Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

2583

1. Voihan+nenä,+lähdettiin+Turkuun,+jouduttiinkin+Naantaliin.+Piti+mennä+syömään,+jouduttiinkin+Martelino-nimiseen+paikkaan.+Piti+syödä+lounasta,+saatiinkin+kebabia.+Ei+silti,+ei+ollut+ihan+mahdottoman+huonoa.Aurinkoisen+pullakahvit+olivat+priimaa+kuten+aina.Meillä+on+useinkin+tapana+käydä+Merisalissa+eineellä,+ois+ollut+ilmeisesti+nytkin+auki.Ja+mitä,+olivat+tosiaan+aikoja+ne+jolloin+vielä+vaipoissa+vaunuissa+makoilin.+On+siitä+kyllä+jo+aikaa.+Tuo+Dr+Kildare+tais+olla+Richard+Chamberlain,+jonka+muistan+paljon+paremmin+Shogunina.
  2. Unet+kertoo+itsestämme+enemmän+kuin+ehkä+tiedämmekään.+Tuostakin+voisi+päätellä+monenlaista,+päälimmäisenä+ilmeisin,+eli+pelkoa+menettämisestä.+Aika+tärkeää+unen+"tulkinnalle"+tässä+olisi+se,+miten+suhtauduit+tilanteeseen+kun+palasit+uimasta.Itse+näen+unissa+itseni+usein+vaarallisissa+tilanteissa,+jossa+hengenlähdön+uhkakin+on+ilmeinen.+Mutta+outoa+on+se,+etten+yleensä+kuitenkaan+koe+tuommoisiakaan+unia+erityisen+ahdistavina+-+minä+yleensä+olen+se+joka+selviää+kaikesta+ja+tiedän+sen+jo+etukäteen.+Onko+tuo+sitten+merkki+jostain+henkisestä+vahvuudesta,+vai+päinvastoin?