Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Elosalama
profiilit
Elosalama
Elosalama
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kodin+pitää+olla+lepopaikka,+samoin+rivikodin+pihan.+Piha+tulee+olla+rajattu+ja+suojattu+kuten+yllä+on+selvitetty.+On+todella+ikävä+asia,+että+päätyjä+joka+rivitalossa+on+vain+kaksi.+Meillä+ainakin+pääty+on+siellä+asuvan+osakkaan++aina+keväisin+ja+syksyisin,+kun+työtä+on+paljon+päädyissä+asuvat+"siivoavat"+itsestään+selvyytenä+isomman+alueen,+mutta+auta+armias+jos+sinne+vie+tuolin+tunniksi+pari+kertaa+kesässä.+Minulla+ainakin+on+pääty,+jonka+alueen+olen+siistinyt+lähes+40+vuotta,+mutta+en+silti+voi+käyttää+lisätilaa+kuin+omaani.++Minä+ainakin+kadehdin+niitä+joilla+on+selkeä+rajattu+piha,+minulla+ei,++sillä+jotta+voin+hoitaa+lisäaluetta,+sinne+pitää+päästä+oman+pihan+kautta.
27.05.2019 00:26
Käsittääkseni+taloyhtiön+tärkeät+korjauskohteet+kärsivät+samoin+sisäiset+ongelmat+vain+pahenevat,+kun+isännöitsijät+ovat+aina+"ulkona"+tapahtumista.+Uuden+isännöitsijän+sisäänajo+on+pitkä+prosessi+ja+kaikilta+menee++kallista+ja+tärkeää+asioiden+pohtimisaikaa+pelkkiin+aikaisempien+tapahtumien+kertauksessa,+Toisaalta+uutta+isännöitsijää+on+helppo+harhauttaa+kertomalla+asioista+pikaisesti+vain+osatotuuksia.+Kieroilijat++pääsevät+vauhtiin+ja+toissijaiset+asiat+vievät+ykkössijat+tärkeimpien+asioiden+tieltä.+Pystytään+päättämään+vain+pihagrillistä,+kukkaistutuksista+ja+tuodaan+esille+asioita+joilla+voi+ärsyttää+muita+osakkaita.+Tapahtuu+virheinvestointeja+ja+väärien+ihmisten+arvostuksia+tai+syntipukeiksi+leimauksia.
27.05.2019 00:05
1 / 1