Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kotipaju
profiilit
kotipaju
kotipaju
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
335
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tekee+viimeisllä+tuomiolla+elleivät+sovi+sitä+ennen.
18.06.2022 12:00
Turhaan+siinä+Päiviä+osoittelevat,+raamatun+pohja+kestää,+homous+ei+ole+jumalan+mielen+kukainen+toiminta.
17.06.2022 15:07
Kyse+on+siitä+on+parisuhte+rankennettu,+omien+harntojen+varaan+vai+on+siinä,+herran+johdatusta+omat+harkinnat+usein+pettävä+kun+ei+meekkään+niin+kuin++on+suunitellut.
17.06.2022 15:04
Pohjia+on+monelaisia,+yksi+pohja+on++ainut+joka+kestää,+sen+kristus+kallio+sitä+ei+mitään+voima+voi+horjutta,+elämä+jos+on+sille+kalliolle+perustettu+liittokin+kestää.
16.06.2022 15:04
"Luen+päivittän+hetkinen+Raamatunlukemiseen+on+joka+päivälle+oma+sanomansa,tällä+päivälle+on+mitä+laiki+sai+aikaan++Room4:13-25++on+kerrottu+Raamattu+opetaa+kahta+pelastustitä.+Julmalan+laki+lupaa+pelastuksen,mutta+siihen+liityy+ehto.Sinun+on+täytettävä+lain+kaikki+vaatimukset.+Toinen+mahdollisuus+on+pelastua+uskonmalla++Jeesukseen.+Kumpi+houkuttelee+sinua+enemmä?"
16.06.2022 07:48
Ei+ole+liitto+sitävarten+että+kun+vaikeusia+tulee+erotaan,+joka+liitossa+niitä+ilmaantuu+koska+ihminen+on+synnin+saastuma,+ei+ainttakaan+vanhrskasta+joka+etsii+Jumalaa.
Olen+jo+seitsemän+kymmenen+neljän+vuoden+ikäinen,tiedäs+liitos+kai,ken+mitä+on+matkalla+tullut,+liitoni+kesti+neljäkymmetä+seitsemän+vuotta+puolison+sairaus+erotti+meidät,+jäin+leskeksi+nyt+ole+etsinyt+uutta+suhdetta.
16.06.2022 07:37
Raamatun+sanalla.+Sen+tähden+Herra+antaa+itse+teille+merkin:+neitsyt*+tulee+raskaaksi+ja+synnyttää+pojan+ja+antaa+hänelle+nimen+Immanuel.+Jes+7:14+,+todistus+neitseelisyydestä.
13.06.2022 19:44
Ihmisellä+on+vapaa+tahto+valita,+kehä+hän+seuraa+ja+sitä+palvelee+maailman+ihmisen+palvoo+sitä+mitä+täällä+on+kunniaa,+omaisuutta+sitä+mitä+hän+haalii+itselleen.
13.06.2022 16:13
Kieltäytyminen+tuli+vasta+kun+tuli+nälkä,+vaihtoi+hernekeittoon+esikois+oikeutensa.
ja+sanoi+Jaakobille:+"Anna+vähän+tuota+ruskeaa,+tuota+ruskeaa+keittoa,+minä+olen+ihan+lopussa."+Tästä+syystä+hän+sai+nimen+Edom*.+[Ks.+selitystä+jakeeseen+
Mutta+Jaakob+sanoi:+"Myy+minulle+ensin+esikoisuutesi."+
+Esau+sanoi:+"Minä+varmaan+kohta+kuolen.+Mitä+hyötyä+minulle+on+esikoisuudesta?"
+Jaakob+sanoi:+"Vanno+minulle+ensin."+Niin+Esau+vannoi+ja+myi+Jaakobille+esikoisuutensa.
+Sitten+Jaakob+antoi+hänelle+leipää+ja+papu-+keittoa,+ja+Esau+söi+ja+joi,+nousi+ja+meni+tiehensä.+Niin+vähäarvoisena+hän+piti+esikoisuuttaan.+1.Moos25:30-
13.06.2022 11:19
Eesaulla+olisi+ollut+esikois+oikeus+hän+ei+siitä+välittänyt,+sen+vuoksi+oli+vihan+alaisena.
12.06.2022 18:10
Raamattu+ei+ole+ristiriitainen+kija,se+selvä,+sinun+ajatusmaailmasi+on+täysin++pihalla+risti+riitainen+kuntelet+paholaista+sen+mukaan+toimit.
12.06.2022 17:54
Jeesus+on+ihmien+että+Jumala.+Älkää+myöskään+kutsuko+isäksi+ketään,+joka+on+maan+päällä,+sillä+vain+yksi+on+teille+isä,+hän,+joka+on+taivaissa.
"Ei+jokainen,+joka+sanoo+minulle:+'Herra,+Herra',+pääse+taivasten+valtakuntaan.+Sinne+pääsee+se,+joka+tekee+taivaallisen+Isäni+tahdon.+
"Kaiken+on+Isäni+antanut+minun+haltuuni.+Poikaa+ei+tunne+kukaan+muu+kuin+Isä+eikä+Isää+kukaan+muu+kuin+Poika+ja+se,+jolle+Poika+tahtoo+hänet+ilmoittaa.+Poika+maintsee+Jumalaa+isäksi+.++Jeesus+sanoi+hänelle:+"Autuas+olet+sinä,+Simon,+Joonan+poika.+Tätä+ei+sinulle+ole+ilmoittanut+liha+eikä+veri,+vaan+minun+Isäni,+joka+on+taivaissa.
12.06.2022 10:58
Imiselle+on+annetuu+ymmärystä+luomisen+yhteydessä,+varjella+sitä+tehtää+minkä+Jumala+antei+tehtäväksi.+Lankeemuksen+seurausena,+meni+rikki+yhtey+Jumalaan,+ihmien+joutui+pois+kavojen+edestä.+Kuunelessaan+paholaista+joka+valehteli.
12.06.2022 10:50
Tämä+on+minun+vereni,+liiton+veri,+joka+kaikkien+puolesta+vuodatetaan+syntien+anteeksiantamiseksi.+Matt+26:28
Hän+sanoi:+"Tämä+on+minun+vereni,+liiton+veri,+joka+vuodatetaan+kaikkien+puolesta.+Mark.14:24
Jumala+teki+Abrahamin+kanssa+liiton,+jonka+merkkinä+on+ympärileikkaus.+Abrahamille+syntyi+Iisak,+ja+Abraham+ympärileikkasi+hänet+kahdeksantena+päivänä,+samoin+Iisak+Jaakobin+ja+Jaakob+kansamme+kaksitoista+kantaisää.+Apt+7:8+vanha+liiton+ei+ole+voimmassa+enään.
12.06.2022 09:12
Minä+olen+ilmoitti+moosekselle,+vuorella+palavassa+pensaassa+joka+ei+kulunut.
12.06.2022 09:06
Se+on+syntiä+ei+jumala+hyväksy+sitä,+liiton+sisällä+oleva+seksi+on+asia+erikseen.
12.06.2022 07:20
Herra+sanoi+Abramille:+"Minä+olen+Herra,+joka+toin+sinut+Kaldean+Urista+antaakseni+sinun+omaksesi+tämän+maan."+1.Moos15:7
12.06.2022 07:18
Jahve+jossa+se+on+jumala+ei+varmasti+vihannut+eesauta,+kainin+puoleen+herra+ei+katsonut+koska+urattavana+oli+hedelmiä+maan+antia,+aapelilla+oli+uhrina+karitsa+sen+puoleen+herra+katsois+koska+oli+ennako+synti+uhrista+oli+veri.+sovitti+kansan+synnit+vanhan+liiton+aikana.
12.06.2022 07:14
Raamatussa+ole+harhaoppia+lainkaan,+se+paholaisen+väitettä+valhetta+koka+se+on+valheen+isä,+sitähän+jumalattomat+kuuntelvat+koska+se+on+heidän+jumalansa.
12.06.2022 07:07
Jotka+eivät+tiedä+hänestä+mitään,+ihmisellä+on+kaipaus+parempaan+heillä+itse+tekemänsä+laiki,
Pakanakansatkin,+joilla+ei+ole+lakia,+saattavat+luonnostaan+tehdä,+mitä+laki+vaatii.+Silloin+pakanat,+vaikkei+heillä+lakia+olekaan,+ovat+itse+itselleen+laki.++Room.2:14
+Näin+he+osoittavat,+että+lain+vaatimus+on+kirjoitettu+heidän+sydämeensä.+Siitä+todistaa+heidän+omatuntonsakin,+kun+heidän+ajatuksensa+syyttävät+tai+myös+puolustavat+heitä.+j+15
11.06.2022 18:32
8 / 17