Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

676

1. Et+vastaa+.+.+.+no+sehän+jo+tiedettiinkin.+Sanot+kuitenkin:"Eli+jos+joku+on+murhaaja,+niin+jos+hän+Pelastuksen+evankeliumin+Herrasta+Jeesuksesta+Kristuksesta+kuultuaan,+sydämestään+kääntyy+Herran+puoleen+ja+syntinsä+anteeksi,+niin+ei+hän+enää+murhaa,+mutta+se+on+Jumalan+Lahjana+saatu+Pyhän+Hengen+vaikutus+uskoon+tulleessa+ihmisessä,+ei+ihmisen+oma+ansio."Minä+sanon+sinua+mukaellen:+(murhaaminen+vaihdettu+sapatin+rikkomiseen)Eli+jos+joku+on+Sapatin+rikkoja,+niin+jos+hän+pelastuksen+evankeliumin+Herrasta+Yahushuasta+Messiaasta+kuultuaan,+sydämestään+kääntyy+Herran+puoleen+ja+saa+syntinsä+anteeksi,+niin+ei+hän+enää+riko+Sapattia,+mutta+se+on+Jumalan+lahjana+saatu+PH:n+vaikutus+uskoon+tulleessa+ihmisessä,+ei+ihmisen+oma+ansio.Ja+koska+murhaaminen+ja+sapatin+rikkominen+on+molemmat+samanarvoisesti+laissa+kielletty,+oman+todistuksesi+perusteella+sinä+et+sitten+ole+sydämestäsi+kääntynyt+Herran+puoleen,+etkä+ole+saanut+armoa+Sapatin+rikkomisestasi.+Tähän+on+päädyttiin!+Itse+todistit+tämän!+Sinua+on+varoitettu+tästä+ja+kaikia+muitakin+jotka+luette+tämän+keskustelun!
  2. Edustan+vain+ja+ainoastaan+Nimikettä+YAHUSHUA+HA+MASHIACH.+En+kuulu+mihinkään+maanpäälliseen+yhteisöön,+vaan+Jumalan+hengelliseen+Israeliin.+Katso+Room.+2:25-29+ja+Room.+11.Nyt+lopunajalla+jyvät+erotellaan+akanoista.++Nyt+on+menossa+seulonta.+Olen+vain+töissä+Herrani+pellolla+Hänen+käskystään,+koska+Hän+rakastaa+sinuakin.+Katso+Ruutin+kirja.Ilman+vertauskuvia+suoraan+sanottuna:+Jumalan+Laki+on+se+kriteeristö,+jolla+tuo+erottelu+kahteen+ryhmään+tehdään.