Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Nainen39vee
profiilit
Nainen39vee
Nainen39vee
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
366
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+ei+kyllä+kelpaa+pelkkä+"ihan+kiva"+eikä+ole+kelvannut.
09.11.2019 19:07
No+täytyy+kyllä+sanoa,+että+en+itsekään+kiinnostuisi+ihmisestä,+joka+koko+ajan+hokee+sitä+tavista+ja+tavallista.+Ei+mikään+ihmissuhde+voi+perustua+siihen,+että+toisessa+tai+siinä+ihmissuhteessa+ei+ole+mitään+erityistä,+vaan+päinvastoin:+ihmissuhteet+perustuvat+siihen+ajatukseen,+että+toinen+ON+jotain+erityistä+-+nimenomaan+itselle.+Oikeastihan+ne+parisuhteissa+erityiseksi+koetut+ihmiset+ovat+objektiivisesti+tarkasteltuna+sellaisia+"ihan+tavallisia+ihmisiä".+Mutta+kumppanilleen+he+ovat+erityisiä.+Jokainen+on+myös+yksilö,+ja+sen+sijaan,+että+piiloutuisi+jonnekin+"tavallisuuden"+taakse,+voisi+itsekin+nähdä+itsessään+ne+omat+hyvät+ja+persoonan+kiinnostavat+puolet.+
Miettikää,+miten+latistavaa+olisi+lapselle+tai+teinille+hokea+koko+ajan+sitä,+että+"ei+sinussa+ole+mitään+erityistä,+olet+ihan+tavallinen+tavis"+-+kuinka+moni+sanoisi+näin?+Toivottavasti+ei+kukaan.+Miksi+ajatella+niin+myöskään+itsestään+tai+kumppanistaan?+Todella+masentavaa.
09.11.2019 19:02
Nyt+keksit+omiasi,+jos+väität,+että+miehen+lyhyet+hiukset+tai+farkut+olisivat+este+suhteelle.++Tai+että+vanha+kouluaikojen+inhokkiruoka+maksalaatikko+olisi+yht'äkkiä+muuttunut+miesten+keskuudessa+suosikkiruuaksi.
Ei+kuule,+keksi+parempia+määritelmiä.
09.11.2019 18:52
Määrittele+tavallinen+mies.
Aika+tavallisilta+nuo+miehet+kyllä+minusta+vaikuttavat,+jotka+ovat+vaikka+alle+10+vuoden+sisällä+aloittaneet+suhteen,+ainakin+ne+mitä+minä+tiedän.+Vai+määrittelemmekö+"tavallisen"+jotenkin+eri+lailla?
09.11.2019 16:01
Mikä+on+tavallinen+mies?+Suurin+osa+kuitenkin+näyttää+löytäneen+parisuhteen+ja+heistäkin+valtaosa+saa+lapsia,+joten+tämä+tarkoittanee+sitten+sitä,+että+suurin+osa+osaa+käyttää+ne+mahdollisuutensa,+tai+sitten+niitä+mahdollisuuksia+tulee+sittenkin+useampia.
09.11.2019 15:11
Festareillahan+on+nykyisin+lastenohjelmaakin,+kun+perheet+menevät+sinne+yhdessä.+Jopa+Tuska-festareilla+:D++Joten+en+mä+nyt+kutsuisi+festareilla+käyntiä+miksikään+bilehile-meiningiksi+-+vaikka+voihan+siellä+sellaistakin+tietysti+harrastaa.
Mutta+olisiko+kritiikki+sama,+jos+joku+menee+Savonlinnan+oopperajuhlille?+Kesätapahtumia+on+Suomessa+vaikka+millä+mitalla,+ja+jos+kaikki+keski-ikäiset+ja/tai+perheelliset+lakkaisivat+käymästä+missään,+olisi+se+kyllä+melkoinen+takaisku+taloudelle.+Maa+ei+pyöri+ihan+sillä,+että+kaikki+emäntäkoulun+käyneet+lypsävät+omaa+mansikkia+navetassa+ja+pysyvät+sitten+koko+ajan+kotona+keittämässä+pyykkiä+lipeässä+ja+viljelemässä+itse+ruista+ja+perunaa,+elleivät+ole+kaskimetsässä.
30.10.2019 19:49
Eli+tarkoitat,+että+jos+mies+nauttii+yhdynnästä,+niin+nainen+osallistuisi+tähän,+mutta+jos+nainen+nauttii+klitoriksen+stimulimisesta,+mies+ei+osallistuisi+siihen,+vaan+naisen+pitäisi+hoitaa+sekin+itse?+Kertoisitko+vielä,+miksi+nainen+sitten+osallistuisi+yhdyntään+lainkaan?+Tai+seksiin+yleensäkään,+jos+se+tähtää+vain+miehen+orgasmiin,+ja+sen+jälkeen+nainen+"hoitelee"+itse+itsensä?+Samahan+se+sitten+on+masturboida+itsekseen,+niin+asia+hoituu+vähemmällä+vaivalla.
Vaihtoehtoinen+malli+olisi+se,+että+ymmärrettäisiin+seksin+olevan+muutakin+kuin+yhdyntää.+Suuseksiä+voi+harrastaa+puolin+ja+toisin,+ja+jos+nainen+kerran+saa+helpommin+klitorisorgasmin,+mies+voisi+ensin+antaa+joko+nuolla+tai+sormettaa+naiselle+orgasmin+ennen+kuin+lähdetään+tuottamaan+miehelle+orgasmia+yhdynnällä.+Toki+järjestys+voisi+olla+päinvastainenkin,+mutta+toisaalta+naisen+ennen+yhdyntää+saama+orgasmi+myös+takaa+paremmin+sen,+että+hän+on+riittävän+kostea+ja+usein+klitorisorgasmin+jälkeen+se+yhdyntäorgasmikin+voisi+onnistua,+joten+mikäli+vaikka+samanaikaista+orgasmia+havitellaan,+sekin+voisi+ehkä+onnistua.+Plus+että+joskus+miehet+ovat+raportoineet,+etteivät+oman+orgasminsa+jälkeen+jaksa+enää+tehdä+mitään,+joten+senkin+vuoksi+kannattaisi+hoitaa+se+naisen+osuus+ensin.
Ikävä+sanoa,+mutta+tällaiset+"nainen+voisi+itse+hoidella+itsensä"+-tyyppiset+jutut+kuulostavat+vain+huonon+ja+itsekkään+seksin+synonyymeiltä.+Seksi+on+kanssakäymistä,+molemminpuolista+sellaista,+ja+kyllähän+sitä+toivoisi,+että+se+osattaisiin+nähdä+vähän+laajemmin+kuin+penis-vagina+-kontaktina.
29.10.2019 12:48
Joo,+no+tästä+en+ole+eri+mieltä.
26.10.2019 18:45
Mitä+tarkoitat+tuolla+"ottaisivat+vastuun+omasta+orgasmistaan"?
Sehän+voi+tarkoittaa+vaikka+sitä,+että+kertoo+kumppanille,+mitä+haluaa+ja+mistä+tykkää+ja+opastaa+tätä+koskettamaan+oikealla+tavalla.+Ja+jatkona+tälle+se+voi+tarkoittaa+myös+sitä,+että+jos+kumppani+ei+kaikesta+tästä+huolimatta+osoita+kiinnostusta+naisen+tyydyttämiseen,+tällainen+suhde+joko+lopetetaan+tai+muutetaan+seksittömäksi+kaverisuhteeksi,+ja+etsitään+sellainen+kumppani,+jonka+kanssa+seksistä+myös+saa+tyydytyksen.+Tai+sitten+se+voi+tarkoittaa+sitä,+että+orgasmi+hoidetaan+itsetyydytyksellä,+mutta+mikäli+näin+on,+niin+sittenhän+ei+varmaan+kannata+seksiin+vaivautua.
Joten+kertoisikot+tarkemmin,+minkälainen+vastuun+ottaminen+sinulla+oli+tässä+mielessä?
26.10.2019 14:25
Oletan+aloittajan+mieheksi,+ja+kiinnostaisikin,+että+millä+lailla+terveyssiteessä+olevan+symbolin+poistuminen+vaikuttaa+hänen+omaan+mieheyteensä?+
Aloittaja+on+nyt+sortunut+klikkiosikosta+hyperventiloimiseen.+Kaikki+yrtykset+tekevät+jatkuvasti+tuotekehittelyä+ja+terveyssidepakkausten+ulkoasu+ja+yksittäisten+siteiden+kuvioinnit+vaihtelevat+koko+ajan,+kun+halutaan+antaa+ielikuva,+että+tuote+ei+ole+jäänyt+junnaamaan+paikoilleen,+vaan+se+kehittyy+koko+ajan.+Ei+tämä+mihinkään+vähemmistöihin+tai+feminismiin+liity,+vaan+se+on+markkinataloutta
26.10.2019 13:04
No+olipas+järkevää+laittaa+oikein+valmiit+vastausvaihtoehdot+(ja+varmaan+käydä+itse+niitä+klikkailemassa).+
Minulle+ainakin+tulee+sanayhdistelmästä+kiltti+ja+kunnollinen+vähän+negatiivisia+mielikuvia.+Sanaa+kiltti+olen+tottunut+kuulemaan+entisaikojen+lastenkasvatuksen+yhteydessä,+ja+tällöin+se+tarkoitti+lähinnä+tottelevaista.+Sitten+taas+sana+"kunnollinen"+tuo+myös+assosiaation+johonkin+sellaiseen,+joka+on+sovinnaisten+normien+mukainen,+koska+missään+muussa+yhteydessä+ei+puhuta+kunnollisuudesta+paitsi+sovinnaisissa+piireissä.+No,+joskus+kunnollinen+voi+tarkoittaa+kunnon+kansalaista,+joka+käy+töissä,+maksaa+veroja,+ei+tee+rikoksi+-+eli+tällaista+perussettiä,+mikä+on+lähinnä+itsestäänselvyys,+mutta+ei+sinänsä+riitä+tekemään+ihmisestä+vetovoimaista+(koska+oletus+on+se,+että+kaikki+ovat+tällaisia).
Ei+aikuinen+ihminen+normaalisti+käytä+itsestään+tai+toisesta+tuollaisia+sanoja.+Sen+sijaan+on+erittäin+hyvä+asia+olla+vaikkapa+oikeudenmukainen+ja+hyväsydäminen.+Mutta+liika+kiltteys,+kuuliaisuus+ja+tottelevaisuus+eivät+todellakaan+ole+aikuisessa+hyviä+ominaisuuksia.+Ja+esimerkiksi+vanhemmuudessa+ne+ovat+jopa+negatiivisia+ominaisuuksia.+Liian+kiltti+ja+kuuliainen+ei+kyseenalaista+auktoriteetteja,+mutta+esim.+lapsen+vanhemmalla+pitää+olla+sen+verran+kykyä+omaan+ajatteluun,+että+esim.+uskaltaa+ja+rohkenee+lääkärissä+sanoa+olevansa+eri+mieltä+lääkärin+kanssa+esim.+"varmuuden+vuoksi"+annetusta+antibioottikuurista+tai+esim.+vaatia+tarkempia+tutkimuksia,+jos+on+vakuuttunut+siitä,+ettei+lapsen+sairaus+olekaan+tavallinen+flunssa.+Liian+kiltti+ja+kuuliainen+ei+uskalla+ajatella+itse.+Ja+nimenomaan+itse+pitäisi+osata+ajatella+aikuisen+ihmisen.+Ja+kyllä+minä+ainakin+arvostan+sitä,+että+normiin+ahtautumisen+sijaan+on+uskallusta+olla+vaikka+tarvittaessa+erilainen,+vaikka+se+joidenkin+mummojen+ja+pappojen+mielestä+ei+olisikaan+"kunnollista".
24.10.2019 17:34
Kyllähän+mies+saa+haluta+ihan+mitä+lystää.+Kyllä+tuolle+Eliaksellekin+on+ihan+sallittua+toivoa+hoikkaa+naista.+Ei+toiveita+ja+haaveita+keneltäkään+kielletä.
22.10.2019 14:22
No+mutta+jos+miehet+kerran+eivät+ole+pinnallisia,+niin+miksi+sitten+on+ongelma,+jos+heidän+täytyy+tyytyä+itseään+rumempaan+naiseen?+Jos+kerran+ne+samantasoiset+saativat+jotain+komistuksia,+niin+miksi+ei+itse+ottaisi+jotain+niistä+rumiluksista,+jotka+tavoittelevat+taas+pari+pykälää+ylempää+eli+juuri+sitä+kategoriaa,+mihin+itse+sattuu+sopimaan?+Jos+kerran+miehet+eivät+ole+pinnallisia+ja+ulkonäköasioilla+ei+ole+niin+suurta+merkitystä...
03.10.2019 19:15
Kiitos+vinkistä,+pitääpä+katsoa+dokkari+-+ihan+kiinnostava+aihe.
Mitä+pariskuntien+ulkonäköön+tulee,+niin+mitä+se+sua+tai+ketään+haittaa,+jos+joku+"tyytyy"+johonkin?+Jos+sinusta+linkin+pariskunta+on+jotenkin+epäsuhtainen,+niin+miksi+se+on+ongelma+juuri+sinulle?+Luulisi,+että+kaikkien+narisijoiden+kannalta+on+vaan+hyvä,+jos+(mielestänne)+hyvännäköiset+miehet+valikoivat+kaikki+(mielestänne)+rumat+naiset+ensin+-+silloinhan+jäljelle+jäävät+ne+hyvännäköiset+naiset,+joten+eikö+tilanteen+pitäisi+sitten+olla+kaikkien+mielestä+ihan+hyvä?
Kyllä+minua+ainakin,+jos+sinkku+olisin,+harmittaisi+eniten+nimenomaan+se,+jos+ne+kiinnostavimmat+olisi+varattu+parisuhteeseen.+Mitä+enemmän+epäkiinnostavia+on+varattuina+ja+kiinnostavia+vapaana,+sitä+parempi+tilanne+sinkulle.+Ja+jos+kerran+muut+ovat+tyytyjiä,+niin+sekin+on+sinkun+kannalta+hyvä+-+eipä+kilpailla+samoilla+apajilla.
03.10.2019 12:18
"Mies+vai+nainen,+kumpi+on+AINA+vastarannan+kiiskinä+näissä+ohjelmissa?
Tuntuu+todella+hyvältä+että+koko+Suomi+näkee+kumpi+osapuoli+aiheuttaa+erot+liitoissa."
En+tiedä,+en+oikein+katso+tällaisia+ohjelmia.+Ja+toisaalta+en+pidä+eroa+huonona,+jos+kerran+ei+viihdytä+yhdessä.
26.09.2019 00:28
"Ehkäpä+ei+sitten+pitäisi+mennä+naimisiinmeno-ohjelmaan+jos+ei+taho+mennä+naimisiin."
Kaipa+he+haluavat+mennä,+mutta+eivät+varmaan+ihan+kenen+tahansa+kanssa.+Ei+sellaista+yhteiskuntaa+taida+ollakaan,+jossa+ei+olisi+mitään+kriteereitä+aviopuolisolle+-+jopa+niissä+järjestettyjen+liittojen+kulttuureissa+puoliso+valitaan+joidenkin+kriteerien+mukaan.+Ja+se+nyt+vaan+on+valitettavasti+fakta,+että+kaikki+eivät+sovi+yhteen+kaikkien+kanssa.+Eikä+se+tarkoita+sitä,+että+ihmisissä+on+vikoja,+vaan+ihmiset+ovat+erilaisia+ja+siksi+kaikille+sopii+vähän+erilainen+kumppani.
25.09.2019 10:34
"Kyllä+minä+väittäisin+että+aika+on+muokannut+naisia+huonommiksi+sopeutumaan.+Onhan+sitä+entisaikoinakin+ollut+järjestettyjä+avioliittoja,+menty+järkiliittoon+naapurin+pojan+kanssa+ym.+ne+naiset+on+vaan+sopeutuneet.+Nämä+heittää+kirvestä+kaivoon+jo+kättelyssä."
On+ehkä+vähän+eri+asia+mennä+järkiliittoon+tutun,+kenties+fiksuksi+ja+kivaksi+tiedetyn+naapurinpojan+kanssa+esimerkiksi+olosuhteiden+pakosta.+Tässä+nyt+kuitenkin+on+kyseessä+viihdeohjelma,+ja+jos+tuntuu,+että+toisen+kanssa+ei+vaan+suju+mikään,+niin+ei+siihen+suhteeseen+jääminen+olisi+mikään+järkiliitto,+vaan+se+oli+silkkaa+hullunhommaa.+Järjestettyjen+liittojen+onnistumisprosentti+riippuu+ihan+siitä,+mitä+pidetään+onnistumisena+-+jos+eroamattomuus+on+onnistuminen,+niin+monen+maan+tiukka+laki+takaa+"onnistumisen",+vaikka+sitten+suhteen+sisältö+olisi+silkkaa+väkivaltaa.++Kyllähän+tähänkin+on+pakko+sopeutua,+jos+muuta+vaihtoehtoa+ei+ole.+Mutta+ihan+samalla+lailla+voi+sopeutua+ajatukseen,+että+että+ehkä+tämä+yksi+henkilö+ei+olekaan+itselle+sopiva+kumppani.
25.09.2019 10:31
Niin+no,+ehkä+he+luulivat+kykenevänsä.+Kai+sitä+helposti+ajattelee,+että+"kyllähän+mä+hyvin+sopeuduin+riparileirilläkin+nukkumaan+kahdeksan+vieraan+ihmisen+kanssa"+tai+jos+muuten+on+aina+ollut+tyyppi,+joka+työelämässä+ja+naapurustossa+tulee+toimeen+hyvin+erilaistenkin+ihmisten+kanssa.+Tilanne+voikin+yllättää,+kun+joutuukin+nukkumaan+jonkun+vieraan+tyypin+vieressä,+tai+sitten+jos+oikeasti+ei+ihan+synkkaa,+ja+itse+on+tietoinen+siitä,+että+kamera+kuvaa+vieressä+ja+ikuistaa+vaivaantunutta+hetkeä.+Tai+sitten+voi+hyvinkin+olla,+että+suurimman+osan+ajasta+pystyykin+skarppaamaan,+mutta+koska+sellainen+ohjelma+olisi+tylsä,+jossa+kaikki+vaan+"sopeutuvat",+niin+sitten+mukaan+täytyy+leikata+ne+hetket,+joissa+näyttää+siltä+että+sopeutuminen+rakoilee.+Tai+vaikka+ne+hetket,+kun+kumppanin+pois+ollessa+tilittää+kameralle+sitä,+että+ei+vaan+synkkaa.
Pikemminkin+minusta+on+omituista+tulkita+tällaisessa+ohjelmassa+heti+kiinnostumattomuus+hankalaksi+luonteeksi.+Kun+onhan+se+aika+inhimillistä+ja+normaalia,+että+suhdetta+ei+synny+ihan+tuosta+noin+vaan,+ja+sekin+on+inhimillistä+ja+normaalia,+että+täysin+vieraan+ihmisen+kanssa+ei+ihan+tuosta+noin+vaan+ala+kaikki+sujua+ihan+kuin+oltaisiin+aina+asuttu+yhdessä.+Onhan+noissa+hyvin+hakuammuntaa+se,+ketkä+muka+sopivat+yhteen.+Jos+kolmesta+parista+yhdellä+synkkaa,+niin+se+on+jo+aika+hyvä+onnistumisprosentti+-+ja+sitten+ne+kaksi+muuta+tarjoavat+katsojille+sitä+viihdettä,+mitä+suurin+osa+kaipaa.
25.09.2019 10:27
Mikä+sun+pointti+on?+Sekö,+että+et+muka+ole+seksiä+harrastaessasi+varma,+haluaako+toinen+seksiä+kanssasi?+Jos+pidät+mahdollisena,+että+toinen+ei+ole+vapaaetoisesti+mukana,+jatkatko+kuitenkin?+Mikäli+joo,+niin+lopettaisitko+siinä+tapauksessa,+että+hän+sanoisi+ei?
Jos+sulle+on+jotenkin+epäselvää+ymmärtää,+onko+toinen+oikeasti+halukas+seksiin+kanssasi,+niin+siinä+tapauksessa+kysy.+On+pienempi+moka+kysyä+kuin+olla+se+urpo,+joka+panee+toista+ymmärtämättä,+että+tämä+ei+haluakaan.+Jos+saat+kysymykseesi+vastaukseksi+"ei",+lopeta.+On+sitten+toisen+osapuolen+moka,+jos+hän+kieltäytyy,+vaikka+oikeasti+haluaisikin.+Jos+hän+sanoo+"ehkä",+niin+totea+siihen,+että+jatketaan+sitten+kun+olet+päättänyt.+Kosma+toisaalta,+miksi+jatkaisit+seksiä,+jos+toinen+ei+ehkä+haluakaan?
Siis+normaalistihan+tällaisia+keskusteluja+ei+käydä+kun+kaksi+ihmistä+on+intiimissä+kanssakäymisessä,+koska+normaalisti+ihmiset+kyllä+tajuavat,+onko+tilanne+molemminpuolinen+vai+onko+toinen+pakotettuna+mukana.+Mutta+niille,+jotka+eivät+tilannetta+tajua,+voi+olla+viisainta+opetella+tällainen+rautalangasta+väännetty+replikointi.+Sikäli+kun+nyt+täytyy+seksiä+harrastaa,+jos+kerran+seksin+ja+raiskauksen+välinen+ero+ei+ole+ihan+selvillä..
19.09.2019 14:37
No+olisko+ero+siinä,+että+Loiri-kirjassa+kertoillaan,+kenen+kanssa+on+tehty+mitäkin+-+tällaista+nyt+yleensä+ei+pidetä+kauhean+korrektina.+Ero+milleniaalien+"analiseksihehkutukseen"+on+siis+siinä,+että+he+vaan+kertoilevat,+mistä+itse+tykkäävät,+mutta+eivät+kerro+mitään+yksityiskohtia+muista+ihmisistä.+Liikutaan+siis+enemmän+yleisellä+tasolla+menemättä+yksityiskohtiin+ja+rikkomatta+muiden+ihmisten+yksityisyyden+rajoja.
17.09.2019 10:48
2 / 19