Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kars_Wenqadi_Zeragadyaji
profiilit
Kars_Wenqadi_Zeragadyaji
Kars_Wenqadi_Zeragadyaji
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
40
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen myös Shamaani Opiskelija eli Velho Padawan eli Usui Reiki Padawan Velhon Tie on myös siis Alkukristilinen Mestari oppi jota Jeesus opetti toki hän oli likä'ksi Jedimestari mutta oli myös Velho , rooman kirkiolliskokous romutti molemmat myöhennin näitä Alku Kristillisiä Velhpoja ja Noitia Poltetiin Rovilla kristittyjen taholta vaikka he juuri edustivat aljku kristillisdtä Mestari opiia jota Jeesus Opetti , elöi Velhouis ja Jedyis tä'ydentää toisiaan hyvin joka on Velho voi opiskella Jediksi joka on Jedi voi opiskella Velhoksi tai Noidakdsi . Noita Velho ei koskaan tRKOTA piemeytrtä joka edstaa pimeyttä on Pimeyden Maaki tai Pimeyden Lordi
27.06.2024 22:03
enkä todellkaan harsata mitään vaytsa tansssia tanssi jedi tyylii
01.04.2024 18:15
en käy bordelleissa en komnmneteo täsasä seksuaaqliasoita ne ei kuulu tägä'n keskusteluun . Ala arvoista TUODA TUO tähän keskusteluun Sanon vain kauneus on katsojan silmässä
08.03.2024 17:55
Reiki on tekmnioikka jota käytti Jesus aikanaan Se oli kateissa 1000 vuootta kunnes Vanha Samurai meditaatoin kautta löisi sen sai myös reiki tekniikat ja muut jutut en voi puhua tarklemiin koska ne on salaisia juttuja joytka vainm Velho tai Noita Padawan saa tetää . Noita Velho ei koskaan tartkoiuta mitäänb pimeää tsai pahaa . Pim,eän puolen tyypit on Pimeydenmaakeja tai Pimeyxden Lordeja kuten tai Deminui maakikuolon syöjiä . Noita Velho on aina Valonpuolen juttu
01.03.2024 10:53
Usui Reiki Tulee Japanista ensimäonen alkuperänen Reiki
01.03.2024 10:45
Joku näköjään koitti matlkia mua fakta on mm se että plejadoit jotka edutaa hindiulaisuutta eli Star Warsi Guardiaa jos heidän tähtilaivsto ei olsiki saiirtöänyt metorittewjä ja räjäytellytr niitä maahan oisi ajat siteen osunut meteoriitti . ja jos Plejadit ei meitö tähtilaIaivsytolla suojelisi niin maa ois oillut ajat siteen demomnien valtaama , aikanaan maan oma tähtilaivssto ottaa maan itsde suojelukseen valonksansoilta saamalla aseteknologialla ja saa kymmenen suojeltavaa planeettaa itselleen osana vapaiden planeetiojen tähtiliitossa aikanaan maasta tulee Valonkansa muiden rinnalla jota aleutta maalliset kutsuu parartioisuksi korkeat sielut Atlantikseksi´ ja Atlatiksen Jediakatemiaksi Ja Noita ja Velho kouluksi . Ja alurettsa joka on kuin pieniois maapallo vuorineen koskineenm jäörvineen jäätiköineen savaaneinen , kivuko auytimaineen , viidakoinmeen atlantiksen puistoksi . Tiuleva Atlantis on siis jättimäiunen mereen anlkkuroitu Kelluvalautta terästä Valonkansojen Erous betonmia ja multaa ja hiekkaa . ja puita ja toki puiston eläimewt ja kalat järvissä ja joissa . atlatiklsen puidsto on kuin tuleva pienois maapallo . sieelä tulewe olemaan kymmnenenä 8000 metriä korkeita vuoria . Atlantiksen rakentaa Pegasuksewnvalonkansa Plejadit Ja Valon Harmaat eli Askardit tässä tweile vöähän kosmidta fajktaa siinä ajassa Jedyisd on Viralinen Ammatti josta saa paljkan mkykymme on yhtäö mahtavat real ku Star Warsissa on esitetty ja Jedyis on ei oo uskonto Jedimestsriu on Henkinen Mestari Joita edustaa eri uskonnont kuten olen kertonut ja tietyt valonkansat Star Wars yhditää Ja Jeduis yhdidstää eri uskontoja , Nykään oon myös Velho Padawan Opiskelen siis Usui Reiki Mestariksi ajan Kanssa Ja Tarot Näkijäksi . Usui Reiki Hoito Jota teen Kontakti Hoitona on lähteen energian välittämistä . Tarotkottien kauitta visuaalidti intuutiollas nähdään toisen mennyt tämä hetki eli elävä hetki ja tuleva . Ja Reikillä ei ole mitää'n tekemistä seksin kanssa se on lähteen energian väluttämidtä toisdeen auttoo m,oneen juttuun kuten selkäkipuihin muihin särkuuinhin ym t Loimu Valkea Velho Padawan https://jediakatemia.fi/tulivelho.htm
01.03.2024 10:40
Täällä yhä näyttträä olevan nniitä jotka ei ymmmärrä voimaa ja inituutiokana voiunteja ette tyunnu ymmätävän ne ei oo kaukanama toisistaan ehkä tavallissa etyäisyyksissä mutta valonmksojen tehnoklolgiolla menään muutamisa tunissa koko galaksion halki matkat mitä tolssda tehdään menee alle tunnissa
25.02.2024 23:41
Ette taida tajuta Star Wars on inituutio kanavoitu teos Valonkansojen taho.,ya George Lugasille Todelinen Star Wars on Orionin tähtivyönsota sota kesti tuhat vuotta George Lugasin Star Wars on siitä tiivistelmä
23.02.2024 13:05
Koska että käsitä mitä on Jedimestari jos ´Jediriri Jedimestari sanan suomentaa se tarkottaa Henkistä Mestaria joita LÖYTYY JOKA uskonnosta eri uskobnnot on oikedsti Jedin tien eroistumis tyylejä Sage Kristillisyys , Buddhalaisuus, Juutalaisuus, Sentinel Staolaisuus , Hindulaisuus Guardian , Shadow Islam , Gray , Force Sentinel , Dark Jedi Wooduu , eri uskontoja edusataa eri valonkansat . Kristillisyyttä Sirjuslaiset , Buddhalisuutta Bodhansianvalonkansa , Juutalaisuutta edustaa Leonianin valonkansa ., Stoalaisuutta edustaa Greadinvalonlohikäärmeet ja Pleijeriläiset , Hindulaisuutta Plejadit , joka myös suojelee maata demini aluksilta taisteluristeiluijöullä vähän kun Star Trekissa , Islamia edustaa Pegasuksenvalonkansa ja Alanianvalonkansa MM Pegasuksenvalonkansa mm oli maassa monine Jumalineen ja Jumalattarineeen faaroineen prisseineneen ja Prinsessoineen , ja Pyrämidit rakennettiin Avaruusaaluksilla. Atlantis oli valtava kelluva lautta ponttooneineen keinotekoiedti rakennettu manner . vuorineen jäätkköinenen koskineen, sademetsineen savanbneinenen aavikoineen . , Keskellä Atlantista Oli jättimäinenen Jediaktemia ja Noita koulu . jonmka ulkonäöstä voitte saada osviuittaa jos katsotte sarja Star Gate Atlantis . Atlantis saari Jediakatemioneen rakennetaan planeetan väelle , joka on valmis Paratiisiksi eli Valonkansaksi . eli ei Valonkansa Parariisi eli ATLANTIKSEN puisto tarkoittyunut koko väkeä planeetalla . Vain niitä Jotka asui ATLTIKSEN Jeditemppelissä ja Atlantiksen puistossa joka oli ku pienos maapallo eläimineen . Kun maa mokasi Atlantilseen eli eka Parariisi eli Valonkansana olon Atlantispäätetiin Upottaa . Sen eläimet haki turvaa Nooa ja Hänen Poikansa jättimäiswellä valtavalla tähtiristeilijällä heidät teleportatiin turvaan kun . Ennen ku KOKO valtava keinotekoinenen manner upotettiin ponttoonit todella isot räjäyttämällä . eli Atlantis oli siis Valonkansojen terästä Valonansojen erikois metonia , Siitä tehtiin jopa luita 8000 metriä korkeita upeita vuoria . Ite siinä ajassa kiipesin useinoen huipulle . Rakastin myös siinä elämässä vuorikiipeilyä. Palvelin Conan Barbaria joka oli Atlantiksen Jedineuvoston johtaja . EI Ssiinä ajassa teräsmiekkoja käytetty vaan Laser Valosapeleieita t . Atlatiksen Wihitty . tänä päivänä Suomen Jediyhdistys ry Jedien Ritarikunnanjohtaja . Alien olemukselta Heradeasianvalonlohikäärmeisen asukas eli Häräntähdistönasukas . ja Valonkansojen Vapaiden pleneeyojen tähtiliiton Taistelurisiteijä Degrenautin Amiraali . siinä oli teille faktaa
22.02.2024 00:49
koska te ette näe todellisuutta vaan todellisuusen illuusion te ootte fyysen maailman harhasssa
15.02.2024 13:33
Koska te ette tiedä todellisesta todellisuudesta mitään te elätte pinnallisesti
10.02.2024 17:52
Jedisoturi itämaisenitsepuolustuksen Spesialisti itse oon Kungfu Spesialisti ja Single ja Doublevalosapeli Spesialisti vapaaehtoisena oikeuden kunnian rauhan harmonian vartijana
09.02.2024 06:27
Tietämättömille Jediritari Mestari on Henkinen Mestari eli Valonvoimanvaltias /Valonlohikäärme Sith Lordi on pimeyden palvoja /valtias .
Teille tietämättömille memkää syvään meditaatioo niin huomaatte ei ole olemassa ainetta . On Vain energiakenttä joka sitoo aineen energia kasaan , jota te kutsutte aineeksi . ei ole olessa painovoimaa on olemassa vetävä työntävä ja kannattava Voima . Ei ole olemassa aikaa on olemassa mennyt , elävähetki ja tuleva yhtäaikaa , mutta tärkeintä on tämä elävä hetki eli tämä hetki missä elämme . mutta Jedi näkijä näkee tulevaan ja menneeseen koska aikaa ei ole olemassa
09.02.2024 06:16
Anteeksi vaan en juo en polta en käytä muitakaan aineita absolutisti ainodstaan meditoirtn ja mietikselen suosittelisin sitä teille muillekin
23.01.2024 22:51
Taidatte tosisaan pel'tä meitä Jedejä pelkäätte jopa toinen toisianne
22.01.2024 22:55
Kysykää itseltänne kuka minä olen ja mikä on suurin raKKAuden osoitus miten valittu valitaan . jollete tiedä katsokaa babylon 5 sekinb o9n fasktas tarina muinaoisesta sodasta vietynä tulevaa toisin worlonit eli Sirjuslaiset ikinä oikeati mene sekakin moni muu onb siinä fakltaa sarja on mekonenen kosmoksen tieto paketti täysin kanavoitu teos. Ja Demoni Varjojen Alukset ovat tasan sen näkösiä ku babylon 5 sarjassa . siinä sarjassa selviää se kuka mionä olen . ja mitä tarkoiittaa valittu . Mä todellinen valonkasojen dergenauttaisteluristeilijä Amiraali . tiedän tasan mitä mitataan valittu mikä on suurin rakkauden teko. mitä kukaan voi tehdä jollette tiedä katsokaa babylon 5 sarja läpi . . ja kuka sinä olet tosin Imperuimin vastaiskiussa siihenkin tulee Yodan viisauden kautta jonkilainen vastaus . Jos haluatte tietää mitä on tarkoittaa valittu katsokaa Babylon 5 sarja moni muuki asia voi seb kautta selvitä . Se on valtava kanavoitu kosminen tietopaketti tielle tietämättömille . ja Kun te Sith Lordit tunnette noin paljo uhoavan taidatte pelätä tosisaan Jedejä jopa toisianne ei Sith Lordiwen maailmassa ole ystävyytttä on vain pelko viha RAIVO vallan himo . Ja vihassa ei ole ku heikoutta . Rauhassa on se todellinen vahvuus vihasa on vain heikkous te pelkeette jopa toinen toisianne.
22.01.2024 22:48
Kuun vaihteen jälkeen tulee tieto miten ottaa yhteyttä Tulivelhoon
13.07.2023 03:49
nioin+ku+++kuuntelette+omaa++kmostota++kysyukää+itseltäånne++kuka+++minä+olen+++miukä++mijä+olen+itse+++niin+opitte++jotain+itsstänne++lisää++kun+opitte++kuunntelemaan+knostosta+sisällenne++rakennettua+tieto+pakettia+++opitte++jotyasin+olen+naista+++univwersimista
28.04.2022 01:14
Te++tavalliset+jaksatte+vittuolla++meille++tähien+lähettiulälille++elöi+kontakti+++henkkilöille+menjä+tölin+mä++teen+työtä++arvokadta+toimien+tähtien+l'ähettiläänä+eli+kontakti+henkilönä+++teudän+toisye++mielestä++se+ei++oo+töityä+muta+se+on+täystyötä+++teissä+++jokaisessa+on++++knostos+sisäonen+iteto+pakertti++kjos+meette++syvempään+menitaationm+saatte++swen++knostos+tietopaketin+käyttöönne++iopitte+jotain+itsetänne++ja++universumistamme++++ymmärtänään+sen++kuka++minä+olen+++mikä+minä+olen
28.04.2022 01:10
Mä++oon+ammatilta+++metallimies+oon+mnyös+tehnyt++varasto+alan+töitä
28.04.2022 01:02
1 / 2