Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mhmh_84
profiilit
mhmh_84
mhmh_84
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei! Muillakin on näköjään uniongelmia lapsen kanssa.
Meillä tyttö nyt 1v4kk ja herää öisin noin tunnein välein. Oikeastaan uniongelmat alkoivat jo kahden viikon ikäisenä, tyttö itki kahteen tai kolmeen asti yöllä. Ei auttanut hyssyttelyt, laulut, kantamiset, tutti,rinta, hieronnat, silittelyt ym. Usein tyttö nukahti sitten rinnalle. Epäilimme koliikkia mutta ei ollut, mutta jotain masuvaivoja tytöllä oli.
Tätä kesti 3kk. Ajattelin että kyllä ne univaikeudet loppuvat kun tyttö täyttää puolvuotta, ei loppunut. Ajattelin että kyllä ne helpottavat kun tyttö täyttää vuoden, noh sitten rupesi tulemaan hampaat jotka valvottivat lasta ja kävely/liikkuminen.
Neuvolassa sanottiin että se normaali että on rauhottomia öitä, koska lapsi vielä yölläkin miettii päivän liikkumista eikä osaa rauhoittua nukkumaan levollisesi.Välillä on ollut rauhallisia öitä.
Tilanne nyt tämä että tyttö 1v4kk ja herää noin tunnin välein yössä itkemään. Välillä rauhoittuu itse, mutta usein kaipaa käden käteensä.
Siirsimme tytön sängyn omaan huoneeseen,kun en jaksanut enää olla joka yö etsimässä tuttia pinnasängystä tai antamassa kättä pinnasängyn välistä.
Neuvolassa ehdottivat unikoulua,mutta se piti keskeyttää kun tyttö tuli kipeäksi.
Itse jouduin sairaslomalle unettomuuden takia, kun kroppa sanoi itsensä "irti" Olen hoitoalalla, niin minun pitää olla työssäni melkein kokoajan saatavilla ja läsnä.
Meilläkin parisuhde kriisissä, koska kaiken energian laittaa töihin ja arjen pyörittämiseen niin ei sitä enään riitä parisuhteelle tai itselleen.
Jännintähän tässä on se että tyttö nukkuu rauhallisesti yöt mummolassa ja ei herää kuin yksi tai kaksi kertaa yössä. Neuvoja otetaan sydämellä vastaan.
05.11.2011 11:56
1 / 1