Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Merlin_72
profiilit
Merlin_72
Merlin_72
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
175
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei+nimimerkki+gyujkk!
Miksi+suosittelet+moista+vaihtoehtoa,+onko+sinulla+itselläsi+siitä+kokemusta+vai+mistä+ideasi+kumpuaa?+Odotan+innolla+vastaustasi.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyväää+sinulle+nimimerkki+gyujkk!
18.10.2016 23:12
Hei+nimimerkki+Olet-häirikkö!
Olet+väärässä,+en+ole+riidankylväjä.+Ymmärrän+todella+hyvin,+että+koet+mielipahaa+ja+yrität+sen+vuoksi+tehdä+minusta+syntipukin+sille,+että+suivaannuit+aiheetta.
Sellaisia+vaikeuksia+on,+että+en+ymmärrä+tuota+käytettyä+lausahdusta.+En+ymmärrä+kuinka+se+vaikuttaisi+raiskaajien+elämään+millään+tavalla,+että+heidät+vietäisiin+saunan+taakse+ja+heidän+otsaansa+kiinnitettäisi+nappi.+Olisiko+tämä+nappi+muovia,+puuta+vai+metallia?+Lukisiko+napissa:+Olen+raiskaaja!+Tämä+nappi+otsassa+tulisi+sitten+raiskaajan+kulkea+ja+hävetä+titteliään.+Miksi+tämä+napin+asettaminen+tulisi+suorittaa+saunan+takana?+Onko+toimituksen+tapahduttava+salassa?+Senkö+takia+saunan+takana,+että+raiskaajan+voisi+samalla+saunottaa+ja+se+jollain+tapaa+puhdistaisi+hänet+synneistään+vai+mikä+tämä+saunajuttu+oikein+on?
Mikäli+oli+pyrkimys+sanoa,+että+teloittaminen+ampumalla+olisi+oikea+rangaistus,+niin+en+ymmärrä,+että+miksi+ei+voi+sitten+todeta+niin.+Nyt+minulle+heräsi+vain+liuta+kysymyksiä.+Sitäpaitsi+olisi+silkkaa+luotien+tuhlausta+ampua+jokainen+yksitellen+kun+maailmassa+on+niin+paljon+vaihtoehtoisia+keinoja+ihmisen+hengen+riistämiseen.
Mieti+jatkossa+edes+hieman,+ennen+kuin+kirjoitat+yhtään+mitään.+Nimimerkki+Olet-häirikkö,+olet+niin+innoissasi+tekstiäsi+tuottanut,+että+et+ole+tohtinut+kirjoitusasuun+kiinnittää+huomiota.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+Olet-häirikkö!
PS:+Opettele+tosiaan+ensi+kerraksi+kirjoittamista+ja+pohdi+hieman,+että+mitä+sanottavaa+sinulla+todella+on,+ennen+kuin+julkaiset+mitään.
18.10.2016 23:06
Moi+nimimerkki+hyihemmetti!
Opettele+kirjoittamaan+ja+tule+sitten+takaisin.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+hyihemmetti!
PS:+Yritä+edes.+Voimia+ja+jaksamista!
18.10.2016 23:01
Hei+nimimerkki+qwesddff!
Opettele+kirjoittamisen+perussäännöt.+Tämä+ihan+vain+vinkkinä.+Kun+tekstisi+on+tuollaista+suttua,+niin+kukaan+ei+ota+sinun+älykästä+kommenttiasi+vakavasti+vaan+nauraa+katketakseen+sinulle+ja+ajattelee,+että+olet+vain+nettiin+kiukkuasi+purkava+pelkuri,+joka+ei+uskalla+kohdata+totuutta+ja+itseään.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+qwesddff!
PS:+Voimia+ja+jaksamista!
18.10.2016 22:59
Hei+nimimerkki+äölknbh!
On+hienoa,+että+sinä+yrität+jakaa+filosofiaasi+täällä+auliisti+muille,+mutta+siinä+on+yksi+pulma.+Tekstisi+kirjoitusasu+on+nimittäin+aika+heikossa+kunnossa.+Sellaista+suttua+on+julkaisusi,+että+meni+aimo+tovi+ennen+kuin+sain+selvää,+että+mitä+yrität+kertoa.+Opettele+nyt+aivan+ensimmäisenä+kirjoittamisen+perussäännöt+ja+tule+sitten+takaisin.+Sinulla+on+varmasti+paljon+älykästä+ja+painavaa+sanottavaa,+vielä+vaan+et+oikein+osaa+pukea+sitä+ymmärrettävään+ja+asialliseen+muotoon.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+äölknbh!
PS:+Kunhan+vain+opit+kirjoittamaan,+niin+olen+oikein+innokas+lukemaan+kauhailukokemuksistasi.+Sinä+olet+varmasti+varsinainen+veteraani,+mitä+tulee+löylykauhan+seksileluna+käyttämiseen...
PPS:+Voimia+ja+jaksamista!
18.10.2016 22:55
Hei+kaikille!
Aivan+ensimmäisenä+nimimerkki+Jaettikyrpae.+Miten+niin+kuulostaa?+Sinä+vain+luit+tekstin.+Oletko+skitsofreenikko+vai+onko+sinulla+niin+rikas+mielikuvitus,+että+loit+sen+avulla+mieleesi+hahmon,+joka+luki+tekstin+sinulle.+Odotan+innolla+vastaustasi.
PS:+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+Jaettikyrpae!
Sitten+nimimerkki+xxffgg.+Yritätkö+viitata+siihen,+että+alkuperäisen+viestin+kirjoittajan+tulisi+työntää+löylykauha+anukseensa+vai+kerrotko+vain+omista+mieltymyksistäsi?+Mikäli+sinulla+on+tapana+tyydyttä+himojasi+anaaliseksin+saralla,+työntämällä+löylykauha+rektumiisi,+niin+kerro+ihmeessä+lisää.+Kirjoita+eroottinen+novelli,+sille+olisi+varmasti+kysyntää.+Voit+myös+kuvata+videon+seuraavasta+kauhailuhetkestäsi+ja+linkata+sen+tälle+kyseiselle+palstalle+apuvideoksi+aloittelijoille.+
Mitä+tuohon+kaappihomo-viittaukseesi+tulee,+niin+olet+väärässä.+Alkuperäisen+viestin+kirjoittaja+kertoo+avoimesti+kokemuksestaan,+joten+älä+sinä+suotta+yritä+projisoida+omia+pelkojasi+muihin.+Mikäli+sinulla+ei+ole+uskallusta+kohdata+itseäsi+ja+todellisia+himojasi,+niin+älä+suotta+käsittele+asiaa+kiukuttelemalla+muille.+Odotan+innolla+vastaustasi.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+xxffgg!
PS:+Opettele+kirjoittamisen+perussäännöt.+Voimia+ja+jaksamista,+jonain+päivänä+uskallat+kohdata+totuuden!
Sitten+nimimerkki+lievästi.hintahtavaa.
Jotain+homoa,+niinkö+todella?+Oletko+todella+sitä+mieltä,+että+se+on+homomaista+touhua+kun+kaksi+miestä+harrastaa+keskenään+seksiä?+Ei+todellakaan,+olet+erehtynyt.+Eihän+siinä+ole+mitään+homoa...+Ihan+tosissaan+nimimerkki+lievästi.hintahtavaa,+yritä+edes.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+lievästi.hintahtavaa!
18.10.2016 22:42
Hei+nimimerkki+jipijaijee!
Kerro+ihmeessä+lisää+seksuaalisista+mieltymyksistäsi.+Milloin+ensimmäisen+kerran+tyydytit+himojasi+löylykauhalla+ja+millaista+kauhaa+käytit?+Onko+sinulla+tapana+työntää+löylykauha+aktin+päätteeksi+omaan+vai+kumppanisi+rektumiin?+Vai+survotko+kauhaa+anaaliin+muidenkin+suoritusten+kuin+seksin+jälkeen?
Vaikutat+omaavan+vilkkaan+mielikuvituksen+kun+olet+innostunut+käyttämään+löylykauhaa+seksileluna.+Mikäli+olet+kokenut+harrastaja,+niin+kirjoita+aiheesta+eroottinen+novelli,+sille+olisi+varmasti+kysyntää.+Mikäli+esiintyminen+kiinnostaa,+niin+kuvaa+aktistasi+video+ja+julkaise+täällä,+kokemattomammat+kauhailijat+pääsisivät+niksiesi+myötä+alkuun.
Viimeisenä+toteat+aamen.+Minkälaista+roolia+uskontosi+sitten+esittää+sinun+varmasti+hyvinkin+vilkkaassa+ja+hurjassa+seksielämässäsi?+Odotan+innolla+vastaustasi+nimimerkki+jipijaijee!
PS:+Opettele+hieman+kirjoittamisen+perussääntöjä.
18.10.2016 12:01
Hei+nimimerkki+Ja-häirikkö!
En+ole+näsäviisastelija+ja+sinä+tiedät+sen.+Älä+suotta+yritä+määritellä+minua+tuollaisella+tittelillä+ja+sen+avulla+siirtää+vastuuta+nimimerkiltä+kuppex.+Mikäli+tulee+tänne+kommentoimaan,+niin+ei+se+hävitä+vastuuta+kertoa+mielipidettään+selkeästi+ja+kunnolla+kirjoittaen.+Ehkä+sinä+sitten+kuulut+suttuista+tekstiä+julkaisevien+henkilöiden+klaaniin+kun+haluat+puolustaa+nimimerkkiä+kuppex.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+Ja-häirikkö!
PS:+Olen+ylpeä+siitä,+että+rohkeasti+puolustat+mielestäsi+vääryyttä+ylleen+saavaa+henkilöä.
18.10.2016 11:48
Hei+nimimerkki+kuppex!
Olet+aika+huvittava+tapaus.+Sinun+mielestäsi+raiskaajille+asiallinen+tuomio+olisi+se,+että+heidät+vietäisiin+saunan+taakse+ja+heidän+otsaansa+laitettaisi+nappi.+Kuulehan+nyt+kuppex,+ei+se+vaikuttaisi+asioihin+millään+tavalla.+
Liimattaisiinko+heille+jonkilainen+nappi+otsaan+vai+kiinnitettäisiinkö+se+teipillä?+Olisit+ihmeessä+kertonut+tarkemmin,+nyt+herätit+vain+kysymyksiä.+Minkä+takia+juuri+saunan+taakse?+Sen+jälkeen+kun+raiskaajien+otsaan+olisi+kiinnitetty+jonkinlainen+nappi,+niin+heidät+voisi+saunottaa+ja+puhdistaa+synneistään,+niinkö?
Olet+sinä+aika+epeli,+toivottavasti+et+ole+millään+tasolla+mikään+aktiivinen+poliittinen+toimija.+Sinun+keinosi+ratkaista+ongelmia+ovat+varmasti+varsin+absurdeja.+Rangaista+nyt+raiskauksesta,+kiinnittämällä+saunan+takana+nappi+otsaan.
Kuinka+ratkeaa+talousongelmat?+Syöttämällä+pankkiireille+navettojen+takana+banaaneja,+niinkö?
Nimimerkki+kuppex,+mieti+jatkossa+edes+hieman+ennen+kuin+julkaiset+kommenttisi.+Jos+et+sen+mietinnänkään+jälkeen+ole+saanut+muodostettua+mitään+asiallisempaa+tokaisua,+niin+korjaa+edes+teksti+kirjoitusasu+kunnolliseen+muotoon.
PS:+Hanki+Aapinen,+sillä+pääset+varmasti+alkuun.
18.10.2016 00:40
Hei+nimimerkki+zzddddd!
Hienoa,+että+jaoit+tuon+vinkkisi+meille+lukijoille.+Vaan+olisit+ihmeessä+kertonut+hieman+tarkemmin+tästä+harrastuksestasi.+Taidat+olla+aikamoinen+aloittelija.+Hardcore-tyypit+survovat+varmasti+kiuluja+tai+jopa+kiuaskiviä+anuksiinsa.
Älä+sinä+suotta+projisoi+omia+pelkojasi+muihin.+Se,+että+sinä+et+uskalla+kohdata+itseäsi,+ei+tee+muista+kaappihomoja.+Alkuperäisen+viestin+kirjoittaja+kertoo+avoimesti+kokemuksestaan,+joten+suotta+analysoit+hänet+kaappihomoksi.+Käyttämällä+termiä+runkkari,+yrität+varmasti+epätovoisesti+solvata,+mutta+aika+kesy+meininki+on+sinulla,+anteeksi+vaan.
Vaan+jatka+sinä+ihmeessä+rakkaan+harrastuksesi+parissa+ja+kuvaa+meille+vaikka+seuraavasta+kauhailukokemuksestasi+video.+Voit+linkata+vain+sitä+sitten+jatkossa+ja+kirjoittaa+oheen,+että+tehkää+näin.+Sellainen+säästäisi+valtavasti+voimavarojasi,+kirjoittaminen+kun+ei+vaikuta+olevan+vahvin+alasi.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+zzddddd!
18.10.2016 00:18
Hei+nimimerkki+vvggh!
Alkuperäisen+viestin+kirjoittaja+totesi+laittavansa+mummonsa+pantiksi,+mutta+hienoa+kun+annoit+tämän+mainion+vinkin.+Sinä+olet+varmasti+käyttänyt+useinkin+tätä+kikkaa,+tuskin+sitä+muuten+osaisit+suositella.
Olenkin+ihmetellyt+kauhailijoiden+vaisua+meininkiä+viime+aikoina,+mutta+hienoa,+että+sinä+jaksat+ylväästi+pitää+heidän+lippuaan+korkealla.+Ensi+kerralle+vinkiksi,+että+kannattaa+hieman+opiskella+kirjoittamisen+perussääntöjä,+niin+saat+asiasi+mahdollisimman+selkeästi+informoitua.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+vvggh!
PS:+Kannattaa+jatkossa+kiinnittää+kirjoitusasuun+huomiota,+jotta+keneltäkään+ei+mene+epäselkeän+ulkoasun+vuoksi+sinun+huikeat+kirjoituksesi+ohi.
17.10.2016 23:54
Hei+nimimerkki+Trembn!
Minä+en+tykkää+mansikoista,+mutta+joskus+syön+mansikkahilloa.+Ihan+oikeasti,+lopeta+itsellesi+ja+muille+valehteleminen.+Et+ole+hetero,+mikäli+sinulle+tuottaa+nautintoa+imeä+penistä.+Älä+suotta+yritä+määritellä+itseäsi+minkään+seksuaalisen+suuntautuneisuuden+kastiin+vaan+toteuta+vaan+rohkeasti+itseäsi.+Ihan+turha+sinun+on+nykyaikana+muille+mitään+todistella.+Olet+aikuinen+mies,+joten+kyllä+sinun+tulisi+jo+uskaltaa+ottaa+vastuu+teoistasi+ja+olla+pelkäämättä+tuomioita.
PS:+Mieti+ensi+kerralla+edes+hieman+ennen+kuin+julkaiset+tekstisi.+Kyllä+hävettää+tuollaisen+ruikun+ja+venkoilijan+puolesta.
17.10.2016 00:37
Hei+nimimerkki+ghjjkklll!
Aivan+ensimmäisenä+haluan+ilmoittaa,+että+kiitos+kun+aiheutit+minulle+huvittuneisuuden+tunteen,+nimittäin+nauraminen+on+hyväksi.+Hihittelin+aika+paljon+sinun+kommentillesi.+Ymmärrän+jos+koet+mielipahaa+siitä,+että+sinun+kirjalliset+lahjasi+ovat+niin+heikot+ja+sitten+purat+sen+tällä+tavoin.+Se+on+todella+klassinen+keino+käsitellä+pahaa+mieltä,+projisointi+nimittäin.
Käytän+aikaani+siihen,+että+kirjoitan+kommentteja+tälle+palstalle.+Minä+haluan+käsitellä+asiat+perusteellisesti+ja+vastata+mahdollisimman+tyhjentävästi+minulle+esitettyihin+kysymyksiin.+Se+on+kohteliasta+ja+asiallista+käytöstä.+Sinä+väität,+että+kirjoitukseni+eivät+kiinnosta+ketään.+Vaan+kerrohan,+että+minkä+takia+minulle+on+useampi+henkilö+kommentoinut?+Sinuako+ei+kiinnosta?+Silti+kuitenkin+päätit+vastata+minulle+ja+olet+niinkin+tarkkaan+tekstejäni+tulkinnut,+että+yrität+minua+siteerata.+Huonosti+olet+kuitenkin+perehtynyt+lukemasi+tekstin+sisältöön.+Kävin+kirjoitukseni+läpi,+mutta+en+löytänyt+kohtaa,+jossa+julistaisin+tuolla+tavoin+kuin+sinä+minun+väität+todenneen.+En+löytänyt+kyseistä+ajatusta+edes+eri+muodossa,+joten+mietihän+jatkossa,+että+mitä+väität+kenenkin+kirjoittaneen.
Et+viitsinyt+lukea+pitkää+vuodatustani.+Minkä+takia+sinulla+oli+tarve+ilmoittaa+siitä?+Mikäli+toimintani+ei+kiinnostaisi+sinua,+et+olisi+täällä+sosialisoitumassa+kanssani+vaan+unohtaisit+minut+ja+jatkaisit+elämääsi.+Minua+ei+kiinnosta,+että+onko+vastaamiseni+sinusta+kuin+ilmavaivojen+vapauttamista+tuuleen,+minä+haluan+olla+kohtelias+ja+vastata.+Käytän+paljonkin+aikaani+moniin+hyödyllisiin+asioihin+ja+tämä+on+yksi+niistä.+Minusta+on+valtavan+mukavaa+olla+täällä+ja+keskustella,+se+tuottaa+minulle+nautintoa+elämääni+ja+on+siten+minusta+valtavan+hyödyllistä.
Mielestäsi+minun+ei+tulisi+vastata,+mutta+niin+minä+kuitenkin+teen,+sillä+se+on+kohteliasta.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+ghjjkklll!
PS:+Olipa+taas+varsinainen+projekti+tuo+julkaisusi+analysointi,+se+kun+on+kirjoitusasultaan+melko+suttuista+luettavaa.+Toivottavasti+jonain+päivänä+onnistut+suoltamaan+tekstin,+joka+rakenteeltaan+edes+hieman+muistuttaa+asiallista+kirjoitusta.
16.10.2016 23:33
Moi+nimimerkki+hanskaxx!
Väität,+että+kukaan+ei+ole+koskaan+tuijottanut.+Et+sinä+voi+sitä+tietää,+et+välttämättä+huomaa+jos+joku+sinua+katsoo.+Sen+kyttäämisen+kun+voi+tehdä+varsin+huomaamattomasti.+Et+myöskään+voi+tietää,+että+onko+joku+ihmetellyt.+Ihmiset+voivat+valehdella.+
Sinulla+on+ongelmia+seksuaalisen+itsetuntosi+kanssa+kun+täytyy+erikseen+mainita,+että+olet+hetero.+Kohtaa+vain+rohkeasti+todelliset+himosi+ja+myönnä+totuus.+Ei+se+ole+mitenkään+väärin+jos+sinä+koet+joskus+seksuaalista+himoa+miehiä+kohtaan.+Älä+pelkää+vaan+ota+askel+kohti+uutta+elämää.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+hanskaxx!
PS:+Kiinnitä+jatkossa+huomiota+kirjoitusasuun,+oli+aikamoista+suttua+nyt+nimittäin.
12.10.2016 20:47
Missä+viipyy+löylykauha?+Nimimerkki+hkfkjkfff+ja+muut+luovat+yksilöt+ovat+hoitaneet+kyttäämisen+laiskasti+tai+sitten+he+ovat+kyllästyneet+kauhailuun+ja+keksivät+nyt+suurella+vimmalla+uutta+iskulausetta...+Eiköhän+tänne+pian+joku+nero+iske+tuota+omaperäistä+kikkaa+suosittelemaan.
12.10.2016 20:38
Hei+nimimerkki+Natsikyrpä!
Olen+oikein+kiitollinen+sinulle+vinkistäsi,+mutta+pölynimuri+ei+kiihota+minua+millään+tavalla.+Mikäli+sinä+olet+useinkin+pölynimurilla+tuottanut+itsellesi+seksuaalista+nautintoa,+niin+kerro+ihmeessä+lisää.+Kirjoita+vaikka+eroottinen+novelli+ensimmäisestä+kerrastasi+imurin+kanssa.+Otsikoksi+ehdotan:+Miele,+unohtumaton+nautinto+tai+Kärcher,+järisyttävän+orgasmin+lähettiläs.+Ihan+tosissaan,+uskon,+että+sellaiselle+mielikuvitukselliselle+ja+hieman+erilaiselle+tarinalle+olisi+kysyntää.
Kuten+jo+aeimmin+toin+ilmi,+mikäli+minun+anaaliani+tyydytetään,+niin+hoitakoon+sen+tehtävän+sormet,+kieli,+seksilelut+tai+penis,+jonka+olen+ensin+kunnolla+kovaksi+imenyt.+Sitten+vielä+tuo+mainintasi+siitä,+että+olen+julkihomo.+En+ole+julkihomo+vaan+biseksuaali,+mutta+toki+voit+määritellä+minut+julkihomoksi+ja+ajatella,+että+väitän+olevani+biseksuaali+vain+koska+en+uskalla+myöntää+totuutta.+Ihan+vapaasti+vain+rakas+nimimerkki+Natsikyrpä.+Luo+minusta+juuri+sellainen+mielikuva+ja+määrittele+minut+juuri+sellaiseksi+kuin+haluat,+mikäli+se+tuo+elämääsi+edes+pientä+iloa.+Siitä+vaan!+Olisihan+se+nyt+hienoa+tuottaa+sellaiselle+henkilölle+sisältöä+elämään,+jolla+on+noinkin+luova+nimimerkki+ja+joka+kerrankin+toivottaa+sinne+rektumiin+työnnettäväksi+jotain+muuta+kuin+sitä+ainaista+löylykauhaa.+Itse+asiassa+nyt+kun+tarkemmin+mietin,+niin+voisihan+sitä+kokeilla,+että+kuinka+pölynimuri+hyväilee+penistä.+Kevyellä+imuteholla+voisi+nautinto+olla+varsin+unohtumaton+kokemus.+Kerro+sinä+ihmeessä+jos+tiedät+asiasta+kun+vaikutat+ainakin+tietävän+pölynimurin+käytöstä+anaaliseksin+saralla.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+Natsikyrpä!
PS:+Olet+käsittämättömän+lahjakas+ja+luova+kirjoittaja.
11.10.2016 23:32
Hei+nimimerkki+ghjjkkkl!
Aivan+ensimmäisenä+pahoittelen+sitä,+että+olet+joutunut+odottamaan+vastaustani+näinkin+pitkään.+Myönnän+käyttäytyneeni+huonosti+ja+toimineeni+välinpitämättömästi+sinua+kohtaan.+Toivottavasti+kuitenkin+ymmärrät+elämässäni+olevan+muutakin+sisältöä+kuin+täällä+oleskelu,+joten+siitä+syystä+en+aina+vain+yksinkertaisesti+ehdi+heti+vastaamaan+minulle+osoitettuihin+kommentteihin.
Sitten+asiaan.+En+joutunut+näkemään+kovasti+vaivaa+vastauksieni+eteen.+Vastaaminen+sujui+turhan+helposti+eikä+kirjallinen+kapasiteettini+saanut+kaipaamaani+haastetta.+Olen+todella+otettu+siitä+kuinka,+että+tituleeraat+minua+rakkaaksesi,+se+tuntuu+hyvältä.+Nimittäin+ilman+rakkautta+meillä+ei+ole+mitään.+Aloituksesi+on+ystävällinen+ja+asiallinen+sekä+huokuu+lämpöä.+Siitä+suuret+pisteet.+
Olen+todella+hämmästynyt+siitä,+että+rakkaus+saa+sinut+ärsyyntymään.+Ehkä+sinulla+on+katkeria+muistoja+ja+pettymyksiä+rakkauden+rintamalta+kun+rakkauden+mainitseminen+saa+sinut+pahalle+tuulelle.+Mikäli+asia+on+niin+surullisesti+kuin+tekstisi+antaa+ymmärtää,+toivotan+sinulle+voimia+ja+jaksamista.+Pahoittelen+myös+aiheuttamaani+mielipahaa.+Sitten+tuosta+itserakkaudesta.+En+todellakaan+rakasta+itseäni.+Ajoittain+pidän+itsestäni+hyvinkin+paljon,+mutta+siihen+on+matkaa,+että+voisin+väittää+itseäni+rakastavani.+Olen+heikko+ja+epävarma+ihminen,+jolla+on+vielä+pitkä+tie+edessään+ennen+kuin+on+sinut+itsensä+kanssa,+joten+on+silkkaa+kolmen+pennin+filosofointia+väittää+minua+itserakkaaksi.+Ymmärrän+toki,+että+kun+tulee+hämmentävää+tekstiä+vastaan+eikä+välttämättä+osaa+käsitellä+siitä+aiheutuneita+tunteita+ja+ajatuksia,+niin+ajautuu+tekemään+hutiloituja+analyyseja.+Nyt+tiedät+kuitenkin+totuuden.+Toivottavasti+tämä+selvensi+asioita.
Sitten+tuosta+nuolemisesta.+On+erittäin+hienoa,+että+olet+päässyt+toteuttamaan+itseäsi+jo+kymmeniä+vuosia+tuon+seksuaalisen+aktin+saralla.+Minä+en+valitettavasti+osaa+vastata+siihen,+että+miltä+sivistyneen+ihmisen+vagina+maistuu.+Nimittäin+näkemyksemme+sivistyneestä+ihmisestä+ovat+varmasti+erilaiset.+Toisaalta+en+usko,+että+se+kuinka+hyvin+osaa+kirjoittaa,+korreloi+millään+tavalla+kyseisen+henkilön+sukupuolielimen+aromeihin.+On+varsin+huvittavaa,+että+olet+määritellyt+minut+naispuoliseksi+henkilöksi.+Toisaalta+se+kertoo+ainakin+siitä,+että+olet+lukenut+tekstiäni+tarkasti+ja+paneutunut+siihen+kunnolla.+Olet+oikein+mielikuvan+minusta+jo+luonut,+olen+siis+todella+vaikuttanut+sinuun.+Toivon,+että+jonain+päivänä+pääset+maistamaan+sellaisen+henkilön+emätintä,+jonka+omistaa+mielestäsi+sivistynyt+henkilö.+Sinulla+on+selvästi+kiinnostusta+moisen+toiminnan+harjoittamiseen+ja+olisihan+se+toivottavaa,+että+pääsisit+toteuttamaan+haaveesi.+Suosittelen+hakemaan+seuraa+treffipalstoilta+jos+todella+unelmoit+kielesi+upottamisesta+sivistyksen+viittaa+yllään+kantavan+naisen+pyhimpään.+Kymmenien+vuosien+kokemus+on+varmasti+koulinut+sinusta+oikein+lahjakkaan+lipojan,+joten+eiköhän+seuraa+löydy.
Kiitos+tärkeästä+tehtävästä.+En+kyllä+ihan+ymmärrä,+että+mikä+sen+niin+tärkeäksi+muodosti.+Antamasi+tehtävä+oli+varsin+tylsä.+Piti+etsiä+virheitä,+mutta+ongelma+on+se,+että+jo+pelkkä+kirjoituksesi+on+kokonaisuudessaan+yksi+iso+virhe.+Yksittäiset+virheet+pomppivat+silmille+sirkustaiteilijan+vimmalla.+Suurin+tehtävä,+jonka+tekstisi+antoi,+oli+yritys+saada+siitä+selvää.+Onneksi+pitkällisen+tulkinnan+jälkeen+ymmärsin,+mitä+yrität+kertoa.+Ehkä+juuri+tämä+tekstisi+hyvin+"persoonallinen"+kirjoitusasu+oli+osasyy+siihen+miksi+vastauksessani+hieman+kesti.+Toivottavasti+ymmärrät.+En+nimittäin+halua+vastata+mitään+jos+en+ole+täysin+varma+siitä,+että+mihin+vastaan.+Olisin+pahimmillaan+aiheuttanut+vain+lisää+hämminkiä+jos+olisin+alkanut+turhan+nopeasti+vastaamaan.+Ajatusten+on+syytä+antaa+hieman+hautua+ennen+kuin+päästää+ne+valloilleen.+Sillä+tavoin+kerrottava+asia+on+mitä+oletettavimmin+saavuttanut+selkeän+muodon+ja+ajatus+on+loppuunhiottu+eikä+vain+satunnainen+muodoton+möhkäle.+Täällä+esiintyvien+henkilöiden+kommentit,+jotka+neuvovat+käyttämään+löylykauhaa+seksileluna,+ovat+hyvä+esimerkki+juurikin+tästä+hutiloinnista+ja+ajatusten+hautumattomuudesta.+On+niin+kova+into+sanoa+jotain,+niin+sitten+turvaudutaan+jo+tuohon+puhki+kuluneeseen+fraasiin+eikä+viitsitä+edes+yrittää+päästää+omaa+luovuutta+valloilleen.+
En+aio+tehdä+tekstistäsi+minkäänlaista+erillistä+julkaisua,+jossa+erittelen+siinä+esiintyvät+virheet.+Ikävä+kyllä+en+myöskään+saanut+elämääni+tyydytystä.+Kiitos+kuitenkin+yrityksestä+tarjota+sitä,+se+oli+kaunis+ele.
PS:+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+ghjjkkkl!
11.10.2016 23:06
Hei+taas!
Moi+nimimerkki+rennosti.m!+Toteat+kirjoittamani+tekstin+olevan+korrektia,+se+on+täysin+totta.+Pyrin+olemaan+mahdollisimman+asiallinen,+jotta+kenellekään+ei+tulisi+paha+mieli.+Jokainen+tulkitsee+tavallaan,+sinä+löysit+kirjoituksistani+ylimielisen+sävyn.+Hämmentävää,+en+nimittäin+koe+olevani+tai+yritä+olla+parempi+kuin+muut.+Tosin+tiedän,+että+osaan+kirjoittaa+kunnolla+ja+hyvin,+mutta+en+sitä+ole+missään+kohtaa+mainostanut.+Olen+ainoastaan+kehoittanut+muita+kiinnittämään+huomiota+tekstiensä+ulkoasuun.+Olen+ylpeä+itsestäni+tuon+suoltamasi+mairittelun+jälkeen.+Olen+onnistunut+tekemään+ennätyksen+hyvin+pienellä+panostuksella.+Aivan+mahtavaa!
On+paljon+mahdollista,+että+minulla+on+jonkinlainen+vakava+luonnehäiriö.+On+myös+hyvin+paljon+mahdollista,+että+olen+vain+kirjoittamisen+suhteen+tarkka+henkilö,+joka+saa+toiminnallaan+muut+helposti+närkästymään.+Mistä+sitä+tietää?+On+hyvin+surullista+jos+muutaman+kommenttini+perusteella+teet+minusta+noin+tarkan+analyysin,+sillä+voit+olla+täysin+väärässä.+On+mahdollista,+että+jos+tapaisimme,+viihtyisimme+todella+hyvin+ja+löytäisimme+heti+yhteisen+sävelen.+Maailma+on+nimittäin+varsin+yllätyksellinen+paikka.+Tiedän+kuitenkin,+että+sinulla+ei+ole+pyrkimystä+loukata+minua+vaan+tuoda+analyysisi+ilmi+ja+määritellä+minua+ihmisenä.+Sellainen+on+ihan+erilaista+touhua+kuin+ihmisen+systemaattinen+solvaaminen,+jota+ikävä+kyllä+jotkut+tälläkin+palstalla+hyvin+aktiivisesti+harjoittavat.+Kiitos+kun+pysyt+asiallisella+linjalla.+Hyvä+esimerkki+epäasiallisuudesta+on+nimimerkki+Juliet.H.R.C.+Hän+väitti,+että+kukaan+ei+ole+kiinnostunut+kommenteistani+ulosteen+vertaa.+Hän+myös+totesi+kommenttini+aivopieruiksi.+Tuollainen+käytös+on+hyvin+ikävää+ja+rumaa.+Annan+sen+kuitenkin+anteeksi,+sillä+en+tähän+mennessä+tiedä+kyseisen+nimimerkin+takaa+löytyvästä+henkilöstä+muuta+kuin,+että+hänellä+on+kirjoittamisen+suhteen+vaikeuksia+ja,+että+hän+suivaantuu+helposti.+En+voi+tietää+millaisen+elämän+hän+on+elänyt+ja+kuinka+se+hänen+yleiseen+käytökseensä+vaikuttaa.+Ei+ole+syytä+alkaa+analysoimaan+liiaksi+ketään,+jota+ei+kunnolla+tunne.+Vaan+onhan+sekin+aika+suhteellista,+että+voiko+ketään+ikinä+kunnolla+tuntea+kun+itsensäkin+kanssa+joutuu+sen+verran+paljon+neuvottelemaan.+Nämä+ovat+monimutkaisia+ja+kiinnostavia+kysymyksiä.+Älä+hätäile+nimimerkki+rennosti.m.+En+ole+ryhtymässä+minkäänlaisiin+toimenpiteisiin+vaan+jatkan+elämääni+kuten+ennenkin.+Kiitos+neuvoista.
Olen+kiitollinen+siitä,+että+pyrit+avustamaan+minua+kirjoittamisen+suhteen.+Tuo+on+juuri+sitä+hienoa+lähimmäisestä+välittämistä,+josta+aiemmin+mainitsin.+Harmi+vaan,+että+nyt+olen+hieman+hukassa.+Olisit+ihmeessä+liittänyt+kommenttiisi+muutaman+esimerkin,+jossa+pilkutus+mielestäsi+oli+väärin.+
Kiitos+kun+antaudut+suutelemaan+eleganttia+sukupuolielintäni,+se+on+oikein+kaunis+ele.+Kiitos+myös+hyvän+syksyn+toivotuksesta.+Kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+rennosti.m!
PS:+Arvostan+sinua+ja+toimintaasi.
Hei+nimimerkki+opettajaa!+Rakkaus+on+yksi+tärkeimpiä+asioita+maailmassa+ja+elämässä,+joten+toki+pyrin+sitä+kykyjeni+mukaan+ympärilleni+levittämään.+Mielenkiintoinen+tuo+viittaus+Jeesukseen.+En+koe+olevani+minkäänlainen+sanansaattaja.+Mikäli+minut+joku+verrastaa+Jeesukseen,+en+koe+sitä+mitenkään+mairittelevana+asiana.+Minun+näkemykseni+ja+uskomukseni+mukaan+Jeesus+oli+ylensyövä+ja+irstaileva+alkoholisti,+joka+ei+todellisen+paikan+tullen+kyennyt+mihinkään+muuhun+kuin+totalitaaliseen+antautumiseen+ja+alistuneena+itkemiseen.+En+millään+lailla+haluaisi+tulla+verratuksi+tuohon+viiden+pennin+David+Copperfieldiin.+
Kyllä+sinulle+varmasti+olisi+mahdollista+jossain+vaiheessa+elämääsi+ja+jossain+päin+maailmaa+nuolla+sivistyneen+ihmisen+vaginaa.+Vaan+minä+en+tule+olemaan+se+henkilö,+joka+tuon+teon+sinulle+mahdollistaa.+Mitä+tuohon+Aapisen+opiskelemiseen+tulee,+niin+opiskele+sitä+ihan+itseksesi+vaan.+Minä+en+kyseistä+opusta+enää+tarvitse,+joten+ei+ole+intoa+kyseistä+kirjaa+lueskella.+Opetuskaan+ei+ole+sellaista+hommaa,+joka+minua+kiinnostaisi,+joten+valitettavasti+minusta+ei+ole+sinulle+mitään+hyötyä.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+opettajaa!
PS:+Toivottavasti+toiveesi+jonain+päivänä+toteutuu.
05.10.2016 23:00
Hienoa,+että+onnistun+tuomaan+iloisia+hetkiä+elämääsi.+Nauraminen+on+aina+hyväksi.+Hyvää+syksyä+ja+kiitos+palautteestasi+nimimerkki+hohoijaasentään.
05.10.2016 22:23
Moi+nimimerkki+zzssedf!+En+ole+kaappihomo+vaan+avoimesti+biseksuaali.+Kiitos+mielenkiintoisesta+vinkistä,+mutta+en+aio+laittaa+anaaliini+löylykauhaa.+Mikäli+minun+anukseeni+jotain+työntyy,+niin+olkoon+se+penis,+jonka+olen+ensin+kunnolla+kovaksi+imenyt.+Vaihtoehtoisesti+olen+valmis+myös+vastaanottamaan+sormilla,+kielellä+sekä+erinäisillä+seksileluilla+tuotettua+nautintoa.+Kiitos+kuitenkin+vinkistä,+se+oli+kaunis+ele.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+zzssedf!
PS:+Suosittelen+sinua+hiomaan+kirjallisia+taitojasi.+Uskon+nimittäin,+että+tarkoituksesi+oli+viestittää,+että+minun+tulisi+työntää+löylykauha+rektumiini.+Siinä+tapauksessa+oikea+muoto+olisi+ollut:+Työnnä+löylykauha+perseeseesi,+kaappihomo.
05.10.2016 22:21
6 / 9