jukka-qwerty

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
58
Kommenttia
17
Kone muistaa käyttäjä tunnukset
Poistan ja tyhjennän koneen muistin käytön jälkeen. Mutta huomaan jonnekkin kirjautuessani että se tarjoaa käyttäjätunnu097- 391
Latausliittymä ja huijaussoitot
Minulla on saunalahden / Elisan latausliittymä. Jos soitan sillä nyt liikenteessä oleviin huijausnumeroihin kotimaassa087Huonot sim-korttien järjestys
Kun huonot 8:ssa tulee telakka ulos siinä on 2 sim paikkaa. Kumpi on sim-1 ja kumpi sim-2?086Kyllä BBC hoitaa, mikä pyörä?
Trailerin alussa Ian Fletcherer saapuu polkupyörällä töihin. Mikä pyörä, kuka tunnistaa?185Soitolla sitoutuminen
Minulla on siis saunalahden / Elisan latausliittymä. Jos soitan sillä nyt liikenteessä oleviin huijausnumeroihin kotima083Nettikartat ilman ylämäkiä, Espoo.
Onko netissä Espoon alueen pyöräilykarttoja reittihaulla josta voisi valita ylämäki tai tasaisen reitin?077Baana fillari parkki
Tulen junalla Helsinkiin aamulla. Voisin jatkaa fillarilla. Missä päin Helsingin päärautatieasemaa säilyttäisi polkupyö070Reilunkaupan T-paita
Haluisin ostaa paidan josta tietäisin tekijän saaneen myös kohtuullisen korvauksen. Onko se suomessa mahdollista?068Danny McAskillin temput
Katselin äsken telkusta kaverin polkupyöräilyä kotisaarellaan. Onko sillä lukkopolkimet?565Brittien Irlanninrykmentti
Elokuvassa "Kiinalainen" kaveri kertoo palvelleensa armeijassa Brittien Irlanninrykmentissä. Oli myös Irakissa. Liekköhä163- 159
Karenssin jälkeen ansiosidonnaista
Jos irtisanoudun itse ja saan 90vrk karenssin. Saanko sen jälkeen ansiosidonnaista päivärähaa kuin saisin heti jos minut1572min+2min juoksu+kävely älypuhelin
Tarkoitus aloittaa juoksu. Kattelin ohjeita aloittamiseen. Saisinko jostain puhelimeen ohjelman joka piippaisi halutuin339LG-E455
Elisan liittymä. Koitam lähettä kuvaa toiseen kännykkään. "Viestiä ei voi lähettää. Datapalvelu ei ole käytettävissä".237Kuva yhteystiedoista galleriaan
Omaan LG kännykän. Sen yhteys tiedoissa on nimi, numero ja liittettyna valokuva. Miten saan valokuvan talletettua galler131Synnytysten käynnistämiseen yleisyys
Paljonko synnytyksestä käynnistetään suomessa ja paljonko USA:ssa?030- 024