Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se+olisi+varmasti+ainoa+oikea+tapa+toimia+tässä+tilanteessa.
09.12.2016 23:44
Se+nyt+tiedetään+etukäteen+gallupoimattakin+miten+tässä+tulee+käymään,+mutta+sittenpähän+uskotte.
09.12.2016 23:38
No+joo,+kieltämättä+tämä+minun+touhu+alkaa+mennä+liian+pitkälle,+mutta+kyllä+tässä+silti+ihan+todellisesta+ongelmasta+tai+asiasta+kuitenkin+yleisellä+tasolla+puhutaan.
09.12.2016 23:32
Okei..+Kyllähän+minäkin+itseasiassa+voisin+jossain+fiktiivisessä+aikaulottuvuudessa+lähteä+sinun+kanssasi+sinne+Spinal+Tapin+keikalle,+mutta+kuten+totesit,+faktat+on+joiltain+ratkaisevilta+osin+ylipääsemättömät.
09.12.2016 23:28
Tai+sitten+se+vaan+työntää+päätään+eteen+päin+jottei+se+näyttäisi+liian+pieneltä,+malleilla+on+semmoisia+kikkoja+myös.
09.12.2016 23:25
Semmosia+ollut+kierroksessa,+plus+että+olen+saanut+suoraa+palautetta+omasta+olemuksestani.
09.12.2016 23:23
Mitkä+faktat,+en+ole+nähnyt+missään+sellaisia+faktoja..+Enkä+ole+sanonut,+että+"kaikki+miehet"+ainoastaan+98%..+kylläkin+ihan+perstuntumalta+heitetty+lukema.+:)+En+tiedä+missä+se+fiktiivinen+2%+lymyää,+niin+näillä+mennään.
09.12.2016 23:14
Jos+noista+kuvista+puhutaan+niin+Kate+Upton+vaikutti+olevan+rintavin+ja+hän+on+178+cm+pitkä..+minä+en+huomannut+kuvista+mainitsemiasi+eroja.
09.12.2016 23:06
Uskon,+että+olet+oikeassa..+myrkkyä+todellakin.+Sitä+vaan+en+ymmärrä,+miksi+semmoinen+mies,+joka+ilmeisesti+sitten+tykkää+muhkummasta+hakeutuu+minun+seuraani.+En+ole+todellakaan+väkisin+pakottanut+ja+hän+saisi+takuulla+jonkun+preferoimansa+pullukan+tuosta+vaan.
09.12.2016 23:02
Kyllä+tuo+ihan+ymmärrettävää+tekstiä+oli..+eihän+sitä+suotta+sanota,+että+vakka+kantensa+löytää..+tai+niin+ainakin+pitäisi+olla,+mutta+siinä+löytämishommasshan+se+vaikeuspiilee.+Ensin+pitäisi+kartoittaa+omat+juttunsa,+lähteä+maailmalle+ja+osata+kartoittaa+toisten+jutut+myös.+
Kuin+myös.+:)
09.12.2016 22:52
No..+olen+minä+jotain+huomannut.
Mutta+on+tässä+joku+kuvaamasi+kaltainen+logiikka+olemassa,+luultavasti+tulen+saamaan+taas+jossain+kääntessä+henkilöltä+vahvistusta+omille+käsityksilleni+ja+tämä+vahvistaminen+tulee+auttamaan+minua+sisäistämään+asian+ja+pääsemään+eroon+kaikenlaisista+kelpaamis/kelpaamattomuus/toiveet/parsuhde-+roskasta+lopullisesti.
ja+sitten+on+tietty+se+huvi+myös.
09.12.2016 22:43
Sinä+saat+sen+aina+kuulostamaan+niin+hyvältä..+mutta+jännämies+on+kylläkin+vastoin+olettamuksiasi+myös+erittäin+miellyttämisen+haluinen.+
Et+siltikään+vastannut+minun+kysymykseeni,++miksi+hevinörtillä+ei+muka+olisi+omia+kriteereitään+yhtälailla?+Miksi+se+tosiasia,+että+mies+valitsee+myös,+halutaan+aina+sivuuttaa+näissä+keskusteluissa?
09.12.2016 22:34
Kyllä+mulle+hevinörtti+voisi+kelvata,+mutta+hevinörtit+on+aina+semmoisia,+että+ne+haaveilevat+jostain+Pamela+Andersonista+ja+Lucy+Lawlwssista..+Kuinka+se+on+teille+niin+vaikea+käsittää,+että+ei+nainen+voi+noin+vain+valita+jotain,+kyllä+se+vastapuolikin+valitsee.+Mikä+saa+sinut+kuvittelemaan,+että+hevinörteillä+olisi+yhtään+erilaiset+kriteerit+kuin+jännämiehillä.+Jos+en+kelpaa+kunnolla+kummallekaan+omana+itsenäni,+niin+kai+sentään+sitten+otan+mieluisemmalta+vaihtoehdolta+sen+mitä+saan.
09.12.2016 22:18
Totta+turiset,+samalta+näyttää,+mutta+luulen,+että+noiden+kuvien+samankaltaisuus+perustuu+muuhun+kuin+naisten+makuun,+kliseiseen+käsitykseen+naisten+miesmausta.++Naisille+on+ensinnäkin+tarjottu+poikakalenterityyppistä+matskua+paljon+vähemmän+aikaa+kuin+miehille+ja+epäilen+että+mainosmies+ei+ole+vielä+täysin+herännyt+siihen+tosiasiaan,+että+naisille+voisi+tarjota+muutakin+kuin+edellä+ollutta..+markkinat+ovat+yksinkertaisesti+liian+pienet.+Lisäksi+luulen,+että+miesestetiikan+markkinosta+iso+osuus+on+suunnattu..+aivan,+homoille.
09.12.2016 22:11
Sinulla+on+ainakin+toisenlainen+näkökulma+asiaan..+Ei+tosiaan+ole+helppoa+elää+näinä+pinnallisina,+tai+piinallisina,+aikona.+Vaatii+lujuutta+ja+sisäistä+vakautta+olla+menemättä+mukaan+kaikkiin+hullutuksiin,+mutta+siinä+tullaankin+taas+siihen+itsensä+nurkkaan+maalamiseen..+missä+asioisssa+kannatta+olla+ehdoton+ja+pitää+oma+päänsä+ja+tiensä,+vaikka+siitä+olisi+ainakin+lyhyellä+tähtäimellä,+itselle+hallaa+ja+missä+puolestaan+on+järkevää+antaa+periksi+ympäröivälle+maailmalle.
09.12.2016 21:53
Onneksi+sinä+et+itsekään+usko+tuota,+mainitsemasi+erot+olivat+minimaalisia.+esim+yhtään+selkesti+lyhyttä+naista+ei+joukossa+ollut,+joskin+voimme+vain+arvailla+heidän+pituuksiaan.+Samoin+ruumiin+rakenteet,+painoindeksit+ja+tissien+koot+vaihtelivat+suht+pienellä+skaalalla.
09.12.2016 21:47
Todellakin+C-kupista+ylöspäin.+Pikkukakkoselle+jo+totesinkin,+että+c-kuppikin+on+vielä+varsin+pieni+jos+ympärysmitta+on+pieni.+MIehet+usein+heittävät+että+joo,+c-kuppi+on+hyvä,+mutta+käytännössä+eihän+niillä+ole+hajua+mistään+kuppikoista+ja+mistä++puhutaan.+dd-alkaa+olla+se+mitä+oikeasti+tarkoitetaan.
98%+miehistä+on+tissimiehiä..+ja+ne+harvinaisuudet+joille+asialla+ei+oikeasti+ole+merkitystä,+leimataan+hetkessä+pedofiileiksi+ja+homoiksi,+se+on+nähty+liian+monta+kertaa.
09.12.2016 21:42
Yksittäisiä+soraääniä+toki+tulee+asiaan+kuin+asiaan,+mutta+suuret+linjat+on+tuossa+listattuna.
09.12.2016 21:33
Mitä+tämä+kuvakavalkaadi+muka+todistaa?+Kaikki+naiset+ovat+juuri+sellaisia+kuin+arvata+saattaakin+ja+mainitsemasi+erot+ovat+minimaalisia.
http://2.bp.blogspot.com/-SfHT9ndQBTY/UzIH5FmL1UI/AAAAAAAADcA/AV6EmSpCJH0/s1600/hot_woman_032514b.jpg
"-+vastaa+melko+hyvin+kuvaustasi,+paitsi+että+näyttää+yli+25-vuotiaalta"
Ulkomaanelävät+vaan+tuppaavat+näyttämään+ikäistään+vanhemmalta,+olen+jotakuinkin+varma,+että+hän+on+alle+25-vuotias.
http://www.getholistichealth.com/wp-content/uploads/2012/11/gisele-bundchen-is-one-hot-mama-page-view-img-1-213x300.jpeg
"-+36v,+180cm,+melko+tasainen+vyötärö,+ei+isoja+tissejä"
Tässä+taas+nähdään+että+miehillä+ja+naisilla+on+eri+käsitys+siitä+mitä+pieni+tai+iso+tarkoittaa.+Ei+ole+valtavan+isot+tissit+ei,+mutta+c-kuppi+kyllä+täyttyy+ja+näyttää+normaalille.+Sitäpaitsi+henkilön+ympärysmitasta+riippuen+c-kuppikin+voi+olla+todellisuudessa+pieni,+ja+onkin.+Tein+arvion+hiukan+alakanttiin.
Kuvakulmasta+riippuu+paljon+miltä+lantio+näyttää.+Henkilöllä+voi+olla+optimaalinen+vyötärölantio-suhde+vaikka+ei+näyttäiskään+järin+kurvikkaalta,+toisilla+lantiomittaan+tulee+senttejä+peräpuolelta.
http://4.bp.blogspot.com/-Z-ocKH9U-l4/UzIHxgrKT3I/AAAAAAAADb8/7xeTmjQL4LE/s1600/hot_woman_032514a.jpg
"-+ei+isoja+tissejä,+hyvin+hoikka"
Edelleenkin+c-kuppi+tai+yli
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/d4/0d/a7/d40da769d94c696d20e60801222af3ea.jpg
"-+ei+0,7+vyötäröä,+leveät+hartiat,+ei+vaikuta+pitkäsääriseltä"
Kate+Upton+on+linkkaamistasi+naisista+eniten+joukosta+erottuva,+koska+hän+on+tosiaan+selvästi+malliltaan+suorempi+ja+harteikkaampi,+mutta+nämä+onkin+juuri+ne+piirteet+mistä+Uptonia+aina+mollataan.+Onneksi+hänellä+on+nuo+tissit+ja+söpöt+kasvot+pelastamassa+tilanteen.+Luultavasti+suhteellisen+pitkäsäärinen+kuitenkin+koska+jonkin+sortin+malli+tms.
http://previews.123rf.com/images/leszekglasner/leszekglasner1310/leszekglasner131000220/22937744-Hot-natural-woman-body-in-denim-jeans-shirt-jacket-and-panties-Stock-Photo.jpg
"-+ei+isoja+tissejä,+aika+erilainen+vartalo+kuin+esim.+naisella+3"
Enpä+näe+suurtakaan+eroa
Seuraava+nainen+olisikin+sitten+ollut+ätännä2:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/5f/71/13/5f71131f6c22a45b898b0860ddb669e3.jpg
Treenattu+versio+edellisistä.
"Vastaava+haku+miehistä+tuotti+4+kuvaa+samasta+miehestä+vähän+eri+hiustyyleillä,+ja+yhden+kuvan+selkeästi+nuoremmasta+miehestä+jonka+leuka+oli+vähemmän+jykevä+(toki+hänkin+oli+pitkä,+leveäharteinen+ja+voimakaspiirteinen).+"
Kaikissa+kuvissa+oli,+kuten+arvata+saattaa,+rungoltaan+jokseenkin+sama+nainen,+ei+näkynyt+lihavia,+vanhoja,+lyhyitä+tai+muita+"poikkeavia".
09.12.2016 21:30
Riittäähän+se.+
Kunhan+mainitsin+asiasta,+en+nimittäin+pidä+siitä+että+jotkut+ihmiset+haluavat+esittää+itsensä+suurina+hyväntekijöinä+vaikka+tosiasiallisesti+motiivit+on+ihan+jotain+muuta.
Joo,+liian+usein+sitä+haluaa+uskoa+ihmisestä+hyvää+viimeiseen+saakka+ja+sitten+joutuu+taas+pettymään..+mutta++pettymys+päivässä+pitää++mielen+virkeänä..tjmp.+:)
09.12.2016 19:14
8 / 109