Vapaa kuvaus

Aloituksia

19

Kommenttia

3519

1. >+Olet+osoittanut+täysin+selvästi,+että+puheet+on+suuret,+mutta+teot+mitään+sanomattomat!Joo,+noin+sinulla+on.+Väität+että+pystyisit+yhdellä+lauseella+kertomaan+kunkin+kirjoituksen+tarkoituksen,+mutta+et+ole+niitä+hallintoneuvoston+vastauksia+saanut+laitettua,+vaan+vaadit+niitä+MINULTA:Se+on+turha+vaatimus,+koska+minä+annan+oikeat+vastaukset+enkä+Kim+Jong-unin+vastauksia.+Sinä+olet+kuin+toisinajattelijoiden+kuulustelija+Venäjällä+tai+jossain+muussa+diktatuurimaassa,+joka+jankuttaa+ja+kiduttaa+niin+kauan,+kunnes+"syyllinen"+antaa+"oikeat+vastaukset".No,+sinä+et+pysty+minua+kiduttamaan,+joten+"oikeita+vastauksia"+e+tule+minulta+saamaan...Sinulle+on+varastikin+kiusallista,+että+minä+anna+"vääriä+vastauksia".+Siinä+vaiheessa+se+diktatuuri-kiduttaja+jo+pahoinpitelisi+kuoliaaksi,+mutta+sinä+et+voi+sitä+tehdä,+joten+turhautumisesi+on+ymmärrettävää,+mutta+samalla+säälittävää.+Kiusanteostasi+joudut+todella+itse+vastuuseen!+Voi+olla,+että+sinua+lakataan+tervehtimästä+omassa+lahkossasi,+koska+et+saa+minulta+"oikeita+vastauksia",+jolloin+sinua+itseäsi+aletaan+syyttää+luopioksi.