Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikhasik2000
profiilit
mikhasik2000
mikhasik2000
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
66
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Rakkaani,+älkää+jokaista+henkeä+uskoko,+vaan+koetelkaa+henget,+ovatko+ne+Jumalasta;+sillä+monta+väärää+profeettaa+on+lähtenyt+maailmaan.+
Tästä+te+tunnette+Jumalan+Hengen:+jokainen+henki,+joka+tunnustaa+Jeesuksen+Kristukseksi,+lihaan+tulleeksi,+on+Jumalasta;+ja+yksikään+henki,+joka+ei+tunnusta+Jeesusta,+ei+ole+Jumalasta;+se+on+antikristuksen+henki,+jonka+olette+kuulleet+olevan+tulossa,+ja+se+on+jo+nyt+maailmassa.+
Lapsukaiset,+te+olette+Jumalasta+ja+olette+voittaneet+heidät;+sillä+hän,+joka+teissä+on,+on+suurempi+kuin+se,+joka+on+maailmassa.+He+ovat+maailmasta;+sentähden+he+puhuvat,+niinkuin+maailma+puhuu,+ja+maailma+kuulee+heitä.+Me+olemme+Jumalasta.+Joka+tuntee+Jumalan,+se+kuulee+meitä;+joka+ei+ole+Jumalasta,+se+ei+kuule+meitä.+Siitä+me+tunnemme+totuuden+hengen+ja+eksytyksen+hengen."+(1.+Joh.+4:1)
Myöhempien+Aikojen+Pyhien+Jeesuksen+Kristuksen+Kirkon+jäsenet+(mormonit)+uskovat+jumaluuteen+(Elohim),+joka+luotiin+ja+kasvatettiin+toisella+planeetalla.+Siellä+Elohim+meni+naimisiin,+sai+lapsia+ja+lopulta+sai+"olemassaoloalueen",+johon+hän+ja+taivaallinen+äiti+saattoivat+sijoittaa+ruumiillistuneita+henkilapsia+–+lapsia,+jotka+oli+luotu+heidän+taivaallisen,+läheisen,+fyysisen+suhteensa+kautta.
Ensimmäinen+hengellinen+lapsi,+joka+syntyi+Elohimille+ja+taivaalliselle+äidille,+oli+poika+nimeltä+Jehova.+Lopulta+Jehova+Messiaana+tuli+maan+päälle+ja+inkarnoitui+Jeesuksen+muotoon.+Ihmisinä,+jos+noudatamme+Elohimin+hahmottelemaa+suunnitelmaa+–+yritämme+kovasti+ja+teemme+parhaamme+(Mormonin+kirja,+1.+Nefi+25:23)+–+meistä+voi+tulla+Elohimin+kaltaisia+kuoleman+jälkeen.+Kuten+myöhempien+aikojen+pyhien+entinen+presidentti+Lorenzo+Snow+sanoi:+”Kuten+ihminen+on+nyt,+Jumala+oli+kerran.+Sellainen+kuin+Jumala+on+nyt,+ihmisestä+voi+tulla."
17.05.2022 18:57
"Varokaa+vääriä+profeettoja.+He+tulevat+luoksenne+lampaiden+vaatteissa,+mutta+sisältä+he+ovat+raatelevia+susia.+Hedelmistä+te+heidät+tunnette.+Eihän+orjantappuroista+koota+rypäleitä+eikä+ohdakkeista+viikunoita.+Hyvä+puu+tekee+hyviä+hedelmiä,+huono+puu+kelvottomia+hedelmiä.+
Ei+hyvä+puu+voi+tehdä+kelvottomia+eikä+huono+puu+hyviä+hedelmiä.+
Jokainen+puu,+joka+ei+tee+hyvää+hedelmää,+kaadetaan+ja+heitetään+tuleen.+Hedelmistä+te+siis+tunnette+heidät.
"Ei+jokainen,+joka+sanoo+minulle:+’Herra,+Herra’,+pääse+taivasten+valtakuntaan.+Sinne+pääsee+se,+joka+tekee+taivaallisen+Isäni+tahdon.+Monet+sanovat+minulle+sinä+päivänä:+’Herra,+Herra!+Sinun+nimessäsihän+me+profetoimme,+sinun+nimessäsi+me+karkotimme+pahoja+henkiä+ja+sinun+nimessäsi+teimme+monia+voimatekoja.’+
Mutta+silloin+he+saavat+minulta+vastauksen:+"En+tunne+teitä.+Menkää+pois+minun+luotani,+vääryydentekijät!""+(Matt.+7:15-23)
"Jos+joku+sanoo+teille:+’Täällä+on+Messias’,+tai:+’Katso,+Messias+on+tuolla’,+älkää+uskoko.
Sillä+vääriä+messiaita+ja+vääriä+profeettoja+ilmaantuu,+ja+he+tekevät+tunnustekoja+ja+ihmeitä+johtaakseen,+jos+mahdollista,+valitut+harhaan.+
Pitäkää+siis+varanne.+Minä+olen+ennalta+ilmoittanut+teille+kaiken."+(Mark.+13:21+)
17.05.2022 18:50
"Israelin+kansan+keskuudessa+esiintyi+kuitenkin+myös+vääriä+profeettoja,+ja+samoin+on+teidänkin+joukkoonne+ilmestyvä+vääriä+opettajia.+He+salakuljettavat+teidän+keskuuteenne+tuhoisia+harhaoppeja,+jopa+kieltävät+herransa,+joka+on+ostanut+heidät+omikseen.+Pian+he+kuitenkin+saattavat+itsensä+tuhoon.+
Heidän+irstasta+menoaan+lähtevät+monet+seuraamaan,+ja+näiden+takia+totuuden+tie+tulee+häväistyksi.+Ahneudessaan+he+pyrkivät+käyttämään+teitä+hyväkseen+esittämällä+tekaistuja+tarinoita.+Mutta+heille+muinoin+langetettu+tuomio+on+yhä+voimassa,+heidän+tuhonsa+odottaa+heitä."+(2.+Piet.+1:1+)
"Jeesus+vastasi:
Varokaa,+ettei+kukaan+johda+teitä+harhaan.+
Monet+tulevat+esiintymään+minun+nimelläni.+He+sanovat:+’Minä+olen+Messias’,+ja+eksyttävät+monia."+(Matt.+24:5)
"Sillä+vääriä+messiaita+ja+vääriä+profeettoja+ilmaantuu,+ja+he+tekevät+suuria+tunnustekoja+ja+ihmeitä,+niin+että+he+johtavat,+jos+mahdollista,+valitutkin+harhaan.+Tämän+minä+olen+teille+nyt+ennalta+ilmoittanut."+(Matt.+24:24)
17.05.2022 18:46
"Tulee+näet+aika,+jolloin+ihmiset+eivät+siedä+kuulla+tervettä+oppia+vaan+haalivat+itselleen+halunsa+mukaisia+opettajia+kuullakseen+sitä+mitä+kulloinkin+mieli+tekee.+
He+tukkivat+korvansa+totuudelta+ja+kääntyvät+kuuntelemaan+taruja.+Mutta+pysy+sinä+järkevänä+kaikissa+tilanteissa,+kestä+vaivat,+julista+evankeliumia+ja+hoida+virkasi+tehtävät."+(2.+Tim.+4:5)
"Maailmassa+on+nyt+liikkeellä+monia+eksyttäjiä,+niitä+jotka+eivät+tunnusta+Jeesusta+Kristusta+ihmiseksi,+lihaan+tulleeksi.+Siinä+teillä+on+Antikristus,+eksyttäjä.+8
Katsokaa,+että+ette+hukkaa+sitä,+minkä+me+olemme+työllämme+saaneet+kokoon,+vaan+saatte+täyden+palkan.
Jokainen,+joka+ei+pysy+Kristuksen+opetuksessa+vaan+tuo+siihen+jotakin+lisää,+on+vailla+Jumalaa.+Jokaisella,+joka+tässä+opetuksessa+pysyy,+on+sekä+Isä+että+Poika.+10
Jos+joku+tulee+teidän+luoksenne+eikä+opeta+tällä+tavoin,+älkää+ottako+häntä+kotiinne+älkääkä+edes+tervehtikö+häntä.+Se,+joka+lausuu+hänet+tervetulleeksi,+osallistuu+hänen+pahoihin+tekoihinsa."+(2.+Joh.+1:7+)
"Kelvottomat+ihmiset+ja+petkuttajat+menevät+pahuudessa+yhä+pitemmälle,+eksyttäen+muita+ja+eksyen+itse.+
Pidä+sinä+kiinni+siitä,+minkä+olet+oppinut.+Sinähän+olet+siitä+varma,+koska+tiedät,+keiltä+olet+sen+oppinut.+Olet+myös+jo+lapsesta+asti+tuntenut+pyhät+kirjoitukset,+jotka+voivat+antaa+sinulle+viisautta,+niin+että+pelastut+uskomalla+Kristukseen+Jeesukseen.+"+(2.+Tim,+3:13+)
17.05.2022 18:42
"Mutta+minä+sanon+teille:+jokainen,+joka+katsoo+naista+niin,+että+alkaa+himoita+häntä,+on+sydämessään+jo+tehnyt+aviorikoksen+hänen+kanssaan.
Jos+oikea+silmäsi+viettelee+sinua,+repäise+se+irti+ja+heitä+pois.+Onhan+sinulle+parempi,+että+menetät+vain+yhden+osan+ruumiistasi,+kuin+että+koko+ruumiisi+joutuu+helvettiin.+Ja+jos+oikea+kätesi+viettelee+sinua,+hakkaa+se+poikki+ja+heitä+pois.+Onhan+sinulle+parempi,+että+menetät+vain+yhden+jäsenen,+kuin+että+koko+ruumiisi+joutuu+helvettiin."+Matteus+5;28
17.05.2022 18:28
"Mutta+minä+sanon+teille:+jokainen,+joka+katsoo+naista+niin,+että+alkaa+himoita+häntä,+on+sydämessään+jo+tehnyt+aviorikoksen+hänen+kanssaan.+
Jos+oikea+silmäsi+viettelee+sinua,+repäise+se+irti+ja+heitä+pois.+Onhan+sinulle+parempi,+että+menetät+vain+yhden+osan+ruumiistasi,+kuin+että+koko+ruumiisi+joutuu+helvettiin.+Ja+jos+oikea+kätesi+viettelee+sinua,+hakkaa+se+poikki+ja+heitä+pois.+Onhan+sinulle+parempi,+että+menetät+vain+yhden+jäsenen,+kuin+että+koko+ruumiisi+joutuu+helvettiin."+Matteus+5;28
17.05.2022 18:27
4 / 4