Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Merlin_72
profiilit
Merlin_72
Merlin_72
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
175
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei+nimimerkki+Aapineneiainaauta!+Ymmärrän,+että+suivaannuit+julkaisuistani.+On+hyvin+harmittavaista+lukea,+että+muutama+satunnainen+kommenttini+on+saanut+sinut+noin+kurjistumaan.+Tarkoituksenani+ei+ollut+kenenkään+mieltä+pahoittaa.+Vaan+pyydän+syvästi+anteeksi,+mikäli+oikeasti+osuin+herkkään+kohtaan+ja+sain+sinut+mielipahaa+tuntemaan.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+nimimerkki+Aapineneiainaauta.
PS:+Oli+kauniisti+ajateltu+tuo,+että+suosittelet+minua+etsimään+iltapuhteena+kaikki+virheet.+Se+oli+varsin+mielekästä+hommaa+ja+tuotti+onnekseni+tulosta.+Voin+tehdä+niistä+sinulle+vielä+erikseen+listan+jos+oikein+kauniisti+pyydät.
05.10.2016 00:03
Hei+nimimerkki+bröötttt!+En+työnnä+anaaliini+löylykauhaa,+sellainen+ei+kuulu+seksuaalisiin+mieltymyksiini.+Mikäli+sinua+kauhailu+innostaa,+niin+jatka+vaan+moista+harrastusta.+Olen+biseksuaali+ja+tykkään+kyllä+saada+anaaliini+penistä,+sormia,+kieltä+tai+jonkilaista+seksilelua,+mutta+löylykauha+ei+kiihota+millään+tavalla.+Käytän+sitä+ainoastaan+veden+heittämiseen+kiukaalle.+Sitten+tämä+käyttämäsi+termi+sontatykki,+mitä+yrität+sillä+sanoa?+Viittaatko+tykillä+penikseeni,+joka+olisi+anaaliseksin+jälijiltä+ulosteessa+ja+siksi+sitä+tulisi+kutsua+sontatykiksi.+Mikäli+näin+on,+niin+sepä+oli+vallan+omaperäisesti+keksitty.+Tykki+on+on+näyttävä+ja+ylväs+ja+mikäli+viittaat+moisella+laitteella+penikseeni,+niin+otan+sen+kohteliaisuutena.+Vaan+kertaakaan+ei+ole+peniksessäni+anaaliseksin+jäljiltä+ulostetta+ollut,+mutta+oli+niin+näppäräsi+keksitty+tuo+termisi,+että+voinen+ottaa+sen+ihan+hyvin+vastaan+ja+kantaa+ylpeänä+kyseistä+titteliä.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+bröötttt!
PS:+Olisin+oikein+mielissäni+jos+selventäisit+ja+avaisit+kommenttiasi,+se+nimittäin+herätti+kysymyksiä.
04.10.2016 23:37
Hei+taas!
Aivan+ensimmäisenä+haluan+lähettää+terveiseni+sinulle+nimimerkki+rennosti.m.+Ymmärrän,+että+koet+toimintani+hämmentäväksi+tällä+kirjoitusasultaan+epäselvien+ja+alkeellisimmatkin+säännöt+usein+unhoittavien+tekstien+aikakaudella.+Kirjoitukseni+ei+ollut+vuodatus.+Se+oli+julkaisu,+jossa+käsittelin+erikseen+jokaisen+minulle+osoitetun+kommentin.+Minusta+toiselle+kommentoiminen+on+pyrkimys+vuorovaikutukseen+ja+nyt+sitä+syntyi.+On+hyvien+tapojen+mukaista+vastata+ja+sen+minä+tein.+Vaan+hienoa+silti,+että+aloit+tekstiäni+niinkin+tarkasti+tulkitsemaan,+että+sen+oikein+ironiseksi+määrittelit.+Hyvää+työtä+nimimerkki+rennosti.m.+Oikein+kunnolla+olet+selvästi+perehtynyt+lukemasi+tekstin+sisältöön.+
Minusta+on+hyvin+omituista,+että+ihmettelet+voiko+toimintani+olla+totta.+En+tehnyt+mitään+muuta+kuin+vastannut+perusteellisesti+minulle+osoitettuihin+kommenteihin+ja+toivottanut+kaikkea+hyvää+ja+oikein+ihanaa+syksyä+kaikille,+sekä+suositellut+osaa+porukasta+hankkimaan+Aapisen,+jotta+voivat+opetella+kirjoittamaan+kunnolla.+Siinä+kaikki.+Olet+varmasti+elänyt+hyvin+erilaisen+elämän+kuin+minä,+kun+ihmettelet+hyviä+käytöstapoja,+joita+juuri+noudatin.
Minua+ei+vaivaa+mikään+sellainen+seikka,+jonka+oletan+sinun+uskovan+minua+vaivaavan.+Oletettavimmin+ajattelet+mielenterveydessäni+olevan+vikaa,+ei+suinkaan.+Toisaalta+mistä+sitä+tietää,+mielenterveys+on+varsin+suhteellinen+käsite.+Kuitenkaan+tähän+mennessä+en+yhdeltäkään+lääkäriltä+ole+saanut+lausuntoa,+jossa+minut+todettaisiin+mieleltäni+sairaaksi.+Yksinkertaisesti+törmäsin+tekstiin,+jonka+kirjoitusasussa+oli+korjaamista.+Huomautin+siitä+täysin+asiallisesti,+siinä+kaikki.+Mikäli+sinulle+tuottaa+iloa,+että+saat+määritellä+jonkin+minua+vaivaavan,+niin+siitä+vaan,+olkaa+hyvä.+Voidaan+sopia+minun+olevan+vakavasti+mieleltäni+sairas+häirikkö,+jonka+ainoa+sosiaalinen+kanava+on+internetin+keskustelupalsta.+En+halua+haastaa+riitaa+tai+aiheuttaa+kenellekään+mielipahaa,+joten+en+ymmärrä+miksi+minulle+suivaannuttiin.+Kiitos+kuitenkin+siitä,+että+annat+minulle+hienon+tittelin.+Onhan+se+mahtavaa+kun+onnistuu+tekemään+ennätyksen+noin+pienellä+panoksella.+Ymmärrän+todella+hyvin,+että+et+muuten+olisi+uskonut+kuin+näkemällä,+sillä+onhan+käytökseni+varsin+poikkeuksellista,+suorastaan+ennennäkemätöntä.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+rennosti.m!
PS:+Olet+selvästi+analyyttinen+ja+asioita+syvästi+pohtiva+henkilö,+joka+ymmärtää+kyseenalaistamisen+merkityksen.+Jatka+vain+samalla+tyylillä+ja+puolusta+aina+urheasti+niitä,+jotka+mielestäsi+joutuvat+vääryyttä+kokemaan.
Moi+nimimerkki+fhjkklll!+Ikävää,+että+kirjoituksesi+on+niin+epäselvä.+Sitä+on+sen+vuoksi+hankala+tulkita.+Epäselvä+kirjoitusasu+luo+helposti+mielikuvan+häiriköstä+tai+muusta+vastaavasta+räpeltäjästä,+joka+pyrkii+vain+tuottamaan+hämminkiä+meneillään+olevaan+keskusteluun.+Vastaan+kuitenkin+tietysti+kykyjeni+mukaan+sinullekin,+sillä+se+on+kohteliasta.+
Ensimmäinen+asia.+Minun+muut+taitoni+ovat+sinun+mukaasi+aivan+retuperällä.+Kerro+ihmeessä+lisää.+Mikäli+viittaat+käytöstapoihini,+niin+ne+ovat+erittäin+hyvässä+kunnossa,+kuten+aiemmista+teksteistäni+käy+ilmi.+Vaan+jos+olet+eri+mieltä,+niin+avaa+kunnolla+mietteitäsi.+Olen+todella+kiinnostunut+näkemyksistäsi+fhjkklll.
Toinen+asia.+Olen+kyllä+ahkera+masturboija,+mutta+oma+käteni+ei+ole+ainoa+seksuaalinen+kokemukseni.+Olen+niinkin+onnellisessa+asemassa,+että+olen+saanut+kokeilla+jopa+molempia+sukupuolen+edustajia+seksin+rintamalla.+Silloin+tällöin+olen+kyllä+seksuaalisesti+turhautunut,+myönnän+sen+täysin+avoimesti.+Usein+haaveilen+sellaisista+seksuaalisista+kokemuksista,+joiden+tiedän+jäävän+pelkiksi+haaveiksi.+Kas+näin,+siinä+vastaus+näihin+seksiasioihin+liittyen.+
Kolmas+asia.+Yksinäisyyteen+liittyen+voin+todeta,+että+en+ole+onneksi+yksinäinen.+Silti+uskon,+että+olisin+onnellisempi+jos+minulla+olisi+useampi+kunnollinen+ystävä+kuin+tällä+hetkellä.+
Neljäs+asia.+Onko+minulla+paha+olo?+Kyllä,+minulla+on+hyvin+usein+todella+tuskainen+ja+paha+olo,+johtuen+siitä+millaisessa+maailmassa+elän.+Onneksi+osaan+kuitenkin+käsitellä+tunteitani+muulla+tavoin+kuin+kiukuttelemalla+ja+häiriköimällä+netissä,+joten+en+ihan+ymmärrä+mistä+analyysisi+kumpuaa.+
Viides+asia.+Käsket+minua+lopettamaan+jatkuvan+masturboimisen.+En+masturboi+jatkuvasti,+vaikka+usein+kylläkin,+joten+sikäli+käskysi+on+täysin+turha.+Lopuksi+haluan+toivottaa+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+fhjkklll!
PS:+Oli+hyvin+hankalaa+tulkita+tekstiäsi.+Onneksi+kuitenkin+sain+siitä+selvää+ja+pystyin+vastaamaan.+Nimittäin+silloin+kun+kysytään,+niin+kuuluu+vastata+ja+minä+haluan+noudattaa+hyviä+tapoja.+Hanki+Aapinen,+sen+avulla+voit+opetella+kirjoittamaan+kunnolla.
04.10.2016 22:30
Hei+äölllkkjjhhgfd!+Mitä+yrität+sanoa?+En+valitettavasti+saa+kunnolla+selvää,+suttuisen+kirjoitusasun+vuoksi.+Yritätkö+kommentillasi+viitata+siihen,+että+minun+tulisi+hankkia+kirja+nimeltä+Perseeseen+Aapinen?+Jos+näin+on,+niin+kerro+ihmeessä+mistä+voin+hankkia+kyseisen+teoksen.+Sieltä+varmasti+löytyisi+vastaukset+näihin+moniin+mieltäni+askarruttaviin+kysymyksiin,+joita+olen+kauhailijoille+esittänyt+useaan+otteeseen.+Mikäli+kommentillasi+purit+vain+pahaa+oloasi+ja+yritit+loukata+minua,+niin+toivotan+voimia+ja+jaksamista.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+rakas+äölllkkjjhhgfd!
PS:+Suosittelen+tekemään+opuksen,+jossa+käsitellään+kauhailua+ja+sen+historiaa+useasta+eri+näkökulmasta.+Sellaiselle+kirjallisuuden+helmelle+olisi+varmasti+kysyntää.+Jos+todella+innostut+aiheesta+kirjan+tekemään,+niin+suosittelen+kuitenkin+sitä+ennen+opettelemaan+kirjoittamisen+alkeet.
04.10.2016 15:37
Hei+sinulle+nimimerkki+kauharules!+Hienoa,+että+puolustat+kauhailijoita+ja+pyrit+pitämään+heidän+lippuaan+korkealla.+Vaan+minä+en+mesoa+ollenkaan,+ihan+asiallisesti+vain+lähetän+terveiseni+kauhailijoille+ja+siinä+samassa+yritän+luoda+keskustelua+heidän+kanssaan.+Mikäli+jollain+on+niinkin+vilkas+mielikuvitus,+että+se+johdattaa+henkilön+käyttämään+löylykauhaa+seksileluna,+niin+tietenkin+kysyn+asiaan+tarkennusta.+Ymmärrän+kyllä+kovan+fanituksesi+kauhailijoita+kohtaan,+ovathan+he+käsittämättömän+luovaa+porukkaa.+Ikävää+vain+kun+he+eivät+hyödynnä+taitojaan+laajemmin.+Mikäli+kauhailemaan+ryhtyy,+olisi+kunniallista+kantaa+siitä+täysi+vastuu.+No+jaa,+ehkä+kauhailijoilla+on+vain+niin+kiire+muille+tatameille+julkaisemaan+klassista+tokaisuaan,+että+eivät+ehdi+ikinä+kunnollista+ja+selkeää+julkaisua+suoltaa.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+rakas+kauharules!
PS:+Opettele+kirjoittamaan.+Hanki+Aapinen,+sillä+pääset+varmasti+alkuun.
04.10.2016 14:10
Hei+vinkvinkvink!+Oletko+useinkin+työntänyt+huumorintajuttoman+kaappihomon+anaaliin+löylykauhan+ja+saanut+sillä+keinolla+tämän+huumorintajuiseksi?+Vai+harmittaako+sinua,+että+kauhailijoiden+sanomaa+yritetään+sabotoida?+Pahoittuuko+mielesi+kun+joudut+lukemaan+kauhailijalle+suunnatun+vastakommentin,+joka+todistaa+tämän+kirjallisen+lahjattomuuden+vai+mikä+harmittaa?+Onko+tosiaan+niin,+että+sillä+tavoin+mielesi+rauhoittuisi+ja+voisit+kokea+saaneesi+oikeutta+jos+voisit+survaista+löylykauhan+sellaisen+henkilön+anukseen,+josta+et+pidä+tai+joka+on+mielestäsi+väärässä+tai+ei+omaa+huumorintajua?+Silläkö+tavoin+sinä+ratkot+ongelmia,+työntelemällä+löylykauhoja+ihmisten+anuksiin?
Kun+otat+kauhailun+puheeksi,+niin+ottaisit+sitten+kunnolla.+Millainen+kauha+olisi+paras?+Minkälaista+muotoa+ja+materiaalia+tulisi+suosia?+Ja+tosiaan,+se+kaappihomous.+Anaaliseksi+ei+tule+loppumaan+vaikka+te+kauhailijat+kuinka+kiukuttelisitte+ja+sitä+homojen+harrastukseksi+julistaisitte.+
Tuosta+huumorintajuttomuudesta+on+typerää+puhua,+sillä+se+on+suhteellista.+Monet+kertomani+vitsit+ovat+saaneet+osan+ihmisistä+nauramaan+kun+taas+osa+on+ollut+naama+happamana,+joten+mietihän+hieman+mitä+kirjoitat.+Onhan+se+huvittava+ajatus,+että+kun+menen+viikonloppuna+taloyhtiön+saunaan,+niin+naapurini+siellä+dippaisi+löylykauhaa+rektumiinsa+kiljuen+nautinnosta+kuinka+tekee+hyvää.+Onhan+se+kieltämättä+varsin+hauska+mielikuva.+Vaan+jos+haluaa+kyseisestä+aiheesta+tehdä+huumoria,+niin+suosittelen+kertomaan+aiheesta+tarinan+tai+vitsin.+Kokeneimmat+ja+kirjallisesti+lahjakkaimmat+kauhailijat+voisivat+kirjoittaa+jopa+näytelmän+tai+elokuvakäsikirjoituksen+aiheesta.+Kaikkea+hyvää+ja+oikein+ihanaa+syksyä+sinulle+rakas+vinkvinkvink!
PS:+Mikäli+koet+suurta+tuskaa+siitä,+että+olet+kirjoittamisen+suhteen+surkea+räpeltäjä,+toivotan+voimia+ja+jaksamista!+Ymmärrän+kyllä,+että+joillekin+hyvänä+pahan+mielen+käsittelykanavana+toimii+kiukuttelu+internettiin.
04.10.2016 11:46
Voi+sinua+pikku+xxffg.+Ymmärrän+pyrkimyksesi,+mutta+valitettavasti+anaaliseksi+heteroiden+keskuudessa+ei+tule+katoamaan+vaikka+sinä+kuinka+kiukuttelisit+ja+sitä+homojen+touhuksi+määrittelisit.+Unohda+ruikuttaminen+ja+keskitä+tuo+energiasi+johonkin+todelliseen+ja+tuottavaan.+Ihan+vinkki+vain.+Kaikkea+hyvää+ja+oikein+ihanaa+syksyä+sinulle+rakas+xxffg!
PS:+Mihin+unohtui+löylykauha?
03.10.2016 23:06
Minkä+ihmeen+takia+suosittelet+löylykauhaa+anukseen?+Oletko+itse+useinkin+käyttänyt+löylykauhaa+seksileluna+ja+saanut+siitä+suurta+nautintoa+vai+minkä+ihmeen+takia+kirjoitit+tämän+vinkkisi+tänne?+Olisit+nyt+edes+hieman+avannut,+että+millaisella+kauhalla+kannattaa+lähteä+liikkeelle.+Minkä+mallinen+ja+mistä+materiaalista+tehty+kauha+on+paras+tuomaan+nautintoa+anaaliseksin+rintamalla?
Vaan+miksi+toteat+nimimerkin+CeCeBang+olevan+kaapihomo?+Onko+hän+maininnut+sukupuoltaan,+ei+ole.+Yritätkö+epämääräisesti+viitata+siihen,+että+anaaliseksi+on+vain+homoseksuaalien+hommaa?+Odotan+innolla+vastaustasi.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+rakas+cccfgg!
PS:+Mietihän+hieman+jatkossa+julkaisujasi+pikku+cccfgg,+eri+asia+on+tietenkin,+mikäli+sinulla+ei+ole+muuta+elämää+kuin+häiriköidä+internetissä.+Jos+se+on+totuus,+että+olet+surullinen+tapaus,+joka+ei+uskalla+kohdata+ongelmiaan+ja+hakea+apua+vaan+purkaa+pahan+olonsa+tällaisella+vajaaälyisellä+kauhailulla,+niin+toivotan+sinulle+voimia+ja+jaksamista!
03.10.2016 22:54
Jestas+sentään!+Nyt+on+hurjaa+ja+oikeasti+jo+todella+raju+meininki+valloillaan.+Ihan+niinkin+rajusti+päätti+pikku+cxxffg+todeta,+että+sekasikiö.+Onneksi+olkoon+cxxffg,+olet+käsittämättömän+lahjakas+ja+luova+kirjoittaja.+Nyt+ovat+varmasti+kauhailijat+sinusta+todella+ylpeitä+kun+hieman+rikoit+perinteisen+kauhakommentin+rakennetta+ja+loit+täysin+uutta+materiaalia.+Vai+onkohan+sellainen+sallittua?+Toivottavasti+kukaan+kauhalijoiden+klaanista+ei+ala+nyt+hyljeksimään+sinua+erityisten+kirjoituslahjojesi+vuoksi+ja+väitä,+että+et+ole+enää+tervetullut+porukkaan+kun+rupesit+sooloilemaan+etkä+pidättäytynyt+perusrepliikissä.+Tuo+kaappihomo+on+aivan+todella+hyvä+lisäys+aina,+siinä+on+särmää+ja+nokkeluutta.+Onhan+se+nyt+hurja+loukkaus+jos+joku+sinut+homoksi+toteaa.+Mikä+sen+kamalampaa?+Elämmehän+sentään+2010-luvulla,+eli+ajassa,+jossa+homous+ei+ole+millään+lailla+hyväksyttyä+minkään+tahon+suunnasta.+Sehän+on+suorastaan+rikos+olla+homo,+joten+onhan+se+suurimpia+loukkauksia,+että+tulee+kutsutuksi+homoksi.+Ajatella,+kuinka+mies+voi+toista+miestä+himoita,+jestas+sentään!+
Ei+kun+ihan+tosissaan+cxxffg,+avutonta+räpellystä.+Voit+jälleen+kerran+todeta+epäonnistuneesi.+Mitä+jos+henkilö,+jonka+toteat+kaappihomoksi,+vastaa+olevansa+sellainen+ja+kertoo,+että+olet+onnistunut+analyysissasi+eikä+pahoitakaan+mieltään.+Vetäydytkö+sitten+pois+taisteluareenalta+itkien,+että+solvauksesi+ei+onnistunutkaan?+Niinpä,+yrittäisit+edes+pikku+cxxffg.+
Pakko+vielä+mainita,+että+tuo+sekasikiö+on+kyllä+kiinnostavinta+pitkään+aikaan.+Ikävää,+että+jätit+hyödyntämättä+lahjasi+suurempaan+tuotokseen.+Sinulta+olisi+varmasti+syntynyt+todella+omaperäistä+ja+mielenkiintoista+luettavaa,+mutta+aina+ei+voi+saada+mitä+haluaa,+ei+edes+löylykauhaa+anaaliinsa,+eikö+niin?+Kerrohan+oikein+tarkasti+rakas+cxxffg,+että+mistä+sinä+keksit+tämän+niin+mairittelevan+termin+kuin+sekasikiö?+Se+nimittäin+on+varsin+ihanasti+sanottu,+että+haluaisin+tietää+tarinaa+sen+synnystä.
PS:+Vai+yrititkö+sinä+kertoa+omista+seksuaalisista+mieltymyksistäsi?+Mikäli+näin+on,+niin+kiitos+vaan+kun+jaat+ajatuksiasi.+Hieman+vain+ihmettelen,+että+miksi+osoitit+kommenttisi+juuri+minulle.+Kaikesta+huolimatta,+kaikkea+hyvää+ja+oikein+ihanaa+syksyä+sinulle,+pikku+cxxffg!
PPS:+Mikäli+sinulla+on+vain+paha+olla,+niin+suosittelen+ammattiapua.+Kun+uskaltaa+kohdata+todellisen+itsensä+ja+ongelmansa,+on+jo+askeleen+lähempänä+uutta+ja+parempaa+elämää.
03.10.2016 22:46
Hei+kaikille!+
Ensimmäisenä+haluan+sanoa+terveiseni+nimimerkille+rennosti.m.+En+ole+ollut+millään+tavalla+törkeä+vaan+täysin+asiallinen.+Juliet.H.R.C+kirjoitti+väärin+ja+minä+vain+huomautin+asiasta.+Sehän+oli+kohteliasta,+etenkin+jatkoa+ajatellen.+Silloin+kun+kirjoittaa+selkeää+tekstiä,+on+sitä+lukijoiden+huomattavasti+mukavampaa+lukea+ja+helpompi+tulkita+kuin+silloin+jos+siinä+on+virheitä.+Juliet.H.R.C+saisi+olla+suorastaan+kiitollinen,+että+huomautin+hänen+virheestään.+Näin+ollen+hän+voi+jatkossa+kiinnittää+selkeään+ja+kunnolliseen+kirjoitusasuun+huomiota.+Vaikka+sisältö+olisi+täysin+fiksua,+se+menee+ohi+jos+teksti+ei+ole+selkeää.+Totesit,+että+netissä+ei+ole+tapana+pienistä+kirjoitusvirheistä+huomautella.+Minulla+ei+ole+minkäänlaista+kiinnostusta+sen+suhteen,+että+onko+se+tapana+vai+ei.+Tämä+on+minun+tapani+ja+sen+mukaan+elän.+Ikävää+jos+siitä+joku+loukkaantuu,+tarkoitukseni+ei+ollut+mitenkään+paha.+Kaikkea+hyvää+ja+oikein+ihanaa+syksyä+sinulle+rakas+rennosti.m!
PS:+Olen+ylpeä+siitä+kuinka+puolustat+urheasti+henkilöä,+joka+on+mielestäsi+kokenut+vääryyttä.+Hienosti+toimittu!
Hei+sinulle+ghghjjj!+Ei+minun+elämäni+ole+tylsää,+törmäsin+vain+kirjoitusvirheeseen,+joka+aiheutti+minussa+närkästystä+ja+päätin+huomauttaa+siitä,+siinä+kaikki.+Se,+että+en+pidä+siitä+kuinka+ihmiset+eivät+osaa+kirjoittaa+ei+korreloi+sieluni+kokoon.+Vaan+mikäli+se+sinulle+onnea+tuottaa+ja+ihmistuntijan+kruunun+päähäsi+muodostaa,+pikku+ghghjjj,+niin+voin+todeta+olevani+ahdasmielinen+ja+kaikesta+nipottava+tylsimys.+Kas+näin,+nyt+olet+toivottavasti+tyytyväinen.+En+valitettavasti+osaa+vastata+kysymykseesi+siitä,+että+mistä+näitä+minun+kaltaisiani+oikein+sikiää.+Toivottavasti+tämä+kysymyksesi+ei+aivan+hajalle+sieluasi+riivi,+se+olisi+varsin+surullista.+Sinullekin+selvennyksenä,+en+tarkoittanut+mitään+pahaa,+totesin+vain+faktat.+Kaikkea+hyvää+ja+oikein+ihanaa+syksyä+sinulle+rakas+ghghjjj!
PS:+Hanki+Aapinen,+sillä+pääset+alkuun+kunnollisen+kirjoittamisen+suhteen.
Sitten+sinä,+rakas+Juliet.H.R.C!+Minä+kysyin+sinulta,+että+oletko+skitsofreenikko,+sillä+annoit+alkuperäisellä+kommentillasi+viittauksen+siihen+suuntaan.+Minä+en+tiedä+kuinka+säälittävä+pitää+olla,+jotta+viitsii+trollata+täällä.+Sitä+neuvon+kysymään+heiltä,+jotka+suosittelevat+työntämään+löylykauhan+anaaliin.+Varsin+huvittavaa,+että+puhut+tänne+kirjoittamisen+olevan+säälittävää,+mutta+silti+itse+harjoitat+sitä,+vieläpä+niinkin+innoissasi,+että+kirjoitusasuun+et+ehdi+huomiota+kiinnittää.+Vaan+on+todella+ihanaa+kuinka+innokas+olet+neuvomaan+ihmisiä,+se+on+oikein+urheaa+ja+vastuullista+käytöstä.+Sellaista+lähimmäisestä+välittämistä,+jota+tarvitaan+enemmän+tähän+synkkään+maailmaan.+En+vastaa+sinulle+mitään+nokkelaa,+sillä+en+halua,+että+pahoitat+mieltäsi+enempää.+Se+voisi+olla+turhan+rankka+kokemus.+Ihan+vain+kuittaan+nuo+sinun+kommenttisi+analysoiduiksi,+siinä+kaikki.+Sitäpaitsi+vastaamatta+jättäminen+on+epäkohteliasta.+No+jaa,+sinähän+sen+tiedät.+
PS:+Totesit,+että+et+aio+jatkaa+tätä+epäkiinnostavaa+debattia+pidemmälle.+Ihan+sen+verran+kuitenkin+sinua+kiinnosti+tulla+täällä+piipahtamaan,+että+saat+määriteltyä+vielä+kysymykseni+epäkiinnostaviksi.+Suosittelet+minulle+myös+menemistä+muualle+päästelemään+aivopierujani.+Kuulehan+nyt+rakas+Juliet.H.C.R,+yhtäkään+aivopierua+en+ole+päästänyt,+toisin+kuin+sinä+joka+päätit+lähteä+solvauslinjalle.+Se+on+toki+ymmärrettävää+jos+ei+ole+kykyä+prosessoida+omaa+kiukkuaan+muulla+tavoin+kuin+projisoimalla+sitä+muihin+ja+puhumalla+heille+rumia.+Annan+sinulle+täyden+tukeni+ja+ymmärrän+syvästi+tuskaisaa+oloasi,+jota+podet.
Hei+vielä+sinullekin+Panomies__!+Olen+sinun+mielestäsi+ns.+pilkunnussija.+Valitettavasti+analyysisi+on+väärä.+Minä+en+vain+tykkää+epäselvästä+tekstistä,+siinä+kaikki.+Alatyylinen+viittauksesi+on+täysin+turha.+Sillä+ei+ole+mitään+funktionaalisuutta+tähän+keskusteluun.+Vaan+mikäli+haluat+minut+seksuaalisesti+turhautuneeksi+ja+puutteessa+eläväksi+analysoida,+niin+hyvä+on.+Toivottavasti+sinulla+on+hyvä+mielikuvitus,+jonka+avulla+voit+koska+tahansa+kuvitella+minut+epämiellyttävään+asuntooni,+suruani+ulvoen+masturboimaan+kunnes+lauettuani+huudan+äidilleni,+että+tuo+lisää+mehua+ja+keksejä.+Kaikkea+hyvää+ja+oikein+ihanaa+syksyä+sinulle+rakas+Panomies__!
Vielä+kauniiksi+lopuksi+haluan+lähettää+terveiseni+sinulle+rakas+Juliet.H.C.R!+Huvittavaa,+todella+huvittavaa,+minä+voin+vain+todeta.+Minä+pelkästään+mainitsin+sinulle,+että+opettele+kirjoittamaan.+Vaan+mikä+myrsky+siitä+syntyikään.+Kukaan+ei+tosiaan+ole+kiinnostunut+siitä+mitä+kirjoitan,+silti+useammalla+on+ollut+tarve+minulle+vastata.+Aika+ristiriitaista,+vai+kuinka?+Niinpä+niin.+Kaikkea+hyvää+ja+oikein+ihanaa+syksyä+sinulle+rakas+Juliet.H.C.R!
03.10.2016 22:45
Kuten+jo+totesin,+opettele+kirjoittamaan.+Käytän+kyllä+hattuja,+mutta+tähän+mennessä+ei+yhdessäkään+niistä+ole+ollut+yhtään+kukkaa.+Toivottavasti+löydän+tulevaksi+kevääksi+tai+kesäksi+hienon+kukkahatun,+sellaista+kantaisin+suurella+ylpeydellä.+Älä+yritä+olla+nokkela+kun+kapasiteetti+ei+riitä.+Voimia+ja+jaksamista+sinulle,+pikku+Deadp00l!
03.10.2016 14:21
Hei+sinulle+pikku+xxxxgg!+Ymmärrän,+että+sinulla+on+suuri+into+kertoa+kuinka+tyydytät+himosi+anaaliseksin+suhteen.+Vaan+minulla+ei+ole+minkäänlaista+halua+saada+anaaliini+muuta+kuin+kieltä,+sormia,+penistä+tai+jonkinlaista+seksilelua,+mutta+kiitos+kuitenkin+vinkistä.+Sinulla+taitaa+olla+vielä+opinnot+hieman+kesken+ihmistuntemuksen+suhteen.+En+ole+kaappihomo+vaan+avoimesti+biseksuaali.+Mikäli+yritit+olla+siis+nokkela,+niin+epäonnistuit.+Kaikkea+hyvää+ja+oikein+ihanaa+syksyä+sinulle+rakas+xxxxgg!
PS:+Ymmärrän+suuren+tuskasi.+Uskalla+vain+kohdata+totuus+ja+itsesi+sekä+hakea+apua+pahaan+oloosi.+
PPS:+Yritä+edes.
03.10.2016 14:17
En+raivostunut,+aivan+asiallisesti+vain+totesin+faktat.+Älä+suotta+yritä+olla+nokkela.+Ei+ole+mitään+syytä+vetää+lippua+puolitankoon,+opettele+vain+kirjoittamaan.+Vaan+missä+on+vastauksesi?
02.10.2016 23:40
Oho!+Sinä+taidatkin+olla+hurja+kaveri,+ainakin+omaperäinen.+Eipä+ole+ennen+tullut+vastaan+henkilöä,+joka+saa+seksuaalista+nautintoa+työntämällä+anaaliinsa+löylykauhan.+Kerro+ihmeessä+lisää.+Kuvaa+vaikka+video+siitä+kun+suoritat+tämän+aktin+ja+ala+levittämään+sitä+täällä,+sille+olisi+varmasti+kysyntää.+Samalla+todistaisit+olevasi+tosissasi.
02.10.2016 23:35
Hei+cumsukker!+Kerro+ihmeessä+lisää,+en+ole+perehtynyt+siihen+kuinka+tiedostava+voi+pelkkä+esine+olla.+Vai+ovatko+löylykauhat+erityistapauksia?+Odotan+innolla+vastaustasi.+Siihen+asti,+kaikkea+hyvää+sinulle+rakas+cumsukker.
02.10.2016 23:31
Hei+Juliet.H.R.C!+Opettele+kirjoittamaan.+Mikään+asia+ei+kuullosta+miltään+vaan+kuulostaa.+Sipulia+voi+kuullottaa,+mutta+kuullostaa+ei+tarkoita+mitään.+Yrität+epäonnistuneesti+kertoa+kuulleesi+alkuperäisen+viestin+kirjoittajan+kertoneen+jotain.+Sinä+olet+vain+lukenut+hänen+tekstinsä,+siinä+kaikki.+Oletko+mielikuvituksesi+avulla+luonut+hahmon+päähäsi,+joka+lukee+tekstin+sinulle+vai+oletko+skitsofreenikko?+Odotan+vastaustasi+innolla.+Siihen+asti+rakas+Juliet.H.R.C,+kaikkea+hyvää+sinulle!
02.10.2016 23:27
Voi+sinua+pikku+xxxfff,+niin+innoissaan+tuomassa+oman+syväluotaavan+näkemyksensä+esille.+Yritit+olla+hassu,+nokkela+ja+jauhot+suuhun+laittava+kirjoittelija.+Päätit+oikein+hurjastella+ja+omaperäisesti+lisätä+loppuun+viittauksen+kaappihomoudesta.+Perinteisempi+kauhailija+olisi+ollut+nuukempi+sanoissaan.+Hyvä+kuitenkin,+että+kirjoitusasu+on+tuttuun+tapaan+väärin,+sillä+varmasti+saat+uskoteltua+muut+kauhailijat+suuresta+kyvystäsi+jakaa+kauhailun+ilosanomaa+sen+vaatimalla+tökeryydellä.+Suruksesi+joudun+kuitenkin+toteamaan,+mitätöntä+tekstiä.+Lunastit+tittelin+myötähäpeää+aiheuttava+pikku+pelle.+Onneksi+olkoon!
Vaan+kerrohan+xxxfff+kun+nyt+otit+kauhailun+esille,+miksi+annoit+kyseisen+vinkin?+Oletko+itse+elämäsi+aikana+sujauttanut+montakin+kauhaa+anaaliisi+vai+mistä+tämä+ajatus+kimpoaa?+Homoseksuaalit+ovat+kiinnostuneita+saman+sukupuolen+edustajista.+Oletettavimmin+he+silloin+haluavat+anaaliinsa+peniksen,+eivät+löylykauhaa.+Jokaisella+on+toki+mieltymyksensä,+kauhaile+sinä+vaan+rauhassa+jos+se+sinulle+nautintoa+tuottaa.+Oletko+mahdollisesti+itse+kaappihomo,+joka+ei+vielä+uskalla+hakea+miesseuraa+vaan+tyydyttää+himonsa+löylykauhalla+vai+mistä+intosi+työntää+löylykauha+rektumiin+kumpuaa?+Kannattaa+ihmeessä+hankkia+asianmukaisia+seksileluja+ja+jättää+löylykauhat+saunojille.+Odotan+innolla+vastaustasi.
PS:+Mikäli+olet+vain+avuton+pikku+räpeltäjä,+joka+purkaa+pahaa+oloaan+tänne+eikä+ole+valmis+kohtaamaan+totuutta,+niin+toivotan+voimia+ja+jaksamista.+Uskalla+vain+kohdata+itsesi+ja+ehkä+juuri+ne+himot,+jotka+itseltäsi+yrität+niin+kovin+kieltää.+Oikein+ihanaa+syksyä+ja+kaikkea+hyvää+sinulle+rakas+xxxfff!
02.10.2016 23:17
Rakas+mnbbvv,+ymmärrän+suuren+tuskasi.+Hienoa,+että+pyrit+puolustamaan+jengisi+jäsentä,+se+on+täysin+oikein+toimittu.+Toivottavasti+olette+perustaneet+jo+Kauhailijat-järjestön+tai+jonkun+muun+vastaavan+kerhon,+jossa+vaihdatte+näkemyksiänne.+Vai+ovatkohan+kauhailijat+enemmänkin+yksinäisiä+susia+ulvomassa+tuskaansa+tuon+loppuun+kulutetetun+tokaisun+voimin+täällä+internethäiriköiden,+vajaaälyisten+ja+erinäisten+surullisten+tapausten+valtaamalla+foorumilla?+Tuskinpa+saan+sitä+koskaan+tietää...
Mikäli+olet+oikeasti+kiinnostunut+anaaliseksistä,+niin+suosittelen+sinua+suuntaamaan+osastolle+Peppuseksi.+Kyseiselle+palstalle+voit+kirjoittaa+pitkän+julkaisun+kauhailun+iloista+ja+neuvoa+uusia+kauhailijoita+harrastuksen+parissa+sekä+vaihtaa+kokemuksia+jo+kokeneempien+kauhailijoiden+kanssa.+Novellien+suhteen+voisi+olla+tilausta+tarinalle+otsikoituna:+Sitä+saunareissua+en+ikinä+unohda...+Mieti+tarkkaan+ja+käytä+luovuuttasi.+Ihan+tosissaan,+rohkeasti+sinne+vaan.+Ymmärrän+toki,+että+innostuksissasi+hieman+eksyit+kertomaan+lempipuuhastasi+sellaiselle+tontille,+jossa+sinun+jutuillesi+ei+ole+tilausta.
PS:+Opettele+kirjoittamaan.+Hanki+aapinen,+sillä+pääset+varmasti+alkuun.+Kaikkea+hyvää+sinulle+mnbbvv!
Hei+nimimerkki+Aikaavaraamaan!+Toteat+terveyskeskuksen+olevan+taas+huomenna+auki.+Yritätkö+viitata+siihen,+että+jollain+kirjoittajalla+täällä+olisi+mielenterveydellisiä+ongelmia?+Kerro+ihmeessä+tarkemmin+ja+opasta+kunnolla+sitä+henkilöä,+jolle+koet+avun+olevan+tarpeen.+Mikäli+se+henkilö+olen+minä,+niin+olen+todella+otettu,+että+kannat+noin+suurta+huolta+minusta.+Todella+kauniisti+ajateltu.+Siinä+tapauksessa,+että+viittaat+kauhailijan+tarvitsevan+apua,+olen+hieman+hämmentynyt.+Onhan+se+lievästi+outo+ajatus+työntää+anaaliinsa+löylykauha,+etenkin+tällaisena+aikana+kun+asianmukaisia+seksileluja+on+niin+helposti+saatavilla.+Silti+jokaisella+on+omat+mieltymyksensä+seksin+saralla,+eikä+tuo+kauhailu+minusta+ole+millään+tavalla+tuomittavaa.+Ellei+kauhailija+yritä+väkisin+survoa+löylykauhoja+satunnaisten+henkilöiden+anuksiin,+niin+ei+ole+mitään+hätää.+Sehän+olisi+jo+rikollista.+Vaan+jos+hän+vain+omia+himojansa+tyydyttää,+omaan+anaaliinsa+löylykauhaa+työntämällä,+niin+suodaan+hänelle+siihen+täydet+oikeudet.+Ainoa+syy+hänelle+käydä+terveyskeskuksessa+voisi+olla+käydä+kysymässä+lääkäriltä,+miten+suorittaa+kauhailu+niin,+että+se+mahdollisimman+vähän+aiheuttaa+vaurioita+peräsuoleen.+Tässä+maailmassa+on+oikeitakin+ongelmia+ja+mikäli+sinä+kauhistut+siitä,+että+jonkun+mielikuvitus+poikii+idean+tunkea+rektumiin+löylykauha,+niin+toivotan+voimia+ja+jaksamista.+Sinulla+on+suuri+taistelu+edessäsi+jos+noin+pienestä+järkytyt.+Jään+innolla+odottamaan+vastaustasi.
PS:+Mikäli+olet+kauhailija,+joka+pahoitti+mielensä+ja+tämä+oli+sinun+epätoivon+täyttämä,+hieman+erilainen+kuin+entuudestaan+tuttu+vastakommenttisi,+toivotan+onnea+ensi+kerralle,+nimittäin+nyt+epäonnistuit.+Kaikkea+hyvää+sinulle+rakas+Aikaavaraamaan!
Hei+vielä+sinullekin+pikku+ccgghhh!+Suosittelen+sinua+vetäytymään+lomalle+ja+opettelemaan+kirjoittamista.+Ensinnäkin+tekstisi+kirjoitusasu+ontuu+ja+se+herättää+monia+assosiaatioita,+mutta+ei+mitään+selkeää+mielikuvaa.+Suoraan+sanottuna+väkinäinen+ja+tekemällä+tehty+räpellys.+Älä+kuitenkaan+ala+kyyneleitä+vuodattamaan+ja+menetä+toivoasi,+jonain+päivänä+saatat+jopa+onnistua.+Ehkä+sinun+kannattaa+unohtaa+kauhailu+ja+kokeilla+jotain+muuta+aihetta,+se+voisi+tehdä+todella+hyvää+luovuudellesi+jos+löytäisit+jonkin+aivan+uuden+jutun.+Kaikkea+hyvää+sinulle+ccgghhh!
PS:+Älä+ikinä+luovuta,+jonain+päivänä,+minä+lupaan.+Jonain+päivänä+vielä...
02.10.2016 22:35
Kuulehan+nyt+pikku+xffff.+Ymmärrän+toki+suuren+tarpeesi+leikkiä+nokkelaa+kirjoittajaa,+mutta+mene+purkamaan+pahaa+oloasi+muualle.+Mikäli+sinua+noin+pahasti+närkästyttää,+että+joku+haluaa+spermaansa+pakastaa+ja+siitä+tehdä+jääpaloja,+niin+sinulla+on+suuria+ongelmia.+Keskustele+läheistesi+kanssa+tai+hae+ammattiapua.
Sinun+kommenttisi+ei+tarkoita+mitään.+Sama+kun+minä+toteaisin+henkilölle,+joka+kysyy+vinkkiä+auton+tankkaamiseen,+että+hänen+tulisi+tankata+itsensä+Norjaan+kalastamaan.+Älä+yritä+olla+nokkela+kun+kapasiteetti+ei+riitä,+ihan+vinkkinä+vain+rakas+xffff.+Sinun+kommentillasi+ei+ole+mitään+informaatioarvoa+eikä+alkuperäisen+viestin+kirjoittaja+loukkaannu+siitä,+korkeintaan+naurahtaa+tai+ajattelee,+että+hienoa,+xffff+lunasti+vajaaälyisen+tittelin.+Eihän+sinua+voi+ottaa+tosissaan+kun+et+osaa+edes+kunnolla+kirjoittaa.+
Ei+kun+hei,+nythän+minä+vasta+ymmärrän.+Yritätkö+sanoa,+että+löylykauha+tulisi+pakastaa+ja+sen+jälkeen+työntää+anukseen?+Viilentääkö+se+mukavasti?+Ensin+napakat+löylyt+ja+sitten+nautinnon+kruunaus+työntämällä+rektumiin+jäinen+kauha+suoraan+pakkasesta,+sitäkö+yrität+sanoa?+Oletko+itse+kokeillut+kyseistä+kikkaa+vai+miksi+suosittelet+moista+aktia?+Kerro+ihmeessä.+Odotan+innolla+vastaustasi,+pikku+xffff.
PS:+Voimia+ja+jaksamista,+ymmärrän+pahaa+oloasi+todella+hyvin.+Kaikkea+hyvää+ja+oikein+ihanaa+syksyä+sinulle,+sinä+tällä+kertaa+kirjallisen+lahjattomuutesi+todistanut+ja+kauhailijoiden+puolia+pitänyt+xffff!
02.10.2016 16:06
No+niin,+sieltähän+se+klassikko+iski.+Tällä+kertaa+suuren+uroteon+sai+tehdä+pikku+ääölllk.+Kauhailijoiden+lippu+liehuu+taas+ylväästi+korkealla.+Olen+todella+ylpeä+sinusta.+Toivottavasti+tulet+saamaan+toiminnastasi+suurta+tunnustusta,+sillä+olethan+sinä+mahdottoman+suuri+sankari+kauhalijoiden+keskuudessa+kun+näin+pian+jo+täräytit+ja+iskit+nerokkuutesi+hedelmät+tiskiin.+Erityismaininnan+saat+varmasti+siitä,+että+et+pidättäytynyt+perinteissä+vaan+lisäsit+tuon+termin+kurppa.+Varsin+nokkelaa+ja+omaperäistä.+Hyvä,+hyvä,+hyvä+ääölllk!
Ei+suinkaan,+kunhan+pelleilin.+Ihan+tosissaan+ääölllk,+vajaaksi+jäi+jälleen.+Kerrohan+nyt,+että+keitä+nämä+kurpat+ovat?+Viittaatko+minuun+ja+kirjoittajaan+kp49+vai+näihin+naisiin,+joita+alkuperäisen+viestin+kirjoittaja+etsii+vai+kuinka?
Ja+edelleen.+Kun+kerran+lähdetään+sille+kauhailulinjalle,+niin+sitten+kerrotaan+kunnolliset+ohjeet.+Millaista+kauhaa+tulisi+käyttää,+tarvitaanko+liukastetta,+ryhmässä+vai+yksin?+Kaikkia+tällaisia+asioita+voit+miettiä+ennen+kuin+kirjoitat+seuraavan+huikean+julkaisusi+ääölllk.+Ihan+tosissaan,+yrittäisit+edes.+Toki+ymmärrän,+mikäli+vajaaälyisyys+tai+kirjallisen+kapasiteetin+heikkous+estää.
PS:+Voimia+ja+jaksamista,+pikku+ääölllk,+jonain+päivänä+vielä+koittaa+sinunkin+hetkesi.+Usko+itseesi+ja+jatka+hyvää+työtä.+Kaikkea+hyvää+ja+oikein+ihanaa+syksyä+sinulle,+sinä+tällä+kertaa+sen+surullisen+räpeltäjän+tittelin+lunastanut+pikku+ääölllk!
02.10.2016 14:57
7 / 9