Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

676

1. Mielestäni+sanoin+kyllin+selvästi,+että+PH+neuvoo+jokaista+kokosydämistä+totuuden+etsijää+hyvinkin+tarkasti,+kuinka+sapatti+tulee+pyhittää.+Itse+et+voi+räätälöidä+mitään.+Se+on+tuhon+tie.Toin+esiin+Pyhiä+Kirjoituksia,+kuten+myös+kn+on+tehnyt.+Toin+esiin+myös+käytännön+esimerkkejä+omasta+elämästäni.+Kyllä+teillä+ainakin+tarvittava+tieto+jo+on.+Mutta+jos+ihminen+haluaa+tämänkin+jälkeen+vaan+itte+"räätälöidä"+oman+elämänsä+niin+eihän+sille+kukaan+mitään+voi.+Näinhän+kaikki+pakana+ateistitkin+tekee.+He+"räätälöivät"+oman+elämänsä.Joh.+5:30+En+minä+itsestäni+voi+mitään+tehdä.+Niinkuin+minä+kuulen,+niin+minä+tuomitsen;+ja+minun+tuomioni+on+oikea,+sillä+minä+en+kysy+omaa+tahtoani,+vaan+hänen+tahtoaan,+joka+on+minut+lähettänyt.Gal.+2:20ja+minä+elän,+en+enää+minä,+vaan+Kristus+elää+minussa.
  2. Suosittelisin+kaikille+tämän+palstan+kirjoittajille+tutustumista+myös+Tuomas+Leväsen+aramean+käännöksiin.+Aramea+on+todellinen+oikea+alkukieli.+Löytyy+netistä:www.apokryfikirjat.com++++++jahttps://aramearaamattu.online/index.php