Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hiirulainen_vaan
profiilit
Hiirulainen_vaan
Hiirulainen_vaan
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
117
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kysymys+on+hankala+ja+riippuu+mistä+ei+puhu+totta.
Otetaan+esimerkiksi+tilanne+jossa+kumppani+kysyy+sinulta+miltä+hänen+pusero+näyttää,+jos+menet+rehellisesti+sanomaan+että+on+todella+ruma+ja+et+kehtaa+ulos+lähteä+hänen+kanssaan.+Niin+onko+se+rehellistä+puhetta+vai+loukkaus+toista+kohtaan?
Toinen+esimerkki+tapaus+jos+kumppani+on+hiukan+lihonnut+ja+kysyy+näyttääkö+hän+lihavalta,+jos+sanot+että+näyttää+lihavalta.+Ni+onko+se+rehellistä+puhetta+vai+onko+vaan+loukkaus?
Rehellinen+olla+pitää,+mutta+voi+sanoa+niin+ettei+kumppani+ota+sitä+loukkauksena.
30.07.2021 00:02
Edelleenkin+on+aikoja+jolloin+en+jaksa+olla+sosiaalinen+ja+onneksi+ystäväni+sen+ymmärtää.
Välillä+tarvitsen+omaa+rauhaa+ja+että+saan+olla+rauhassa.
Suhteita+ei+kyllä+tällei+saa,+mutta+parempi+on+Kuunnella+omaa+kehoa+ja+tunteitaan+kuin+väkisin+olla+sosiaalinen.
Ihanne+mies+olis+sellainen,+joka+ymmärtäisi,+etten+vaan+jaksa+aina+olla+sosiaalinen+ja+etten+aina+jaksa,+että+joku+on+lähellä.+Sellainen,+joka+antaisi+minun+rauhassa+kerätä+energiaa,+jotta+jaksan+olla+ihmisten+seurassa.
Ymmärrän,+että+miehille+tulis+tunne,+etten+välitä+tai+halua+olla.+Mutta+ilman+yksin+oloa+en+jaksa+olla++ihmisten+luona.
29.07.2021 23:52
Itselläni+kun+joskus+meni+huonosti+ja+en+halunu+ihmisiä+kylään+tai+nähdä+ni+minua+auttoi+ystäväni+joka+ei+luovuttanu+vaan+aina+välillä+laittoi+viestiä+ja+välillä+kävi+kylään+ja+pikku+hiljaa+aloin+kaipaa+sosiaalista+elämää..
29.07.2021 23:45
Raha+ei+anna+rakkautta.+Rahan+perässä+on+onnen+onki+öitä+jotka+on+suhteessa+vain+tulevan+perinnön+takia.+Laitan+alle+esimerkki+tapauksen+jossa+ihminen+meni+rahan+takia+avioon.+Alla+oleva+on+suoralainaus+lehdestä.+
-------Iltalehti+20.03.2010+klo+1:19----
[_**"Anna+Nicole+Smith+meni+naimisiin+vuonna+1995+häntä+63+vuotta+vanhemman+Howard+Marshallin+kanssa.+Mies+kuoli+kuitenkin+pian+avioitumisen+jälkeen+90-vuotiaana.
Kohumalli+ehti+käydä+vuosia+taistelua+tuomioistuimissa+oikeudesta+Marshallin+perintöön.+Smithin+mukaan+Marshall+oli+luvannut+povipommille+lahjaksi+300+miljoonaa+dollaria.+Kitkerä+oikeuskiista+perinnönjaosta+jäi+kuitenkin+kesken+Smithin+kuollessa+lääkkeiden+yliannostukseen+vuonna+2007."**_]+Iltalehti+20.03.2010+klo+1:19
Ei+saanu+annan+omaiset+myöskään+perintöä...
29.07.2021 23:34
Maahanmuutto+asiaan+en+ole+mitään+mieltä+kosba+eiköhän+fiksut+tiedä+paremmin
29.07.2021 22:53
Sitä+voi+pitää+ystävien+kanssa+hauskaa+vaikka+katsomalla+jonkun+kotona+leffa.+Tai+pitää+etä+bileet+kuten+jotkut+ovat+tehneet.+Nykyään+teknologia+mahdollistaa+siihen,+että+bilettää+voi+vaikka+olisi+eri+puolella+maailmaa.
22.07.2021 23:41
Listaa+voisi+jatkaa+loputtomasti,+mutta+tarkoitan+sitä,+että+sen+sijaan+että+yrittäjät+valittaa+he+voisivat+miettiä+miten+ratkaista+ongelman.+Eihän+sitä+tiedä,+vaikka+Suomeen+tulisi+uusi+suuntaus+että+baariin+voisi+mennä+jo+alku+illasta+tai+päivällä+jos+on+vapaata.
Tai+koska+teknologia+on+kehittynyt+niin+netin+välityksellä+laulaja+esittäisi+keikan+ravintolassa.
Ei+kapakat+ole+ainoat+joilla+menee+huonosti+vaan+myös+laulajilla+jne.+Menee,+kun+keikat+on+heidän+työ.+On+monia+muitakin+aloja+kuten+matkailu+ala.
Mutta+asioita+voidaan+kehittää.+Koska+esimerkiksi+puhelin+on+kehittynyt+siitä+mitä+se+alunperin+oli.
Luovuutta+tämä+tilanne+vaatii
22.07.2021 23:38
Joillekin+ihmisille+on+ollut+hyvä+se+että+pelikoneet+oli+kiinni+kun+saivat+aikaa+miettiä+mitä+haluavat+tehdä.
Ihmiset+saa+pelata,+kunhan+se+ei+ole+ongelma+vaan+tuottaa+hyvää+mieltä.
Alkoholia+saa+juoda+kunhan+se+on+niin,+että+itse+olet+isäntä+ja+alkoholi+on+renki.+Eikä+toisinpäin.+Vanha+sananlasku.+Joilleki+tauko+teki+hyvää+ja+he+vähensivät+ni,+että+nykyään+se+ei+ole+heille+enää+ongelma+eikä+tarvitse+aina+mennä+bilettää.+Heille+aika+antoi+mahdollisuuden+miettiä.
Harmi+on+vain+se,+että+joissakin+paikoissa+on+liikaa+kapakoita+jotta+kaikki+voisivat+Pärjätä.+On+ollut+jo+ennen+koronaa+liikaa+kapakoita+joissakin+paikoissa.+Harmi+kun+monestakaan+paikasta+ei+saa+hyvää+ruokaa,+jolloin+niillä+olisi+kilpailu+etu,+että+ne+ovat+viihtyisä+ja+mihin+voisi+mennä+syömään+hyvää+ruokaa+ja+ottamaan+lasin+viiniä+ruoan+kanssa.
Kunnon+ruokaravintoloita+ei+ole+paljon.
Joissakin+paikoissa+on+usein+järjestys+ongelmia+eikä+sinne+ihmiset+viitsi+mennä.
Onhan+esimerkiksi+koti+pitsa+ketju+kehittynyt+vuosien+aikana...
22.07.2021 23:28
Ihmiset+ovat+luovia+ja+kyllä+ihmiset+keksivät+keinon+pitää+hauskaa.+Onhan+tuolla+ihmisiä+jotka+nauttii+juomia+ulkona+eikä+heitä+harmita.+He+viihtyy+ulkona+ja+pitävät+siellä+hauskaa.
22.07.2021 23:15
Keskustelu+on+pysynyt+hyvin.
Koronapelkoiset+ajattelee+muita+(pelkäävät+että+joku+heidän+tärkeä+ihminen+sairastuu,+jos+näkevät++heitä)+mutta+pelossa+on+se+on+huono+puoli,+että+samalla+he+jättävät+kyseisen+ihmisen+ilman+heitä.+Pitkällä+ajalla+se+vaikuttaa+väleihin.
Se+onkin+jo+toinen+juttu+miten+välejä+voi+koronan+jälkeen+korjata?
Toisaalta+ihminen+on+sopeutuvainen+ja+kyllä+ihmiset+keksivät+jotain+tilalle.+Jotkut+kapakat+ovat+ihan+räkälöitä+ja+niiden+pitäis+vähän+panostaa+paikan+viihtyvyyteen.+En+tarkoita+välttämättä+että+rahaa+tarvii+paljon+laittaa+vaan+katsoa+minkälaista+porukkaa+siellä+on+ja+puuttua+epäkohtiin.
Joillakin+paikoilla+meni+jo+ennen+Koronaa+huonosti+ja+se+taas+johtuu+paikan+viihtyvyydestä,+jos+paikka+on+viihtyisä+ja+sellainen+kiva+paikka+ni+ne+selviää+kun+keksivät+jotain+uutta.+Jotkut+paikat+osaa+kehittää+itseään.+
Kuntoilla+pystyy+kesällä+hyvin+myös+ulkona.+Kesällä+pystyy+ihmisiä+näkee+ulkona.+
Ystävien+kanssa+voi+kesällä+mennä+vaikka+jonnekin+piknikille+ja+pitää+hauskaa+ja+siellä+kuunnella+musiikkia.
Kesällä+pystyy+oikeastaan+tekemään+aika+paljon...
Eri+asia+on+sitten+kun+tulee+talvi+ja+ihmiset+ovat+koko+ajan+töissä.+Talvella+on+aika+kurjaa+kun+paikat+on+kiinni+ja+ulkona+on+liian+kylmä+ettei+huvita+olla.
Syksyllä+taas+usein+sataa+vettä+ja+se+on+kurjaa.
22.07.2021 23:11
No.+Hyvä+kysymys+on+miksi+juuri+korona+saa+tälläistä+aikaan,+mutta+esimerkiksi+lintu+influenssa+ei+saanu+tai+hullun+lehmän+tauti?+
Mikä+koronassa+on+sellainen+että+se+jakaa+mielipiteitä?
22.07.2021 20:41
Ei+ole+haukkuma+sana.+Se+on+hieno+eläin
22.07.2021 19:41
Kirjoitukseni+oli+ihan+sekamelska.+Lyhyesti+sanottuna+ymmärrän+kumpaakin+puolta.
Itse+olen+siinä+välissä
22.07.2021 18:25
Toisaalta+parempi+että+kertoo+niin+ei+tuhlaa+omaa+tai+miehen+elämää+siinä,+että+ovat+yhdessä+vaikka+ovat+eri+mieltä+lapsen+hankkimisesta.
On+niitäkin+tapauksia+joissa+nainen+on+valehdellut+että+syö+E+pillereitä+mutta+onkin+salaa+halunu+tulla+raskaaksi.+SE+vasta+typerää+käytöstä+on.
22.07.2021 17:31
Miksi+niin+luulet.+Minulla+on+4+kriteeriä+miehelle.
1.EI+halveksi+minua
2.+Ei+minkäänlaista+väkivaltaa
3.+Päihteet+ei+saa+olla+elämän+tärkein+asia
4+Ei+petä+eikä+harrasta+Parisuhde+vaihtoa
Jos+sanon+että+nuo+on+minun+kriteerit?+Ni+miksei+uskota?
Miksei+se+että+tärkein+sääntö+on+se+ettei+mies+halveksi+minua+voida+sitä+uskoa?+Miksi+ottaisin+miestä+joka+häpeäisi+minua?
22.07.2021 17:26
Se+on+myös+huono+asia+koska+toinen+saattaa+luulla+että+toinen+onkin+missi+mutta+onko+vaan+tavis.
22.07.2021 17:19
En+tarkoittanut+sinua,+että+sinä+olet+norsu+vasn+vastasin+sinun+viestiin.+
En+minäkään+tunne+sinua.
Jo+löytyi+norsuja+(he+jotka+kutsuu+kurpaksi+pelkäävät+tavallaan+ihmistä+joka+osaa+elää+yksin.)
Ei+he+sitä+ehkä+hieman+hoksaa?
22.07.2021 17:17
Kiitos+mukavasta+illasta.+Olette+kivoja.+Nauttikaa.+Olkaa+onnellisia.+Hymyilkää.
21.07.2021 01:01
Tiedän.+Osallistuin+keskusteluun+joka+oli+kiinnostava.+TIEDÄN+ei+puhunu+minusta.+Oli+vaan+kivaa+osallistua+tähän+keskusteluun.+Oli+hieno+aloitus+vaikka+ei+liittynyt+minuun.+
Tälläiset+aiheet+ovat+kivoja..
21.07.2021 00:58
Eräästä+ihme+lehden+palstaa+käyn+lukee.+Se+on+hauskaa,+mutta+ikinä+en+ole+sinne+sanakaan+kirjoittanut+vaikka+lukenut+olen.
21.07.2021 00:47
4 / 6