Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kynä.mi
profiilit
kynä.mi
kynä.mi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
210
Kommenttia
2961
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Todella+järkyttynyt.+++🌹👀
14.07.2022 23:17
Jos+aivan+suoraan+sanon,+olen+järkyttynyt,+että+jollekin+tällainenkin+on+pilailun+aihe.+++🌹👀
14.07.2022 22:34
Edellisen+kerran+näin+tällaisen+raivonpurkauksen+noin+12-vuotiaana,+kun+äitini+yritti+tukehduttamalla+tappaa+vajaamielisen+tyttärensä,+siis+minun+sisareni.+Onneksi+olin+jo+sen+verran+varttunut,+että+sain+sen+estettyä+voimaa+käyttämällä.+Silloinkin+selvisin+lyömättä+äitiäni.+++🌹👀
14.07.2022 19:59
Kun+raivo+ja+primitiivireaktio+saa+vallan,+eri+näkemys+seksiasioista+muuttuu+sadismiksi.+++🌹👀
14.07.2022 19:44
Hän+on+ainoa+poikkeus,+josta+olen+edes+kuullut.++++🌹👀
14.07.2022 18:08
"Meikitöntä+naista+nälvitään+sairaan+tai+väsyneen+näköiseksi."
Teen+poikkeuksen+kun+vastaan+tähän.
Suloinen+vaimoni+on+kaunein+sisko,+jonka+KOSKAAN+olen+tavannut.+Koko+80-vuotisena+ikänään+hän+ei+ole+IKINÄ+käyttänyt+pienintäkään+meikkiä,+ei+edes+korvakoruja.+Ei+ole+värjännyt+tukkaansa.+Tukka+on+edelleen+nuoruuden+(!)+värinen.+Ei+ole+vähääkään+ehostanut,+ei+ennen+kuin+tapasimme,+eikä+sen+jälkeen.
Mutta+se+täytyy+ikäväkseni+sanoa,+että+on+joutunut+myös+kateuden+kohteeksi.++++🌹👀
14.07.2022 16:23
Feministit+ovat+moninaisessa+ulkonäössään+yhtä+kauniita+kuin+muutkin+naiset.+Ei+siinä+ole+eroa.+
Feministeihin+pitänee:+"Moni+on+kakku+päältä+kaunis,+vaan+on+silkkoa+sisältä."+Muut+naiset+ovat+myös+herttaisia.++🌹👀
14.07.2022 15:54
Teeveeuutisissa+on+tapana+olla+loppukevennys.+Noudatan+nyt+samaa+tapaa.
Tuli+kollegaksemme+eräs+telaketjufeministi,+joka+oli+särkenyt+ihmissuhteensa+aggressiivisuudellaan+kaikissa+edellisissä+seurakunnissa.+Ymmärsi+lähteä+edellisestäkin.+Oli+hyvin+tunnettu+alalla+jo+ennen,+kuin+tuli+meille.
Oli+nyt+uussinkku+ja+erityisen+katkera+ex-miehelleen+siitä,+että+tämä+oli+mennyt+uusiin+naimisiin+VANHEMMAN+siskon+kanssa.++🌹👀
14.07.2022 15:42
Jos+huutelee+puskista+ilman+nimimerkkiä,+ei+ole+edellytyksiä+tietää+tietää,+kuka+eri+henkilö+kulloinkin+kirjoittaa,+eikä+olla+selvillä,+millainen+hänen+henkilökohtainen+aatemaailma+on.
Kuvittele+asia+toisinpäin.+Jos+minä+huutelisin+puskista+ilman+pysyvää+viitettä+henkilööni,+et+tietäisi+puhunko+minä,+vai+joku+toinen,+etkä+voisi+luoda+minusta+minkäänlaista+JATKUVAA+kuvaa.+
Vaadit+sellaista,+mihin+itse+et+itseäsi+altista.+Valinta+on+sinun.+Pääasiassa+palstafeministit+mellastavat+täällä,+Voit+valita,+jos+et+halua+sotkeutua+heihin.+Minä+en+siihen+pysty.++++🌹👀
14.07.2022 15:03
Ei+ole+pienintäkään+syytä+estää+feministinen+toiminta+ja+propaganda.+Demokraattisessa+yhteiskunnassa+ei+tarvitse+edes+yrittää.+Fanaattiset+ideologiat+kuolevat+itsestään.+Tieto+syö+ideologiat,
Jo+nyt+ovat+lukuisat+feministit+kaikessa+hiljaisuudessa+luopuneet+ylilyövistä+opeistaan+ja+palanneet+normaaliajatteluun.+Mitä+nyt+naureskelevat+kiihkeälle+vaiheelleen.+Jotkut+sitä+häpeävätkin,+mutta+ei+tarvitse.++++🌹👀
14.07.2022 12:32
"...luonne+on+täynnä+myrkkyä."
Tuskinpa+feministien+edeltäjätkään,+natsit,+tunsivat+olevansa+täynnä+myrkkyä.+Hehän+olivat+ylpeitä+siitä,+että+ajoivat+Saksan+kansan+parasta.+Olivat+vielä+hyviä+ja+rakastavia+perheen+vanhempia.++++🌹👀
14.07.2022 12:07
Natsistinen+propaganda+ENSIN+loi+juutalaisista+täysin+mielikuvituksellisen+karmean+kuvan,+ja+sitten+olivat+vuorossa+TUHOAMISLEIRIT.+Saksan+kansa+hyväksyi+liki+napisematta+tuhoamisen,+joka+kohdistui+niin+inhottaviin+ihmisiin.
Todellisuudessa+mielikuva+inhottavuudesta+oli+VAIN+propagandan+tuotetta.
Kun+toin+tämän+paralleelin+esiin,+palstafeministit+RAIVOSTUIVAT.+Mutta+paralleelista+on+toteutunut+jo+alkupuoli.+Miehet+ovat+feministien+mielestä+iljetyksiä+ja+syyllisiä+lähes+kaikkeen+pahaan.+
Paralleelin+loppuosa+ei+voi+toteutua,+koska+feministien+vihollisiksi+propagoimia+on+liian+suuri+määrä.
Palstafeministit+yrittävät+taktiikka,+että+paljastaessani+feminismin+mustia+puolia,+olisin+naisvihamielinen.+Vaan+en+ole.+NORMAALIT+naiset+ovat+sekä+ihania+ja+lahjakkaita.+Feministit+ovat+keskimäärin+jopa+yhtä+kauniita+kuin+normaalitkin+naiset,+mutta+luonne+on+täynnä+myrkkyä.++++🌹👀
14.07.2022 11:37
Jormalainen+on+kyllä+tuttu+nikki,+mutta+eri+henkilö.+
Minun+vaimoni+on+näyttänyt+kauneintaan+siten,+ettei+miehelle+ole+voinut+jäädä+epävarmaksi,+että+se+on+tarkoituksellista.+Siksi+hän+on+näyttänyt+hitaasti+ja+yksityiskohtaisesti+katsoen+silmiin+ja+hymyillen.++🌹👀
13.07.2022 16:53
Hertta+lienee+eräiden+korttien+tunnuskuvio,+valtti+lienee+eräs+korttipeli,+mutta+en+osaa+pelata+sitä.+Sanonta+'hertta+on+valttia'+on+minulle+tuntematon.++🌹👀
13.07.2022 16:27
Tuskinpa+saavuttaa+132+vuodessa,+koska+feminismin+tavoite+on+ollut+jo+60-luvun+alusta+lähtien+epä-tasa-arvoinen,+johon+ei+olla+menossa,+vaan+kohti+tasa-arvoa.+++🌹👀
13.07.2022 15:12
En+ole+koskaan+pelannut+minkäänlaista+korttipeliä.+Ei+ole+ollut+kiinnostusta.+Tosin+ei+muunkaanlaisiin+peleihin+ja+kilpailuihin.+
Elämästäni+olen+urheilunkin+katsomiseen+uhrannut+vain+20+minuuttia,+kun+tuttavat+veivät+pakolla.+Poistuin+kuitenkin+kesken.++🌹👀
13.07.2022 14:57
Olen+ollut+kristillisessä+työssä+vajaamielishoidossa+ja+seurakuntapastorina.+Olen+jo+ajat+ollut+ikäeläkkeellä.
Olen+ainoa+tuntemani+pastori,+jolla+on+käsitys+luonnontieteellisestä+empiiris-loogisesta+tutkimusmenetelmästä,+sekä+luonnontieteellisen+maailmankatsomuksen+loogisesta+ristiriidattomuudesta.+
Kristillistä+katsomusta+ei+voi+perustella+tieteellisesti.+++🌹👀
13.07.2022 14:32
Pariutumisikäisiä+miehiä+ja+naisia+on+suunnilleen+saman+verran.+Jos+jossakin+ikäluokassa+on+määrän+epäsuhtaa,+toisessa+ikäluokassa+on+päinvastoin.+
Sinkkujen+määrä+koko+populaatiossa+on+naisilla+ja+miehillä+yhtä+suuri+lukuun+ottamatta+vanhusnaisten+suurta+ylijäämää.+Matemaattinen+välttämättömyys.+++🌹👀
13.07.2022 14:15
Kirkko+on+ennen+ollut+seksuaalikielteisyyden+etunenässä+ja+saanut+sen+lopulta+istutettua+kansaankin.+Huippuaika+lienee+ollut+1700-luku.
Kun+kirkko+on+lopultakin+tajunnut+seksin+tuoman+ilon+ja+ryhtynyt+purkamaan+virherakennelmaansa,+kestää+vielä+kauan,+ennen+kuin+vanhoillisuus+on+juuriutunut+kansasta.
Nykyisin+vanhoillisin+väki+löytyy+'kansan+syvistä+riveistä'.+++🌹👀
13.07.2022 11:55
Minun+suloinen+vaimoni+pitää+näyttämisestä.+Näyttää+sitä+oma-aloitteisestikin+sekä+minulle+että+muille+hänen+itse+valitsemilleen+MIELLYTTÄVILLE+miehille.+++🌹👀
12.07.2022 14:04
1 / 149