Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
terttu.suomela
profiilit
terttu.suomela
terttu.suomela
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä pärjää!! Ei muuta kun matkaan vaan. Olen kymmeniä kertoja kulkenut maailmalla yksinkin.Enkä voi kehua kielitaidollani..Pärjännyt olen.
16.06.2014 17:24
Niitähän nämä just on. Sekä Espanjassa että Italiassa on näiden muutamien vuosien aikana pienetkin kylät laitettu hienoiksi EU:n rahoilla laatoitettuja katuja ynnä muuta. Suomen maantietkin ovat kuoppaisia niitä ei kunnosteta mitenkään. Kun ei ole rahaa, paitsi syytää maailmalle.Samaa voidaan sanoa Portugalista siellä tehdään ja korjataan isoja moottoriteitä parasta aikaa. Jos menette katsomaan mihin tahansa pikku kaupunkiinkin niin siellä myös on kaikki kadut laitettu ja päällystetty nyt maan ollessa EU:ssa. Mitä meille Suomeen on tehty??? Ei mitään.. Urpilainen ja Katainen pitäisi laittaa normaaleihin töihin ensin ja sitten tietäisivät mihin kannattaa kansan rahat pistää.. Tämmöiset ministerit ovat aivan hanurista. Päättäjät pitäisi vaihtaa ei tälläisellä pienellä kansalla ole rahaa tuhlattavaksi maailmalle..Ja sekin viellä velkarahaa.Kyllä sitä velkaa otetaan kun ei itse joudu maksamaan. Velka on veli otettaessa ja veljenpoika maksettaessa. Eikä ole edes nuorille töitä jotta saisi verorahoja ja siten kansantaloutta edes tasapainoon. Katainen ja Urpilainen ovat myyneet maan kansalaiset velkaorjuuteen vuosiksi tai kymmeniksi sadoiksi vuosiksi eteenpäin. Näin meillä Suomessa..
11.06.2012 08:57
Kyllä on narinaa. mitä varten seurustelet jos et hyväksy häntä sellaisena kun hän on. Voit lähteä lätkimään koska haluat, mutta ET VOI TOISTA IHMISTÄ RUVETA MUUTTAMAAN.Ja jos seksi ei kiinnosta, se johtunee jostain muusta syystä. Syytä olisi mennä oman kopan sisälle ja katsoa peiliin. Siellä varmaan on syytä.Taidat olla syypää kumppanisi lihomiseenkin??
19.06.2011 12:56
1 / 1