Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
janikiiskinen
profiilit
janikiiskinen
janikiiskinen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Meillä riidellään melkein samalla tavalla, mutta meillä mykkäkoulua pitää vaimoni. Erona on se että ensin kyllä riidellään jonkin aikaa ja hän etsii jonkun vian minusta jolla hän voi pommittaa minua. Sitten riitä loppuu siihen että mökötys alkaa. Minulle on aina opetettu että riita pitää sopia ennen nukkumaan menoa, mutta meillä niin ei ole. Aamulla ollaan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan ja asiat tulehtuu. Ennen, 15 vuotisen suhteemme alkuaikoina, sovittelin riitaa ja yleensä tulin aina vastaan. Nyt en enää jaksa. Haava jää aina auki. Olen oppinut välttelemään riitoja, koska tiedän mistä puolisoni suuttuu. Näin ongelmat jää käsittelemättä ja henkinen paine kasvaa.
Nyt olen terapiassa, koska haluan että opin käsittelemään näitä tunteita ja yritän jatkaa liittoa lasten takia. Toki suhteessa on muitakinn ongelmia, mutta tämä on yksi niistä.
Opetelkaa riitelemään ennenkuin olette samassa tilanteessa. Yritä puhumalla avata lukko, joko se ennen pitkää johtaa tuloksiin tai sitten sinun pitää alkaa miettiä suhteen jatkoa. Tällä kokemuksella voin sanoa että asia pitää saada kuntoon ennenkuin olet samassa tilanteessa.
21.06.2013 10:02
1 / 1