Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
niklhaxb
profiilit
niklhaxb
niklhaxb
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
moi,
tuttuja oireita. toistaiseksi lääkärit ovat nassuttaneet tensioniskasta ja paniikkihäiriöstä. näköoireet ovat meikäläisellä olleet samanlaisia lisäksi näköni sumenee toisinaan niin etten näe esimerkiksi 5 m päässä olevan katukyltin tekstiä kunnolla. nämä näön alenemat menevät yleensä ohi puolen-tunnin kuluessa. jännä juttu on myös että toisinaan jos siirryn esimerkiksi ulkoilmasta isoon varastorakennukseen tai isoon kauppaan tms. niin näkö alenee/sumenee. Silmälääkärissä olen käynyt kahdesti eikä silmissä pitäisi olla mitään vikaa. Lisäksi on ollut voimakasta kiertohuimausta välillä niin että lysähdän maahan (tajua kuitenkaan menettämättä), jalat tuntuvat veltoilta ja kömpelöiltä, heikko olo. Tilanteet on ollu kohtauksenomaisia. Pienenä erona "klassiselle" paniikkikohtaukselle on että oon pyrkinyt ihmisten ilmoille moisen tapahtuessa ja sanonu vaikka työkaverille että "katotko hetken mun perään, nyt heittää päästä". Pään alueella tuntuu jatkuvasti epämääräisiä toisinaan jomottavia kipuja, repiviä tai virtaavia vihlaisuja. Ei koskaan tasaista päänsärkyä. Sitten on ollut kaikennäköistä muutakin mutta tässä nämä radikaalimmat. Magneettikuvauksiin ei olla vielä lähetetty...
12.09.2013 10:59
1 / 1