Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SäädyllinenVanhaTäti
profiilit
SäädyllinenVanhaTäti
SäädyllinenVanhaTäti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
57
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hoh+hoijaa...+Mun+tekee+mieli+puuttua+tähän+asiaan,+koska+mulla+on+ompeluseuran+myöntämä+diplomi+hyvästä+käytöksestä+ja+hienotunteisuudesta.+Jos+nainen+sanoo+miehelle+kohteliaisuuden,+takaisin+kuuluu+vastata+vielä+tsiljardi+kertaa+söpömmin.+Siis+ei+todellakaan+niin,+että+kiusi+mua+lisää+ja+ihaile+mun+sikspäkkiä,+aaaaah+ja+jeeeee...+ლ(ಠ_ಠ❀)
19.04.2017 13:48
Olen+nähnyt+siilin+viimeksi+mun+nuoruudessa...+Ja+siitä+on+ainakin+kymmenen+vuotta+aikaa+:))
19.04.2017 13:48
Siis+näkyyhän+varmasti+kaikille,+että+olen+napauttanut+punapeukkua+toooooooooooooooooooosi+monessa+kohtaa???
07.04.2017 11:54
Mua+ainakin+oksettaisi+olla+tuollaisen+sovinistin+kanssa,+joka+pihtaa+rahojaan+ja+ilmiselvästi+alistaa+puolisoaan...+:((
07.04.2017 11:50
Välttämättä+kaikkia+tyttöjä+ei+huvita+pilata+omaa+vartaloa+tai+istua+kymmentä+vuotta+hiekkalaatikon+reunalla+ja+vaihtaa+kakkavaippoja+:((
07.04.2017 11:49
K-u-k-a+k-a-k-k-i-a-i-n-e-n+o-n+k-e-h-d-a-n-n-u-t+p-e-u-k-u-t-t-a-a+B-u-t-c-h-i-a???+(〠_〠✿)
07.04.2017 11:46
Mutta+shoppailu+on+ihan+oikeasti+tooooooooooooooooooosi+rentouttavaa...+:))
16.03.2017 17:10
Mmmm...+Voitte+ihailla+mun+povea+nuorukaiset,+hahaha+;))
16.03.2017 17:09
Mullekaan+ei+ole+löytynyt+vielä+SITÄ+oikeaa+:((+Siis+tuolla+toisessa+ketjussa+joku+parrakas+herrasmies+tahtoi+kyllä+alkaa+mun+kanssa+hommiin,+mutta+en+oikein+kehtaa+näin+paplarit+päässä...+(◔_◔✿)♫♪♫♪
19.02.2017 19:46
Uupsista+vain+;))+Unohdin+vaihtaa+mun+nimmarin...
18.02.2017 19:14
Kaikkein+kaameinta+on+kaatua+luistellessa+hypyn+jälkeen+jäähän+:((+Siis+se+sattuu,+oikeasti...+Toooooooooooooooosi+KIPEÄÄ+:((
18.02.2017 19:13
Mun+mielestä+nuoret+ovat+juoneet+liikaa+energiajuomia...+Sitäpaitsi+Ariel+on+oikeasti+maailman+superkiltein,+kunnollisin+ja+nerokkain+tyttö,+joka+ei+TODELLAKAAN+mieti+IKINÄ+poikia,+vaan+ainoastaan+opintojaan+:))
18.02.2017 19:10
Joo-o,+mulla+ei+kylläkään+ole+asiasta+käytännön+kokemusta...+Siis+koska+mun+siviilisääty+on+ikäneito.+Mutta+kuulosti+aika+kivalta+;))
11.02.2017 20:06
No+eiiiiiiiiiiiiiiiiii...+Mun+pitää+kutoa+sukkia+mun+lapsenlapsille+ja+lämmitellä+mun+vanhoja+luita+takkatulen+ääressä+:))
11.02.2017 20:04
Nii-in,+varmaan+siellä+oli+pakko+olla+ihan+täpötäydet+pullot+tai+jotain...+Tai+ainakin+tooooooooooooooooooooooooosi+kova+paine+;))
11.02.2017 19:43
Aijaa...+Mun+ikä+on+kyllä+56-vuotta.+Sitäpaitsi+olen+täti+ja+mun+leuassa+on+syylä,+josta+kasvaa+viisi+karvaa+:))
11.02.2017 19:42
Mullakin+on+tiedossa+yksi+jännittävä+juttu!!!+
Tämä+tapahtui+Vatikaanin+luostarissa,+jossa+asui+sekä+munkkeja+että+nunnia.+Mutta+tietenkin+omilla+puolillaan,+koska+muuten+se+olisi+ollut+toooooooooooooooooosi+säädytöntä.+Hmmm...+kylpytilat+olivat+siis+yhteiset,+joten+ensiksi+peseytymässä+kävivät+munkit+ja+sen+jälkeen+vasta+nunnat.+
Kerran+kävi+sitten+niin+ihmeellisesti,+että+munkit+kuulivat+käytävältä+nunnien+kikattelua,+kun+olivat+kylpemässä.+Ihan+kaameassa+paniikissa+eräs+munkeista+keksi,+että+he+voisivat+tekeytyä+patsaiksi+altaan+reunalle.+Joten+näin+tehtiin.
+
Myöhemmin+nunnat+juttelivat+omassa+pukuhuoneessaan:
-++Siis+näittekö+ne+uudet+patsaat?+Olivat+muuten+tooooooooodella+aidon+näköisiä...
-+Joo-o,+ja+aivan+supermahtavaa,+että+niissä+oli+koukut+pyyhkeille.
-+Ei+mutta+hei!!!+Huomasitteko,+että+kun+niitä+koukkuja+puristi,+sieltä+tuli+SHAMPOOTA,+jeeeeeee!!!
11.02.2017 19:16
3 / 3