Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kotipaju
profiilit
kotipaju
kotipaju
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
335
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuoleman+anasaineet+jotka+eivä+tee+parannusta,pysyvät+synneissään.
08.07.2022 14:00
Imettävien+kaste+seurakuntaan+liitäminen+Jeesuksen+yhteytten+pääseminen,+ei+raamatussa+ole+merkintää+lapikasteesta,+ainoa+joka+viittaa+on+perhekunta+kastetiin.
08.07.2022 13:52
Se+on+heidän+epä+jumalasta,+sulla+voi+olla+jokin+toinen+jota+pavelet,+elle+olen+Jeesusen+palvelija.
08.07.2022 08:50
Sama+asia+koskee+myö+homoja+heitä+tekonsa+on+joka+erotta+Jumalan+yhteydestä,tunnutava+sen+niin+saava+anteeksi+annon+ja+armahduksen,+koskee+myös+hetoroitakin+ei+vät+ole+erikois+asemassa+menkää.
08.07.2022 08:48
Jotka+haluaa+seurata+Jeesusta+hän+sanoo+minä+ole+tie+totuus+ja+elämä,+siinä+on+tien+viitta+joka+johtaa+elämään+Jeesus+on+se+viitta,+hän+on+se+elämän+ovi+tien+päässä+käydä+sisälle.
08.07.2022 08:37
Raamatun+saa+ei+voi+riistä+mielipiten+orjaksi,+kosa+hen+on+joka+avaa+sydämen+näkemään+sen,+ei+ole+järjen+pääteltävissä.+Muuneltu+totuu+on+paholainen+muokkaamaa+vain+ripaus+totuutta+miksi+että+joka+ei+valvo+eksyy+siihen+ja+mee+harjaa.
08.07.2022 08:34
Olen+täysi+verinen+luterilainen,+kirkon+jäsen+toistaiseksi+kuulun++kansanlähetykseen+jos+tunnet+sen+järjestön,+envankelioikaa+kansa,+evankelioimaan+kansoja++on+tarkoitus+pelastuisi+mahdollisimman+moni.
Raamatun+sanoma+on+ahdistus+on+tulossa+kansoille.+Tuska+ja+ahdistus+tulee+jokaisen+osaksi,+joka+tekee+pahaa,+ensin+juutalaisen,+sitten+myös+kreikkalaisen.+Room.2:9+kuka+on+riemuissa+tuskasta+ei+kukaan.
08.07.2022 08:25
Jeesuksen+sanat+se+todistavat.Jeesus+tuli+heidän+luokseen+ja+puhui+heille+näin:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.+Matt28:18-19,
Menkää+siis+ja+tehkää+kaikki+kansat+minun+opetuslapsikseni:+kastakaa+heitä+Isän+ja+Pojan+ja+Pyhän+Hengen+nimeen,
ja+opettakaa+heitä+noudattamaan+kaikkea,+mitä+minä+olen+käskenyt+teidän+noudattaa.+Ja+katso,+minä+olen+teidän+kanssanne+kaikki+päivät+maailman+loppuun+asti."jae+20
On+pätevä+todistus+vallasta.
08.07.2022 08:18
Jeesus+on+Jumalan+poika+ei+enkeli,+enkelit+ovat+palvelevia,+jehovalaiset+mäyttä+muokkaavan+sanaa+eri+muotoihin+rikkovat+sanaa+vastaa+kylläkin.
08.07.2022 08:11
Raamatun+kohdat+ovat,+tien+viitoina+miten+tulee+toimia+ihminen+ei+itsessään+tule+pelastukseen+vaan+pakenee.
07.07.2022 12:44
Ruumis+palaa+maahan+siitä+se+on+ottettukin,+henki+menee+jumalan+tykö,ilman+Jeesuksen+anteeksi+antoa,+odotta+tuonelassa+viimeitä+tuomiota.
07.07.2022 12:40
Jumalan+sana+on+elävä+ja+väkevä.+Se+on+terävämpi+kuin+mikään+kaksiteräinen+miekka,+se+iskee+syvään+ja+viiltää+halki+sielun+ja+hengen,+nivelet+ja+luiden+ytimet,+se+paljastaa+sisimmät+aikeemme+ja+ajatuksemme.+Hepr.4:12++on+varma+suoja+ase+kaikea+saastaa+vastaan.
07.07.2022 08:05
Homouten+henki+on+pimeyden+henkvallat,+joka+on+sinotut+kaikki+jumalattomat,sen+käyttöävarten.+En+pelkää+minkään+tämän+maailman+henki+valtoja,+on+yksi+valta+jota+kuuntelen,+se+valta+pitää+tätä+maailmaa+vielä+järjestyksessä.
07.07.2022 08:03
Sulle+ei+taida+kevata+evan+keljumin+sanoma,+syntein+anteeksi+saamisesta+se+hän+sun+ratkaisusi.+
+Katsokaa,+halveksijat,+hämmästykää+--+ja+olkaa+tuhon+omat!+Minä+teen+teidän+päivinänne+sellaisen+teon,+että+ette+sitä+uskoisi,+jos+joku+siitä+kertoisi+teille."+Apt.13:41
07.07.2022 07:57
Uskovien+on+tuotava+esille+mikä+on+synti+sen+seuraukset,+voi+pelastua+vielä+kuilun+reunaltakin,+ennen+tuhoon+syöksymistä+joka+olis+lopullinen.
06.07.2022 15:42
Himot+ovat+lihan+aikaan+saannosta,+koska+on+liitossa+paholaisen+kanssa,+kristityt+ovat+taistelussa+lihaa+ja+verta+vastaa+niin+kauvan++kuin+olemme+täällä+ajassa.
Ettekö+tiedä,+että+vääryydentekijät+eivät+saa+omakseen+Jumalan+valtakuntaa?+Älkää+eksykö!+Jumalan+valtakunnan+perillisiä+eivät+ole+siveettömyyden+harjoittajat+eivätkä+epäjumalien+palvelijat,+eivät+avionrikkojat,+eivät+miesten+kanssa+makaavat+miehet,1.kor.6:9
+Meidän+on+elettävä+nuhteettomasti+niin+kuin+päivällä+eletään,+ei+remuten+ja+juopotellen,+siveettömästi+ja+irstaillen,+riidellen+ja+kiihkoillen.+Room+13:13
06.07.2022 08:14
Menkää+siis+ja+tehkää+kaikki+kansat+minun+opetuslapsikseni:+kastakaa+heitä+Isän+ja+Pojan+ja+Pyhän+Hengen+nimeen+matt+28:19.
Pietari+ja+Johannes+panivat+kätensä+heidän+päälleen,+ja+he+saivat+Pyhän+Hengen.+Apt.8:17.+Siis+apostoleillakin+oli+pyhä+henki,+jonka+saivat+helluntaina,+kaikilla+hänen+opetuslapsillaan+myös.
jeesuksen+kuolema
Ja+Jeesus+huusi+kovalla+äänellä:+"Isä,+sinun+käsiisi+minä+uskon+henkeni."+Tämän+sanottuaan+hän+henkäisi+viimeisen+kerran.+Luuk.23:46.+Sanoi+Jumalaa+isäksi,+niin+on+meilläkin+lupa+sanoa+jotka+olemme+hänen+omiaan.
06.07.2022 08:01
Heillä+on+omat+pimeyden+mielipiteet,+eivät+ole+linjassa+Raamatun+sanan+kanssa.
05.07.2022 20:21
Taivaaseen+ei+nous+kukaan+paiasi+joka+on+tullut+alastaivaasta.+Ihmisen+poika.
05.07.2022 07:56
Ovat+kolme+persoona+mut+yki+jumala+kuitenkin.+henki+on+se+joka+opastaa+ja+ohjaa+Jeesuksen+omia.
05.07.2022 07:54
4 / 17