Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
janne.k
profiilit
janne.k
janne.k
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olisi+hyvä,+jos+tämä+keskustelualue+saisi+"Bi":n+sijaan+jaetuksi+kahteen+osioon;+"Bi-miehet"+sekä+"Bi-naiset".+Olisi+silloin+helpompaa+päästä+keskustelemaan+siitä+mitä+kiinnostaa...
28.05.2019 11:31
Moikka!
Kiva+lukea+kirjoituksiasi.+Kyllä+täällä+voidaan+vertaistukea+antaa.
Itse+uskalsin+kokeilla+vasta+35-vuotiaana,+kun+olin+jo+naimisissa+(naisen+kanssa);+vaikka+tulin+tietoiseksi+jo+23-vuotiaana,+että+pidän+miehistäkin.
Oli+kyllä+aikamoinen+moraalitaistelu+itseni+kanssa.+Uskalsin+lopuksi+kokeilla+(toisen+ukkomiehen+kanssa)+ja+oli+tosi+vapauttava+ja+iloinen+tunne.+Tiesin+heti,+että+tämä+olen+minä!+En+ole+koskaan+kadonnut+sitä.
Nykyään+vaimo+tietää+että+olen+bi.
Kiva+että+sulla+muutama+kaveri+tietää,+ja+nimenomaan+tyttöystävä.
Sanoisin,+ettei+se+ole+suhteestasi+tyttöystäväsi+kanssa+mitään+pois,+jos+toteutat+bi-puolesi+toisen+miehen+kanssa.+Se+voi+jopa+tehdä+sinusta+onnellisempi+ja+harmonisempi.+Tämä+on+tietysti+kaikille+ainutlaatuinen+asia+eikä+voin+mennä+sanomaan+että+kaikille+toimii+näin.+Mutta+itselle+ja+moni+muulle+se+on+toiminut+juuri+näin.+Hyvä+tosiaan+kun+olet+pystynyt+kertomaan+tyttöystävälle,+se+on+arvokasta+ja+harvalla+on+ehkä+mahdollisuus+siihen.
+Ota+yhteyttä+vaan+jos+haluat+keskustella+lisää+ja+vertailla+kokemuksia+vertaistuen+hengessä.
28.05.2019 11:28
1 / 1