet+hyvinkin+tarkkaan+kirkon+apologian.+Otetaan+nyt+esimerkiksi+mormonien+selittelyt+olemattomasta+DNA:sta++pallopurkkiselityksen+avulla.+YKSIKÄÄN+perinnöllisyystieteilijä+ei+voi+muuta+kuin+nauraa+sellaiselle+apologialle!+Jos+sellainen+matematiikka+ja+tilastotiede+pitäisi+paikkansa,+silloin+meillä+ei+VOISI+OLLA+sinisilmäisiä+ihmisiä.
18.12.2021 20:42
Sano+YKSIKIN+kriitikoiden+esittämä+väite,+joka+on+osoitettu+vääräksi!+
Ennen+sanoit+(aina+tähän+vuoteen+asti),+että+kriitikoiden+väite,+jonka+mukaan+Joseph+Smith+naiskenteli+muidenkin+kuin+Emman+kanssa+on+vääräksi+osoitettua+panettelua!+Olli+tuntee+sen+verran+huonosti+kirkkonsa+opetuksia,+että+ei+tiennyt,+että+kirkko+myönsi+tuon+kriitikoiden+ja+"panettelijoiden"+tiedon+oikeaksi+jo+vuonna+2014!+Olli+myönsi+sen+siis+vuonna+2021!
Toistan:+Sano+Olli+YKSIKIN+kriitikoiden+väite,+joka+on+osoitettu+vääräksi!
18.12.2021 20:38
Vain+itsesuggestiomenetelmällä+voi+uskoa+MK:+olevan+muinainen+autenttinen+kirja.+Sillä+samalla+menetelmällä,+jolla+Olli+on+uskonut,+että+Enver+Hoxha+(Albanian+diktaattori)+on+maailman+valo!+
Ollin+pitäisi+vihdoinkin+alkaa+ajatella+omilla+aivoillaan+eikä+nuolla+milloin+minkäkin+diktaattorin+perhettä!
18.12.2021 20:35
Tietysti+MK+on+historiallisesti+Bullshittiä.+Intiaanit+eivät+ole+Smithin+satuporukoiden+jälkeläisiä.+DNA+ei+valehtele.+Sellaiset+väkijoukot,+joita+Smithin+saduissa+esiintyvät+eivät+mitenkään+voi+kadota+jälkiä+jättämättä.+Yhden+ainoan+viikinkien+Islantiin+viemän+naisen+perimä+näkyy+edelleen+islantilasten+perimässä.+
Mormonit+turvautuvatkin+selityksissään+mm.+täysin+onttoihin+pallopurkkijuttuihin!+Jos+sen+logiikka+pätisi,+esim.+erot+ihmisten+silmien+värissä+olisivat+sillä+matematiikalla+hävinneet+jo+aikoja+sitten!
Olli+kehtaakin+vielä+inttää,+että+tiede+ei+muka+voisi+todistaa+MK:n+mokia!
Kymmenyksen+mormonikirkossa+ovat+erittään+maallinen+asia.+Kymmenystuloja+ei+saa+käyttää+lähimmäisten+auttamiseen,+mutta+kirkon+johdon+bisneksiin+ja+ökyilyyn+kyllä+saa!+Raamatussa+on+nimenomaan+selvästi+sanottu,+että+Jumalalle+voi+antaa+VAIN+antamalla+kärsivälle+lähimmäiselleen!
Hengellisyyttä+mormonikirkon+kymmenyksissä+ei+ole+sentinkään+vertaa!+On+törkeää+väittää,+että+raha-asiat+tulevat+kuntoon,+kun+antaa+osan+rahoistaan+ahnaalle+kirkolle+lähimmäisten+auttamisen+sijaan!
18.12.2021 20:31
Eiväthän+ne+mitään+Jumalan+käskyjä+ole+vaan+Smithin.+Ei+Jumala+mokaisi+niin+paljon,+että+väittäisi+ruista+lintujen+ruoaksi!+Ruis+on+haitallista+linnuille,+myös+kanoille.+Joku+mormoni+sitten+päiväkausia+googlailtuaan+voi+löytää+tiedon,+että+nykyisin+käytettäessä+fermentointia,+kanojen+rehussa+saa+olla+hiukan+ruistakin+mukana.+Siispä+Smith+oli+oikeassa;-)
Olli+kulta,+eivät+minkään+Smithin,+Hoxhan,+Kimin+tai+muun+diktaattorin+sanat+ole+Jumalan+sanaa!
>+Ja+käskyjä+pitäisi+noudattaa.+
Kuten+moninaintikäskyä?+Miksi+hemmetissä?+Ajattelisit+aikuinen+mies+jo+vihdoin+omilla+aivoillasi!
Miksi+sekoitat+mormoniksi+aivopestyn+käsitykset+Jeesuksen+opetuslapsen+käsityksiin`?+Nehän+ovat+kuin+yö+ja+päivä.+Smithin+oppi+kaikessa+kaameudessaan+edustaa+pimeyttä.+Ja+evankeliumi+ei+edelleenkään+ole+Smithin+opin+synonyymi!+Smithin+oppi+on+evankeliumin+irvikuva!+Jumala+ei+halua+kenenkään+noudattavan+Smithin+oppia!
18.12.2021 20:23
Annapa+nyt+kiltisti+suora+lainaus+viestistäni,+jossa+olen+käskenyt+tappamaan+homot!
17.12.2021 22:52
Missä+ole+niin+kirjoittanut?
17.12.2021 22:51
Annatko+sen+kommentin+,+jossa+niin+olen+kirjoittanut.+Muussa+tapauksessa+olet+valehtelija.
17.12.2021 22:51
Väärästä+ilmiannosta+voit+joutua+maksamaan+jopa+10+000+euroa.+Usein+kyse+on+vakavammasta+rikoksesta+kuin+mitä+olisi+kunnianloukkaus.
17.12.2021 11:44
Miksi+valehtelet+ja+annat+väärän+todistuksen+lähimmäisestäsi?+Missä+viestissäni+olen+muka+käskenyt+tappamaan+homoja?
17.12.2021 11:42
18 / 176