Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

844

1. Kiitos amummu ja Calvados kannustusviesteistänne. Ei oikein jaksa vielä mitään ja nytkin pahoinvoinnintunne kiertää elimistössä. Sainkohan jonkun pöpönkin vielä kaiken muun lisäksi?
  2. Keskipäivän tervehdys!

Huomasin, että ketju on jo täyspitkä, joten kukas avaa seuraavan Elämä-ketjun? Luulen, että nyt olisi jo aika, koska liian pitkä ketju voi tuottaa joillekin vaikeuksia kirjoittaa ja saada viesti matkaan. Tai päästä lukemaan näitä meidän sepustuksiamme.

Eipä nyt mitään muuta. Voikaa hyvin ja hyvää viikon aloitusta!
  3. Tervehdys!

On hieman "höntti" olo, kun minua on tänään leikelty, eikä kyseessä ole hiusten leikkaus. On vielä aika puuduksissa oleva olo, mutta kai se siitä tokenee pikkuhiljaa. Nämä leikkaukset johtuvat entisistä auringon palvomisistani. Kaikesta kivasta saa maksaa, jopa meille kaikille tärkeästä liiasta auringon palvomisesta. Siis paino sanalla "liiasta!" En yleensä ole juurikaan tarvinnut mitään kipulääkkeitä, mutta nyt otin yhden pillerin, kun puudutukset poistuu, niin kipuiluakin on. Onneksi meillä on hyvä ja toimivakin terveydenhoito, jonka todella toivoisikin myös jatkossa toimivan.

Elämä-ketjussa on ollut tänään hiljaista. Minne kaikki ovat kadonneet?

Sää on aivan hyvä. Kun katson tästä koneeltani ulos ikkunasta, niin tuon suuren mäntyni oksat ja rungon aurinko punertaa kauniisti. Nyt ei tuulekaan, oksat liikkuvat vain aivan hiljaa. Männynneulaset kyllä melkein peittävät kulkuväyläni, mutta ei poikanikaan niitä ehtinyt tänään lakaisemaan. Vei ja haki minut kyllä sieltä toimenpiteestä, mutta hänellä oli sitten kiire johonkin asiakastapaamiseen. Yrittäjällä ei ole paljon vapaa-aikaa, mutta onhan se hyvä kun töitä on. Vanhin tytär on nyt miehensä kanssa lomalla Kroatiassa. Se on joku pyöräilymatka. Lähetti kuvia, kun porukka on lähdössä ja hoitavat vielä pyöriensä viime tarkastuksia. Oli huolissaan minun voinnistani tuon toimenpiteen jälkeen.

Nyt taidan ryhtyä hieman lepäilemään. Parin päivän päästä saa ottaa pois päällimäiset taitokset. Viikon päästä tikit.