Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onhan+tämä+toki+jossain+määrin+myös+kulttuurinen+juttu,+muistan+joskus+kuulleeni,+että+just+Italiassa+vieroksutaan+isoja+rintoja+ja+niitä+pidetään+seksuaalisesti+hyökkäävinä,+jollei+suorastaan+uhkaavina..sophia+lorenista+huolimatta.+Ja+sama+ranskassa.+Italiassa+on+muistaakseni+myös+Euroopan+pienirintaisimmat+naiset.+Stereotyyppinen+seksikkään+naisen+ilmentymä,+megaboobsinen+blondi,+on++tietty+jenkkiläistä+lähtöisin,+siellähän+kaikki+on+tunnetusti+suurempaa.
10.12.2016 22:22
Mukava+huomata,+että+sinusta+löytyy+kykyä+myötätuntoon.
10.12.2016 22:06
Minusta+tuntuu,+että+miehet+suuresti+yliarvioivat+naisten+kysynnän.+Ei+tavallinen+nainen+saa+tusinoittain+lähestymisiä+tai+tarjouksia+osakseen..vaikka+mitäs+minä+siitä+tiedän,+ehkäpä+saakin.+
Et+muuten+voi+välttämättä+tietää+vaikka+joku+oliskin+ollut+sinusta+kiinnostunut.+Naiset+saattavat+toisinaan+olla+kiinnostuneita,+mutta+lannistuvat+helposti+jos+eivät+saa+vastakaikua..+eivätkä+myöskään+tee+aloitteita+helpolla+vaikka+olisvatkin+kiinnostuneita.++Voihan+olla,+että+joskus+on+jotain+sinultakin+jäänyt+huomaamatta.+
Kyllä+tässä+minun+mielestä+ihan+samassa+veneessä+ollaan.+Vai+miksi+luulet,+että+olen+yrittänyt+kasvattaa+itselleni+persoonallisuuden+ja+yritän+täälläkin+kovasti+olla+sivistynyt+humoristi..+tai+miksi+koikkelehdin+loskassa+varpaat+verillä+korkokengissä..+haha+ja+tosiasiassa+ketään+ei+kiinnosta+vittukaan+siinä+vaiheessa+kun+paikalle+lehahtaa+joku+tissiliisa.+Eikä+siinä+mitään,+asia+ymmärretty+seuraavaksi+tehdään+töitä+hyväksymisen+eteen.
10.12.2016 16:16
Ai+kovaa+rakkautta..no,++kiitos+välittämisestä.+:)
10.12.2016 15:28
Kiitos+rehellisyydestäsi.+Minusta+tuntuu,+että+sinä+ymmärrät+loppujen+lopuksi+parhaimmin+mistä+on+kyse.+Minun+näkökulmasta+keskustelun+tilanne+on+sama+kuin+katsoisin+ikkunasta+ja+sanoisin+että+siellä+sataa+ja+mulle+vakuuteltaisiin,+että+aurinkohan+siellä+paistaa..+pilvikerroksen+yläpuolella+tosin.+Ehkä+olisi+hedelmällisempää+alkaa+pohtia+ratkaisuja,+olisko+parempi+sateenvarjo+vai+-takki+tai+pitäiskö+vaan+kastua.
10.12.2016 15:24
Mikä+lottovoitto?+On+lottovoitto+syntyä+Suomeen+,+sen+tiedän,+jossain+päin+maailmaa+ihmisillä+on+vakavampiakin+ongelmia,+mutta+naiseksi+syntyminen+ei+ole+missään+lottovoitto,+edes+Suomessa.+
Toivottavasti+et+nyt+ihan+oikeasti+luule,+että+olisin+tässä+kunnossa+jonkun+yhden+yksittäisen+episodin+tai+kommentin+vuoksi.+Kyseessä+vuosien+jatkumo+siihen+pisteeseen+missä+kuppi+menee+lopulta+nurin,+se+toki+tiedetään+mikä+tai+kuka+tässä+prosessissa+oli+se+viimeinen+pisara.
10.12.2016 15:14
Onneksi+sitä+aikaa+mikä+tässä+kapisessa+tomumajassa+vietetään+voi+omaehtoisesti+lyhentääkin,+on+toisinaan+käynyt+mielessä.+Tämmöinen+elämä+ei+tuota+huvia+itselle+eikä+muille.+Jahka+nykyinen+suhde+tästä+päättyy+yritän+keskittyä+muihin+asioihin+elämässä+kuin+parisuhteisiin+yms.+Itseäni+tuskin+koskaan+tulen+hyväksymään.
10.12.2016 13:35
Vähän+kuin+sanoisi+jalattomalle,+että+luistimet+jalkaan+ja+reippaasti+jäälle+vaan,+ongelma+on+vain+sun+päässäsi..+mutta+kiitos+tsempistä+kuitenkin.+:)
10.12.2016 13:29
No+niin,+Pertsa+sentään++alkaa+olla+kärryillä.
10.12.2016 12:59
Kiitos+vaan+kiltistä+yrityksestä,+arvostan+sitä+ihan+oikeasti.+
Käsität+varmaan+kuitenkin,+että+on+täysin+epärealistista+odottaa,+että+yksi,+tai+kaksikaan,+keskustelua+netissä+pyyhkisi+pois+sen+kaiken+mitä+olen+tähän+astisen+elämäni+aikana+joutunut+kokemaan+tai+tuntenut?
10.12.2016 12:57
Olet+varmasti+oikeassa,+mutta+en+usko+kannattaa+käyttää+millään+tavalla+aikaa+tai+kuvitelmia+siihen,+että+semmoinen+kaiken+parantava+yksisarvinen+jostain+löytyisi.+Realistiset+vaihtoehdot+on+ongelman+korjaamien+tai+leikistä+luopuminen,+kallistun+jälkimmäiseen.
10.12.2016 12:52
Tähän+keskusteluun+tuntuu+valikoituneen+yleisestikin+suht+asiallisesti+kirjoittavat..tietenkin+palstatodellisuuteen+suhteutettuna.+
Palstallahan+keskustellaan+paljolti+vain+puhtaasti+keskustelemisen+ilosta,+uskon+että+pelkkä+kinaamisen+hurmiokin+on+omiaan+vauhdittamaan+tätä+keskustelua..+halutaan+osoittaa+minun+olevan+väärässä,+vaikka+kaikki+tietää+mistä+kana+todellisuudessa+pissii.
10.12.2016 12:34
Kyllä+minä+ihan+oikeasti+ajattelen+niin.+En+tarkoita,+että+valinta+tehdään+aina+pelkästään+tissien+perusteella,+mutta+jos+viivalla+on+kaksi+jokseenkin+samanlaista+naista+on+selvää+miten+ja+millä+perusteella+ratkaisu+viime+kädessä+tehdään.++Jotta+kyseisen+puutteensa+voisi+kompensoida+vaaditaan+todella+paljon+hyviä+ominaisuuksia.+Asia+on+täysin+verrattavissa+miesten+pituuskeskusteluun.
10.12.2016 12:26
Kts.+Mitä+vastasin+edellä+belonille.
10.12.2016 12:00
Välimerkitön+on+kyllä+hauska,+mutta+ehkä+mä+kestän+tän+pettymyksen.
10.12.2016 11:54
Ei+tietenkään+synny,+eikä+äärimmäisiä+ääripäitä+voi+tietenkään+verrata.+Kirjoitinkin+että+"+rasvaa+voi+olla"+osoittaakseni+Pertsalle,+että+puhuu+väärillä+termeillä.
En+usko+tämmöiseen+kyselyyn+yhtään,+ensinnäkin,+koska+puhutaan+eri+asioista+kuten+jo+edellä+totesin.+Ihmisillä+on+eri+käsitykset+siitä+mitä+milläkin+tarkoitetaan.
Toiseksi,+"ei+niin+väliä"+tarkoittaa+oikeasti,+että+kahdesta+naisesta+valitaan+se+isorintaisempi+jos+mahdollista,+mutta+paremman+puutteessa+ollaan+mahdollisesti+valmiit+kelpuuttamaan+jotain+muutakin.+Kolmanneksi+ihmiset+haluavat+antaa+itsestään+fiksumman+ja+korrektimman+kuvan+kuin+mitä+todellisuudessa+ovat,+ja+siksi+vastaavat+tämmöiseen+kyselyyn+kuten+olettavat+siihen+kuuluvan+vastata.+Arkielämässä+kuitenkin+käytös+puhuu+enemmän+kuin+tuhat+sanaa.
10.12.2016 11:49
Hah+hah,++homo/pedari-kortti+käytetty!+Eipä+siinä+taaskaan+kauan+mennyt.
10.12.2016 11:40
Slikonivastaisuudella+ajetaan+pienirintaiset+entistä+enemmän+nurkkaan,+ei+sallittaisi+heille+edes+sitä+ainoaa+keinoa+kohentaa+omaa+tilannettaan..+Nykyään+tosin+on+rasvansiirto+myös+kirurgisena+hoitona+kehittymässä.+Toistaiseksi+vielä+erittäin+kallis+hoitomuoto+mutta+ehkä+jotain+valoa+tunnelin+päässä.
10.12.2016 11:35
"Neuvoi+opiskelemaan+kun+en+näyttänyt+naiselta+mielestään+:D"
No+juu,+tuommoista+sitä+sitten+joutuu+kuulemaan+ja+sitten+vielä+ihmetellään+jos+itsetunto+rakoilee.+Helppohan+se+on+tissikuningatarten+kehittää+itselleen+ego+ja+positiivinen+minäkuva,+kun+myönteistä+palautetta+sataa+sieltä+sun+täältä+ilman,+että+mitään+pitäisi+itse+tehdä,++tai+osata,+sen+eteen.
On+asiaa+käsittääkseni+hiukan+tutkittu+ja+suuntaviivat+vihjaavat,+että+vannoutuneimmat+tissimiehet+löytyvät+alhaisen+sosioekonomisen+statuksen+piiristä+ts+raksamies+ja+tissikalenteri+ovat+etottamaton+pari,+mutta+en+silti+missään+nimessä+tekisi+minäkään+semmoisia+johtopäätöksiä,+että+rikkaat+miehet+pitävät+pienirintaisista.+älykkyyden+kanssa+voi+löytyä+joku+kortelaatio.+Ts+fiksu+ihminen+osaa+arvostaa+toisessa+muutakin+kuin+ulkoisia+ominaisuuksia.
10.12.2016 11:22
Itseasiassa+pienissä+ja+suurissa+rinnoissa+voi+rauhaskudoksen+määrä+olla+jokseenkin+sama,+mutta+pienistä+puuttuu+sitten+rasvakudos+siitä+ympäriltä.
En+tosiaan+usko,+että+tässä+keskustelussa+päästään+mihinkään+kun+ihmisillä+on+eri+käsitykset+siitä+mistä+edes+puhutaan,+miesten+"pieni"+on+usein+naisten+"keskikokoinen".
Hurleystä+olen+samaa+mieltä,+näyttää+sopusuhtaiselta.
10.12.2016 11:12
7 / 109