Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kotipaju
profiilit
kotipaju
kotipaju
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
335
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joka+on+maistanut+herran+hyvyytä+sen+jälkee+on+luopunut,+häelle+ei+ole+enään+sovitusta.
11.06.2022 18:23
Jeesus+on+ihminen+ja+yhtä+aikaa,+kuin+se+on+mahdollista,+syntyi+ihmiseksi++tuli+ihmisen+kaltaiseksi+kuitenkin+ilman+syntiä,+siitä+on+se+,+alenti+itsensä.
11.06.2022 16:24
Lahkot+ovat+ihmisen+keksimiä,+millä+yrittävät+mielyttää+Jumalaa,+kun+totuus+ei+kelpaa++syntien+anteeksi+saamiseksi+veren+kautta,+muuta+keinoa+ei+ole+pelastukseen.
11.06.2022 16:19
Jeesus+on+joka+pelastaa+vain+yhdellä+keinolla,+hänen+armonsa+jos+ei+kelpaan,+olemonossa+kohti+turmiotasi.
11.06.2022 16:16
Liiton+ulkopuoliset+suhteet+ovat+syntiä,+joka+tapauksessa.+Seksuallisuus+kuluu+avioliitoon+siinä+ei+olen+sen+enempää+vaikka+ei+lapsia+haluaisikaan+kästyksen+on+se.
Vaikka+jäin+leskeksi,+aijon+liitouta+avioon+siitä+huolimatta+kun+löydä+sopivan+kumppanin.
11.06.2022 09:46
Kelvottomia+ne+jotaka,+jota+halveksivat+kääntävä+selkänsä+hylkäävät+heille+tarjotun+pelastuksen,+kadotus+on+niille+jotka+joutuva+eroon+Jumalan+hyydestä,+koska+itse+ovat+sen+valineet,+Jumalan+tarkoitus+on+että+kaikki+tulisivat+pelastukseen+osalliseksi.
Helvetti+on+alunperi+tarkoitettu+paholaiselle,ei+ihmiselle,+mutta+osa+uskoo+valheeseen+ja+joutuu+turmioon,+heille+on+sama+paikka+kuin+paholaisellekin,+koska+rakastavat+syntiä+sen+palkka+on+kuolema.
11.06.2022 09:38
Kadotukselta+jotka+ovat+matkalla+sinne,+sinäkin+olet+siinä+jonossa,+ellet+käänyy+pois.
10.06.2022 17:48
En+tunne+varastamise+lakia,+kirjoita+vääriä+mielipiteitä,+tai+teet+tahallaisi+tollaisia+kijoituksia.
10.06.2022 15:51
Kirkko+ei+pelasta+ketään,+se+on+päivän+selvä+asia,+pelastuksen+tuo+evankeljumin+sanoma+Jeesuksesta+joka+anrmahtaa+syntisen+joka+pyytää+todelisesti+anteeksi+syntejään,+hän+saa+armon+ja+pyhän+hengen,+hänestä+tulee+uusi+luomus+vanha+katoaa+uusi+on+sijaan+tullut.+Seurakunnan+yhtenys+on+tärkeä,+sielu+saa+ravinno.
10.06.2022 08:07
Sielu+kuolee+kun+joutuu+eroon+kadotuseen,+jumalan+yhdeydestä.
10.06.2022 08:01
mutta+sen+huomatessaan+Jeesus+närkästyi+ja+sanoi+heille:+"Sallikaa+lasten+tulla+minun+luokseni,+älkää+estäkö+heitä.+Heidän+kaltaistensa+on+Jumalan+valtakunta.+Mark.+10:14
mutta+Jeesus+kutsui+lapset+luokseen+ja+sanoi:+"Sallikaa+lasten+tulla+minun+luokseni,+älkää+estäkö+heitä.+Heidän+kaltaistensa+on+Jumalan+valtakunta.
10.06.2022 07:57
Kertominen+Jeesuksesta+kun+lapisi+ymmärtää+hyvä+ja+pahan+sen+erotuksen,+vanhemmilla+on+siinä+vastuu+,sen+jälkee+voi+kastaa.+Kirkko+kastaa+jo+pian+syntymän+jälkeen+seurakunnan+yhteyteen,+jeesuksen+kuolemaan+kastaminen+,on+opetus+heti+kun+ymmärtää+vähänkin.
10.06.2022 07:54
En+ole+heluntain+tavoista+riippuvainen+riipuvainen++ole+raamatun+sanasta+sen+mukaan+elän+tässä+maaimassa+,armosta+pelastuneitä+on+viellä+vähän.
09.06.2022 21:18
Usko+ilman+tekoja+on+kuolut,se+teko+että+uskon,+Jeesksen+sanaan+mitä+hän+on+sanonut.
Monet+sanovat+sinä+päivänä+kun+tekivä+omassa+voimassa,+korostaen+oma+vanhurskautta+joka+on+kuin++saastainen+vaate.
09.06.2022 19:43
Ihminen+ei+omissa+voimissa+koskaa+tule+täydelliseksi,+vain+jos+Jeesuksen+tarjoama+armo+kelpaa,+Jeesuksessa+olen+täydellinen.
09.06.2022 18:51
kukaan+ei+ole+täydellinen+en+minä+ainkaan,+virhetä+sattuu.
09.06.2022 13:28
Synnit+on+pois+pyyhitty+ei+niitä+enään+ole,+synnin+palkka+on+kuolema+vain+se+vaatii+uhri+veren++jonkun+on+kuoltava+sen+vuoksi,+Jeesusteki+tänä+vapa+ehtoisesti,+kaikkien+puolesta.+
Ja+Herra+Jumala+teki+Aadamille*+ja+hänen+vaimolleen+nahasta+vaatteet+ja+puki+heidät+niihin.+1.Moos+3:21+mistä+tuli+se+nahka+elämen+oli+kuoltava,+että+saa+nahkan+pukemiseksi+Adamin+ja+Eevan+ylle+oli+ensimäinen+eläimen+kuolema+että+ihminen+sai+ylle+puvun.
09.06.2022 09:40
Uudesti+syntyneet+kristityt+ovat+täydelisiä+pyhiä,+jotka+ovat+pesset+karitsan+verellä+vaatteensa,+ovat+jumalle+kelpaavia+Jeesusen+armon+kautta+ainoa-astaan.+Muuta+tietä+ei+ole+täydelisyyteen.
09.06.2022 07:31
Ihminen+ei+ole+puhdas+itsesään+on+syntien+alusta+saakka,+ellei+anna+Jeesuksen+armataa+saada+anteeksi+antoa+omalle+kohdalleen+on+Jumalan+vihan+alaisena.
08.06.2022 19:57
Lahkoilla+on+trendinsä+jonka+mukaan+opettavat,+vähän+raamatun+opetusta,+joka+tuntuisi+aidomalta.
08.06.2022 12:54
9 / 17