Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
DrWhoo
profiilit
DrWhoo
DrWhoo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
2583
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Striimaus+eli+suoratoisto.+Kyseessä+lienee+siis+virtuaaliset+hautajaiset,+joissa+vieraat+ovat+läsnä+vain+etänä.
02.04.2020 15:27
Nimenomaan+unissaan+jotkut+lähtevät+liikkeelle+tuohon+aikaan.+Muuan+naistuttavuuteni+aikoinaan+oli+juuri+tuollainen+tapaus.+Saattoi+kuulemma+lähteä+kävelemään+nukkuessaan+jopa+kerrostalon+yläkerroksista+ulos+asti.+Ei+tosin+koskaan+tapahtunut+noin+minun+läsnäollessani.+Kukapa+nyt+miun+vierestäni+olisi+edes+unissaan+halunnut+poistua.
02.04.2020 15:25
Kyseinen+sovellus+on+ohjelma+jonka+avulla+Widows+voi+löytää+ja+asentaa+ajureiden+päivityksiä.+Siitä+on+olemassa+ilmais+-ja+maksullinen+versio.+Ei+kannata+asentaa+koneelle,+voi+aiheuttaa+ongelmia.
https://virukset.fi/winzip-driver-updater/
02.04.2020 13:09
Vaan+jos+lähtee+liikenteeseen+vaikka+viideltä,+silloin+vasta+hiljaista+on.+Ja+aikainen+mato+se+linnun+nappaa,+vai+miten+se+nyt+oli.
Olin+miekin+kakarana+aamu-uninen,+muistan+kun+äitini+puki+minut+koulutielle+ja+suunnilleen+kantoi+puolinukuksissa+pihalle.+Siihen+harvemmin+jäin+jatkamaan+uniani.
02.04.2020 12:20
"Uusmaalaisista+on+pidettäväkin+huolta,+se+on+selvä"
Näinhän+se+taitaa+olla.+Nythän+on+jo+valmiussuunnitelma+Uusimaalaisten+tehohoitopotilaiden+siirtämisestä+muualle+suomeen+jos+tiukka+paikka+tulee.+Täällä+V-Suomessakin+on+(toistaiseksi)+aika+rauhallista+koronanan+suhteen.
Toisaalta+voi+myös+siteerata+Trumpettia:+V-Suomi+ensin!
Mitä+tulee+ulkoiluun+sehän+on+aina+suositeltavaa+ja+terveellistä.+Vaan+onko+autoilukin+ulkoilua+jos+ajaa+ikkuna+auki?
02.04.2020 12:11
"Eikö+todellakaan+ole+muita+työaikoja+kuin+kukonlaulun+ajat!"
Olen+samaa+mieltä+että+onhan+tuo+kukonlaulu+jo+vähän+turhan+myöhäinen+aika+nousta+töihin..
Ja+että+luvattomille+teille+karanteenistä,+paha+juttu.+Tuota+hammaslääkäri+asiaa+olen+tuuminut,+että+mahtaneeko+monikaan+ainkaan+yksityisellä+puolella+ottaa+nyt+potilaita+vastaan?
02.04.2020 11:56
Näinhän+se+on,+että+vähäoireisia+tai+oireettomia+taudinkantajia+on+moninkertainen+määrä,+mutta+vakavat+tapaukset+testataan+ja+sikäli+näillä+prosenteilla+on+merkitystä.+Nähdään+myös+hyvin+miksi+Uudenmaan+alue+on+pakko+eristää.
Voi+tosiaan+olla+että+joku+puupää+tulkitsee+näitä+lukuja+niin+että+tilanne+ohi,+ei+muuta+kuin+bilettämään.+Se+on+pahin+virhetulkinta+minkä+voi+tehdä.
31.03.2020 13:19
Mielenkiintoisesti+muuttuu+tartunojen+määrä+suhteessa+asukaslukuun,+V-Suomessa+hieman+aleneva+käyrä,+nyt+11.8/100+000.+Hus+alueella+nousu+jatkuu,+nyt+53.1/100+000.+Pirkanmaallakin+on+19.9/100+000.
Näissä+luvuissa+tosin+saattaa+olla+hieman+viivettä+päivittymisen+suhteen.
31.03.2020 12:15
Jos+painaa+selvästi+alle+0,5+kg+per+cm,+tulos+on+kohtuullinen+raavaalle+miehelle.
Minimietäisyyksistä+on+nyt+uutta+tietoa,+eli+kuulemma+potilaan+aivastaessa+koronapilvi+lentää+n.8+metrin+etäisyydelle,+ja+voi+jäädä+pyörimään+ilmavirtojen+mukana+pitkäksi+aikaa.
31.03.2020 11:52
Minä+olen+joskus+vantterassa+nuoruudessani+saanut+vanhan+mekaanisen+vaa´an++(max+120+kg,),+pyörähtämään+toiselle+kierrokselle.+Siis+ihan+sen+päällä+seisomalla.+Nyttemmin+vanhana+kuivana+äijänä+olen+ohentunut+parhaista+päivistäni+huomattavasti.+Jossain+vaiheessa+olin+jo+laihuuden+puolella,+nyt+taas+puolitukeva.+Pelkkää+sahausta+edestakaisin+on+painoni+siis.
Näyttäisi+nopeat+säänvaihtelut+jatkuvan,+aamulla+auton+mittarissa+näytti+olevan+-10,+hetki+sitten+meni+jo+plussan+puolelle.
31.03.2020 11:03
Mie+olin+ovela,+siirsin+kellot+vasta+tänään+iltapäivällä.+Heräsin+siis+normaaliin+(kukonlaulun)+aikaan,+kroppa+ei+huomannut+mitään..
Meitillä+ei+ole+vielä+ryhdytty+desinfiointihommiin.+Tuo+tenttu+saattaa+olla+tehokastakin,+ken+sietää+sitten+moista+hajua.+Tiettävästi+kyllä+homma+on+turhaa+kotona,+jos+muistaa+pestä+kätensä+aina+kotiin+tullessaan.+Toisaalta,+ei+siitä+desinfioinnista+haittaakaan+ole.
29.03.2020 19:21
Ei+kai+maahantulijoita+testata+ellei+ole+selkeitä+koronan+oireita.+Toivottavasti+kuitenkin+pidetään+huoli+siitä+että+tuo+karanteeni+todella+toteutuu.
Ja+totta+tosiaan+"kevät+keikkuu",+taas+paistaa+aurinko+täydeltä+terältä.+Miehän+asun+sen+verran+lähellä+Naantalia,+että+se+kuuluisa+Naantalin+aurinko+paistaa+täälläkin.
29.03.2020 14:46
Juu,+hassu+sanonta+tuokin,+eikä+tarkkoittane+putelista+johtuvia+keikuntoja?
Oudot+on+työkuviot+lastentarhan+henkilöstölläkin+siis.+Hyvähän+se+on+että+on+ohjattu+uusiin+tehtäviin,+mutta+tuo+herättää+kyllä+kysymyksiä+siitä+että+olis+kuitenkin+jonkinlaista+vastaavuutta+omaan+työkokemukseen+siinä+mihin+nyt+poikkeusoloissa+kukin+määrätään.
29.03.2020 14:39
Jo+on+maailma+hiljennyt,+paseerauslenkillä+tuli+vastaan+kaksi+ihmistä.+Ilmat+ovat+mitä+hienoimmat,+aurinko+paistaa.
Varsinais-Suomi+on+toistaiseksi+säästynyt+pahimmalta,+koronatapauksia+12+per+100+000+asukasta+kohden,+kun+se+Uudellamaalla+on+48/100+000.
Ja+mitä+kummaa,+tätä+kirjoittaessani+säätila+muuttui+aurinkoisesta+sakeaksi+lumisateeksi.
29.03.2020 13:17
Kuulostaa+aika+kaoottiselta+tilanteelta,+nämä+tulijat+olivat+siis+pikaisesti+jostain+maasta+evakuoituja?+Onko+miniäsi+siis+ko+asiaa+hoitava+viranomais+tms+asemassa+oleva?+Toivottavasti+kuitenkin+varmistettiin+että+karanteenimääräykset+pantiin+täytäntöön.
29.03.2020 13:13
"Poikamme+oli+kerran+täällä+ja+selvitti,+miten+hän+voi+töissään+hyödyntää+puhelinta+juurikin+koko+työyhteisönsä+avuksi+ja+työyhteisö+tietysti+hänenkin+avuksi+ja+kuinka+työt+siirtyvät+langattomasti+toisen+työkaverin+jatkettavaksi+tietokoneella+jne.+Mies+nauroi,+että+ei+rakennuksilla+ole+tuosta+hyötyä"
Juup,+niinhän+se+taitaa+olla+että+on+jo+vaikeaa+keksiä+alaa+tai+ammattia+missä+tietotekniikalla+ei+olisi+merkitystä,+jopa+oleellista+merkitystä.+Niin+se+maailma+muuttuu,+itsekin+olin+jo+kolmekymppinen+kun+ekan+tietsikan+ostin.+Silloin+oli+kyllä+vähän+epäselvää+mihin+sitä+varsinaisesti+tarvitaan.+Vuosien+mittaan+se+asia+kyllä+tullut+selväksi.
Selvää+on+myös+se,+että+saunatta+en+selviä.+Pullon+kaljaa+tosin+vain+olen+juonut.
28.03.2020 18:36
Korjaan:+kaikin+tavoin.
28.03.2020 16:44
Kyllä+pitäisi+tulla+kaikille+joilla+puhelinliittymä+on.
Ja+on+se+rajan+ylittäminen+kielletty+kaikin+avoin;+joku+pölvästi+oli+jo+tänä+aamuna+yrittänyt+juosten+ylittää+rajan.+Saatiin+kiinni+ja+sakotettiin.+Joten+älkääpäs+yrittäkö+juostenkaan+karata..
28.03.2020 16:42
Jyväskylässkin+on+perusterve+kaksikymppinen+nainen+ollut+teholla+tiistaista+lähtien,+eli+ei+ole+pelkästään+vanhojen+vaiva+tämä+korona.
Nyt+on+kyllä+täysi+kevät,+kuulemma+ensviikolla+vaihteeksi+lunta+ja+räntää.+Ehkä+ei+kannata+laittaa+suvikumejakaan+vielä.
28.03.2020 14:46
Mun+puolestain+kaikki+viinakset+vois+olla+"kortilla"+aina.+Toisaalta+ei+olisi+oikein+sekään+että+pienen+vähemmistön+väärinkäytön+takia+enemmistön+elämää+vaikeutettaisiin.+Holhoamista+lienee+meidän+yhteiskunnassa+muutenkin+aika+paljon.+Ja+kuten+sanoit,+viinaa+saa+aina+jostain.
Tää+kaikki+tietysti+koskee+normaaliaikoja,+tällaisen+kriisin+keskellä+tarvitaan+holhoamista+ja+rajoittamista+ihan+syystä.
28.03.2020 14:13
120 / 130