Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kotipaju
profiilit
kotipaju
kotipaju
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
335
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sitten+hän+taas+kysyi:+"Miten+te+itse+teette?+Jos+jonkun+poika+tai+härkä+putoaa+kaivoon,+niin+kai+hän+heti+nostaa+sen+sieltä,+vaikka+olisikin+sapatti?"+Luuk.14:5
Jeesus+vastasi+heille:+"Jos+jollakulla+teistä+on+lammas+ja+se+putoaa+sapattina+kuoppaan,+niin+kai+hän+tarttuu+siihen+ja+nostaa+sen+sieltä+ylös!+
Ja+onhan+ihminen+paljon+arvokkaampi+kuin+lammas.+Kyllä+sapattina+on+lupa+tehdä+hyvää.
22.05.2022 14:53
Paavali+kijoitta+1.Kor+3:2+Annoin+teille+ravinnoksi+maitoa,+en+vahvaa+ruokaa,+sillä+sitä+te+ette+olisi+vielä+kestäneet.+Ette+kestä+sitä+vielä+nytkään.
+Jo+aikoja+sitten+teistä+olisi+pitänyt+tulla+toisten+opettajia,+mutta+sen+sijaan+te+olette+itse+jälleen+opin+tarpeessa:+jonkun+olisi+opetettava+teille+Jumalan+sanan+alkeet.+Te+tarvitsette+taas+maitoa,+ette+te+kestä+vahvaa+ruokaa.+Paavalin+opeutus++jatkuu.
Kyse+on+evankeljumin+ravinosta+sielulle,+vahva+sana+sitä+eivät+ymmärrä+kaikki+heille+on+maito+vielä+tarpeen,+kokenut+kristitty+tarvitseen+vahvaa+ruokaa.
22.05.2022 08:37
Taivaaseen+ei+synti+pääse,+sinnne+pääsevät+jota+kilvoitelevat+uskossa,+uskonkin+koetellaan+kuten+kultakin+puhdustuu+tulessa.+Armosa+iminen+vain+pelastuu+taivaaseen+ei+mennä+sinne+pääsevät,+uudesiti+syntyneet+ihmiset+siis+vanhurskaudetut.
22.05.2022 08:30
Jeesus+sanoi+aikalaisilleen+ei+ihminen+ole+sapattia+varten+sapatti+on+ihmistä+varten,+hän+on+myös+sapatin+herra,+tänään+hän+sanoo+muista+pyhittää+lepopäivä.
22.05.2022 08:26
Ei+omissa+voimissa+voi+uskoa+edes+Jeesukseen,ellei+Isä+vedä+häntä+uskomaan,+anna+mielen+kiintoa+saakohtaan+ja+evankeljumiin,+ei+voi+uskoa+.
19.05.2022 14:46
Sanoi+koska+synti+teki+Jeesuske+tuskat+niin+suureksi+maaiman+synti+oli+niin+rakskantaa,sun+syntis+mukaan+luetuna.
19.05.2022 07:58
harha+opin+levittäjät+koska+kieltävä+jeesusken+hengestä+syntymisen,+on+myös+Jumala+ja+ihminen+samaan+aikaa+koska+on+ihmisen+poika,+kuten+Raamattusen+ilmaisee.
19.05.2022 07:56
Uskonnollisuus+kun+ei+tuo+pelastusta,+sovitus+työ+on+ainut+joka+tuo+pelastuksen,+ristillä+vuotanut+veri+puhdistaa+kaikesta+synnistä.
18.05.2022 16:16
Vanha+ihminne+kasteessa+ristille,+sijaa+uusi+ihminen++pienet+lapset+ymmärtävä+se+kun+tietävät+hyvä+ja+pahan.++Opetusen+seurausena+vastuu+vanhemilla.
18.05.2022 16:13
Niin+tapahtui+on+vaoimassa+edelleen,+sovitus+työ+koko+maailman+puolesta.
18.05.2022 12:12
Täysin+ajatelmatonta+kijroitusta.+jumalan+totelemattomuutesta.
18.05.2022 08:08
Kristusen+lai+on+voimassa+.Näiden+kahden+käskyn+varassa+ovat+laki+ja+profeetat."
Laki+tuo+mukanaan+Jumalan+vihan;+ellei+ole+lakia,+ei+ole+rikkomustakaan.+
Jeesus+on+lain+täyttäjä+ihminen+ei+sitä+voinut+tehdä,+uskovat+elävät+armon+alla+eivä+lain+alla.
15.05.2022 08:59
sillä+veressä+on+jokaisen+elävän+olennon+elämänvoima.+Siksi+minä+sanon+israelilaisille:+Älkää+syökö+minkään+elävän+olennon+verta,+sillä+veressä+on+sen+elämänvoima.+Jokainen,+joka+syö+verta,+on+poistettava+kansansa+keskuudesta.+3.Moos+17:14
Mutta+teidän+tulee+tarkoin+pitää+huoli+siitä,+ettette+nauti+verta,+sillä+veressä+on+elämänvoima,+jota+ei+saa+syödä+lihan+mukana.
15.05.2022 08:49
Ei+sanan+mukaan+ole+yllätys,+se+voitto+palkinto+niille+jota+ovat+voittaneet+uskollisuudessa+evan+keljumille+ottaneet+sanan+todesta,+toimineet+sen+mukaan.
15.05.2022 08:34
Yllätyneitä+kyllä+kyvät+missä+me+teimme+niin,+vastaus++on+kaiken+minkä+olette+tehnee+minun+lähimistä+veljistäni+se+te+olette+tehneet+minulle++siis+Jeesukselle.
Kuolemaan+meneville+kertoo+minkä+te+olette+jättäneet-tekemättä+lähimmistä+veljistäni+sen+te+olette+jättäneet-tekemättä+minulle,+nämä+lähtevät+ijan+kaikkiseen+vaivaan.
14.05.2022 21:07
Elän+tapa+ei+pelasta+ainoastaa+armon+hyväsyminen+omalle+kodalle+tuo+pelastusen,+autat+toista+muussa+tarkoitusessa+kun+että+hän+pelastusi,+ei+tuo+sulle+pelastusta+ei+luota+edes+hyviin+tekoihin+kos+olet+jumalton+heitän+mitään+hyvä+teko+ei+merkitse+Jumalan+edessä+mitään.
14.05.2022 20:13
Elämä+on+toista+varten+elettyä+elämää+mitä+olet-tehnyt+mäistä+vähimmistä+veljistäni+se+olette+teneet+minulle+on+Jeesusen+sanat.
14.05.2022 08:40
Vanhurskas+on+Jumalle+kelpaan,+kukee+toisen+rinnalla+kuuntelee,+järjestöt+ovat+jota+antavat+ruoka-apua+on+uskovai+myös+siellä+he+sitä+toimittavat,+elämän+tapa+ei+tuo+pelastusta+kenellekään.
14.05.2022 08:36
Uskovien+synnit++on+anteeksi+saatu,+veren+kautta+niitä+ei+muistella+siinä+on++suuri+ero.+Sen+vuoksi+uskovat+kertovatkin+tehkää+paranus+ottan+evankeljumi+vastaan+että+pelastuisitte.
Jos+armon+hylkää+on+oma+syys+kun+menee+pimeyteen,+on+itsensä+valitsema+tie.
14.05.2022 08:32
Itseään+ei+kukaan+voi+pelasta,+synti+on+se+asia+joka+estää+pelastuksen+itseltä,+on+oltava+synnitön+ja+sitä+ei+ihmin+ole,+vanhurskaus+tulee+lahjana+kun+synti+on+pois+pyyhitty+karitsan+vernkautta.
13.05.2022 20:47
13 / 17