Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hanttimies
profiilit
Hanttimies
Hanttimies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
436
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+ole+milloinkaan+erityisesti+boikotoinut+Pepsi+Co.:n+tuotteita,+mutta+eivät+ne+ole+minua+mitenkään+houkutelleet,+vaan+ovat+jääneet+hyllyyn.+
Siinä+mielessä+tuosta+SodaStreamin+kaupasta+jäi+kyllä+positiivinen+mieli,+että+kuten+tuossa+toisessa+keskustelussa,+jonka+aihepiiriin+tämä+kommenttisi+olisi+kuulunut,+mainitsin,+että+kiinnostuin+SodaStreamin+osakekurssin+seuraamisesta+boikottipuheidesi+vuoksi.+Tein+niillä+muutaman+erinomaisen+kaupan+ja+varsinkin+heinäkuun+alkupuolella+ostamallani,+omassa+mittakaavassani+hyvin+merkittävällä+nipulla+tein+omasta+mielestäni+erityisen+hyvät+kaupat+kun+ne+nyt+myin.
Oletko+vielä+SodaStreamille+katkera+siitä,+että+SodaStream+joutui+irtisanomaan+ne+Mishor+Adummimissa+työskennelleet+työntekijät,+joille+SodaStream+oli+erittäin+hyvä+työnantaja,+kun+tehtaan+toiminta+siirrettiin+osin+sinun+ja+sinun+kanssasi+samanmielisten+painostuksen+vuoksi+Rahattiin?+Oletko+edelleen+sitä+mieltä,+että+SodaStreamin+olisi+pitänyt+edelleen+maksaa+heille+palkkaa+siitä+työstä,+jonka+tarjoamista+pidit+yksiselitteisesti+kiellettynä?+Tuolle+"yksiselitteiselle+kiellolle"+et+antanut+pyynnöstä+huolimatta+mitään+lähteitä.+
Oletko+keskustellut+kenenkään+SodaStreamille+Mishor+Adummimissa+työskennelleen+kanssa?+Tiedätkö+kuinka+paljon+hyvää+SodaStream+toi+heille,+heidän+perheilleen+ja+suvuilleen+ja+kuinka+paljon+ongelmia+tehtaan+muutto+pois+aiheutti?
Vastaa+mieluummin+näihin+kysymyksiin+tästä+aiheesta+avaamaasi+keskusteluun.+Toivottavasti+löydät+jonkin+muun+lähteen+kuin+tämän+https://areena.yle.fi/1-50006158+josta+pitäisi+löytyä+todisteen+vaikka+mihin+keksittyyn+syytökseen+Israelia+vastaan+alkaen+kansanmurhista,+lasten+teurastuksista+jne.+vaikka+niistä+ei+ole+siinä+mitään+mainintaa.
25.08.2018 12:48
Suosittelen+ehdottomasti+tuohon+lähteeseen+tutustumista.+Siinä+varmaan+parhaat+todisteet+noille+Benjamin.Rotanhajun+väitteille.
25.08.2018 12:28
Kiitos+tästä!
Tässähän+sai+nauraa+aivan+kippurassa+kun+vertasi+tuota+lähdettä+noihin+lähteisiin,+jotka+sen+piti+todistaa.+Tätähän+nämä+"Boikotoi+israelia"+keskustelut+ovat+olleet.+Jatkuvasti+väitteitä,+joille+ei+ole+ollut+mitään+lähteitä.+Silloin+hyvin+harvoin+kun+lähde+annetaan,+puhutaan+siinä+jostain+ihan+muusta+kuin+mitä+sen+piti+todistaa.+Tämä+on+kyllä+yksi+parhaista+esimerkeistä.
Tuonne+alemmas+oli+multinicki+kaivanut+tuohon+vielä+sellaisen+linkin,+josta+löytyy+tuo+sama+pätkä,+mutta+pysy+pidempään+katsottavana.+Ei+ole+tainnut+ressukka+vieläkään+katsoa+tuota+lähdettään.+Tässä+se+vielä+kerran+https://areena.yle.fi/1-50006158
25.08.2018 12:26
Koetahan+pinnistää+oikein+kovin+ja+saada+aikaan+edes+yksi+asiallinen+kommentti,+joka+perustuisi+edes+osin+totuuteen.
En+ole+milloinkaan+hehkuttanut+olevani+siionistinatsi.+En+ole+siionistinatsi+enkä+ole+väittänyt+olevani.+Ainoastaan+sinä+olet+kyseisen+väitteen+esittänyt,+mutta+et+ole+millään+tavoin+pystynyt+sitä+perustelemaan.
En+ole+milloinkaan+hyväksynyt+kenenkään+murhaamista.
Mistä+johtuu,+että+jatkuvasti+esität+valheita+näihin+asioihin+liittyen?+Kun+esität+näin+selviä+valheita,+jokainen+huomaa+muidenkin+väitteidesi+olevan+valheita?+Onko+todellinen+missiosi+osoittaa+antisemitistien+toiminnan+perustuvan+lähinnä+jatkuvaan+valheiden+levittämiseen?
22.07.2018 00:57
En+tunne+natsipropagandaa+hyvin,+eikä+se+ole+minulla+verissä.+Räikeimmät+tapaukset+taidan+tunnistaa+kohtuullisen+hyvin,+ainakin+sinun+toteuttamanasi.
En+ole+siionistinatsi,+enkä+mikään+muukaan+natsi.+Sellaisia+minusta+ei+tule+vain+sillä+perusteella,+että+niin+väität.+Et+ole+milloinkaan+pystynyt+esittämään+mitään+mitään+perusteluja+noille+väitteillesi,+muuta+kuin+sen,+että+olet+niin+ennenkin+väittänyt.+En+toteuta+natsipropagandaa,+etkä+ole+milloinkaan+pystynyt+osoittamaan,+että+minä+sellaista+toteuttaisin.
21.07.2018 23:18
Noihin+Kolmimarkan+viesteihin+olisi+ollut+mukava+saada+asialliset+vastaukset+keskustelun+aloittajalta,+mutta+eihän+hän+tuollaisiin+viesteihin+pysty+vastaamaa+muuten+kuin+korkeintaan+esittämällä+natsiväitteitä+kirjoittajasta+pystymättä+niitä+perustelemaan.
21.07.2018 23:16
Niinhän+te+edustatte,+mutta+onko+sinulla+muita+perusteluja+väitteellesi?
21.07.2018 23:15
Ei+tuo+logiikkasi+parantunut+ollenkaan+sillä,+että+valehtelit+tässä+viestissäsi+vielä+hieman+enemmän+kuin+siinä+aiemmassa,+jonka+täydellisen+epäloogisuuden+osoitin+viestissäni,+johon+vastasit.
21.07.2018 23:13
Ei+minua+ole+jyrätty+fyysisesti+eikä+edes+kuvainnollisesti.+Oletko+yrittänyt+sellaista?
On+hienoa+huomata,+että+sinäkin+huomaat,+ettei+sinulla+ole+mitään+asiallista+kommentoitavaa+15.7.2018+klo+1:35+kirjoittamaani+viestiin.
21.07.2018 23:12
Ilmeisesti+multinicki+nyt+sisäisti+asian,+kun+on+huudellut+kommenttejaan+muihin+viesteihin,+mutta+tähän+ei+ole+enää+löytynyt+vasta-argumentteja.+Voidaan+siis+palata+tähän+viestiin+jatkossa+aina+tarvittaessa.
16.07.2018 18:48
Käsket+itsesi+olla+hiljaa+etkä+kuitenkaan+ole.
Heti+perään+jatkat+tyypillistä+30-luvun+Saksan+propagandan+levittämistä.+Se+taitaa+olla+sinulla+verissä.
16.07.2018 18:42
On+hienoa,+että+tuomitset+omat+tekosi,+mutta+siinä+ei+ole+mitään+kunniakasta,+että+väität+muiden+olevan+samanlaisia+kuin+itse+olet.
16.07.2018 18:37
Sinullahan+on+omakohtaista+kokemusta.+On+parempi,+että+me+muut+emme+rupea+esittämään+väitteitä+siitä,+mitä+ajattelet,+vaikka+sinä+yritätkin+sanella,+mitä+muut+ajattelevat+ja+näiden+itse+muiden+ajatuksiksi+keksimiesi+asioiden+perusteella+yrität+heidät+tuomita.
16.07.2018 18:36
Viestissäsi+ei+ole+mitään+järjellistä+logiikkaa:
Kuvailet+Hamasin/Fatahin/PLO:n+toimia,+joista+olen+juuri+kirjoittanut,+etten+niitä+hyväksy.++Päättelet+siis+tuon+perusteella+minun+pitävän+niitä+oikeina,+ja+sen+perusteella+päättelet,+että+pidän+Israelin+toimia,+joita+et+ole+eritellyt,+oikeina.+Tämän+sekoilusi+perusteella+väität+minua+natsiksi.
Ei+tuo+minua+sinänsä+haittaa.+Edeltäjiesi+logiikka+oli+yhtä+heikkoa+jo+30-luvun+Saksassa,+jossa+oppi-isänne+totesi+tai+ainakin+väitetään+todenneen:
• ”Englantilaiset+seuraavat+periaatetta:+kun+kerrot+valheen,+kerro+iso+ja+pysy+siinä.+He+pitävät+valheensa,+silläkin+riskillä,+että+näyttäisivät+naurettavilta.”
• ”Kun+valheen+kertoo+tarpeeksi+monta+kertaa,+siitä+tulee+totta.
• "Propagandassa+ei+tarvitse+olla+suurta+älyllistä+sisältöä."
16.07.2018 18:33
Kuvailet+viestissäsi+lähinnä+Hamasin+ja+Jordania,+mutta+myös+Fatahin/PLO:n+toimia+ns.+palestiinalaisia+ja+juutalaisia+vastaan.+En+hyväksy+näitä+Hamasin/Fatahin/PLO:n+toimia.
Kun+en+kannata+näitä+tekoja,+en+ole+samanlainen+kuin+sinä,+joten+en+ole+kuvailemasi+kaltainen+henkilö.
15.07.2018 23:28
Vielä+ei+ole+tässäkään+keskustelussa+osoitettu+yhtään+syytä+boikotoida+Israelia.+Monet+kyllä+boikotoivat+liikkeitä,+jotka+boikotoivat+Israelia.+Pahiten+Israelin+boikotoiminen+haittaa+Israelin+arabien+ja+ns.+palestiinalaisten+elämää+ja+se+lienee+tarkoituskin.
15.07.2018 01:40
Tuosta+samanlaisuudestanne+olet+muistuttanut+monet+kerrat+sekä+suoraan+että+tekojesi+kautta.+Olet+myös+vihjannut+olevasi+juutalainen.+Oletko+mielestäsi+sen+vuoksi+pahempi+kuin+he,+jotka+eivät+ole+juutalaisia?
15.07.2018 01:38
Näin+se+tietämättömyytenne+jatkuu.+Kovasti+hoet+väitteitä,+kuinka+pidätte+miljoonia+ihmisiä+getoissa+Israelissa,+mutta+et+pysty+kertomaan+edes+sitä,+missä+kaupungeissa+nämä+getot+sijaitsevat.+Kysyin+sinulta+tuosta+mm.+2.7.2018+klo+23:45,+mutta+vaikenit+täysin.+Sinä+itsekään+et+siis+tiedä,+mutta+väitteitä+teoistanne+kuitenkin+levität.+Väitit+myös+pitävänne+heitä+”vailla+elämisen+mahdollisuuksia”,+mutta+et+pystynyt+tarkentamaan+mitä+sillä+tarkoitat.
15.07.2018 01:36
Tärkeimmät+pointit+siinä+viestissäni,+jota+kommentoit
• et+ole+lukenut+antamiasi+”lähteitä”
• ne+harvat+”lähteesi”+eivät+juuri+liity+siihen,+mille+niiden+pitäisi+olla+lähteinä
• linkittämäsi+Amnesty+Internationalin+sivu+oli+käytännössä+vain+lista+syytöksiä+ilman+konkretiaa,+etkä+pystynyt+listasta+poimimaan+yhtäkään+tapausta+tarkempaan+käsittelyyn
• The+Guardianin+linkitetty+sivu+oli+niin+vanhalla+tekniikalla+toteutettu,+ettei+se+enää+toiminut+kunnolla,+joten+se+ei+ollut+käyttökelpoinen+lähteenä+oikein+millekään
• linkittämiäsi+youtube-pätkiä+et+ole+itse+katsonut,+mutta+vaadit+minua+tuhlaamaan+aikaani+niihin
• et+ole+vastannut+”lähteitäsi”+koskeviin+kysymyksiini
Nyt+vaadit+lähteitä+ja+niitä+koskevaa+analyysiani+vuoden+takaisiin+kommentteihini.+Kuitenkaan+et+vajaa+vuosi+sitten+pystynyt+kertomaan,+mille+väitteilleni+kaipaat+lähteitä,+vaikka+asiaa+sinulta+nimenomaisesti+kysyin.
Yrität+vain+siirtää+huomion+siitä,+että:
• et+tiedä+asioista,+joista+esität+väitteitä+
• sinulla+ei+ole+väitteillesi+mitään+perustetta+
• sinulla+ei+ole+niille+mitään+itsesi+ulkopuolista+lähdettä.
Toimintasi+on+fanaatikon+puuhastelua.+Fanaattiisuudesta+ja+fanaatikoista+olet+kirjoittanut+hyvin+sinua+kuvaavia+kuvauksia.
Kuten+viestissäsi+kerrot,+kommenttisi+eivät+perustu+faktoihin,+vaan+ne+ovat+vain+omia+kannanottojasi,+etkä+viestisi+perusteella+pidä+sellaisia+minkään+arvoisina.
15.07.2018 01:35
Niiden+lähteiden+ongelmana+oli+juuri+se+lukemattomuus,+eli+linkitit+lähteitä,+joiden+sisällöstä+sinulla+ei+ollut+mitään+tietoa.+Niihin+annettuja+vastauksiakaan+et+ole+lukenut,+kuten+et+yleensäkään+sinulle+kirjoitettuja+vastauksia+lue.+Kun+niitä+muutamaa+linkittämääsi+vilkaisin,+huomasi+niistä+suurimmasta+osasta+heti,+että+ne+eivät+liity+siihen+aiheeseen+jota+todistamaan+ne+olit+linkittänyt.
4.1.2017+linkitit+Amnesty+Internationalin+ja+The+Guardianin+sivut.+Vastasin+viestiisi+7.1.2017,+mutta+et+silloinkaan+pystynyt+argumentoimaan+vastaan.+Nyt+sitten+valitat,+että+lyttäsin+antamasi+lähteet.
+Vastasin+silloin+mm:
”Amnesty+Internationalin+sivu+ei+juuri+poikkea+tämän+keskustelun+viesteistä.+Siihen+on+lähinnä+kerätty+epämääräisiä+syytteitä+ilman+juuri+mitään+konkretiaa.+Sitä+on+hankala+lähteä+kommentoimaan,+kun+ei+ole+selkeästi+kerrottu+mihin+siinä+viitataan.+Lisäksi+ongelmana+on+syytösten+määrä.+Tuollaisen+sivun+linkittäjän+pitäisi+pystyä+poimimaan+tuosta+massasta+esiin+jokin+väite,+jolle+kyseinen+lähde+antaa+tukea+muutenkin+kuin+että+siinä+on+esitetty+jokin+väite.+
On+tunnettua,+että+Amnesty+Internationalia+pidetään+huonona+lähteenä+tässä+aihepiirissä.+Se+on+aiemmin+esiintynyt+avoimen+puolueellisena,+vaikka+tällä+kertaa+onkin+näön+vuoksi+maininnut+gazalaisten+sotarikoksia.+Painotus+on+kuitenkin+selvästi+puolueellinen.+Amnesty+International+on+mm.+vuoden+2014+tapahtumista+kertoessaan+toiminut+kritiikittömästi+Hamasin+propagandan+äänitorvena.+Mm.+tästä+syystä+oikein+kukaan+ei+ole+enää+vakavissaan+yrittänyt+käyttää+sitä+lähteenä+keskusteluissa.
The+Guardianin+lähde+on+melko+vanha.+Sitä+on+viimeksi+päivitetty+maaliskuussa+2009,+joten+yksittäisistä+tapauksista+tarkemman+tiedon+löytäminen+voi+olla+jo+hankalampaa.+Pahin+ongelma+tuossa+on+se,+että+sivun+videot+eivät+enää+toimi+ainakaan+niillä+laitteilla,+joilla+olen+päässyt+sivua+katsomaan,+joten+sivun+sisällöstä+ja+varsinkin+todistusaineistosta+näyttäisi+puuttuvan+merkittävä+osa.
Onko+tuolla+sivulla+jotain+sellaista+väitettä,+jonka+haluaisit+erityisesti+nostaa+keskusteluun?+Keskusteluissa+kun+on+tapana+se,+että+lähde+annetaan+jonkin+oman+kommentin+tueksi,+eikä+niin,+että+annetaan+pidempiä+tekstejä+muuten+vain+luettaviksi.”
Joitain+Youtube-linkkejä+olet+postannut.+Yksi+moneen+kertaan+hokemasi+oli+sellainen,+että+se+todisti+täysin+päinvastaista+kuin+olit+väittänyt.+Useista+pyynöistä+huolimatta+et+sitä+katsonut+ja+kommentoinut.+Yksi+oli+sellainen,+jonka+olit+ilmeisesti+katsonut,+kun+osasit+ylimalkaisesti+kertoa+mistä+siinä+on+kyse.+Kun+vastasin+siihen:
”Mielenkiintoista,+että+olet+valinnut+lähteeksi+rasismia+tukevassa+konferenssissa+kuvatun+videon+siellä+esitetystä+videosta.
Missä+ja+milloin+alkuperäinen+video+on+kuvattu?+Keitä+videolla+esiintyy?+Liittyykö+video+millään+tavalla+Israeliin?+Jos+liittyy,+niin+lähde+tiedolle?
Lähde+väitteelle+kymmenien+tuhansien+lasten+luiden+murskauksesta?
Lähde+väitteelle,+että+"broken+bones"+olisi+jonkin+valtion+politiikkaa?+Onko+väitettyä+toimintatapaa+käsitelty+kyseisen+valtion+oikeisistuimissa?+Kuinka+oikeus+on+siihen+suhtautunut?”
aloit+todistaa+minua+siionistinatsiksi+sillä+perusteella,+että+olit+niin+joskus+ennenkin+väittänyt.+Sitten+olitkin+sitä+mieltä,+että+video+ei+todista+mitään,+mutta+olisi+pitänyt+kuvitella,+että+se+todistaa+ja+tämän+kuvittelun+perusteella+vastata+videon+perusteella+esittämiisi+väitteisiin.+Vaadit+minua+katsomaan+kymmeniä+tuhansia+videoita+”lähteinäsi”,+mutta+itse+et+ollut+niistä+katsonut+ilmeisesti+yhtäkään.
Joitain+videoita+postasit+”lähteiksi”,+mutta+et+osannut+kertoa,+mille+ne+olivat+lähteitä.+Kun+et+niitä+ollut+itse+katsonut,+en+lähtenyt+niihin+hukkaamaan+aikaani.
Olet+maininnut,+että+”tietoa+saat+esim.+YK:n+sivuilta”.+En+nyt+äkkiseltään+löytänyt+mitään+tarkempaa+mainintaa+YK:sta+lähteenä,+vaikka+sellainen+voi+toki+jossain+olla.+Nimim.+atv+kyllä+mainitsi+Kansainliiton/YK:n+peruskirjan,+mutta+siitä+hän+lähinnä+totesi,+että+et+tunne+sitä.
WP:llä+viittaat+ilmeisesti+Washington+Postiin.+Sellaiseen+en+löytänyt+viittausta,+mutta+kaiva+toki+esiin.
David+Duken,+tuon+KKK+entisen+puheenjohtajan+ja+tunnetun+rasistin,+tekstin+oli+joku+kaivanut+esiin,+mutta+ei+ilmeisesti+ollut+lukenut+sitä.
Joitain+sellaisia+linkkejä+on+näkynyt+myös,+joihin+liitettyjen+viestien+perusteella+ne+eivät+liity+keskustelun+aiheeseen.+En+ole+niihin+tuhlannut+aikaani.
09.07.2018 23:11
8 / 22