Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
arihoo
profiilit
arihoo
arihoo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jätä se jätkä.Itse olen samanlainen tunteeton paska,mutta sanon suoraan mennäänkö eteenpäin vai ei.Kaikki ruikuttajat voi viiltää ranteensa,en voi ymmärtää "valehtelevaa varjoa miehestä"joka itse kaiken munattuaan parkuu parempaa parisuhdetta.Se vielä tunteista että ainoastaan just ennen nukahtamista lusikka-asennossa tunnen edes jotain,rakkautta?.
30.09.2011 19:22
JOO,MUT ISKELMÄRADIO ON.JA OLLINKIN ON SIELLÄ TAKUULLA HYVÄ OLLA.
23.02.2011 16:55
Laulukisahan aidols on ei se mua kosketa jos joku kaveri on naismainen tai homo,kunhan vetää sydämmellä ja pysyy nuotissa.Briteilläkin tämä Boyle susiruma,paksu ja vanha.LAULUÄÄNI IHAN PIRUN HYVÄ.
23.02.2011 16:46
Jos sulla löytyy takkaa niin pistä se lämpimäksi ja muutama patteri jostain turvaamaan peruslämmön.Kuivaa kaikki mitä voit.Tuolle takuuasialle osanottoni,nykyään kauppiaat myy mitä vaan ja asentajat rahastaa huolella rakentajaa.muista että maalämpöpumppukin on suora sähkölämmitys,vaikkakin paremmalla hyötysuhteella näitähän ei kauppiaat kerro.mlp:asennus kannattaa tarkistaa ,jos vaikka asennettu väärin.OSANOTTONI VOIN KUVITELLA MILTÄ TÄMÄ NÄILLÄ PAKKASILLA TUNTUU.
16.02.2011 15:05
1 / 1