Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
isopano
profiilit
isopano
isopano
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
172
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Okei+hyvä+että+käy...sano+millon+aloitan...nyt+vai+ensi+yönä..tehdään...pilluni+hekumaa...herkullista+mehevää+kyrpää...😘😋😛🥱😴😜😝
27.12.2021 02:16
Käykö+52+vuotiaskin+nainen?+Haluan+kokeilla+kanssasi+puhelinseksiä+tai+raapustaa+joku+hieno+matkamuito+siinä+tapahtuneista+kommelluksista...iha+vain+puhelin+seksiä...
27.12.2021 02:11
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😋
27.12.2021 02:03
Varmasti+haluaetteko+runkata+kanssani+nyt+pilluni+on+teidän....
27.12.2021 01:57
Näillä+ihan+kiihottuu....pilluni+on+sinun+nyt+sano+vain+milloin+aloitan+pilluni+rukkaamisen?
27.12.2021 01:33
Kuka+sitä+muuten+on+levitellyt+en+ymmärrä...Minä+todella+toivon+uskon+että+hän+vielä+herää+ja+tulee+perheensä+luokse...ottaa...rokotuksen...minulle+se+on+oikein+järkyttävää+kun+jonkun+perheen+isä+joutuu+typeryyttää+sairaalaan+hengestään+tappelemaan...minä+toivon+että+hän+jonain+päivänä+kävelee+kotinsa+ovelle+ja+kiitollisena+tehoidon+sotilas+saa+siitä+lisää+virtaa+että+jaksaa+taistella+hengestää+taitelevien+potilaiden+kanssa.
27.12.2021 01:15
Minä+pelästyin+koronaa+niin+paljon+että+Keski+-+Suomen+keskussairaalan+Labrassa+tuolla+Kukkunäellä+Novassa+...sanoi+että+en+halua+hengityskoneeseen...laporantti+sanoi+kukas+sinne+haluaa+ei+kukaan...se+kapine+on+minut+takavuosina+pelastanut+ensin+vuonna+2010+sikainfluenssan+kynsistä+ja+sitten+Etelä+-+Koreassa+Corona+-+13:+a+kynsistä.+Molemmissa+tapauksissa+toivuin...se+lähti+muuten+liikkeelle+Etelä+-+Korean+Gangneunin+Grillibbaarista.
27.12.2021 01:10
Voi+rassu+toivottavasti+oppi+läksynsä...kun+joutui+rokottamattomana+sairaalaan+ja+teho+-+osastolle+saipahan+opetuksen.+Nytpähän+teidätte+että+rokotukset+suojelee+vakavalta+koronataudilta.+Nielitte+koronapropakandaa+ettekä+uskoneet+lääkärien+puheita.+Olitte+kyllä+vähän+liiankin+paljon+hakoteillä..Miksi+sitten+lähitte+leikkimään+terveydellänne?+Sangen+typerää+touhua.+Hankitte+erittäin+vaarallisen+taudin+joka+johti+sairaalareissuun.+Ettekö+sitä+paljoa+ymmärtäneet+tehdä+toisin+että+oisitte+säätyneet+sairaalareisuun+päätyneen+sairastumisen.+Eikä+sitten+ollutkaanmikään+kiva+Joulu+viettää+ilman+miestä...vai+oliko+hän+miehesi...oli+kamppaillut+hengestään+hengityskoneessa...nyt+sitten+yrittää+siitää+sen+avulla+sinnitellä...kyllä+hän+siitä+saa+melkoisen+opetuksen+kun+herää+teho+-+osastolta.+Siellä+kun+herää+se+on+järkytys....Ei+ole+mikään+helppo+hoito+sillä+se+on+melko+armoton+hoito...Onneksi+itse+päätit+ottaa+rokotuksen...se+on+vielä++Koronatehohoidosta+vielä+pieni+vaiva...eikä+todellakaan+maksa+mitään...mulla+on+jo+kolmas+piikitys+odotamassa+tammikuun+13+päivä+
2022+Killerillä.+Niin+en+joudu+sairaala+Novaan...HARMITTAA+SINUN+MIEHESI+PUOLESTA+KOKO+JUTTU!...Joulu+meni+sen+takia+pilalle...Sanoko+ne+yhtään+millon+pääsee+pois+sairaalasta...VOI+RASUKKA...KAMALAA+...joutua+hengityskoneeseen...miksi+hän+ei+ottanut+rokotusta?++Ajatteliteko+että+se+on+peini+flunssa+eikä+se+sitten+ollutkaan+mikään+pikku+flunssa...ja+miehes+kärrättiin+koronateholle...siellä+nyt+sitten+tappelee+hengestään....toivottavsti+herää+ja+jää+henkiin...en+suo+kenellekkään+toiselle+tälläistä...tää+oli+ihan+hirveää..minä+pelkään+sitä+sitä+koronakuumetta+ja+hengityskonetta+niin+paljon+kun+olen+vuonna+2010+ollut+siinä+sikainfluenssan+takia...ei+ollut+kiva+herätä+kun+joku+laite+painelee+ilmaa+keuhkoihin+hengitystiehen+työnnetyn+putken+kautta...Onneksi+pääsi+sinne+teholle...että+saa+nukkua+hengitykoneen+hoitaessa+hapetuksen...hoitajien+taistelessa+hänen+kanssaan+tautia+vastaan...ihmettelen+miksi+olitte+niin+tyhmiä+että+luulitte+että+se+Corona+on+satua...Teissä+kummassakin+oli+melko+paljon+typeryyttä...Kyllä+miehesi+herätyään+harmittelee+että+ei+ottanut+rokotusta...mutta+minkäs+sille+teet+kun+vahinko+on+valmis+ja+miehes+sairautui+vakavasti+nyt+parasta+aikaa+taistelee+hengestään...Mitäs+minä+sanoisin.
"VOI+HELVETTI+MITEN+TYPERÄÄ+TYHMYYTTÄ+EI+KERTAKAIKIAAN+OLITTE+SANGEN+TYPERIÄ+KOKO+PERHE."+Saat+kyllä+syytää+itseäsi+typeryydestäsi...kun+puolisosi+ei+ole+kotona+Jouluna.+Ensi+vuoden+Aikana+teidä+koko+perhe+on+saanut+rokotukset+mutta+olen+kyllä+sinun+ja+lapsiesi+puolesta+onnellinen+että+päätitte+otta+rokotukset.+Kun+puolisosi+pääsee+sairaalasta+ei+alku+ole+kovi+ykksi+oikoinen+se+on+samanlainen+kuin+minulle+Joulukortin+lähettänyt+koronapotilas+hänet+oli+veity+Helsingistä+Kuopion+yliopistiliseen+sairaalaan+tappeli+siellä+hengestään+ja+nyt+on+sinun+puolisosi+samassa+jamassa.+Coronan+perkele+se+Corona+mulle+pelkkä+kirosana.
27.12.2021 01:04
Laita+ensin+tekstari+ja+numero+minulle....pilluni+on+ihan+märkänä.
27.12.2021 00:23
Kyllä+mulla+on+vhatsappi...minä+taas+niin+maassa+että+ottaisin+sinun+munasi+suuhun+ja+panisin+sitä+suullani...voih!..Alkoi+kiihottua...pitäiskö+laittaa+sormet+pilluun?+Min😋😍😘😜😝ä+kysyn+sinulta+luvan..
27.12.2021 00:15
Oho+kuukauden+pesemätön+mites+noin?
Haiskahtaa+vähän+semmoselta+likaiselta+vitsiltä,+jota+etsin+se+voi+olla+pesemätön+kyrpä.
27.12.2021 00:09
Vitun+makea+kalu+sinulla+varmasti+ihanan+makuinen.+Pillussa+tuntuisi+varmasti+kivalta.+Ja+vielä+pansu+jyhkeä+kyrpä+kuin+pitkä+sulla+on?
27.12.2021 00:04
Sextaille+sexsii...pillua+minulta+saax...kunlexxii..
15.12.2021 20:40
Sextaillen+ja+hyväillen+hyvää...N52
15.12.2021 20:39
Rakastellaanko+nyt+kun+käyn+ensin+veskis?++Sen+jälkeen+voidaan+kokeilla+miltä+tuntuu...puhelinsexsii...miltä+sen+oikkein+tuntuu+kun+toisen+kiihottuva+ääni+kuuluu...voi+se+kuuluu+rivolta...litisevä+ääni++voi+kuuluu...se+taitais+olla+tosi+hikasta....
Nimeni+on+Sari...olen+keski+-+ikäinen...vihitty...mutta+se+ei+haittaa...puhelinsekxissä...panettamaan...lähtee+se+kans++lähtee...sexsex....panemaan...runkataan...puhutaan+pusutellaan...kiihotutaan...villisti+annetaan+mennä...minä+vetelen+käteen+täällä...mitä+sinä+siellä...veit+käteesi...ähiset+puhelimessa...nyt...kun+käyn+vessassa...ja+vaihdan+vaateet+sitten+aloitetaan+puhelinsexsii...mua+jo+haluutaa+entä+sinua...käyn+ensin+vessassa..
08.12.2021 23:11
Tehdäänkö+se+puhelin+sexsi+taas+kun+minua+panettaa?+Onko+liian+myöhä?
08.12.2021 22:44
Kyllä+haluan+nuolla+sun+kyrpää.+Saat+nuolla+mun+pilluani.+Saat+panna+niin+että+litisee.+Kyllä+haluan+panettaa.+Pane+mua+saat+laskee+kaiken+sisään.
08.12.2021 22:41
Oletko+halukas+alottamaan+kiinostaako+puhelinsiksi....millainen+miten+tiet+sen+kirjota+minulle+tuohon+numeroon+oikea+nimi+ja+Whatsappi+niin+onnistuu.
08.12.2021 22:38
Täällä+yksi+kiinnostunut+puhelinseksistä.+Ollaan+yhteydessä+illasta+kun+mieheni+on+nukkumassa.+Näihin+aikoihin+laita+teksiti+viesti+tähän+numeroon:
0458000732
08.12.2021 22:05
Voi+tehdä+kivaa....?
08.12.2021 21:38
5 / 9