Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kars_Wenqadi_Zeragadyaji
profiilit
Kars_Wenqadi_Zeragadyaji
Kars_Wenqadi_Zeragadyaji
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
40
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen myös Shamaani Opiskelija eli Velho Padawan eli Usui Reiki Padawan Velhon Tie on myös siis Alkukristilinen Mestari oppi jota Jeesus opetti toki hän oli likä'ksi Jedimestari mutta oli myös Velho , rooman kirkiolliskokous romutti molemmat myöhennin näitä Alku Kristillisiä Velhpoja ja Noitia Poltetiin Rovilla kristittyjen taholta vaikka he juuri edustivat aljku kristillisdtä Mestari opiia jota Jeesus Opetti , elöi Velhouis ja Jedyis tä'ydentää toisiaan hyvin joka on Velho voi opiskella Jediksi joka on Jedi voi opiskella Velhoksi tai Noidakdsi . Noita Velho ei koskaan tRKOTA piemeytrtä joka edstaa pimeyttä on Pimeyden Maaki tai Pimeyden Lordi
27.06.2024 22:03
enkä todellkaan harsata mitään vaytsa tansssia tanssi jedi tyylii
01.04.2024 18:15
en käy bordelleissa en komnmneteo täsasä seksuaaqliasoita ne ei kuulu tägä'n keskusteluun . Ala arvoista TUODA TUO tähän keskusteluun Sanon vain kauneus on katsojan silmässä
08.03.2024 17:55
Reiki on tekmnioikka jota käytti Jesus aikanaan Se oli kateissa 1000 vuootta kunnes Vanha Samurai meditaatoin kautta löisi sen sai myös reiki tekniikat ja muut jutut en voi puhua tarklemiin koska ne on salaisia juttuja joytka vainm Velho tai Noita Padawan saa tetää . Noita Velho ei koskaan tartkoiuta mitäänb pimeää tsai pahaa . Pim,eän puolen tyypit on Pimeydenmaakeja tai Pimeyxden Lordeja kuten tai Deminui maakikuolon syöjiä . Noita Velho on aina Valonpuolen juttu
01.03.2024 10:53
Usui Reiki Tulee Japanista ensimäonen alkuperänen Reiki
01.03.2024 10:45