Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
varakaanari
profiilit
varakaanari
varakaanari
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
650
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Partacuksen+ongelmna+on+vanha+komu+mantra,+vain+kommunisti+voi+olla+oikeassa!
Tuo+eliminoi+kaiken+järkeenkäyvän+niin+kauan+kuin+yksikin+kommunisti+on+elossa+ja+näppiksensä+ääressä!
25.02.2020 11:13
Ihan+suoraan+ajatellenhan+sana+fasismi+tarkoittaa+suomennettuna+vihdanheiluttajaa,+joten+fasisti+on+lähes+joka+suomalainen+joka+saunassa+vihtoo!
Todellisuudessa+se+on+vain+kansallismielinen+totalitaarinen+liike+noin+poliittisessa+mielessä.
Kansallismielisyyshän+ei+ole+paha+asia+tiettyyn+rajaan+asti+mutta+totalitaarisuus+on+ja+siinä+se+on+kommunismin+vertainen+poliittinen+uskonto,+siis+ei+toivottava!
Onko+joku+oikea+fasisti,+onkin+sitten+tänään+jo+vaikeampaa+edes+nähdä.+Toisin+ajattelijat+kuten+sosialistit+ja+komut+helposti+leimaavat+erilailla+ajattelevia+nimityksillä+joita+he+pitävät+paholaisen+merkkinä+vastapuolen+otsassa+mutta+kuka+on+oikea+fasisti+on+vaikeampaa+nähdä+kuin+oikean+kommunistin+tunnistaminen.+Sekään,+että+joku+mainostaa+itseään+fasistiksi+ei+oikeasti+tarkoita+mitään+sen+enempää+kuin+vanha+mainos:+Oma+apu+on+paras+Apu!+Noinhan+Apua+aikoineen+mainostettiin!
25.02.2020 11:08
Tarkoituksenahan+oli+alkaa+koko+maailman+sosialisoiminen+ja+jakaa+se+kahden+sosialismin+kesken!+Miksi+tuo+olisi+sinulle+niin+vaikeaa+ymmärtää?
25.02.2020 10:55
Miten+ajattelet+milliwattien+(mW)+liittyvän+tähän+keskusteluun?
25.02.2020 10:51
Mahtavatkohan+kuntien+asioita+hoitavat+aina+ajatella+sitä,+mikä+oikeasti+olisi+sillä+hetkellä+paras+ratkaisu+kunnan+ja+kuntalaisten+suhteen,+vai+olisikohan+päätöksentekoon+sotkettu+puoluepolitiikkaakin+liikaa?
Tulojen+mukaan+eläminen+kun+olisi+se+suotavin+tapa+myös+kunnallisen+elämän+suhteen.
25.02.2020 10:48
Komun+tapaista,+kuin+ei+löydy+oikeaa+vastinetta+aletaan+satuilemaan!
Vähän+nuo+juttusi+ovat+kuin+komujen+aikoinaan+kun+naapuriin+sitä+paratiisia+oltiin+pykäämässä+vaan+edelleen+saamme+odottaa!
Ainoa+positiivisuus+räkäpäässä+on+uskallus+rekisteröityä+joten+ei+tarvitse+miettiä+mikähän+niistä+siinä+Anonyymi+joukossa+milloinkin+on+kyseessä.
24.02.2020 16:57
Väität+opetuksen,+tosin+hienommalla+nimityksellä,+muuttuneen+huonoon+suuntaan+varsinkin+alimmalla+tasolla+eli+ammatti-instituuteissa.+Nyt+kysyn+montako+vuotta+olet+siellä+aikaasi+sitten+turhan+päivin+vietellyt?+Itse+en+ole+amiksessa+tai+instituutissa+kouluani+käynyt+vaan+teknisessä+oppilaitoksessa+ja+siellä+oli+todella+varsin+hohtuullinen+opetuksen+taso+jos+ei+vallan+hyvä.
Opetuksen+perille+meno+on+paljolti+kiinni+oppilaan/opiskelijan+omasta+suhtautumisesta+opiskeluun,+sillä+ne+ajat+ovat+ohi+jolloin+ope/prof+karttakepillä+iskee+asiat+nuppiisi.+
Ammattikorkean+jälkeen+voi+jatkaa+vaikka+tohtorin+hattuun+asti+yliopiston+puolella+jos+intoa+riittää.+Jos+kuitenkin+asia+on+jo+jäänyt+nuppiin+tavalla+jolla+osaa+soveltaa+oppimaansa+käytäntöön+niin+ilman+yliopistoa+pärjää.+Innovatiivisyys+on+se+tärkein+asia+jos+aikoo+jotain+muuta+kuin+vain+palkkatyötä+saada+aikaan.
En+ihan+ymmärtänyut+mitä+mutkia+oikeisin+tai+mitä+vääriä+neuvoja+annoion,+syytettiin+mutta+ei+osoitettu+todistein+minun+olevan+väärässä.
23.02.2020 21:45
Tänään+on+ammatti-instituutit+eli+entiset+ammttikoulut,+tänään+ovat+myös+ammattikorkeakoulut+eli+entiset+teknilliset+oppilaitokset+joka+oli+minun+reittini+ammattityöhön.
Tuuri+on+hyvästä+mutta+jos+asiaan+todella+panostaa+niin+sekin+riittää+varmuudella.
Elämänkulku+on+itsesi+johdateltavissa.+Voit+päättää+varsin+helposti+suuntaatko+vaikka+ammattikorkeaan+vai+viihteeseen.+Ammattikorkean+suoritettuaan+nykyisin+lienee+mahdollista+päästä+vielä+yliopistoonkin+jatkamaan+jos+se+vaihde+jää+päälle.
Suunta+on+hyvä+löytää+jo+nuorena+mutta+vielä+parikymppisenäkin+se+kyllä+löytyy+jos+vain+asiaan+haluaa+paneutua.
23.02.2020 15:47
räkäpää+näyttää+olevan+oikea+räkäpää!
Jos+työnantaja+haluaa+uuden+työläisen+noista+kamelikusteista+niin+veikkaan,+ettei+tuo+kamelikuski+kykene+palkkaansa+ainakaan+vuyoteen+tänä+päivänä+ansaitsemaan.+Miten+kuvittelet+yrityksen+motivoituvat+moiseen+sopeutuskamppanjaan+omakustanusteisesti?+Kerro!
Veikkaan+ettei+räkäpäällä+ole+tunninkaan+kokemusta+yrittäjänä,+siltä+nuo+sinun+ideasi+ainakin+näyttävät.+Itse+olen+todella+ansainnut+palkkani+yli+40+vuotta+työllä+johon+ei+tosin+ole+ollut+montaakaan+muuta+tulijaa+sen+erikoisuuden+vuoksi.+Ajanmittaan+kun+muutuin+asiantuntijaksi+alalla+jolle+ei+ole+meillä+suoranaista+koulutusta+mutta+sitä+löytyi+niin+Euroopasta+kuin+Ameriikankin+mantereelta.
Yrityksissä+on+palkka+ansaittava+muutoin+palkanmaksu+nostaa+hintoja.+On+totta,+ettei+asiakkaita+ole+ilman+ostovoimaa+mutta+se+ostovoima+pitää+oikeasti+ansaita+koska+jostainhan+sen+pitää+tulle+sen+yrityksen+tulovirran+osana,+joka+sen+palkkasi+maksaa.+Asia+jota+kaltaisesi+komuloinen,+eikä+ay+pomokaan+näe+ja+se+on+viemässä+koko+ay+kenttää+suohon.
23.02.2020 09:45
Mikäs+se+Anonyymi+muuta+on+kuin+salanimi?+Toisaalta+Extyökkäri+johon+viitannet+on+jo+varattu,+joten+tuskin+saan+sitä+enää+rekisteröityä!+Sinulla+on+suuremmat+mahdollisuudet+kunhan+vaan+käytät+hyväksesi.+Kokeile+käykö+"persiinkutkuttaja"+niin+saatat+samalla+kuvata+omaa+mietymystäsi!
23.02.2020 09:34
Vaihda+Naurusaarille+niin+saattaa+kelvata+paremmin+ja+ehkä+sopii+sinun+viestiesi+henkeenkin+paremmin!
23.02.2020 09:29
keksin+heti+kaksi+ongelmaa+lisää,+SDP+ja+Vasurit,+nuio+ovat+vain+lisäämässä+menoja+omiin+hyviin+tarkoituksiinsa+vaikka+ensin+olisi+pitänyt+miettiä+miten+tuloja+saadaan+lisää+ilman+lisävelan+ottamista.+Onhan+järkevintä+elää+tulojensa+mukaan,+niin+ainakin+itse+olen+tehnyt+yli+puoli+vuosisataa.
Nyt+menot+orrelle+kuivumaan+ja+miettimään+miten+saada++kansalaisia+intoutumaan+uusien+yritysten+perustamiseen+ja+vanhoja++lisäämään+entistä+tuotantoaan.+
Työ+kun+on+ainoa+tulonlähde+jolla+saadaan+valtion+ja+kuntien+kassoihin+lisää+täytettä.+Nyt+on+toimittava+pikaisesti+vaikka+ay+pomot+heittäisivät+sen+vuoksi+häränpyllyä.
22.02.2020 19:52
Mutta+kenen+voitosta!
Kautta+rantain+tiedän+pari+jotka+ovat+miljoonia+voittaneet,+toinen+selvisi+siitä+kunnialla+toinen+ei.+Jos+saa+moisen+summan+käyttöönsä+niin+yleensä+kaikki+muuttuu+ja+siinä+voi+käydä+huonostikin.+On+myös+mahdollisuus+pärjätä+mutta+se+vaatii+järjen+käyttöä.
22.02.2020 19:39
Samaahan+minä+sanoin/kirjoitin+joskin+eri+sanoin!
22.02.2020 12:37
Olet+sairas+ja+poähkähullu+kanssaihmisen+pahin+vihollinen!+Jokaisen+on+tultava+tolimeen+itse+ansaitsemallaan+varallisuudella,+niin+sinun+kuin+minunkin.+Kelasta+kerjäävät+pitää+lähettää+pakkotyöhön+jos+eivät+muutoin+ymmärrä+itsenäisen+elämän+etuja.
KELA+on+sairaille+ja+vajaakykyisille,+ei+terveille+koska+heillä+on+työ+ja+sen+jälkeen+eläke+jolla+tulee+toimeen+jos+on+toiminut+järkevästi!
Lisäksi+tuollainen+virsutus,+jota+kaiketi+harjoitat,+osoittaa+vain+sinun+henkisten+kykyjesi+vajavaisuuden!
21.02.2020 10:38
Valitettavasti+pienestäkin+pääomatulosta+lohkeaa+tuo+sielunveljesi+kertoma+30%+vero!+Siitä+minulla+oin+henkilökohtaista+kokemusta!+Ei+tosin+Fortumin+osalta!
20.02.2020 17:53
Taitaa+mennä+velkojen+paikkaukseen,+niitähän+on+liiaksi+asti.+Tuo+ainakin+olisi+se+viisain+tapa+noiden+hilkkujen+käytöksi!
20.02.2020 10:09
Valtiohan+on+yksi+niistä+köyhistä,+koko+ajanhan+se+velkaantuu+lisää!
20.02.2020 10:06
Taidat+olla+henkinen+kerjäläinen+kun+et+omista+menoistasi+ole+selviytynyt!
Kunnoin+työläinen+ja+kansalainen+ei+tarvitse+Kelan+tuliaisia+eikä+sossun+saranat+kulu+hänen+vuokseen!
Miksi+hitossa+minun+työeläkeläisenä+pitää+verotukseni+kautta+kustantaa+teidän+laiskureiden+eloa?+Mikä+se+hyväksyttävä+syy+mahtaa+mielestänne+olla?
20.02.2020 10:04
Et+näköjään+pärjää+jos+minä+joudun+eläkeläisenä+sinunkin+vuokraasi+maksamaan.
Pärjääminen+tarkoittaa+itselisenä+oloa,+ilman+yhtyeiskunnan+tukia!
Minulle+ei+yhteiskunta+maksa+edes+eläkettä+vaan+työeläkevakuutusyhtiö+jolle+työssäoloaikanani+on+eläkemaksuni+tilitetty.
20.02.2020 10:01
10 / 33