Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kaisa.aska
profiilit
kaisa.aska
kaisa.aska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei! Minäkin olin 18.10. lähdöllä ja olen todella tyytyväinen. Otin koko paketin ja saimme reissata kaikki retket. Iltajuhlakin oli hieno ja ruoka hyvää, sen retken hintaan sisältyi kuljetus sinne linnaan, ohjelma, ruoka ja juomat (viiniä ja vettä).
Meidän ryhmällä oli tuuria ilmojen suhteen, silloin siellä oli tosi hienot ja lämpimät ilmat. Hinta on edullinen, kun ottaa huomioon, että siihen sisältyi matkat, hotelliyöpymiset, aamupalat, illalliset, retket (3 kokopäiväretkeä ja 2 iltaretkeä). Kaikilla matkatoimistoilla on aika kalliit kokopäiväretket ja myös osapäiväretket, kyllä kestää vertailun. Eipä tarvinnut itse suunnitella mitään, bussiin vaan ajoissa ja niin sitä mentiin. Terveiset kaikille mukana olleille! :)
01.11.2012 10:42
Ei tarvitse sitoutua ostamaan mitään tuotteita. Seuralaisen matkan hinta on muistaakseni suunnilleen samanhintainen kuin, jos sen ostaisi muutenkin jostakin. Joitakin pikkumaksuja oli, taisi olla juuri se lentokenttävero ja varausmaksu, jonka sai sitten paikanpäällä takaisin tai käyttää sen retkipaketin maksuun. Retkipaketti kannattaa ottaa, hyvät ja antoisat retket. Lento ja hotellihan (sis. aamiaisen) ovat ilmaisia.
12.04.2012 13:17
Sillä minun Toscanan matkalla ei ainakaan kerrottu mitään noista Naturamedin tuotteista. Olin yllättynyt siitä, olin siis valmistautunut jonkinlaiseen tuote-esittelyyn. Mutta ei siellä mitään sellaista myyty, se matkatoimisto myi niitä retkipaketteja eikä muuta.
12.04.2012 13:09
Minä myös ollut Naturamedin matkalla Toscanassa. Hyvä reissu oli ja nyt tuli kutsu Gardajärven matkalle. Täytyy heti laittaa tilaus postiin.
11.04.2012 18:34
No hei taas!
Nyt on käyty Toscanassa. Olipas ihana matka. Antoisa, paljon ehdittiin nähdä 4 päivän aikana. Hotelli oli hyvä, ruoka samoin. Oppaamme Sari oli tosi hyvä, kuulimme matkojen aikana todella paljon kaikenlaista taustatietoa, mitä ei itse olisi viitsinyt opiskella. Otin täyden retkipaketin, siis Firenze, Cinque Terre (vau mikä paikka), viinitila + San Gimignano ja Pisan retki. Maksoi 198,-. Lisäksi tähän sai sitten sen kuljetuksen siihen upeaan iltajuhlaan, jossa oli illallinen ja hauskat tanssit. Meillä oli jo etukäteen varattuna 140,- euron päivällispaketti, johon sisältyi lisäksi yhdelle illalle Luccan iltakierros. Retket olivat hyviä, pidimme niistä todellakin. KIITOS Universal Toursin oppaille onnistuneesta matkasta.
05.05.2011 09:24
Heissan vaan kaikki Toscanaan lähtijät.
Tänään tuli vahvistus 28.4.11 lähdöstä. Olen ryhmässä B. Matkustan myöskin yksin, otin sen illallispaketin 145,- ja lisävuorokauden, siis paluupäivä 2.5.
Meitä yksin lähtijöitä on näköjään monia, siellä tavataan sitten.
Moikka vaan!
01.04.2011 15:17
Toscanaan 28.4.2011
Minä myös lähdössa k.o. matkalle Toscanaan, en ole ennen käynyt näillä matkoilla ja olen myös lähdössä yksin. Lapista. Retkille minäkin aion osallistua. Jotkut tällä palstalla moittivat niitä kalliiksi, mutta maksaahan ne retket aika lailla muillakin matkanjärjestäjillä. Opastettuja retkiä olen tehnyt paljon matkoillani ja olen todennut ne hyviksi ja käteviksi.
Kiitoksia matkakertomuksista edellä, oli mukavaa lukea niitä ja sai käsitystä siitä, miten siellä hommat menee.
Siispä Italiaan vaan ! ♥ !
18.03.2011 21:49
Minä myös keväällä heti lähetin ilmoittautumislomakkeen, sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. En ole ennen ollut näillä matkoilla. Olisko minun pitänyt maksaa se jo? Jäin odottamaan jonkinlaista vahvistusta tms. Ilmoittauduin yksin 2 hengen huoneeseen ja otin ylimäär. yön. Taisivat hukata minun lomakkeen.
16.08.2010 21:44
1 / 1