Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
topi100
profiilit
topi100
topi100
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
13
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Veikataampa,+Soini+jättää+nämä+muut+nuolemaan+näppejään,+itse+on+varmistanut+jostain+maasta+suurlähettilään+paikan.+Otti+jätesäkille+luonnolle+kun+porukka+ei+tanssimatkaan+hänen+pillin+mukaan.+Vielä+varmuuden+vuoksi,+en+ole+Suomen+kansalainen+joten+en+voi+edes+äänestää,+veroja+saan+kyllä+maksaa.
23.02.2018 13:24
Pieni+vihje+tähän+ongelmaan,+ei+tietenkään+koske+kaikkia+mutta+on+yleispätevä:
Katso+kappaleen+esittäjä+joka+yleensä+näkyy+listassa.
Jos+olet+mies+ja+kappaleen+esittäjä+nainen+nosta+säveltasoa+vaikka+2+sävelaskelta+eli++4+ja+laula+oktaavia+alempaa.
Jos+olet+mies+ja+listan+mukaan+esittäjänä+mies,+laske+saveltasoa+1+kokonaisen+eli+-2,+ei+kannata+kilpailla+ammattilaisten+kanssa.
Naiset+toimii+päinvastoin,+pääset+ainakin+lähelle+omaa+säveltasoa.
Ja+nyt+sitten+kaikille+niille+jotka+tietää+kaikesta+kaiken,+tämä+on+vain+osviitta+ei+musiikin+teorian+peruskurssi.
22.10.2016 18:58
Onhan tajutonta touhua. meillä kaikki menee yhteiseen pottiin ja ei siitä tarvitse edes keskustella. Joku voi epäillä miten tälläinen toimii pitemmän päälle. No 41 vuotta on toiminut, eikä koskaan ole tullut edes mieleen miten muuten voisi toimia.
27.01.2014 12:57
Vaikea neuvoa toista. Itse kärsin samasta ongelmasta mutta saamani neuvo, joka myös tepsi oli, täytyy päästä unettomuuden pelosta. Ajattelin, että nyt se on sitten vain näin enkä yrittänyt väkisin saada unta koska en minä saa taaskaan nukuttua ensi yönä.
Itselläni toimi niin, että töiden jälkeen noin puolen tunnin unet ja väkisin ylös, telkkarin katselun lopetin 2-3 tuntia ennen nukkumaan menoa.
Siitä se alkoi ja vähitellen ja 3-4 kuukautta oltiin jo lähellä pitkiä yö unia. Tinnitys vähän joskus sään vaihdelessa vaivaa mutta sekin kumma kyllä ei häiritse tuolla, se on nyt vain näin ja sillä siisti.
Mutta kuten sanoin, vaikea toista on neuvoa. Toivottavasti löydät jotain apua.
24.01.2014 12:01
Mitä lääkärit Suomessa tekee, täältä löytyy asiantuntemusta joka vaivaan. Tässä yksi varma konsti,
Lyö vasaralla sormeen niin se haju on pikku juttu sen jälkeen.
03.01.2014 12:15
Ei ihminen kuulu kerros tai omakotitalohin. ihmionen kuuluu luontoon, asumaan luolissa syömään mitä kiinni saa ja milloin saa. Kaikki idiootit suolattiin jo lapsena ellei niitä joku eläin syönyt.
Voisit mennä jonnekin korpeen harrastamaan luonnonmukaista elämää.
OIlet tosi pelle ja sellaiseksi myös jäät.
Huom! ei kannata vastata en lue tuollaisen idiootin postia tämän enempää.
Mene sirkukseen, olet siellä omalla alallasi.
27.10.2013 15:22
Näitä nyt on maailma täynnä. Ei hän ole tyhmä, hän ansaitsee elantonsa jauhamalla paskaa, mutta entäs me jotka kuuntelemme sitä paskaa ja otamme siihen vielä osaa jauhamalla paskaa asiasta jolla ei loppujen lopuksi ole mitään merkitystä maailma menon kanssa.
20.10.2013 09:54
Näkyykö se4 sitten jotenkin. On aivan vaikka puhisit kymmentä eri kieltä jos sulla ei ole mitään järkevää sanottavaa. Että niin jotta noin.....
20.10.2013 09:50
Nimenomaan, ei huolta, ainakaan meillä enää. Vironmaasta saa motivoituneita työntekijöitä. Suomalaiset ulöos ja viron pojat sisään. No Worries
02.10.2013 16:56
Hei nyt mä tiedän!!!!!!
Verot valtion maksettavaksi, mustalaishallitus ja laki lonkalle.
Kyllä mä sitten olen viisas
29.08.2013 16:50
Tämäkin areena on täynnä asiantuntijoita asiasta joka on vasta huhu eikä mitään faktatietoa.
Ainoa huoli näyttää olevan miten säilytän kaikki tuet ja vähän lisää. Olisko niin hyvä, että tämä 400 jaettaisiinkin jokaiselle vain kaikkien tukien lisäksi, eikä vain tarvitsisi mennä töihin ollenkaan, siis töihin, helvetti, mitä se on?
29.08.2013 09:18
Ei sellaista "alinopeus" käsitettä kai voisi ollakaan. On kai otettava huomioon se, että jos lähtee yleiseen liikenteeseen on otettava huomioon ne kuljettajat jotka noudattavat esimerkiksi liikenne sääntöjä ajamalla SUURINTA SALLITTUA AJONOPEUTTA.
Kun nopeusmittareilla on näytön suhteen eroja, ajotottumukset ovat erilaiset, on outo auto jolla ei uskalla ajaa kovenpaa j.n.e. On olemassa varmaan tuhansia syitä siihen, että ajetaan eri nopuksilla.
Jos sitten tuonne liikenbteeseen lähtee on hyväksyttävä vain se tosiasia, että meitä kuljettajia on eritasoisia sotkemassa näiden "hyvien" kuljettajien joustavaa liikennettä.
Jos tätä ei pysty hyväksymään on syytä ostaa vain se kuukausilippu bussiin ja huomata, että sielläkin on erilaisia ja erilailla käyttäytyviä ihmisiä vaikka itse haluaisi niiden kä'yttäytyvän niinkuin minä haluan. Outoa vai mitä
toisin (aan) ajattelija
25.12.2012 11:13
... kun mä olen niin tärkeeeee......
jessus mitä luusereita
06.06.2012 08:31
1 / 1