Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
LihavaLady
profiilit
LihavaLady
LihavaLady
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
80
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Meiltä+kuoli+koira+tänään.+On+ollut+aivan+jyrän+alle+jäänyt+olo+koko+päivän.+En+ole+vahdannut+syömisiäni,+mutta+ainakaan+en+ole+syönyt+itseäni+tainnoksiin.
30.08.2021 20:02
Hyvä+hyvä!+Sinulla+sujuu+tosi+hienosti+😊
30.08.2021 20:00
Tiedän,+että+paino+on+putoamassa+vauhdilla+ilman+tämän+kummempaa+yrittämistä,+mutta+toivoisin+selkeämpää+muutosta+vatsan+seudulle.+Olen+liikunnan+ansiosta+pitänyt+alakropan+aika+jäntevänä,+jopa+timminä+hurjista+painolukemista+huolimatta.+Voin+esim.+kävellä+lyhyissä+shortseissa+ilman+häpeää,+vaikka+reisistä+vähän+ylimääräistä+löytyykin.+Mutta+keskivartaloani+inhoan.+Kyllä+vyötärö+on+kaventunut,+vaatteista+sen+huomaa,+mutta+silti+vatsa+pullottaa+inhottavasti.+Keski-iässä+on+terveysnäkökohdastakin+tärkeää,+että+keskivartalolihavuudesta+pääsee+eroon.+
Jumppaamaan+en+kuitenkaan+rupea.+Rakastan+liikuntaa,+mutta+jumpat+ja+lihastreenit+on+saatanasta.
Ruokailuni+ovat+vakiintuneet+kolmeen+kertaan+päivässä.+Aamupala+on+tosi+niukka.+Pääruoan+syön+klo+13.00+ja+se+on+niin+tuhti,+etten+ollenkaan+kaipaa+ruokaa+ennen+iltaa.
30.08.2021 06:46
Leivoin+eilen+sämpylöitä+ja+täytyy+sanoa,+että+elämä+olisi+helpompaa+jos+ei+tykkäisi+leipomisesta+niin+paljon.+Mutta+ihan+asiallisena+syömiset+silti+pysyivät.+Tänään+taidan+tehdä+tuosta+kaappiin+unohtuneesta+nyhtökaurasta+jotain,+ettei+mene+vanhaksi.+Kävely+tuntuu+kevyeltä+ja+olo+hyvältä.+Tsemppiä+kaikille+kilokeijuille+ensi+viikkoon!
29.08.2021 08:27
Kiitos,+että+pidätte+keskustelun+asiallisena!+Paljon+mukavampaa+ilman+väittelyä.+Ja+kiitos+tsempistä!+Mies+on+tosin+singottu+kiitoradalle+jo+ajat+sitten,+eikä+uutta+tule+kuvioihin+ikinä+enää+😁
28.08.2021 21:25
Kiitos!+Ja+mitä+sinun+punnitukseen+tulee+niin+kilo+on+loppujen+lopuksi+tosi+pieni+painonnousu+etenkin+kun+suhteutetaan+meidän+lähtöpainoon.+Sinulla+on+jo+terve+ajattelutapa.+Tuolla+mentaliteetilla+et+voi+epäonnistua.
28.08.2021 12:17
Korjaan.+Tämän+viikon+tulos+80,3kg.+Ensimmäisellä+mittauksella+puntari+oli+vinossa.+Tasaisella+alustalla+kolmen+puntarikäynnin+jälkeen+jokainen+punnitus+antoi+tuloksen+80,3kg.+Aivan+huikeaa!
28.08.2021 06:35
Tänään+puntari+näytti+80,7kg+eli+jos+muistan+oikein+viime+viikon+luvut,+tällä+viikolla+lähti+-0,9kg+siitä+huolimatta,+että+tuli+yhden+päivän+romahdus.+Luon+uuden+keskustelun+3.viikkoa+varten.
28.08.2021 06:31
Kiitos+viesteistä!+Nyt+näyttää+taas+paremmalta.+Mieliala+ei+ole+sen+parempi,+mutta+ruokailut+ovat+ok.+Tein+punajuurista+ja+linsseistä+pihvejä+moneksi+päiväksi.+Linsseistä+saa+mukavasti+proteiinia.
27.08.2021 14:09
Tulin+nyt+perjantaina+kuitenkin+kirjoittamaan+kuulumisia,+koska+nyt+on+sattunut+ja+tapahtunut.+Täällä+on+ollut+keskustelua+tuosta+itsensä+palkitsemisesta.+Kunpa+tietäisinkin,+mikä+on+hyvä+palkkio.+Minäkään+en+ole+manikyyreissä+käyvä+ihminen.+En+saa+sellaisesta+hemmottelusta+oikein+mitään+irti.+Itse+olen+yrittänyt+päästä+eroon+koko+palkitsemisajatuksesta.+Palkkio+on+jo+se,+että+paino+laskee.+Tuo+keittiötavaran+hankkiminen+palkinnoksi+oikeasti+nauratti+minua.+Jotenkin+koomista+ajatella,+että+kun+on+onnistuttu+vähentämään+syömistä+sitten+palkitaan+itsemme+tavaralla,+jolla+voidaan+tehdä+lisää+ruokaa.+Mutta+minäkin+olen+aiemmin+tehnyt+tuota+samaa!+Ostin+joskus+smoothiekoneen+siksi,+että+onnistuin+laihtumaan++5kg.
En+enää+odota+hyvää+tulosta+huomiselta.+Eilen+ratkesin+ihan+täysin.+Minulla+oli+kunnon+tunnekuohu+päällä,+kun+kävi+selväksi,+että+joudun+varaamaan+vanhemmalle+koiralleni+eutanasian.+Ostin+lonkeron+vaikka+tiesin,+että+se+altistaa+syömiselle.+Siitä+se+sitten+lähti.+Meni+jumalaton+määrä+ruisleipää.+Mutta+ei+tämä+paino+siitä+varmaan+kauheasti+noussutkaan.+Kyllä+tämä+paska+fiilis+kohta+helpottaa.
27.08.2021 07:11
Palaan+tämän+päiväkirjan+pariin+lauantaina.+Loppu+viikko+ontosi+kiireistä.
26.08.2021 05:36
Vapaapäivän+lounas+oli+vähällä+laukaista+ahmintakohtauksen.+Maha+ei+kuitenkaan+vetänyt+ruokaa+niin+kuin+ennen.+Söin+2+ylimääräistä+näkkileivän+palaa+ruuan+päälle+ja+tulin+jo+niin+ähkyyn,+että+syömishalu+kuoli+siihen.+
Epäilen,+että+keho+on+viimein+viestittänyt+aivoille,+että+jotain+on+tapahtumassa+ja+syömishäiriö+yrittää+käydä+hyökkäykseen+ja+lyödä+hätäjarrut+päälle.+Nyt+on+kuitenkin+paljon+itsevarmempi+olo+kuin+ennen.+Tällaiset+pienet+oireilut+eivät+hetkauta.
25.08.2021 11:40
Tästä+päivästä+tulikin+yllättäen+vapaapäivä.+Ennen+olisin+ollut+huolissani,+koska+vapaapäivä+tarkoittaa,+että+minulla+on+monta+vapaata+hetkeä+repsahtamiselle.+Nyt+ei+huoleta+juuri+ollenkaan.+
Aamulla+tein+spontaanin+visiitin+puntarilla.+Lauantaina+nähdään+viikon+tulos,+mutta+tänä+aamuna+paino+oli+80,7kg+eli+suunta+on+edelleen++alaspäin.+Jos+saisin+pois+kilon+tällä+viikolla,+olisin+kyllä+enemmän+kuin+tyytyväinen!+En+odottanut+tällaisia+tuloksia.
25.08.2021 08:56
Meni+kivasti+tovi+lukiessa+teidän+ruokakeskustelua.+Minä+en+keskity+noin+paljon+siihen+mitä+syön,+koska+normaali+arkiruokani+on+ihan+terveellistä.+Jos+alan+liikaa+kiinnittämään+huomiota,+tämä+alkaa+muistuttamaan+liikaa+jollain+tarkalla+dieetillä+oloa+ja+se+voi+laukaista+itsetarkkailun+ja+BED+oireet.+Mutta+teidän+keskustelua+on+mukava+seurata.+
Nyt+uusi+aamu+ja+uudet+kujeet.
25.08.2021 06:05
En+tiedä+miksi+tämä+tuntuu+nyt+niin+helpolta.+Ehkä+suurin+syy+on+se,+etten+lähtenyt+kikkailemaan+ruokavaliolla.+Se+pysyi+ennallaan.+Tämä+ei+edes+tunnu+laihduttamiselta,+silti+paino+putoaa.
Kohta+iltalenkille+ja+sitten+suihkun+kautta+iltaa+viettämään.
24.08.2021 17:02
Minäkin+pidän+paprikasta+tosi+paljon,+enkä+ole+koskaan+ajatellut,+että+sitä++voisi+syödä+liikaa,+mutta+toisaalta+miksei...+En+tiedä+voitko+saada+siitä+mitään+vitamiinia+liikaa+tms.+mutta+jos+ihminen+syö+yhtä+kasvista+tolkuttomia+määriä,+silloin+vatsaan+ei+välttämättä+mahdu+tarpeeksi+niitä+ruokia,+joista+hän+saisi+ne+muut+tärkeät+ravintoaineet.+Toisin+sanoen+tuossa+on+vaarana,+että+päivän+mittaan+ravintoaineiden+saanti+jää+yksipuoliseksi.+
Jos+jotain+olen+terveellisestä+ruoasta+oppinut+niin+sen,+ettei+minkään+yksittäisen+asian+kohdalla+saa+yliampua+oli+sitten+kyse+sen+nauttimisesta+tai+siitä+kieltäytymisestä.+Mutta+mitään+tieteellisesti+määriteltyä+turvallista+paprikansyöntirajaa+en+osaa+sanoa.
24.08.2021 16:01
Se+on+minulla+lähinnä+tottumuskysymys.+Ja+pastan+kanssa+kyllä+ahmintaoireetkin+voivat+pahentua.+Siksi+siitä+alunperin+totuttauduin+eroon.+Käytä+KauraKuitusta+puuron+kanssa+yhtenä+kuidun+lähteenä.+Nyt+se+on+jäänyt+vähän+vähemmälle,+kun+illalla+ei+enää+tee+mieli+mitään+niin+raskasta.+Aamupuuroon+voisi+taas+siirtyä.
24.08.2021 13:12
Parsakaalista,+porkkanasta+ja+soijasta+tekemäni+pihvit+ovat+niin+älyttömän+hyviä,+että+teen+niitä+tänään+vielä+toisen+satsin.+Syön+2kpl+porkkanaraasteen+kanssa.+Älyttömän+maukasta.+En+käytä+pastaa+tai+perunaa+muussa+kuin+laatikkoruoissa.+En+ole+koskaan+kokenut+tarvitsevani+niitä+vatsan+täytteeksi.+Aiemmin+saatoin+ottaa+niitä+vain,+koska+tein+niitä+lapsille+ja+niitä+oli+tarjolla.+Nykyään+en+viitsi+edes+tehdä+niin+paljoa,+että+itselle+riittäisi.+Turhaa+höttöä.
Nyt+on+ollut+helppo+päivä.+Toivottavasti+jatkuu+samalla+tavalla.
24.08.2021 12:21
Tein+soija-parsa-porkkanapihvejä.+Riittävät+kolmelle+aterialle+salaatin+tai+porkkanaraasteen+kaveriksi.+Tänään+söin+lounaalla+vielä+hernekeittoa,+koska+sitä+jäi+niin+vähän,+että+oli+turha+pakastaa.+
Hyvillä+mielin+kohti+huomista!
23.08.2021 15:54
Hieno+pudotus+kahdessa+viikossa!+Nyt+samalla+asenteella+loppuun+asti.
23.08.2021 15:50
2 / 4