Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kotipaju
profiilit
kotipaju
kotipaju
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
335
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Karitsa+ja+sinetöity+kirjakäärö.+Ja+minä+näin+mahtavan+enkelin,+joka+kuulutti+kovalla+äänellä:+"Kuka+on+arvollinen+avaamaan+kirjan+ja+murtamaan+sen+sinetit?"
+Mutta+ei+ollut+ketään,+ei+taivaassa,+ei+maan+päällä+eikä+maan+alla,+joka+olisi+kyennyt+avaamaan+kirjan+tai+edes+katsomaan+siihen.
+Minä+itkin+katkerasti,+kun+ei+löytynyt+ketään,+joka+olisi+ollut+arvollinen+avaamaan+kirjan+tai+katsomaan+siihen.++Mutta+yksi+vanhimmista+sanoi+minulle:+"Älä+itke.+Juudan+heimon+leijona,+Daavidin+juuriverso,+on+saanut+voiton!+Hän+avaa+kirjan+ja+murtaa+kaikki+seitsemän+sinettiä."
Kun+Karitsa+otti+kirjan,+ne+neljä+olentoa+ja+kaksikymmentäneljä+vanhinta+heittäytyivät+hänen+eteensä.+Vanhimmilla+oli+kaikilla+harppu+ja+kultamalja+täynnä+uhrisavua,+pyhien+rukouksia.+Ilm.5:1-
11.07.2022 07:54
Opit+eivä+tuo+pelastus+se+kertoo+raamatukin,+mitä+sitten+opetaan+se+onkin+eri+asia.+jos+opetus+on+muutakuin+Jeesuksen++pelastus+työstä+on+auttamatta+harha+oppia.
10.07.2022 17:14
Uskonto+kiinostus+mutta+se+pelasta+ketään,+sen+opetus+onkin+sitten+eri+asia,+mitä+opetetaan+kuka+on+pelastaja+synnin+orjuutesta.
10.07.2022 17:10
Ihmisen+keksimä+harta+oppi+jälleen+syntymisessä+jota+todellisuudessa+edes+ole+olemassakaan.
Raamatun+sanan+mukaan+hengeliseti+syntynyt+ylhäältä+on+asia+aivan+toisen+lanien,+sanassa+kerrotaan+ellette+synny+uudesti+ylhäältä+ette+pääse+taivasten+valtakuntaan,+mikä+lihaksi+on+synty+on+lihaa,+mikä+hengelisesti+on+syntyny+on+henki.+Henkeä+ohjaa+Jumalan+sana+,+maailma+ei+voi+saada+henkeä+kosa+se+ei+tunne+Jeesusta+kristusta.
10.07.2022 14:54
Katoavaisuuten+on+kaikki+joka+on+tässä+maailmassa,+tämäkin+maailma+kerran+katoaa.
10.07.2022 14:49
Ihminen+on+ajamassa+maailmaansa+tuhoon,+tämä+aika+on+rajallinen,+siki+on+aika+herätä+ajattelemaan+kohtaloa+mihin+johtaa,+itsekäillä+päätöksillä.+Uskovilla+on+vai+se+että+jouduttavat+Jeesuksen+toista+tulemista,+rukoilla+mahdollisimman+moni+löytäisi+pelastuksen.
+Koskt+ihmisen+oma+tie+johtaa+vain+ijankaikkiseen+turmioon+Jumalan+hyvyydestä,+kadotus+on+se+paikka+viimeisen+tuomion+jälkeen.
10.07.2022 10:47
Jeesuksen+on+joka+uudista+häneen+uskovat,+luo+uutta,+ei+maiten+mielipiteet+sitä+voi+estää.
10.07.2022 10:41
On+toikin+kysymys+on+Jeesus+lukenut+kirjoituksia,+on+kosa+on+ne+sanellutkin+kirjoittajalle,+mitä+pitää+kirjoitta,+aikoinaan+pyhtä+ihmisen+onvat+ne+kirjoittaneen+hengen+vaikutukseta,+henki+on+joka+eläväksi+tekee,+liha+ei+mitään+hyödytä.
10.07.2022 08:29
Uskovat+ovat+Jeesusen+omia,+ei+tule+hirviöitä+olemme+vahvempia+kuin+tämän+maaiman+voimat,+meidän+turva+on+Jeesuksessa+hänelle++ei+mahta+kukaan+mitään,+mitkään+mahti+voimat+eipä+edes+kuolema+joka+on+viholisesta+suurin,+on+Jeesus+hankinut+voiton+siitä+kin,
10.07.2022 08:24
Jeesus+on+poika+joka+sovitti+syntimme,+ei+jeesus+ole+isä+eikä+saakkaan,++Jumala+on+kaikien+Isä
10.07.2022 07:51
Se+on+syntiä+Jumalan+edessä,+haureuten+tekoa,+miehen+kassa+makaavt+miehet,+liittossa+naisen+kanssa+onkin+eri+asia,+avosuhde+on+taas+laitonta+ei+oteta+vastuuta+puolisosta.
09.07.2022 21:45
Paranukse+teko+on+sitä+että,+Inöyryy+Jeesuksen+eteen+tunnustaa+syntinsä,+hän+suo+sitten+anteeksi+saanin+ja+rauhan+sydämmeen,+tulee+uusi+luomus++van+katoaa+silloin+lihan+himot+ovat+ristillä.+Ihminen+ei+kyken+minkään+laiseen+synnittömyyteen,+on+synni+alaisen+koko+elämänsä+aja+elle+Jeesuksen+armoa+hyväksy,+hän+suo+vanhurskauten+anteeksi+saanin+silloin+niitä+synteä+hän+ei+koskaa+enään+muita.
09.07.2022 21:41
Lisääntymis+tarkoitus+kuuluu+ainoastaa+avioliiton+sisä+puolelle+jos+Jumala+on+siunannu,ei+liiton+ulkpuolisia+suhteita++se+on+haureutta+josta+myös+on+vastuu+kerran+tekijöillä,kuten+huorin+tekijätkin.
09.07.2022 09:13
Niin+hän+se+on+kuten+ilm.kirjassa+mainitaan+22:19+
Jos+joku+ottaa+pois+jotakin+tämän+ennustusten+kirjan+sanoista,+ottaa+Jumala+pois+hänen+osallisuutensa+elämän+puuhun+ja+pyhään+kaupunkiin,+joista+tässä+kirjassa+on+kerrottu.+
Lisäyksetäkin+on+kirjoitettu+jae,+18++Jokaiselle,+joka+kuulee+tämän+kirjan+ennussanat,+minä+vakuutan:+Jos+joku+panee+niihin+jotakin+lisää,+panee+Jumala+hänen+kärsittävikseen+ne+vitsaukset,+joista+tässä+kirjassa+on+kerrottu.
09.07.2022 08:45
Ilman+paranuksen+tekoa,+Jumalan+viha+pysyy+yllä+viimeisellä+tuomiolla+joutvat+vuohien+puolelle+joille+sanotaan+menkää+pois+te+kirjotus.+Nimeä+ei+ole+elämän+kijrassa++Jokainen,+jonka+nimeä+ei+löytynyt+elämän+kirjasta,+heitettiin+tuohon+tuliseen+järveen.
Ihmisen+oma+valinta+jos+joutuu+pois+heitettäväksi,++ei+voi+syyttä+ketään.
09.07.2022 08:40
Jumalan+poika+on+eri+asia+kuin+Isä+jumala,+on+antanut+valla+pojalle.+"Kaiken+on+Isäni+antanut+minun+haltuuni.+Poikaa+ei+tunne+kukaan+muu+kuin+Isä+eikä+Isää+kukaan+muu+kuin+Poika+ja+se,+jolle+Poika+tahtoo+hänet+ilmoittaa.
Isäni,+joka+on+heidät+minulle+antanut,+on+suurempi+kuin+kukaan+muu,+eikä+kukaan+voi+riistää+heitä+Isäni+kädestä.
09.07.2022 08:30
Rasistilla+ei+ole+lopullista+voittoa+kuitenkaan.
09.07.2022 08:23
paava+oliJumalan+valitsema+apositoli.+Mutta+Herra+sanoi+hänelle:+"Mene,+minä+olen+valinnut+hänet+aseekseni,+tunnustamaan+nimeäni+maailman+kansojen+ja+kuninkaiden+ja+myös+Israelin+kansan+edessä.+
+Minä+tulen+osoittamaan+hänelle,+että+hän+joutuu+paljon+kärsimään+minun+nimeni+tähden.+Apt.9:15,16
09.07.2022 08:21
Venäjä+tuhoutuu+siinä+samassa,+jos+herra+ei+varjele+kansaa+sen+variat+turhaan+valvova.
Uskovien+on+herättävä+rukoilemaan+maamme+hallituksen+puolesta+että+ohjaisi+oikeaan+suunta+maatamme,+syneitä+suomikin+joutuu+kärsimään+ellei+käännyt+syntitieltään.
08.07.2022 14:09
Jeesus+sanoon+joka+otta+pois+näistä+sanoitani+jotain+on+vähäisin+vatakunnassa.
08.07.2022 14:04
3 / 17