Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hanttimies
profiilit
Hanttimies
Hanttimies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
436
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sellainen+kysymys+sinulle+vielä,+että+miksi+poistaisin+antamasi+lähteen,+joka+osoittaa+minun+olevan+oikeassa,+tai+ainakaan+ei+osoita+sinun+olevan+oikeassa?+
Ne+pari+lähdettä,+jotka++tämänkin+keskustelun+aloittanut+multinicki+on+antanut,+ovat+osoittaneet+hänen+olevan+väärässä.+Siksi+hän+ei+niitä+enää+anna.+Niissä+tapauksissa+hän+on+ilmeisesti+luullut+olevansa+oikeassa,+mutta+muissa+hän+taitaa+tietää+olevansa+väärässä.
08.07.2018 23:02
Olisiko+sinulla+antaa+tarkkaa+lähdettä?
08.07.2018 22:58
Olet+näköjään+paremmin+perehtynyt+tämän+palstan+moderointiin+kuin+minä.+Minulla+ei+kuitenkaan+ole+oikeutta+poistaa+viestejä.+En+ottaisi+oikeutta+vastaan+jos+sitä+tarjottaisiin,+eikä+minulla+olisi+riittävästi+aikaa+seurata+palstaa,+jotta+voisin+hoitaa+tehtävän+kunnolla.
Olemme+ilmeisesti+yksimielisiä+sen+suhteen,+että+lähteeksesi+linkittämässäsi+kartassa+ei+sitten+ollutkaan+kyse+valtiosta+nimeltä+Palestiina.
08.07.2018 22:57
Taisi+olla+tässä+kohdassa+se+viesti,+jossa+arvelit+minulla+olevan+oikeus+poistaa+viestejä.++Et+kuitenkaan+osunut+oikeaan.+Minulla+ei+ole+oikeutta+poistaa+viestejä,+en+ole+koskaan+oikeutta+pyytänyt,+sellaista+ei+ole+minulle+tarjottu+ja+jos+tarjottaisiin,+en+ottaisi+vastaan.+Luulen,+että+näin+laajalla+keskustelupalstalla+olisi+moderointi+hoidettu+yksinomaan+sivustoa+ylläpitävän+yrityksen+toimesta,+mutta+en+tiedä+onko+näin.
Ehdin+nähdä+viestisi+ja+kun+kirjauduin+sivustolle,+oli+viestisi+kadonnut.+Onneksi+ehdin+avaamaan++linkittämäsi+kartan.+
Kuten+olit+viestiisi+kirjoittanut,+siinä+on+kuvattuna+"Asia+Minor+under+the+Greeks+and+Romans."+Siihen+on+merkitty+"Boundaries+of+the+districts+in+Roman+times."+Siihen+on+siis+merkitty+Rooman+vallan+ajan+alueet++ja+Kreikan+siirtomaat.+Kartassa+merkityt+alueet+eivät+olleet+valtioita.
08.07.2018 22:27
Voit+toistella+tuota,+että+olen+mielestäsi+sinun+kanssasi+kuin+kaksi+marjaa,+mutta+ei+se+minusta+tee+samanlaista+kuin+sinä+kerrot+olevasi.
Jos+haluat+todistaa+minun+olevan+samanlainen+kuin+sinä+kerrot+olevasi,+niin+laita+lainauksia+sellaisista+kirjoituksista,+joiden+perusteella+olet+tehnyt+johtopäätöksesi.+Ellet+tätä+tee,+tunnustat+olevasi+väärässä,+vaikka+kuinka+selittelisit+jotain+muuta.
08.07.2018 14:03
Edes+vuotta+1948+edeltäneissä+kartoissa+ei+näy+valtiota+nimeltä+Palestiina.
08.07.2018 13:51
Sittenhän+minä+olen+sinun+mielestäsi+samanlainen+kuin+sinä.+Näinhän+sinä+tunnut+ajattelevan+jokaisesta+joka+on+kanssari+eri+mieltä+jostain.+Mielestäsi+olemme+siis+kuin+kaksi+marjaa.+Muuta+kunnon+argumenttia+sinulla+ei+tuolle+väitteellesi+olekaan+ollut.+En+kuitenkaan+ole+minkään+sortin+natsi,+etkä+ole+minua+pystynyt+sellaiseksi+osoittamaan+viestieni+perusteella,+etkä+kyllä+muutenkaan.+Väitteesi+perustuu+pelkästään+omiin+harhoihisi.
07.07.2018 13:54
Olen+tiennyt+jo+kymmeniä+vuosia,+ettei+minulla+ole+kompetenssia+arvioida+muiden+ihmisten+älykkyyttä,+eikä+varsinkaan+parin+netissä+kirjoitetun+viestin+perusteella.+Siksi+minulla+ei+olekaan+tapana+arvioida+toisten+älykkyyttä,+toisin+kuin+sinulla.
Olet+kyllä+väittänyt+minua+fanaatikoksi+monet+kerrat,+mutta+kertaakaan+et+ole+pystynyt+väitettäsi+perustelemaan+minun+kirjoitusteni+perusteella.
Vuosi+sitten+kirjoitin+sinulle+fanaattisuuteen+liittyen,+ja+silloin+näytit+sen+hyväksyvän,+kun+et+siihen+viestiin+vastannut:
"""Mielenkiintoista+että+otit+puheeksi+tuon+”jankkaavat+aina+samaa”.+Olethan+itse+tehnyt+kolme+aloitusta+samalla+otsikolla+ja+samalla+tai+melkein+samalla+aloitusteksillä.+Otat+jatkuvasti+esiin+samoja+aiheita,+vaikka+et+niistä+tunnu+oikein+mitään+ymmärtävän.+Tuota+kutsutaan+fanaattisuudeksi.+Kuten+tämänkertaisessa+nimimerkissäsikin+toteat,+fanaattisuus+ei+ole+hyve.
Väität+edelleen,+että+jankkaajat+kieltäytyvät+tutustumasta+lähteisiin.+Siitä+olet+itse+mainio+elävä+esimerkki,+kuten+tuo+viimeksi+suljettu+ketju+otsikolla+boikotoi+Israelia+osoittaa.+Et+kyennyt+kommentoimaan+edes+itse+antamiasi+lähteitä,+vaan+vaadit+muita+kertomaan+sinulle,+että+mitä+niissä+antamissasi+lähteissä+on+sisältönä.+Et+tosin+tutustu+muidenkaan+antamiin+lähteisiin,+joten+siinä+mielessä+olet+tasapuolinen+jankkaaja.+Tuota+sanotaan+fanaattisuudeksi,+sokeudeksi+ja+yhden+asian+toitottamiseksi.+
Fanaattisuudeksi,+sokeudeksi+ja+yhden+asian+toitottamiseksi+kutsutaan+myös+sellaista+tapaa+keskustella,+että+ei+vastata+toisten+kirjoittajien+viesteihin,+vaan+ennemmin+heilutellaan+natsikorttia.+Senhän+sinä+jo+tässäkin+keskustelussa+olet+osoittanut."""
(Mainitsen+tuossa+sinun+tehneen+kolme+aloitusta+samalla+otsikolla+ja+samalla+tai+melkein+samalla+aloitustekstillä.+Nyt+määrä+taitaa+olla+jo+viisi+tai+enemmän.)
Et+ole+milloinkaan+pystynyt+minua+osoittamaan+valehtelijaksi+kirjoitusteni+perusteella,+etkä+ole+sitä+edes+yrittänyt.
Nyt+näytät+kuvittelevan,+että+sinulla+olisi+pätevyys+arvioida+toisten+ihmisten+mielenterveyttä.+Fanaatikoksi+et+ole+minua+milloinkaan+pystynyt+osoittamaan,+etkä+ole+sitä+edes+yrittänyt,+mutta+nyt+kuitenkin+väität+minua+fanaatikoksi+ja+sen+perusteella+arvioit+mielenterveyttäni.+Tämä+kertoo+huomattavan+paljon+sinusta,+mutta+ei+mitään+minusta.
En+ole+milloinkaan+kirjoittanut,+että+olisin+kuin+kaksi+marjaa+natsin+kanssa.+En+ole+myöskään+siionistinatsi.+Olet+itse+todennut+itse+olevasi+sellainen,+ja+olet+kertonut+teidän+olevan+kuin+kaksi+marjaa+mainitsemiesi+aateveljienne+kanssa.+Minua+olet+kyllä+väittänyt+siionistinatsiksi,+mutta+et+ole+sitä+pystynyt+perustelemaan+kirjoitusteni+perusteella,+vaan+ainoastaan+kuvitelmiesi+perusteella.+Sinähän+näet+kanssasi+eri+mieltä+olevat+samanlaisina+kuin+itsesi.
05.07.2018 22:13
Siinä+olet+oikeassa,+että+minulle+on+suositeltu+opintoja,+lukemista+ja+kirjastoja,+jotta+sivistyisin.+Olen+iloinen+siitä,+että+olen+käyttänyt+hyväksi+mahdollisuuksia+opiskella,+lukea+ja+käyttää+kirjastoja.+Keskustelumme+olisi+varmasti+paljon+hedelmällisempää,+mikäli+sinäkin+olisit+nämä+mahdollisuudet+hyödyntänyt.+Nyt+viestiesi+perusteella+on+ilmeistä,+että+et+ole+juuri+opiskellut,+lukenut+olet+lähinnä+iltapäivälhetien+lööppejä+ja+kirjastossa+käynyt+korkeintaan+kuuntelemassa+musiikkia+tai+lukemassa+Aku+Ankkaa.
Totesimme+jo+viime+vuonna,+että+sinulla+ei+ole+kompetenssia+arvioida+muiden+ihmisten+älykkyyttä.+Fanaattisuudesta+totesimme,+että+sinä+olet+näiden+keskustelujen+ainoa+fanaatikko,+ja+että+väitteesi+minun+fanaattisuudestani+perustuvat+valehteluun.
Totesit+itsestäsi+aiemmin+näin+kommentoidessasi+omaa+viestiäsi:+"Fanaatikot+ovat+mieleltään+sairaita+yhden+totuuden+torventoitottajia,+niin+tuokin+onneton+tapaus."
04.07.2018 22:22
Et+ole+milloinkaan+saavuttanut,+etkä+saavuttanut+tälläkään+kerralla+itsesi+kannalta++mitään+positiivista+tuollaisella+kommentilla.+Opettele+keskustelemaan,+jos+haluat+keskustelussa+pärjätä.
04.07.2018 00:33
Kun+luet+tätä+tai+muita+Boikotoi+Israelia+-keskusteluja,+huomaat,+että+olen+kymmenet+kerrat+kirjoittanut,+että+en+keskustele+Khiamin+tapahtumista+ennen+kuin+tämä+multinicki+antaa+muille+väitteilleen+lähteet+ja+oppii+keskustelun+alkeet,+mm.+sen,+että+vastaa+kysymyksiin.+Ellei+noita+osaa,+on+turha+kuvitella,+että+lähden+keskustelemaan+Khiamin+tapauksesta,+koska+siinäkin+pitäisi+osata+antaa+lähteet+väitteille,+vastata+kysymyksiin+ja+vielä+ymmärtää+lukemansa.+En+halua+osallistua+keskusteluun,+jossa+multinicki,+joka+ei+Mäkistä+edes+millään+tasolla+tuntenut,+vetää+hänet+toistuvasti+lokaan+ja+yrittää+"puolustaa"+Mäkistä+ja+hyökätä+Israelia+vastaan+keinoilla,+joita+Mäkinen+suuresti+halveksi.
03.07.2018 00:10
Sinun+kannattaisi+lukea+viestit+joita+kommentoit,+niin+tietäisit+mistä+niissä+puhutaan.+Jos+nyt+kuitenkin+luit+tuon+viestin+ennen+kommentointia,+kannattaa+sinun+olla+huolestunut+siitä,+kuinka+huonosti+ymmärsit+sen.
03.07.2018 00:05
Tuossahan+sinä+nimimerkilläsi+muistutat,+että+olet+kuin+kaksi+marjaa+Aatun+seuraajien+kanssa+ja+näet+kanssasi+eri+mieltäkin+olevat+samanlaisina+kuin+näet+itsesi.
03.07.2018 00:03
Hyvä,+että+ette+ole+menneet+sotkemaan+asioita+Gazassa.+Kyllä+gazalaiset+osaavat+sotkea+ne+ihan+itse.+Tarvittaessa+Israel+käy+pysäyttämässä+terroristien+raketti-iskut+Israelin+päiväkoteihin,+kouluihin+ja+sairaaloihin.
Fatah+ei+ole+menettänyt+mitään+sellaista+maa-aluetta,+jonka+se+olisi+koskaan+omistanut.+Jo+tuo+käyttämäsi+nimitys+Länsiranta+on+muistutus+siitä,+että+Jordania+miehitti+sitä+laittomasti+ja+menetti+sen+takaisin+Israelille.
Israel+ei+tarvitse+eikä+kaipaa+Hamasin+raketteja.+Et+näköjään+tiedä,+millaisia+raketteja+siellä+on+käytössä.+Hamasin+johto+tarvitsee+niitä,+jotta+hyödylliset+hölmöt+lahjoittaisivat+johtajille+lisää+rahaa.
03.07.2018 00:01
Tuossa+pettää+analogia+Israelin+-+palestiinalaisten+tilanteeseen+verrattuna+todella+räikeästi.+Näkevätpähän+kaikki+asiasta+edes+jotain+tietävät,+että+et+tiedä+mistä+kirjoitat.
02.07.2018 23:56
Et+minnekään.+Kyllä+sinut+tunnistaa+helposti.
02.07.2018 23:51
Olet+ainoa+tässä+ja+aiemmissa+ketjuissa,+jossa+olen+havainnut+halua+sortaa+yhtään+ketään.+Jälleen+pidät+kanssasi+eri+mieltä+olevia+samanlaisina+kuin+pidät+itseäsi.
02.07.2018 23:47
Kerro+nyt+vielä,+missä+pidätte+miljoonia+ihmisiä+getoissa.+Anna+lähde.+Mitä+tarkkaan+ottaen+tarkoitat+tuolla+"vailla+elämisen+mahdollisuuksia"?+Lähde?
02.07.2018 23:45
Tuossa+juuri+suljetussa+keskustelussa+viimeisenä+kommenttina+on+tällainen:+
""Kuten+on+monet+kerrat+todettu,+olet+näissä+"Boikotoi+israelia"+-keskusteluissa+ainoa+joka+natseja+pitää+esillä.+Viestistäsi+päätellen+olet+juutalainen.
Aika+vähän+juutalaiset+ottavat+natsien+tekoja+nykyään+esille.+Lähinnä+ne+teot+tulevat+esiin+niiden+puheissa,+jotka+väittävät,+että+natsit+eivät+olisi+tehneet+niitä+tekoja+ja+siinä+laajuudessa+kuin+yleisesti+ymmärrtään.""
Höpiset+kyllä+kovin,+että+"siionistinatsit"+ovat+tosi+pahoja,+mutta+et+kuitenkaan+osaa+kertoa,+että+mitä+olette+tehneet,+etkä+pysty+antamaan+lähteitä+näillä+teoille.+Tuon+muisit+kuitenkin+taas+kertoa,+että+olette+natsien+kanssa+kuin+kaksi+marjaa.
26.06.2018 19:46
Vuodenvaihteen+2016-2017+paikkeilla+keskustelimme+toisten+keskustelijoiden+älykkyyden+arvioimisesta+ja+tulimme+siihen+tulokseen,+että+sinun+ei+kannata+sitä+harrastaa,+koska+et+siihen+pysty.+Muistit+tämän+lähes+1,5+vuotta,+mutta+sorruit+jälleen+tuohon+vanhaan+vaivaasi.+Tulos+ei+ollut+yhtään+sen+parempi+kuin+aiemminkaan.
"Täällä+israelin+teot+tuomitsevat+ihmiset"+eivät+edes+tiedä+mitä+he+tuomitsevat,+kun+eivät+osaa+antaa+väitteilleen+edes+lähteitä.++Ei+ole+kyllä+merkkejä+siitäkään,+että+he++tuomitsisivat+juutalaisiin+kohdistuneet+teot,+vai+pystytkö+antamaan+yhtäkään+lähdettä,+jossa+tuomitsisit+omat+tekosi?+Hoethan+jatkuvasti+natseista+ja+kuinka+olette+kuin+kaksi+marjaa.
26.06.2018 19:41
9 / 22