Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kaksu94
profiilit
kaksu94
kaksu94
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Palasin 3 viikkoa sitten viikon lomalta kyseisestä hotellista. En osaa sanoa paljon all-inclusive maksaa paikan päällä, mutta itse otimme sen ennen matkaa ja se oli noin 250€/viikko/henkilö. Ja ehdottomasti kannattaa ottaa, silloin hintaan kuuluu ruoat, juomat, alkoholijuomista osa, jopa joitakin drinkkejä, allaspyyhkeet, tallelokero ja ilmastointi. Ehkä paras juttu oli vielä lähes +40 asteen helteessä vesipullot, joita sai hakea mielin määrin siellä täällä olevista jääkaapeista.
Konakli ihan kävelymatkan päässä, jos osaa valita oikean reitin. Kyselimme hotellin mukavilta tarjoilijoilta vinkkejä, ja nämä neuvoivat lyhyen reitin. Myös ulkoilmabaari Summer Garden kävelymatkan päässä, loistava bilemesta!
Aivan loistava hotelli sijainniltaan, pidimme Konaklista alueena, ja jos Alanyaan halajaa nii viereisen hotellin edustalta lähtee bussi, jolla matka Alanyaan 3tl tai 1,5€.
Suosittelen kaikille, olimme 4 hengen kaveriporukalla ja ainakin meille hotelli tarjosi kaiken mitä tarvitsimme. Palaamme ehdottomasti uudestaan, jos Turkkiin lähdemme.
08.09.2013 17:08
Itse ajoin viikko sitten inssini ja tottakai liikennesääntöjä noudatettiin tarkasti, vaikka osin tiet olivat lumenpeitossa ja huonosti aurattuja. Tiemerkintöjä seurattiin tien yläpuolelta jne.
03.01.2013 12:28
No minulla on, mutta kyse oli hiukan erilaisesta tilanteesta, koska mies asui suomessa.
Tutuistuin silloiseen poikaystävääni koulussa ja muutaman vuoden päästä asia johti toiseen ja aloimme seurustella. Paikkakunnallani rasismi on yleistä, joten en uskaltanut kertoa seurustelustamme kuin muutamille parhaille kavereille, mutta perheelle en. Jossakin vaiheessa kuitenkin perheeni sai ongittua tiedon jostakin, ja siitäkös vasta soppa syntyikin. Vanhemmat käytännössä pakottivat minut eroamaan pojasta, ennakkoluulojensa ja kuulopuheidensa takia. Seurustelumme jatkui tämänkin jälkeen, mutta laitoimme sen poikki miehen muuttaessa 1000 km päähän toiselle puolelle suomea.
Olemme edelleen väleissä, ja tällä hetkellä asia on suht ok vanhemmilleni.
Joten rohkeutta sulle, kerro ihmeessä vanhemmilles, ja muista et sä elät sun omaa elämää etkä oo täällä mielyttämässä sun vanhempia :)
09.09.2012 09:48
Hyvä tietää, mutta seurueessamme on vanhempia ihmisiä, joten tuskin ainakaan yöllä tulemme liikkumaan kyseisellä seudulla.
Ja metrolla voi varmasti päiväsaikaan ihan turvallisesti matkustaa, ja jokainen järkevä varmasti tajuaa taskuvarkaiden riskin.
27.04.2012 21:30
Itse menossa budapestiin toukokuun lopulla ja hotelli varattu vähän syrjäsemmästä, tosin vain 300 m kävelymatkan päässä punaisen metrolinjan stadionok-asemalta.
Hotelli vaikuttaa kivalta, ja valitsin sen hyvien kulkuyhteyksien ja hinnan perusteella.
Green Hotel Budapest
http://fi.hotels.com/ho394689/green-hotel-budapest-budapest-unkari/
22.04.2012 14:31
Näin ainakin itse olen ymmärtänyt, että kentältä voisi ostaa kyseisen kortin. Ja eikös sillä ole kaikki julkinen liikenne ilmaista, niin oletan kyseisen bussimatkan kuuluvan asiaan.
Itse menossa toukokuun lopulla budapestiin, ja tarkoitus olisi tuo kortti hankkia.
22.04.2012 14:22
Serkulla samanlaisia kokemuksia. Sano vaan rohkeasti kuuluvaan ääneen, että poistu herran nimessä nii kummitukset ainaki lähtee. Mut jos kyseessä tosissaan ei ole kummitus, nii en osaa auttaa. Pärjäile!
09.12.2010 08:37
Kauheeta, ku ihmiset yleistää tän asian niin, että hyväksikäyttö olis jotenki hyväksyttyä ja normaalia lestaadiolaisten piireissä.
Ite en oo enää lestaadiolainen, puolisen vuotta sitten vielä olin ja tää on vasta toinen hyväksikäyttötapaus josta saan tietää lehdistön kautta. Aivan niinku ns. 'ei-lestaadiolaisten' keskuudessa ei olis hyväksikäyttäjiä, tää on niin naurettavaa että lestaadiolaisia sorretaan yhen virheestä!
Kasvakaa vähän, ja kattokaa vähän ympärillennen ennenku alatte koko seurakuntaa sortamaan.
Lestaadiolaisessa perheessä ja piirissä on ollu hyvä kasvaa, mulla on yli 10 sisarusta ja ei se oo mitään sairasta!
29.09.2010 17:57
1 / 1